Xag je foto, je lijkt wel wat op de oudere broer van KK.quote:
Hoi Mamaloequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:43 schreef mike_hunt het volgende:
Vorig topique
[HOMO] 2590# Waar nosotros swappen for joy
En hier verder met al uw onzin
vooruit...
PIPO![]()
![]()
krijg ik niet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1 maal koffie voor het strijkijzer![]()
Jij kijkt echt met leche in je ojos af en toe, je hebt alláng gekregenquote:
asiasquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1 maal koffie voor het strijkijzer![]()
claro!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Iedereen aan het wachten, k*tjes? LOL
sorry, viel het op manolo?
volgens mij was dat niet leche.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Jij kijkt echt met leche in je ojos af en toe, je hebt alláng gekregen
Ohh....quote:
Paar nummers heeft ze gedaan. Waaronder Strong Black Vine. God-ver-domme zeg... ik heb hara nog NOOIT o tekeer horen gaan. Alsof ze bezeten was, ogen draaide weg, grunten, schreeuwen.... maar o zo zuiver. Echt... dat was NIET normaalquote:Kwam haar nieuwe album uit de verf?
Heel veel!quote:Deed ze ook weer de oude bekende nummers?
Erg! En ze had haar Bosendorfer en synthesizer, en halverwege werd die laatste verruild voor haar orgel.quote:Hoe was ze bij stem?
Wist je dat ze in Nov met een nieuw album uitkomt weer?quote:kamervragen, kamervragen
Sorry ik ging voor je lippen, I tried I triedquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgens mij was dat niet leche.![]()
nou, wie zei dat?
een vluggertje in de siestaquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Sorry ik ging voor je lippen, I tried I tried
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh....
[..]
Paar nummers heeft ze gedaan. Waaronder Strong Black Vine. God-ver-domme zeg... ik heb hara nog NOOIT o tekeer horen gaan. Alsof ze bezeten was, ogen draaide weg, grunten, schreeuwen.... maar o zo zuiver. Echt... dat was NIET normaal
[..]
Heel veel!
Zoals:
Zelf opgenomen.
[..]
Erg! En ze had haar Bosendorfer en synthesizer, en halverwege werd die laatste verruild voor haar orgel.
[..]
Wist je dat ze in Nov met een nieuw album uitkomt weer?
Pledge erover, klaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nunitoooquote:
met het klimmen der jaren gaat je scherpte achteruitquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja, die puddingbuks heeft een eigenwil.
Seks met deze temperaturen is het geilstquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar is het bij jullie nu toch veel de warm voor ?
Nee niet klaar. al dat aangekoekte rubber. Dat gaat niet zomaar weg met Lemon Pledge. (ruikt wel lekker)quote:
het luie zweet is snel gereedquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Seks met deze temperaturen is het geilst
aménquote:
nee hoor, maar ben net wakker en heb net pas 1 koffie op. (volgende graagquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met het klimmen der jaren gaat je scherpte achteruit
Given the chance i'd lick that right of your facequote:Op vrijdag 18 september 2009 15:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee niet klaar. al dat aangekoekte rubber. Dat gaat niet zomaar weg met Lemon Pledge. (ruikt wel lekker)
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ja, maar Strong Black Vine was echt unlike all others I've seen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOO Precious Things![]()
Goed opgenomen
In my peach partydress.... O dit gaat zeker de hele dag in mijn hoofd zitten.
![]()
Ja, geweldig! Die energie van haar!![]()
Ja. Ik figureer op de hoesquote:WTF? Weer een nieuw album?
sí is net turks worstelenquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Given the chance i'd lick that right of your face
Vroeger had je jenever met de naam Vlekquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Given the chance i'd lick that right of your face
Tering.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[quote]Ja, maar Strong Black Vine was echt unlike all others I've seen.
En ik heb haar al iets van 6x live gezien. Ze leek echt bezetenWow.
10 November komt ie uit.quote:
tastes like lemon pledge en feels likes warm apple piequote:Op vrijdag 18 september 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Altijd beter dan Lemon Pledge
Locozinhoquote:
Sletquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Keukenkast het volgende:
Zo. Die kerel van gisteravond is net weg
je lijkt Baltar wel vandaag, die ontvangt ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Keukenkast het volgende:
Nog nooit gedaan. Wel body to body massage met olie, maar nog niet worstelen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[quote]
sí is net turks worstelen
Maakt me geen reet uit.quote:wat heb je liever trouwens, een flower of een squirter
Ik had hem uitgenodigd om hem te vertellen dat het heel fijn was, maar dat hij niet verliefd op me moest worden. Dat heb ik gezegd en hij zei dat het niet zo was, maar ik geloof het niet zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben je aan het hoeren Keukenkast.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je bijna vriendje? Wanneer wordt ie nou je echte vriendje?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Keukenkast het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |