die andere was ouder en rigoreuzer kennelijk, de nieuwe is een stuk jonger en vond dat ik nog langer van mijn aparaatje zou moeten mogen genieten, ik blijf maandelijks op controlle en zodra het nodiger is worden behandelmethodes bekekenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar als je twee opinions gehad hebt, hoe weet je dan welke beter is (als ze verschillend blijken te zijn)? Als de eerste dokter zegt "ja, we motten uw grote teen toch voor het echie weghalen!" en de andere "Welnee, lamazitten!", wat dan?
das goed nieuwsquote:Op donderdag 17 september 2009 23:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die andere was ouder en rigoreuzer kennelijk, de nieuwe is een stuk jonger en vond dat ik nog langer van mijn aparaatje zou moeten mogen genieten, ik blijf maandelijks op controlle en zodra het nodiger is worden behandelmethodes bekeken
Oh das eigenlijk best een goeie vraag! Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar als je twee opinions gehad hebt, hoe weet je dan welke beter is (als ze verschillend blijken te zijn)? Als de eerste dokter zegt "ja, we motten uw grote teen toch voor het echie weghalen!" en de andere "Welnee, lamazitten!", wat dan?
Een jaar vertraging is niks joh.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe nu mijn derde jaar. Maar het eerste jaar had ik een heel aantal vakken niet gehaald (mijn eigen stomme schuld) dus die heb ik allemaal in moeten halen, en omdat ik dat niet tegelijk kon én nog het andere aantal vakken wat je nodig hebt dacht ik "ik ga het rustig aan doen zodat ik niet overspannen raak".
Ik zit er ook niet mee. En mijn ouders ondertussen ook nietquote:Op donderdag 17 september 2009 23:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Een jaar vertraging is niks joh.
Maar toch he? Hoe weet je dat die '2e' het beter weet?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die andere was ouder en rigoreuzer kennelijk, de nieuwe is een stuk jonger en vond dat ik nog langer van mijn aparaatje zou moeten mogen genieten, ik blijf maandelijks op controlle en zodra het nodiger is worden behandelmethodes bekeken
het is vast nog wel op een of andere wijze te herstellen ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:04 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb een knoeperd van een fout gemaakt
Andere dagen niet ontvangen maar wel verplaatsen ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:00 schreef Baltar het volgende:
![]()
![]()
Ga weer ontvangen vandaag, dus weinig FOK vandaag
quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Andere dagen niet ontvangen maar wel verplaatsen ?
gij jonge(ns) hartenbrekertquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:44 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb het gisteravond gedaan met een klasgenoot
Die onderwijl zei; damn wat ben jij cute
En bij het afscheid nemen heeeeeel verliefd naar me keek
En ik voel niks voor hem
En zometeen zie ik hem op schoolquote:
Maar waarom heb je dan wel toegegeven?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En zometeen zie ik hem op school
En praktisch alle meisjes wilden ons koppelen.
Het was een beetje een fout van mij.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dan wel toegegeven?
Geest was sterk maar het vlees zwak?
alcohol in het spel ?
en met die opmerking ga ik maar eens naar collegequote:Op vrijdag 18 september 2009 09:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar verder is het heerlijk weer.
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw....quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar verder is het heerlijk weer.
Veel plezierquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
en met die opmerking ga ik maar eens naar college
Tilburger!quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:55 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was een beetje een fout van mij.
Ik verveelde me en had wat gedronken en toen dacht ik; kom, nodigen we hem eens uit.
En toen ging het van praten en drinken naar een voorzichtig kusje.
En toen naar een minder voorzichtig kusje
En toen kwam mijn huisgenoot binnen
(we zaten in de woonkamer)
En toen vroeg ik; help jij mij even met iets op mijn rooster, want ik snap het niet.
En toen waren we op mijn kamer en nou ja.
Toen hebben we het in mijn bed en op de bank gedaan
Eey zo'n baard heb ik nou ookquote:
Wat lijken jij een KK best ook elkaar eigenlijk.quote:
En op wie lijk jij?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat lijken jij een KK best ook elkaar eigenlijk.
Maar hey, ik vind mensen altijd op elkaar lijken, dus let niet op mij.
ja mag ook gerust een PM doenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:42 schreef Steve het volgende:
Dat mag je aan T_E vragen. Of G_E. Of TMM. Of Vlarp.
Steve is onvergelijkbaarquote:
Aan TMM?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:42 schreef Steve het volgende:
Dat mag je aan T_E vragen. Of G_E. Of TMM. Of Vlarp.
Zelfs ik ben vergelijkbaarquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
ja toen je die foto's van de band postte een tijdje terug dacht ik serieus "hoezo hebben ze nu al een foto van jou in die stijl genomen en welke van die anderen moet dan zo veel op jou lijken".
*SMS't TMM*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |