Dat je dat bij mij niet dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Steve irl mogen aanschouwen. Maar toen dacht ik nog dat ie van de vrouwen was.
O ja, DAT was de reden!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kende jou vanuit [HOMO] dus nee.
Nu niet meer dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kende jou vanuit [HOMO] dus nee.
Ondertussen ken ik 'm van het echiequote:
Ja intussen zijn we zóveel meerquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ondertussen ken ik 'm van het echie.
quote:
Nothing much. Catching up on series.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nothin'..what's up with you?
Hey Erik. What's up?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou met mij is er ook nothing up. Ik denk, ik zeg het maar vast, want die vraag komt zeker nog.
Eindelijk kan mijn hart het helingsproces starten.quote:
[Former bitch angel modus]quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh weetiknognie. Ik zal er eens over na gaan denken.
Ik ben ook dadelijk de stad in, alleen dan om te lunchen en niet om ondankbaar cadeaus te ruilen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nothing much. Catching up on series.
Dadelijk de stad in, verjaardagskado ruilen.
Nee ik ben niet ondankbaar, maar dit had ik al.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[Former bitch angel modus]
Misschien kun je met Snuitje afspreken?
[/Former bitch angel modus]
Ik hou je op de hoogte of ik ga.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik wacht nog steeds op antwoord op pm's van toen
.
Hij mag wel in ons tentje he?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:52 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je dan eruit schop, vlinder
Nee. Ik kijk naar een foto.quote:
Glee klinkt als een reiniger voor het toilet.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Glee klinkt als een reiniger voor het toilet.
Dat denk ik ook altijd als ik foto's laat zienquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:04 schreef Steve het volgende:
[..].
Hopelijk valt de werkelijkheid ook een beetje mee.
Nice lipsquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:04 schreef Steve het volgende:
[..].
Hopelijk valt de werkelijkheid ook een beetje mee.
Ja we willen meer over je WC-avonturen weten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Lief dat jullie wachten tot ik terug ben, maar dat is teveel eer.
Vind jij 't ook zo spannend?quote:
Zeikertquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Lief dat jullie wachten tot ik terug ben, maar dat is teveel eer.
kijk eens koffie voor ons baddereendjequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen kinderen![]()
![]()
Rise and Shine![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |