abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72872025
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:39 schreef paddy het volgende:
Ik ga er morgen maar eens langs om te kijken hoe en welke plek ze nu bedoelen.
Neem ff fotos
looooooooooooooooool lol
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:05:08 #77
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72872109
Verbazend overigens dat de lokale PvdA nog niet door z'n knieën is gegaan voor de allochtone stem, en dat losloop gebied niet ff heeft opgeheven voor de vrome mohammedanen.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:06:06 #78
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_72872143
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:01 schreef MrKawada het volgende:

[..]

Neem ff fotos
En kijk uit voor de hondenpoep, er lopen daar namelijk honden los!
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:07:54 #79
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72872191
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:55 schreef paddy het volgende:

[..]

Euhm. Het gebouw had daar moeten komen met verstand. Het gebouw is er gekomen door impulsiviteit. Je had kunnen weten dat er protesten zouden komen vanuit de burger die daar al jaren verplicht liep met de hond.

Ik snap trouwens het probleem niet zo. Die achteringang was geen toestemming voor verleend, dus maak die gewoon weer dicht. Heeft niemand last van elkaar, want om de rest staat gewoon een hek.

Die route voor honden en hun baasjes was er al.

Die achteruitgang had nooit gebruikt mogen worden als gewone ingang of uitgang (wat ik ervan begreep dus)
Kom op zeg. Hoe ver moet je gaan bij het bedenken van een bestemmingsplan. Straks moeten we nog rekening houden met de bouw van een moskee omdat er een kinderboerderij met varkens aanwezig is. Men mag al blij zijn dat er een moskee gebouwd mag worden, laat ze de andere kant op ook tolerant zijn.
Ook zou hier een moslim op moeten staan die die medegelovigen even duidelijk maakt dat het nogal achterlijk is om in een situatie als deze te gaan lopen klagen.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_72872225
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:07 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Kom op zeg. Hoe ver moet je gaan bij het bedenken van een bestemmingsplan. Straks moeten we nog rekening houden met de bouw van een moskee omdat er een kinderboerderij met varkens aanwezig is. Men mag al blij zijn dat er een moskee gebouwd mag worden, laat ze de andere kant op ook tolerant zijn.
Ook zou hier een moslim op moeten staan die die medegelovigen even duidelijk maakt dat het nogal achterlijk is om in een situatie als deze te gaan lopen klagen.
Keep on dreaming..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_72872239
Waar halen die moskeebezoekers trouwens het lef vandaan om de hondenbezitters aan te vallen?
Dat het in hun ogen onreine dieren zijn ( ) wil niet zeggen dat je iemand maar kan gaan aanvallen.

Waarom praten ze niet, start een discussie, ga naar de gemeente, zoek eerst uit waar (en of) er een fout begaan is.
pi_72872311
Kom op zeg, in een willekeurige stad kunnen ze ook honden tegenkomen.
Ben heel tolerant en zo, maar als er zoals hierboven staat inderdaad ook een andere ingang is, dan lopen ze maar om als ze de kortste route vervelend vinden.
En ja, dat vind ik zelf goed rijmen met mijn sig. Tolerantie graag, maar bestemmingsplannen wijzigen om een geloofsovertuiging met een mening over dieren, nee.
[quote]Op zondag 16 augustus 2009 01:12 schreef remlof het volgende:
Ik ben nog uit de tijd van de barre winters en de tolerantie [/quote]
pi_72872588
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:09 schreef Rijpie het volgende:
Waar halen die moskeebezoekers trouwens het lef vandaan om de hondenbezitters aan te vallen?
Dat het in hun ogen onreine dieren zijn ( ) wil niet zeggen dat je iemand maar kan gaan aanvallen.
Inderdaad, die moslims denken zich alles te kunnen permitteren.

Voorspelling: Uiteindelijk zullen ze nog hun zin krijgen ook, zo gaat het altijd
  Donald Duck held vrijdag 18 september 2009 @ 13:21:30 #84
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_72872611
quote:

Waarom praten ze niet, start een discussie, ga naar de gemeente, zoek eerst uit waar (en of) er een fout begaan is.
Typisch gevalletje weer van het geloof dat boven alles staat wat hen betreft.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_72872621
Die moslims zitten dus weer gewoon te zeiken, als ze geen honden willen tegenkomen moeten ze maar naar een of ander land in het midden-oosten gaan.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_72872706
er lopen elke avond een paar hoofddoekjes voor mijn raam langs.
als racist hou ik daar niet van, waar kan ik klagen en een verbod voor moslims krijgen?
pi_72872721
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:21 schreef qonmann het volgende:

[..]

Het wordt een nogo area voor niet-moslims
Zeg is jouw avatar die foto van national geographic magazine? 9de revisited danwel
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_72872743
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:06 schreef Iblis het volgende:

[..]

En kijk uit voor de hondenpoep, er lopen daar namelijk honden los!
Mja, honden loslopen vind ik überhaupt een beetje eng, maar dat er een gebied moet zijn snap ik best.
Ik wil er morgen evrn langs gaan (als ik het kan vinden) Ik kan wel foto's maken, maar op het forum zetten is iets heel anders Kijk wel wat ik kan doen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:26:59 #89
8369 speknek
Another day another slay
pi_72872783
quote:
Jonge Marokkanen eh, alles aangrijpen om te laten zien wat een tantoe spange vechtersbaas je bent.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72872793
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Zeg is jouw avatar die foto van national geographic magazine? 9de revisited danwel
Neen, niet dat ik weet
pi_72872800
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef ideanaal het volgende:
als racist hou ik daar niet van, waar kan ik klagen en een verbod voor moslims krijgen?
Wat een vergelijking!
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_72872837
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:20 schreef qonmann het volgende:

[..]

Inderdaad, die moslims denken zich alles te kunnen permitteren.

Voorspelling: Uiteindelijk zullen ze nog hun zin krijgen ook, zo gaat het altijd
Ach geklets, alsof al die hondenbezitters zulke lieverdjes zijn. Die lamballen die het hier in het dorp niet eens zijn met het hondenbeleid hebben met hun 'superieure' blanke pootjes de boswachter in elkaar gemept toen deze een boete wilde uitschrijven voor loslopende honden buiten het losloopgebied.
Dit gaat gewoon over en weer en dan kan je erop wachten dat het escaleert. Heeft helemaal niets met afkomst te maken.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_72872869
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef desiredbard het volgende:

[..]

mariam mansur heet ze, is een schaakster
pi_72872879
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:28 schreef Frutsel het volgende:

[..]

www.pvv.nl

< laat maar >
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:30:32 #95
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72872890
quote:

Discussies gaan uit van dat je elkaar ergens in het midden tegen kan komen. Zo werkt de islam niet. De rest van de wereld mag buigen voor de islam.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:31:52 #96
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72872919
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:28 schreef MinderMutsig het volgende:

[Heeft helemaal niets met afkomst te maken.
Nee, precies, dat honden onrein zijn, dat 'bedenken' al die mensen ter plekke

Dat heeft niet met een bepaalde ideologie te maken
&lt;signature here&gt;.
pi_72872947
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:30 schreef ExTec het volgende:

[..]

Discussies gaan uit van dat je elkaar ergens in het midden tegen kan komen. Zo werkt de islam niet. De rest van de wereld mag buigen voor de islam.
En wanneer gaat onze regering dat inzien? Wanneer gaan we ervoor zorgen dat we niet omver worden gelopen door die moslims?

edit: woordgrapje wordt vast niet gewaardeerd

[ Bericht 4% gewijzigd door Rijpie op 18-09-2009 13:34:01 (zie edit) ]
pi_72872969
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:31 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, precies, dat honden onrein zijn, dat 'bedenken' al die mensen ter plekke

Dat heeft niet met een bepaalde ideologie te maken
Tja als je het niet wilt begrijpen. Zit dat nou lekker? Zo'n bord voor je kop?
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:35:09 #99
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72873036
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:33 schreef MinderMutsig het volgende:

Zo'n bord voor je kop?
Wie heeft er nou een bord voor z'n kop?

Wie probeert hier een wantoestand kompleet los te koppelen van de ideologie die het aanjaagt?
&lt;signature here&gt;.
pi_72873058
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef ideanaal het volgende:
gewoon zeggen dat jouw geloof ze als onrein beschouwt ...en er eentje in elkaar laten slaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')