Neem ff fotosquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:39 schreef paddy het volgende:
Ik ga er morgen maar eens langs om te kijken hoe en welke plek ze nu bedoelen.
En kijk uit voor de hondenpoep, er lopen daar namelijk honden los!quote:
Kom op zeg. Hoe ver moet je gaan bij het bedenken van een bestemmingsplan. Straks moeten we nog rekening houden met de bouw van een moskee omdat er een kinderboerderij met varkens aanwezig is. Men mag al blij zijn dat er een moskee gebouwd mag worden, laat ze de andere kant op ook tolerant zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:55 schreef paddy het volgende:
[..]
Euhm. Het gebouw had daar moeten komen met verstand. Het gebouw is er gekomen door impulsiviteit. Je had kunnen weten dat er protesten zouden komen vanuit de burger die daar al jaren verplicht liep met de hond.
Ik snap trouwens het probleem niet zo. Die achteringang was geen toestemming voor verleend, dus maak die gewoon weer dicht. Heeft niemand last van elkaar, want om de rest staat gewoon een hek.
Die route voor honden en hun baasjes was er al.
Die achteruitgang had nooit gebruikt mogen worden als gewone ingang of uitgang (wat ik ervan begreep dus)
Keep on dreaming..quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:07 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Kom op zeg. Hoe ver moet je gaan bij het bedenken van een bestemmingsplan. Straks moeten we nog rekening houden met de bouw van een moskee omdat er een kinderboerderij met varkens aanwezig is. Men mag al blij zijn dat er een moskee gebouwd mag worden, laat ze de andere kant op ook tolerant zijn.
Ook zou hier een moslim op moeten staan die die medegelovigen even duidelijk maakt dat het nogal achterlijk is om in een situatie als deze te gaan lopen klagen.
Inderdaad, die moslims denken zich alles te kunnen permitteren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:09 schreef Rijpie het volgende:
Waar halen die moskeebezoekers trouwens het lef vandaan om de hondenbezitters aan te vallen?
Dat het in hun ogen onreine dieren zijn () wil niet zeggen dat je iemand maar kan gaan aanvallen.
Typisch gevalletje weer van het geloof dat boven alles staat wat hen betreft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:09 schreef Rijpie het volgende:
Waar halen die moskeebezoekers trouwens het lef vandaan om de hondenbezitters aan te vallen?
Dat het in hun ogen onreine dieren zijn () wil niet zeggen dat je iemand maar kan gaan aanvallen.
Waarom praten ze niet, start een discussie, ga naar de gemeente, zoek eerst uit waar (en of) er een fout begaan is.
Zeg is jouw avatar die foto van national geographic magazine? 9de revisited danwelquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het wordt een nogo area voor niet-moslims
Mja, honden loslopen vind ik überhaupt een beetje eng, maar dat er een gebied moet zijn snap ik best.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:06 schreef Iblis het volgende:
[..]
En kijk uit voor de hondenpoep, er lopen daar namelijk honden los!
Jonge Marokkanen eh, alles aangrijpen om te laten zien wat een tantoe spange vechtersbaas je bent.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:09 schreef Rijpie het volgende:
Neen, niet dat ik weetquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zeg is jouw avatar die foto van national geographic magazine? 9de revisited danwel
Wat een vergelijking!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef ideanaal het volgende:
er lopen elke avond een paar hoofddoekjes voor mijn raam langs.
als racist hou ik daar niet van, waar kan ik klagen en een verbod voor moslims krijgen?
Ach geklets, alsof al die hondenbezitters zulke lieverdjes zijn. Die lamballen die het hier in het dorp niet eens zijn met het hondenbeleid hebben met hun 'superieure' blanke pootjes de boswachter in elkaar gemept toen deze een boete wilde uitschrijven voor loslopende honden buiten het losloopgebied.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
Inderdaad, die moslims denken zich alles te kunnen permitteren.
Voorspelling: Uiteindelijk zullen ze nog hun zin krijgen ook, zo gaat het altijd
mariam mansur heet ze, is een schaaksterquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zeg is jouw avatar die foto van national geographic magazine? 9de revisited danwel
Discussies gaan uit van dat je elkaar ergens in het midden tegen kan komen. Zo werkt de islam niet. De rest van de wereld mag buigen voor de islam.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:09 schreef Rijpie het volgende:
Waarom praten ze niet, start een discussie, ga naar de gemeente, zoek eerst uit waar (en of) er een fout begaan is.
Nee, precies, dat honden onrein zijn, dat 'bedenken' al die mensen ter plekkequote:Op vrijdag 18 september 2009 13:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[Heeft helemaal niets met afkomst te maken.
En wanneer gaat onze regering dat inzien? Wanneer gaan we ervoor zorgen dat we niet omver worden gelopen door die moslims?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Discussies gaan uit van dat je elkaar ergens in het midden tegen kan komen. Zo werkt de islam niet. De rest van de wereld mag buigen voor de islam.
Tja als je het niet wilt begrijpen. Zit dat nou lekker? Zo'n bord voor je kop?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, precies, dat honden onrein zijn, dat 'bedenken' al die mensen ter plekke
Dat heeft niet met een bepaalde ideologie te maken
Wie heeft er nou een bord voor z'n kop?quote:
gewoon zeggen dat jouw geloof ze als onrein beschouwt ...en er eentje in elkaar laten slaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef ideanaal het volgende:
er lopen elke avond een paar hoofddoekjes voor mijn raam langs.
als racist hou ik daar niet van, waar kan ik klagen en een verbod voor moslims krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |