Die taskbar is ook gewoon 100% pure winquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:50 schreef jslavenburg het volgende:
Totaal eens, Ik noem windows 7 kortweg door de bocht ook wel:
Vista met de snelheid van XP
Ja, dat vonden ze in Cupertino ook al een tijdjequote:Op vrijdag 18 september 2009 12:52 schreef Luman het volgende:
[..]
Die taskbar is ook gewoon 100% pure win
Vandaar dat het ook pas 7 jaar in Mac OS X zit. Maargoed beter goed gejat dan verzonnen in Redmondquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat vonden ze in Cupertino ook al een tijdje
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:50 schreef jslavenburg het volgende:
Totaal eens, Ik noem windows 7 kortweg door de bocht ook wel:
Vista met de snelheid van XP
En de bibliotheken vind ik ook handig en functioneel, samen met een Aeropeek waar je wel wat aan hebt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:52 schreef Luman het volgende:
[..]
Die taskbar is ook gewoon 100% pure win
(al was het wel even wennen)
Dan ligt het toch aan wat anders vermoed ik, ik heb er geen problemen mee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:05 schreef redrum76 het volgende:
vind het een bagger OS lekker gamen kan je niet op W7, Flash is sloom en windows media streamen op uitzendinggemist ook traag als een slak.
Heb het er gisteren opgepleurt gaat er nu weer af!
En ze willen graag OSX na-apen lukt ze nevver nooit met hun goedkope LIDL uitstraling. Blijf wel bij XP
Daar is de 1e hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:05 schreef redrum76 het volgende:
vind het een bagger OS lekker gamen kan je niet op W7, Flash is sloom en windows media streamen op uitzendinggemist ook traag als een slak.
Heb het er gisteren opgepleurt gaat er nu weer af!
En ze willen graag OSX na-apen lukt ze nevver nooit met hun goedkope LIDL uitstraling. Blijf wel bij XP
Wat een klote systeemquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:07 schreef redrum76 het volgende:
Oja heb geen klote systeem :
Core2Duo 3GHZ
Radeon 3870
4 GB DDR2 1066mhz
X64 XP is de slechtste uitvinding ooitquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:29 schreef Dibble het volgende:Blijf gewoon bij XP man, 10x sneller. XP X64 20x sneller. Enige voordeel win7 is DX11 en tesselation support voor de nieuwe DX kaarten verder bagger OS. Ik snap niet waarom alles doorzichtig en plastic moet lijken. Vreet onwijs veel resources. Nog maar niet te spreken of die widgets die men op het bureaublad heeft:, ziet er toch niet uit man.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
X64 XP is de slechtste uitvinding ooit
Whehe, ja!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
X64 XP is de slechtste uitvinding ooit
En dit ben ik serieus niet met je eens. Ik ben ook echt een grote XP fan en was enorm sceptisch over W7, zeker gezien de ervaringen met Vista, maar serieus, zet een pc aan met Win7 en zodra je bent ingelogd kan je er gelijk mee werken, Bij WinXP duurt dat nog zeker een minuut tot twee minuten voordat ie alles op de achtergrond heeft opgestart.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:29 schreef Dibble het volgende:
Blijf gewoon bij XP man, 10x sneller. XP X64 20x sneller. Enige voordeel win7 is DX11 en tesselation support voor de nieuwe DX kaarten verder bagger OS. Ik snap niet waarom alles doorzichtig en plastic moet lijken. Vreet onwijs veel resources. Nog maar niet te spreken of die widgets die men op het bureaublad heeft:, ziet er toch niet uit man.
Veel hardware problemen.quote:
En drivers die niet goed werken.quote:
* Meldtquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef whosvegas het volgende:
Wanneer meld zich de eerste Linux nerd weer, om Windows af te kraken?
Gast..quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:29 schreef Dibble het volgende:Blijf gewoon bij XP man, 10x sneller. XP X64 20x sneller. Enige voordeel win7 is DX11 en tesselation support voor de nieuwe DX kaarten verder bagger OS. Ik snap niet waarom alles doorzichtig en plastic moet lijken. Vreet onwijs veel resources. Nog maar niet te spreken of die widgets die men op het bureaublad heeft:, ziet er toch niet uit man.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* Meldt
Al kraak ik win7 niet af, ik vind linux gewoon fijner werken. en heb zelfs vista op mijn pc staan naast linux (jaja! Ook al is het alleen maar voor GTA4maar toch)
Vista was voor mij wel de laatste duw die ik nodig had om windows voor 99% voorgoed vaarwel te zeggen.
[rant]
Maar mooi dat er nog zoveel mensen blij zijn met een antiek OS met een fris schilletje
[/rant]
En dan beginnen de problemen...quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En drivers die niet goed werken.
En je moet een Server Service pack installeren, waardoor je PC wordt aangezien als Windows Server 2003
Hahaquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:29 schreef Dibble het volgende:Blijf gewoon bij XP man, 10x sneller. XP X64 20x sneller. Enige voordeel win7 is DX11 en tesselation support voor de nieuwe DX kaarten verder bagger OS. Ik snap niet waarom alles doorzichtig en plastic moet lijken. Vreet onwijs veel resources. Nog maar niet te spreken of die widgets die men op het bureaublad heeft:, ziet er toch niet uit man.
Doe eens gek,quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* Meldt
Al kraak ik win7 niet af, ik vind linux gewoon fijner werken. en heb zelfs vista op mijn pc staan naast linux (jaja! Ook al is het alleen maar voor GTA4maar toch)
Vista was voor mij wel de laatste duw die ik nodig had om windows voor 99% voorgoed vaarwel te zeggen.
[rant]
Maar mooi dat er nog zoveel mensen blij zijn met een antiek OS met een fris schilletje
[/rant]
Heb jij eigenlijk al met Windows 7 gewerkt? En zo ja, op welke manier? Bij de Dynabyte even een kladblokje opgestart, of echt ECHT mee gewerkt? Want getuige je post ben je zo bevooroordeeld dat ik niet denk dat je er echt mee hebt gewerkt...quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:29 schreef Dibble het volgende:
Blijf gewoon bij XP man, 10x sneller. XP X64 20x sneller. Enige voordeel win7 is DX11 en tesselation support voor de nieuwe DX kaarten verder bagger OS. Ik snap niet waarom alles doorzichtig en plastic moet lijken. Vreet onwijs veel resources. Nog maar niet te spreken of die widgets die men op het bureaublad heeft:, ziet er toch niet uit man.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En drivers die niet goed werken.
En je moet een Server Service pack installeren, waardoor je PC wordt aangezien als Windows Server 2003
Geen last van. USB cam werkt, tekentablet werkt, videokaart werkt, audio werkt. Enige stuk software dat begon te zeiken over de windows-versie was Windows Live (quote:
Ik denk dat hij denkt dat aero = Vista = kutquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al met Windows 7 gewerkt? En zo ja, op welke manier? Bij de Dynabyte even een kladblokje opgestart, of echt ECHT mee gewerkt? Want getuige je post ben je zo bevooroordeeld dat ik niet denk dat je er echt mee hebt gewerkt...
Of je bent inderdaad alleen maar bang voor verandering en dat je de startknop niet meer kan vinden...
Er zijn mensen die meer doen met hun pc dan alleen CAD draaienquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef trancethrust het volgende:
[..]
[..]
Geen last van. USB cam werkt, tekentablet werkt, videokaart werkt, audio werkt. Enige stuk software dat begon te zeiken over de windows-versie was Windows Live (). Wat, als je je windows versie even faked, overigens gewoon normaal werkt (
![]()
).
Het is een feit dat Windows XP 64bit zuigt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Er zijn mensen die meer doen met hun pc dan alleen CAD draaienEn een OS moeten patchen, om nota bene hun eigen software op te moeten draaien, zegt toch al genoeg over de incapabele software die ze hebben gebouwd met die versie?
Jij denkt dat de mensen die de RTM versie draaien hem al hebben gekocht in de winkel?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:26 schreef Remon het volgende:
Ben ook erg tevreden met me RC 7100 versie het is minder omslachtig als Vista.
vraag me af of iemand al een crack heeft
*mompelt iets over orbit30*...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:26 schreef Remon het volgende:
Ben ook erg tevreden met me RC 7100 versie het is minder omslachtig als Vista.
vraag me af of iemand al een crack heeft
Ik heb niks gekocht, en toch draai ik legaal de RTM.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij denkt dat de mensen die de RTM versie draaien hem al hebben gekocht in de winkel?
*Mompelt meequote:
True. Ik doe ook gamen, audio-recording/editing, Java programmeren; werkt ook prima. Overigens patch ik het OS niet, ik gebruik een wrapper van iemand die tegen het installatieprogramma "liegt" over welke windows versie wordt gebruikt. Bovendien is het geen faal van x64, maar van Windows Live die gewoon weigert te installeren op x64 en Server 2003. En eigenlijk maakt dat niet eens uit want de faal komt in beide gevallen van Microsoft zelf.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Er zijn mensen die meer doen met hun pc dan alleen CAD draaienEn een OS moeten patchen, om nota bene hun eigen software op te moeten draaien, zegt toch al genoeg over de incapabele software die ze hebben gebouwd met die versie?
Neuh, ik heb start vista alleen maar op als ik GTA4 wil spelen en dat werkt dus waarom veranderen, verder doe ik er niks mee namelijk. (ja snel weer afzetten en daarna snel lekker veilig in mijn vertrouwde Gnome omgeving zonder alle toeters en bellen)quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:51 schreef Luman het volgende:
[..]
Doe eens gek,
Gooi Vista eraf en zet Windows 7 er eens op
Windows 7 is gewoon wat Vista had moeten zijn
En wat voor systeempje heb jij dan wel een i7?quote:
Ik heb inderdaad een i7 920, Radeon 4870 X2 en 6GB ramquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:38 schreef redrum76 het volgende:
[..]
En wat voor systeempje heb jij dan wel een i7?
Je hoort voor windows 7 geen uber zwaar systeem te hebben het moet gewoon werken!
Dan hoef je niet zo neerbuigend te doen. Mijn systeem is nog niet zo oud overigens draai ik MACOS snow Leopard op dit systeem en deze draait 2x zo snel als een imac.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een i7 920, Radeon 4870 X2 en 6GB ram
Ik heb ook geen zwaar systeem gekocht voor mijn OS, ik heb een zwaar systeem gekocht voor meerdere dingen tegelijk te doen
Dat was een geintje, dat had je toch wel gemerkt hoop ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:45 schreef redrum76 het volgende:
[..]
Dan hoef je niet zo neerbuigend te doen. Mijn systeem is nog niet zo oud overigens draai ik MACOS snow Leopard op dit systeem en deze draait 2x zo snel als een imac.![]()
![]()
Als je het vergelijkt met Leopard dan is windows 7 een ouderwets OS. Maar ja dat is mijn mening.
Ik vind zelf dat ik een behoorlijk snel systeem heb. Het kan toch niet zo zijn dat je er speciaal een I7 moet kopen om windows 7 te draaien
Ik heb soms heeeeele lange tenenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat was een geintje, dat had je toch wel gemerkt hoop ik
Ik heb trouwens nog geen windows 7, heb ik nergens beweerd.
Ik draai Vista 64bit en ik heb nergens problemen mee, supersnel en alles werkt zoals het hoort![]()
En die i7 heb ik gekocht omdat ik een oud gedrocht had staan en iets wilde hebben wat een tijdje mee kon.
Jezus ik krijg er spontaan een epileptische aanval van als ik al die animaties, knipperende dingetjes ed zie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:48 schreef redrum76 het volgende:
Waarom hebben ze longhorn niet afgemaakt dat zag er tenminste revolutionair uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |