Noge effe en je vrouw mag daar ook al niet ongesluierd rondlopen...oh wacht effe...die worden ook al verrotgescholdenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
bron
Ben benieuwd wat hier nog "meer" achter zit. Of het werkelijk enkel op de honden is gebaseerd, of dat bijvoorbeeld die hondjes tegen de moskee aan piesen of poepen.
Of het daadwerkelijk zo'n situatie oplevert.
En waarom het dan zo ontspoort.
Het wordt een nogo area voor niet-moslimsquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:19 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Noge effe en je vrouw mag daar ook al niet ongesluierd rondlopen...oh wacht effe...die worden ook al verrotgescholden
Alsof je kan helpen dat je hond tegen een muurtje aanpiest
Wat stellenze zich weer aan...
kleingeestigheid ten top het woord islamietje is weeer verklaard.
1) De meesten zijn niet van plan hun hond aan te lijnen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:01 schreef Gia het volgende:
Gevonden:
Ergernis over hond en moskee
De uitlaatstrook ligt dus inderdaad aan de achterkant van de moskee.
Zou dus geen probleem hoeven te zijn.
Wat ik er van las, was juist dat er overeen was gekomen dat die achteringang (waar het eigenlijk om gaat) niet eens geplaatst mocht worden. Denk juist omdat het gedeelte juist niet was bedoeld als achteruitgang voor moskee, maar voor de burger. Fietsen zou daar ook verbod op gelden, maar blijkbaar helpt het verbod niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:47 schreef Iblis het volgende:
Dit was ook eerder in het nieuws, en toen bleek ook dat het de achteruitgang van de moskee betrof. Je moet hier wel ergens een grens trekken. Je kunt natuurlijk niet de gehele route van huis naar moskee hondvrij maken omwille van de moslims, dat is onmogelijk. Dat de hoofdingang te bereiken is zonder dat je daarbij door een hondenlosloopveld moet lijkt me redelijk (maar dat lijkt me ook in het geval van elk ander gebouw, want niet iedereen is even dol op honden).
Dat dat voor de achteruitgang ook moet gelden, dat vind ik dan wel weer wat ver gaan.
Een gebouw verplaatsen voor een paar honden?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom wordt de moskee niet verplaatst?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:44 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Een gebouw verplaatsen voor een paar honden?
Natuurlijk gaan mensen hun hond niet aanlijnen in een losloopgebied.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
1) De meesten zijn niet van plan hun hond aan te lijnen.
2) Pico, een olijke Spaanse schobbejak, houdt ervan luid blaffend op voorbijgangers af te lopen.
3) Hij snuffelt even en maakt zich dan waggelend uit de voeten.
4) Als hier een aanlijngebod komt, dan is het oorlog in de wijk,’’ briest Bert. Wijkgenoot Bert Meijer lijnt zijn hondje Spot wel aan bij de moskee. ,,Ik vind dat een kwestie van respect.’’
Kortom: onverdraagzame autochtone tokkies met brutale kuthonden die voorbijgangers ongevraagd bespringen. Optieven met die kutbeesten ().
Euhm. Het gebouw had daar moeten komen met verstand. Het gebouw is er gekomen door impulsiviteit. Je had kunnen weten dat er protesten zouden komen vanuit de burger die daar al jaren verplicht liep met de hond.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:44 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Een gebouw verplaatsen voor een paar honden?
Neem ff fotosquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:39 schreef paddy het volgende:
Ik ga er morgen maar eens langs om te kijken hoe en welke plek ze nu bedoelen.
En kijk uit voor de hondenpoep, er lopen daar namelijk honden los!quote:
Kom op zeg. Hoe ver moet je gaan bij het bedenken van een bestemmingsplan. Straks moeten we nog rekening houden met de bouw van een moskee omdat er een kinderboerderij met varkens aanwezig is. Men mag al blij zijn dat er een moskee gebouwd mag worden, laat ze de andere kant op ook tolerant zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:55 schreef paddy het volgende:
[..]
Euhm. Het gebouw had daar moeten komen met verstand. Het gebouw is er gekomen door impulsiviteit. Je had kunnen weten dat er protesten zouden komen vanuit de burger die daar al jaren verplicht liep met de hond.
Ik snap trouwens het probleem niet zo. Die achteringang was geen toestemming voor verleend, dus maak die gewoon weer dicht. Heeft niemand last van elkaar, want om de rest staat gewoon een hek.
Die route voor honden en hun baasjes was er al.
Die achteruitgang had nooit gebruikt mogen worden als gewone ingang of uitgang (wat ik ervan begreep dus)
Keep on dreaming..quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:07 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Kom op zeg. Hoe ver moet je gaan bij het bedenken van een bestemmingsplan. Straks moeten we nog rekening houden met de bouw van een moskee omdat er een kinderboerderij met varkens aanwezig is. Men mag al blij zijn dat er een moskee gebouwd mag worden, laat ze de andere kant op ook tolerant zijn.
Ook zou hier een moslim op moeten staan die die medegelovigen even duidelijk maakt dat het nogal achterlijk is om in een situatie als deze te gaan lopen klagen.
Inderdaad, die moslims denken zich alles te kunnen permitteren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:09 schreef Rijpie het volgende:
Waar halen die moskeebezoekers trouwens het lef vandaan om de hondenbezitters aan te vallen?
Dat het in hun ogen onreine dieren zijn () wil niet zeggen dat je iemand maar kan gaan aanvallen.
Typisch gevalletje weer van het geloof dat boven alles staat wat hen betreft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:09 schreef Rijpie het volgende:
Waar halen die moskeebezoekers trouwens het lef vandaan om de hondenbezitters aan te vallen?
Dat het in hun ogen onreine dieren zijn () wil niet zeggen dat je iemand maar kan gaan aanvallen.
Waarom praten ze niet, start een discussie, ga naar de gemeente, zoek eerst uit waar (en of) er een fout begaan is.
Zeg is jouw avatar die foto van national geographic magazine? 9de revisited danwelquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het wordt een nogo area voor niet-moslims
Mja, honden loslopen vind ik überhaupt een beetje eng, maar dat er een gebied moet zijn snap ik best.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:06 schreef Iblis het volgende:
[..]
En kijk uit voor de hondenpoep, er lopen daar namelijk honden los!
Jonge Marokkanen eh, alles aangrijpen om te laten zien wat een tantoe spange vechtersbaas je bent.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:09 schreef Rijpie het volgende:
Neen, niet dat ik weetquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zeg is jouw avatar die foto van national geographic magazine? 9de revisited danwel
Wat een vergelijking!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef ideanaal het volgende:
er lopen elke avond een paar hoofddoekjes voor mijn raam langs.
als racist hou ik daar niet van, waar kan ik klagen en een verbod voor moslims krijgen?
Ach geklets, alsof al die hondenbezitters zulke lieverdjes zijn. Die lamballen die het hier in het dorp niet eens zijn met het hondenbeleid hebben met hun 'superieure' blanke pootjes de boswachter in elkaar gemept toen deze een boete wilde uitschrijven voor loslopende honden buiten het losloopgebied.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
Inderdaad, die moslims denken zich alles te kunnen permitteren.
Voorspelling: Uiteindelijk zullen ze nog hun zin krijgen ook, zo gaat het altijd
mariam mansur heet ze, is een schaaksterquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zeg is jouw avatar die foto van national geographic magazine? 9de revisited danwel
Discussies gaan uit van dat je elkaar ergens in het midden tegen kan komen. Zo werkt de islam niet. De rest van de wereld mag buigen voor de islam.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:09 schreef Rijpie het volgende:
Waarom praten ze niet, start een discussie, ga naar de gemeente, zoek eerst uit waar (en of) er een fout begaan is.
Nee, precies, dat honden onrein zijn, dat 'bedenken' al die mensen ter plekkequote:Op vrijdag 18 september 2009 13:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[Heeft helemaal niets met afkomst te maken.
En wanneer gaat onze regering dat inzien? Wanneer gaan we ervoor zorgen dat we niet omver worden gelopen door die moslims?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Discussies gaan uit van dat je elkaar ergens in het midden tegen kan komen. Zo werkt de islam niet. De rest van de wereld mag buigen voor de islam.
Tja als je het niet wilt begrijpen. Zit dat nou lekker? Zo'n bord voor je kop?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, precies, dat honden onrein zijn, dat 'bedenken' al die mensen ter plekke
Dat heeft niet met een bepaalde ideologie te maken
Wie heeft er nou een bord voor z'n kop?quote:
gewoon zeggen dat jouw geloof ze als onrein beschouwt ...en er eentje in elkaar laten slaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef ideanaal het volgende:
er lopen elke avond een paar hoofddoekjes voor mijn raam langs.
als racist hou ik daar niet van, waar kan ik klagen en een verbod voor moslims krijgen?
Mwah, met een beetje pech/geluk (kiest u maar) zo rond 2011 gok ik.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef Rijpie het volgende:
[..]
En wanneer gaat onze regering dat inzien? Wanneer gaan we ervoor zorgen dat we niet omver worden gelopen door die moslims?
Je bent geloof ik in de war met deze fotoquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Yep hangt hier aan de muurquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Je bent geloof ik in de war met deze foto:
[ afbeelding ]
Ja, ze was het prototype 'lot' van uithuwelijken aan een baard ondergaan, was het niet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:38 schreef qonmann het volgende:
Ze hebben haar ooit herontdekt..alleen de ogen waren nog hetzeffde
Nee, het prototype 'lot' van Russische en Amerikaanse kruisvaarders die je land verneuken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, ze was het prototype 'lot' van uithuwelijken aan een baard ondergaan, was het niet?
Mijn god wat een dramaqueen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wie heeft er nou een bord voor z'n kop?
Wie probeert hier een wantoestand kompleet los te koppelen van de ideologie die het aanjaagt?
Mijn god wat een struisvogel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn god wat een dramaqueen.![]()
Ik zal er over na denken, als jij eerst uitlegt waarom die moskee gangers precies een probleem hebben met onze trouwe viervoetersquote:Wil je me ook even de religieuze overwegingen van de hondenbezitters uitleggen?
Honden zijn gegroeid tot lieve en nuttige wezens, gedomesticeerd, aangepast aan de mens.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn god wat een dramaqueen.![]()
Wil je me ook even de religieuze overwegingen van de hondenbezitters uitleggen? Of is dit dan ineens misschien toch gewoon een onenigheidje onder buurtbewoners dat geëscaleerd is?
Hoezo, de 'kruisvaarders' dwongen haar om jong te trouwen met een oudere vent?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:44 schreef Anastacia1980 het volgende:
[..]
Nee, het prototype 'lot' van Russische en Amerikaanse kruisvaarders die je land verneuken.
De kruisvaarders hebben hun mede baarden aan de macht geholpen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoezo, de 'kruisvaarders' dwongen haar om jong te trouwen met een oudere vent?
Daarbij etaleer je je onkunde. De kruistochten waren geen christelijke/westerse agressie richting het MO, het waren vergeldingsacties.
Precies, wij als mensheid zijn die beesten natuurlijk veel verschuldigd. Denk aan al die blinde mensen die tenminste mobiel zijn, denk aan allerhande speurhonden, van voor drugs tot aan vermiste personen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:48 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Honden zijn gegroeid tot lieve en nuttige wezens, gedomesticeerd, aangepast aan de mens.
Niet. Niet eens omdat het een officieel losloop gebied is. Een hond is in de NL samenleving beter ingeburgerd dan de meeste moslims. Hebben ze geen vrede dat mensen honden houden zitten ze in NL toch echt verkeerd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:39 schreef Dragorius het volgende:
Maar in hoeverre kan men dan "klagen" als het gebied inderdaad officieel losloopgebied is?
Eh, ja, als vergeldingsactie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:50 schreef Anastacia1980 het volgende:
De kruistochten waren weldegelijk christelijke agressie jegens alles wat niet-christelijk was.
Net als het jodendom, dus idd doorlopen en niet zeuren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dat geweldige geloof 'islam' beantwoord dit met dogma: Ze zijn onrein, en voor de rest niet zeuren!
quote:Leviticus 11,7-8
And the swine, though he divide the hoof, and be cloven footed, yet he cheweth not the cud; he is unclean to you. Of their flesh shall ye not eat, and their carcass shall ye not touch, they are unclean to you (KJV.)
Deuteronomy 14,8
And the swine, because it divideth the hoof, yet cheweth not the cud, it is unclean unto you. Ye shall not eat of their flesh, nor touch their dead carcass (KJV.)
Moslims doen dat dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Het boeit niet waarom zij dat vinden net zoals het niet boeit waarom die hondenbezitters daar lopen. Het probleem is dat ze allebei menen het gelijk aan hun kant te hebben en allebei de hakken in het zand zetten. Dat doen mensen nu eenmaal. De gemeente had gewoon veel eerder in moeten grijpen.
dat is christenpropaganda, net als de laatste Amerikaanse invasies die ook zogenaamd een "vergeldingsactie" was, maar geen niet-westerse hond die zo'n leugen gelooft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eh, ja, als vergeldingsactie.
Mss ken je dat woord niet, vooruit: maar nadat de zoveelste colone pelgrims aangevallen werd, was het vaticaan het zat, en ging er wat aan doen.
Weetjwel; actie -> reactie. Het is mss niet bekend bij je, wat de brainwash dat al het 'kwaad' bij de blanke europeaan vandaan komt zit natuurlijk diep, maar informeer jezelf eens, nu kom je zo onnozel over.
Ah, dus nu de 'loskoppeling' niet meer vol te houden is komen we met: "maar dat boeit mij helemaal niet!!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Het boeit niet waarom zij dat vinden net zoals het niet boeit waarom die hondenbezitters daar lopen. Het probleem is dat ze allebei menen het gelijk aan hun kant te hebben en allebei de hakken in het zand zetten. Dat doen mensen nu eenmaal. De gemeente had gewoon veel eerder in moeten grijpen.
als de gemeente niet weet dat er een probleem is, omdat sommige mensen liever het heft in eigen handen willen nemen, kan er natuurlijk geen oplossing vanuit de gemeente komen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Nee, geschiedenis noemen we dat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:55 schreef Anastacia1980 het volgende:
[..]
dat is christenpropaganda,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |