Die taskbar is ook gewoon 100% pure winquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:50 schreef jslavenburg het volgende:
Totaal eens, Ik noem windows 7 kortweg door de bocht ook wel:
Vista met de snelheid van XP
Ja, dat vonden ze in Cupertino ook al een tijdjequote:Op vrijdag 18 september 2009 12:52 schreef Luman het volgende:
[..]
Die taskbar is ook gewoon 100% pure win
Vandaar dat het ook pas 7 jaar in Mac OS X zit. Maargoed beter goed gejat dan verzonnen in Redmondquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat vonden ze in Cupertino ook al een tijdje
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:50 schreef jslavenburg het volgende:
Totaal eens, Ik noem windows 7 kortweg door de bocht ook wel:
Vista met de snelheid van XP
En de bibliotheken vind ik ook handig en functioneel, samen met een Aeropeek waar je wel wat aan hebt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:52 schreef Luman het volgende:
[..]
Die taskbar is ook gewoon 100% pure win
(al was het wel even wennen)
Dan ligt het toch aan wat anders vermoed ik, ik heb er geen problemen mee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:05 schreef redrum76 het volgende:
vind het een bagger OS lekker gamen kan je niet op W7, Flash is sloom en windows media streamen op uitzendinggemist ook traag als een slak.
Heb het er gisteren opgepleurt gaat er nu weer af!
En ze willen graag OSX na-apen lukt ze nevver nooit met hun goedkope LIDL uitstraling. Blijf wel bij XP
Daar is de 1e hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:05 schreef redrum76 het volgende:
vind het een bagger OS lekker gamen kan je niet op W7, Flash is sloom en windows media streamen op uitzendinggemist ook traag als een slak.
Heb het er gisteren opgepleurt gaat er nu weer af!
En ze willen graag OSX na-apen lukt ze nevver nooit met hun goedkope LIDL uitstraling. Blijf wel bij XP
Wat een klote systeemquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:07 schreef redrum76 het volgende:
Oja heb geen klote systeem :
Core2Duo 3GHZ
Radeon 3870
4 GB DDR2 1066mhz
X64 XP is de slechtste uitvinding ooitquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:29 schreef Dibble het volgende:Blijf gewoon bij XP man, 10x sneller. XP X64 20x sneller. Enige voordeel win7 is DX11 en tesselation support voor de nieuwe DX kaarten verder bagger OS. Ik snap niet waarom alles doorzichtig en plastic moet lijken. Vreet onwijs veel resources. Nog maar niet te spreken of die widgets die men op het bureaublad heeft:, ziet er toch niet uit man.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
X64 XP is de slechtste uitvinding ooit
Whehe, ja!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
X64 XP is de slechtste uitvinding ooit
En dit ben ik serieus niet met je eens. Ik ben ook echt een grote XP fan en was enorm sceptisch over W7, zeker gezien de ervaringen met Vista, maar serieus, zet een pc aan met Win7 en zodra je bent ingelogd kan je er gelijk mee werken, Bij WinXP duurt dat nog zeker een minuut tot twee minuten voordat ie alles op de achtergrond heeft opgestart.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:29 schreef Dibble het volgende:
Blijf gewoon bij XP man, 10x sneller. XP X64 20x sneller. Enige voordeel win7 is DX11 en tesselation support voor de nieuwe DX kaarten verder bagger OS. Ik snap niet waarom alles doorzichtig en plastic moet lijken. Vreet onwijs veel resources. Nog maar niet te spreken of die widgets die men op het bureaublad heeft:, ziet er toch niet uit man.
Veel hardware problemen.quote:
En drivers die niet goed werken.quote:
* Meldtquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef whosvegas het volgende:
Wanneer meld zich de eerste Linux nerd weer, om Windows af te kraken?
Gast..quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:29 schreef Dibble het volgende:Blijf gewoon bij XP man, 10x sneller. XP X64 20x sneller. Enige voordeel win7 is DX11 en tesselation support voor de nieuwe DX kaarten verder bagger OS. Ik snap niet waarom alles doorzichtig en plastic moet lijken. Vreet onwijs veel resources. Nog maar niet te spreken of die widgets die men op het bureaublad heeft:, ziet er toch niet uit man.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* Meldt
Al kraak ik win7 niet af, ik vind linux gewoon fijner werken. en heb zelfs vista op mijn pc staan naast linux (jaja! Ook al is het alleen maar voor GTA4maar toch)
Vista was voor mij wel de laatste duw die ik nodig had om windows voor 99% voorgoed vaarwel te zeggen.
[rant]
Maar mooi dat er nog zoveel mensen blij zijn met een antiek OS met een fris schilletje
[/rant]
En dan beginnen de problemen...quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En drivers die niet goed werken.
En je moet een Server Service pack installeren, waardoor je PC wordt aangezien als Windows Server 2003
Hahaquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:29 schreef Dibble het volgende:Blijf gewoon bij XP man, 10x sneller. XP X64 20x sneller. Enige voordeel win7 is DX11 en tesselation support voor de nieuwe DX kaarten verder bagger OS. Ik snap niet waarom alles doorzichtig en plastic moet lijken. Vreet onwijs veel resources. Nog maar niet te spreken of die widgets die men op het bureaublad heeft:, ziet er toch niet uit man.
Doe eens gek,quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* Meldt
Al kraak ik win7 niet af, ik vind linux gewoon fijner werken. en heb zelfs vista op mijn pc staan naast linux (jaja! Ook al is het alleen maar voor GTA4maar toch)
Vista was voor mij wel de laatste duw die ik nodig had om windows voor 99% voorgoed vaarwel te zeggen.
[rant]
Maar mooi dat er nog zoveel mensen blij zijn met een antiek OS met een fris schilletje
[/rant]
Heb jij eigenlijk al met Windows 7 gewerkt? En zo ja, op welke manier? Bij de Dynabyte even een kladblokje opgestart, of echt ECHT mee gewerkt? Want getuige je post ben je zo bevooroordeeld dat ik niet denk dat je er echt mee hebt gewerkt...quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:29 schreef Dibble het volgende:
Blijf gewoon bij XP man, 10x sneller. XP X64 20x sneller. Enige voordeel win7 is DX11 en tesselation support voor de nieuwe DX kaarten verder bagger OS. Ik snap niet waarom alles doorzichtig en plastic moet lijken. Vreet onwijs veel resources. Nog maar niet te spreken of die widgets die men op het bureaublad heeft:, ziet er toch niet uit man.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En drivers die niet goed werken.
En je moet een Server Service pack installeren, waardoor je PC wordt aangezien als Windows Server 2003
Geen last van. USB cam werkt, tekentablet werkt, videokaart werkt, audio werkt. Enige stuk software dat begon te zeiken over de windows-versie was Windows Live (quote:
Ik denk dat hij denkt dat aero = Vista = kutquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al met Windows 7 gewerkt? En zo ja, op welke manier? Bij de Dynabyte even een kladblokje opgestart, of echt ECHT mee gewerkt? Want getuige je post ben je zo bevooroordeeld dat ik niet denk dat je er echt mee hebt gewerkt...
Of je bent inderdaad alleen maar bang voor verandering en dat je de startknop niet meer kan vinden...
Er zijn mensen die meer doen met hun pc dan alleen CAD draaienquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef trancethrust het volgende:
[..]
[..]
Geen last van. USB cam werkt, tekentablet werkt, videokaart werkt, audio werkt. Enige stuk software dat begon te zeiken over de windows-versie was Windows Live (). Wat, als je je windows versie even faked, overigens gewoon normaal werkt (
![]()
).
Het is een feit dat Windows XP 64bit zuigt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Er zijn mensen die meer doen met hun pc dan alleen CAD draaienEn een OS moeten patchen, om nota bene hun eigen software op te moeten draaien, zegt toch al genoeg over de incapabele software die ze hebben gebouwd met die versie?
Jij denkt dat de mensen die de RTM versie draaien hem al hebben gekocht in de winkel?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:26 schreef Remon het volgende:
Ben ook erg tevreden met me RC 7100 versie het is minder omslachtig als Vista.
vraag me af of iemand al een crack heeft
*mompelt iets over orbit30*...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:26 schreef Remon het volgende:
Ben ook erg tevreden met me RC 7100 versie het is minder omslachtig als Vista.
vraag me af of iemand al een crack heeft
Ik heb niks gekocht, en toch draai ik legaal de RTM.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij denkt dat de mensen die de RTM versie draaien hem al hebben gekocht in de winkel?
*Mompelt meequote:
True. Ik doe ook gamen, audio-recording/editing, Java programmeren; werkt ook prima. Overigens patch ik het OS niet, ik gebruik een wrapper van iemand die tegen het installatieprogramma "liegt" over welke windows versie wordt gebruikt. Bovendien is het geen faal van x64, maar van Windows Live die gewoon weigert te installeren op x64 en Server 2003. En eigenlijk maakt dat niet eens uit want de faal komt in beide gevallen van Microsoft zelf.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Er zijn mensen die meer doen met hun pc dan alleen CAD draaienEn een OS moeten patchen, om nota bene hun eigen software op te moeten draaien, zegt toch al genoeg over de incapabele software die ze hebben gebouwd met die versie?
Neuh, ik heb start vista alleen maar op als ik GTA4 wil spelen en dat werkt dus waarom veranderen, verder doe ik er niks mee namelijk. (ja snel weer afzetten en daarna snel lekker veilig in mijn vertrouwde Gnome omgeving zonder alle toeters en bellen)quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:51 schreef Luman het volgende:
[..]
Doe eens gek,
Gooi Vista eraf en zet Windows 7 er eens op
Windows 7 is gewoon wat Vista had moeten zijn
En wat voor systeempje heb jij dan wel een i7?quote:
Ik heb inderdaad een i7 920, Radeon 4870 X2 en 6GB ramquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:38 schreef redrum76 het volgende:
[..]
En wat voor systeempje heb jij dan wel een i7?
Je hoort voor windows 7 geen uber zwaar systeem te hebben het moet gewoon werken!
Dan hoef je niet zo neerbuigend te doen. Mijn systeem is nog niet zo oud overigens draai ik MACOS snow Leopard op dit systeem en deze draait 2x zo snel als een imac.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een i7 920, Radeon 4870 X2 en 6GB ram
Ik heb ook geen zwaar systeem gekocht voor mijn OS, ik heb een zwaar systeem gekocht voor meerdere dingen tegelijk te doen
Dat was een geintje, dat had je toch wel gemerkt hoop ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:45 schreef redrum76 het volgende:
[..]
Dan hoef je niet zo neerbuigend te doen. Mijn systeem is nog niet zo oud overigens draai ik MACOS snow Leopard op dit systeem en deze draait 2x zo snel als een imac.![]()
![]()
Als je het vergelijkt met Leopard dan is windows 7 een ouderwets OS. Maar ja dat is mijn mening.
Ik vind zelf dat ik een behoorlijk snel systeem heb. Het kan toch niet zo zijn dat je er speciaal een I7 moet kopen om windows 7 te draaien
Ik heb soms heeeeele lange tenenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat was een geintje, dat had je toch wel gemerkt hoop ik
Ik heb trouwens nog geen windows 7, heb ik nergens beweerd.
Ik draai Vista 64bit en ik heb nergens problemen mee, supersnel en alles werkt zoals het hoort![]()
En die i7 heb ik gekocht omdat ik een oud gedrocht had staan en iets wilde hebben wat een tijdje mee kon.
Jezus ik krijg er spontaan een epileptische aanval van als ik al die animaties, knipperende dingetjes ed zie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:48 schreef redrum76 het volgende:
Waarom hebben ze longhorn niet afgemaakt dat zag er tenminste revolutionair uit!
Ik vind ubuntu het geld ook wel waard eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:48 schreef Luman het volgende:
Naast XP (en osx) één van de weinige OSen die het geld ook waard is.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:48 schreef redrum76 het volgende:
Waarom hebben ze longhorn niet afgemaakt dat zag er tenminste revolutionair uit!
2003 hebben ze het over, dus dat zou vlak na XP zijn geweest. Waarom is dat niet doorgegaan dan? Was dat toendertijd dat ze perse SP2 van XP klaar wouden hebben ivm alle patches en bugfixes enzo?quote:
Als je de eigenschappen van deze computer opvraagt, zie je links in het scherm staan "Geavanceerde instellingen" Dan kom je weer in een oud vertrouwd schermpje, waar je de prestaties kan instellen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:13 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik ben ook wel te spreken over Windows 7. Alleen moet ik nogal zoeken naar sommige dingen. Waarom kan ik niet met de rechtermuisknop op 'Computer' drukken en verkennen kiezen. Die is er helemaal niet meerAlleen openen. Hoe zet ik de performance van Windows 7 naar maximaal. Die optie kan ik ook niet vinden.
Zit momenteel wel op een ouderwetsch testsysteem te rommelen, dus logisch dat het retetraag is:
Celeron 370 (1,5 GHz)
512 Mb intern
Kut onboard videokaart.
Maar het werkt wel
Bullshit, hier draait het vlekkeloos op een recente laptop en als X64 dan zo zuigt en een experiment was waarom is Server 2003 dan exact dezelfde kernel en gewoon lekker overal zakelijk neergeplemd. Driver problemen kan iedereen wel mee schermen gezien dat dat ook het drama was van Vista en XP 32 bit lang lang geleden, maar dat vergeten we zeker even.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef Luman het volgende:
[..]
Het is een feit dat Windows XP 64bit zuigt.
Het was een experiment, en het faalde
Pas nu begint 64bit een beetje mainstream te raken.
Omdat de code tijdens het ontwikkelproces van Longhorn zo'n puinhoop werd, dat MS geen keus had dan in 2004 helemaal opnieuw te beginnen. In 2005 is toen bekend geworden dat dit nieuwe project Vista ging worden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
2003 hebben ze het over, dus dat zou vlak na XP zijn geweest. Waarom is dat niet doorgegaan dan?
Omdat je in een zakelijke omgeving niet snel 40+ programma's installeert.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:55 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Bullshit, hier draait het vlekkeloos op een recente laptop en als X64 dan zo zuigt en een experiment was waarom is Server 2003 dan exact dezelfde kernel en gewoon lekker overal zakelijk neergeplemd. Driver problemen kan iedereen wel mee schermen gezien dat dat ook het drama was van Vista en XP 32 bit lang lang geleden, maar dat vergeten we zeker even.
Nogmaals Win7 is een stap in de goede richting maar voorlopig kan je nog prima vooruit met XP hetzij de 32bit hetzij de 64 bit.
Ctrl-shift-esc.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:07 schreef Luman het volgende:
Enige wat ik wel irritant vind is dat je met Ctrl-alt-del eerst door keuze menu moet gaan voorgaand je het taakbeheer voor je krijgt
Maar daar was een toetsencombinatie voor
Rechtermuisknop op taakbalk en dan "Taakbeheer" vind ik ook prettig.quote:
See?quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:18 schreef redrum76 het volgende:
Nogmaals de oorzaak achterhaald invm trage games en flash etc.. Kwam tot de conclusie dat ik Catalist 9,9 moest installeren.
Nu werkt alles weer snel mijn score op windows is nu :
6.5 - processor
5,5 geheugen (wel traag hoor heb 1066mhz)
7 video prestaties windows Aaro
7 video prestaties games
5,5 harddisk
overal score 5,5
Ben nu wel wat meer tevreden.
Resident evil 5 haperde en zat vaak onder de 30 nu onder de 45
Dat kan niet als een spel vastloopt op een zwart scherm (NFS: Shiftquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op taakbalk en dan "Taakbeheer" vind ik ook prettig.
Ow ja! Dat was hetquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat de code tijdens het ontwikkelproces van Longhorn zo'n puinhoop werd, dat MS geen keus had dan in 2004 helemaal opnieuw te beginnen. In 2005 is toen bekend geworden dat dit nieuwe project Vista ging worden.
Dat ben ik wel met je eens, vind het wel jammer dat je geen klassiek startmenu meer in kan stellen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:20 schreef NikkelCobalt het volgende:
Hier tevreden 7x64 gebruiker. Hiervoor Vista x64 gebruikt. Enige probleem daarmee was de explorer en de windows search die door het indexeren alleen maar langzamer ging zoeken
Maar dat hebben ze mooi opgelost volgens mij, heb nergens last meer van. En tot nu toe nog geen problemen met drivers/oude apps gehad die niet willen draaien (nadat compatibilteitsmodus is inschakeld).
Ohja enige minpuntje is startmenu. Die had ik graag wel "classic" gehadKlassiek menu werkt voor mij namelijk 10x sneller dan die nieuwe style die vanaf XP meedraait.
't had er ook mee te maken dat Longhorn op een nieuw bestandssysteem zou draaien (WinFS ipv NTFS), alleen dat bestandssysteem wou niet helemaal lukken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 @ 20:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
2003 hebben ze het over, dus dat zou vlak na XP zijn geweest. Waarom is dat niet doorgegaan dan? Was dat toendertijd dat ze perse SP2 van XP klaar wouden hebben ivm alle patches en bugfixes enzo?
Het heeft wat weg van Win7, vooral dat tweede filmpje. Dat was voor die tijd zeker wel wat geweest ja.
Dus ik moet wel een andere partitie...quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:30 schreef Merkie het volgende:
Je kan je huidige partitie verkleinen en een nieuwe partitie maken zonder te formatteren.
Ja, maar dat is niet zo'n probleemquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus ik moet wel een andere partitie...
WinFS is ook voor Vista beloofd hoor. Sterker nog, MS belooft al database gebaseerde opslag sinds 1990, in tal van producten, waaronder Caïro, SQL Server, Exchange en Outlook. Maar er is nog nooit iets opgeleverd wat daadwerkelijk de belofte waar maakt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:31 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
't had er ook mee te maken dat Longhorn op een nieuw bestandssysteem zou draaien (WinFS ipv NTFS), alleen dat bestandssysteem wou niet helemaal lukken.
Dat je makkelijker en sneller de bestanden kunt vinden die je zoekt, omdat je dan queries kunt loslaten op je harddisk. Niet alleen voor gebruikers is dat handig, ook applicaties zouden dat kunnen gebruiken om bv al je foto's of al je muziek snel te vinden, zonder over je hele harddisk te gaan en te gokken welke bestanden foto's of muziek bevatten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:57 schreef Merkie het volgende:
Wat is het voordeel van database gebaseerde opslag?
Dus geen rare indexering-services meer nodig. Heeft OS X of Linux dit wel?quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat je makkelijker en sneller de bestanden kunt vinden die je zoekt, omdat je dan queries kunt loslaten op je harddisk. Niet alleen voor gebruikers is dat handig, ook applicaties zouden dat kunnen gebruiken om bv al je foto's of al je muziek snel te vinden, zonder over je hele harddisk te gaan en te gokken welke bestanden foto's of muziek bevatten.
Exact.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus geen rare indexering-services meer nodig.
Nee. Verschil is dat zij ook nooit hebben geroepen dat ze zoiets gingen uitbrengen.quote:Heeft OS X of Linux dit wel?
350 gig... maar in vista apparaatbeheer werkt het niet... ik kan mijn hoofdschijf niet afsplitsen.. alleen mijn backupschijf wat 2 gig betekendquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet zo'n probleem. Hoe groot is je harde schijf?
En het nadeel is dat je hardeschijf een deel van zijn opslagcapaciteit verliest aan de index. En het lijkt mij even de vraag van wat ga je indexeren? Bestandsinhoud? Bestandsnaam? Datum?quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:57 schreef Merkie het volgende:
Wat is het voordeel van database gebaseerde opslag?
Nou, op dit moment slaan filesystems ook metadata op. over rechten, de datum waarop het bestand is gemaakt en gewijzigd etc. Het probleem nu is dat je daadwerkelijk naar de locatie van de file op de harddisk moet om die informatie uit te lezen, dat is iets wat WinFS bijvoorbeeld op zou kunnen lossen. Het nadeel (en de reden dat het er nog niet is) zal echter ongetwijfeld met performance te maken hebben, want een DBMS draaien kost gewoon cpu cycles.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:15 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
En het nadeel is dat je hardeschijf een deel van zijn opslagcapaciteit verliest aan de index. En het lijkt mij even de vraag van wat ga je indexeren? Bestandsinhoud? Bestandsnaam? Datum?
Ja in je database FS wil je natuurlijk metadata in je index hebben om redunantie te voorkomen.quote:Op zondag 20 september 2009 00:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, op dit moment slaan filesystems ook metadata op. over rechten, de datum waarop het bestand is gemaakt en gewijzigd etc. Het probleem nu is dat je daadwerkelijk naar de locatie van de file op de harddisk moet om die informatie uit te lezen, dat is iets wat WinFS bijvoorbeeld op zou kunnen lossen. Het nadeel (en de reden dat het er nog niet is) zal echter ongetwijfeld met performance te maken hebben, want een DBMS draaien kost gewoon cpu cycles.
ben ik de eerste?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef whosvegas het volgende:
Wanneer meld zich de eerste Linux nerd weer, om Windows af te kraken?
Ff googlen hequote:Op zondag 20 september 2009 08:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat zijn de voordelen van Win7 tov. XP pro?
En kun je win7 ook draaien op een Xp1600 machine met 1GB RAM?
Welke 'crappy' videokaart heb je? Proc + geheugen zou moeten kunnenquote:Op zondag 20 september 2009 08:43 schreef amvrosios het volgende:
Zou die beetje willen draaien op 2ghz celeron met 2gieg ram en een crappy pci-x kaart ?:P
Geforce,meen zo even uit het hoofd een 6800quote:Op zondag 20 september 2009 08:47 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Welke 'crappy' videokaart heb je? Proc + geheugen zou moeten kunnen
Van de GeForce 6 serie is de 6800 geen slechte kaart hoorquote:Op zondag 20 september 2009 08:52 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Geforce,meen zo even uit het hoofd een 6800
het is de computer van me pa trouwens,gebruikt voor: browsen,mailen,msn,hyves,en andere domme zooi
zeker, 32- of 64-bit.quote:Op zondag 20 september 2009 10:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Je kunt toch best XP runnen op een 64bit dual-core platform?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |