Als je 's ochtends vroeg op moet staan om naar college te gaan is het echt handig om er een te hebbenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar mijn bril is maar saai en stom, wil wel een nieuwe, maar voor die paar uur per jaar is dat ook wel zonde.
Dat is toch het eerste wat je zelf utizoektquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:08 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg trouwens vandaag een brief van de IB-Groep dat ik toch aanvullende beurs krijg. Sukkels daar.
Ff via PM.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je 's ochtends vroeg op moet staan om naar college te gaan is het echt handig om er een te hebben
[..]
Dat is toch het eerste wat je zelf utizoekt
Daar komt de juridische achtergrond weer naar boven waar ik nog een keer grijze haren van ga krijgen.quote:
Heb je daar een bron bij?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:45 schreef GlowMouse het volgende:
De meeste wiskundige ontdekkingen worden niet gedaan door mensen met grijze haren. Mijn nieuwe thesisbegeleider heeft alleen wel grijs haar (en een bril). Hij is alleen nog niet zo heel oud, dus ik heb goede hoop.
Waren die statistieken er maar. De echt grote nieuwe dingen worden allemaal gevonden door mensen die 20-30 jaar oud zijn toch? Einstein, Nash.quote:
Ha, verkeerde premisse. Er liggen echt nog genoeg fundamentele problemen open, ze zijn alleen heel lastig. Zie bijvoorbeeld de millenniumproblemen. De enige (van de zeven) die is opgelost, is opgelost door een 40-jarige met zwart haar en een grote baard.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:53 schreef Tegan het volgende:
Maar 1000ste generatie wiskundigen zoals jij en ik kunnen toch weinig grote nieuwe dingen meer ontdekken, dus je kan beter statistieken zoeken in de kleinere dingen, en daar zitten wellicht wel genoeg 'grijzen' bij.
En waar zou ik je dan precies dankbaar voor moeten zijn?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:05 schreef Tegan het volgende:
Als jij er een oplost, mag ik dan in het dankwoord?
Betekent dit topic dan niets voor jouquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En waar zou ik je dan precies dankbaar voor moeten zijn?
Ik zal FOK! bedanken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Betekent dit topic dan niets voor jou.
Waarom jou wel en automatic_ niet?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:11 schreef Tegan het volgende:
Ik ben een deel van Fok, kan je me net zo goed apart bedanken.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:10 schreef GlowMouse het volgende:
P=NP is trouwens het probleem waarbij, als je aantoont dat P=NP, je kleinkleinkleinkleinkinderen nog kunnen rentenieren van het geld dat je ermee kunt verdienen als je het commercieel uitbuit.
quote:The Clay Mathematics Institute has offered a $1 million US prize for the first correct proof.
Ik zeg alleen iets over mezelf, niet over de rest van Fok, of je die bedankt mag je helemaal zelf beslissenquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Waarom jou wel en automatic_ niet?
P=NP heeft, mits het polynoom niet afgrijselijk groot is, zoveel commerciële toepassingen dat als je een goede pakt, je genoeg kunt verdienen om een land te kopen.quote:
Oh, ik had toch al niet de illusie dat je de oplossing ging vinden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:18 schreef Tegan het volgende:
En jij krijgt mijn oplossing niet hoor.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Oh, ik had toch al niet de illusie dat je de oplossing ging vinden.
Noem je je minnaars zo?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:21 schreef Tegan het volgende:
Ik hoef geen land. Wil een leuke villa, auto, paar honden, en dan ben ik gelukkig.
Dus toen heb ik hem hernoemd tot Main terwijl hij eigenlijk Competition heette.quote:State: Failed
Reason: Compile error
Report:
Your main class (where execution starts) must be called 'Main'
make: *** [Main] Error 1
(Compiler exitcode = 2)
quote:use meaningful class names (Main is not meaningful, Competition is meaningful)
Ik ben twee andere comments vergeten te vermeldenquote:Op zondag 20 september 2009 11:25 schreef GlowMouse het volgende:
Wel gek dat je een 9 krijgt voor iets wat helemaal goed werkt.
quote:# the output does not exactly match the exercise specifications (you missed a space between the letter and the value)
# variable names should be meaningful, but not to long (numberofmatcheslost vs. lost or matchesLost). Additionally, when they include more words, the new words usually starts with a capital letter (e.g. in your case numberOfMatchesLost), it makes them more readable.
En dan red ik het ook nét.quote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef GlowMouse het volgende:
Mijn wekker gaat om 10 uur, veel vroeger moet je het ook niet willen maken. Dinsdag alleen 08.45 college, maar daar klaagde de docent tenminste mee.
Avans?quote:Op zondag 20 september 2009 21:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dan red ik het ook nét.
Op de trein om 6:51.
Dan ben ik om 8:22 op Tilburg centraal.
Dan loop ik 10 minuten naar mijn kamer, 8:32
Dan heb ik 3 minuten om mijn boeken te pakken etc
Dan fiets ik in 8 minuten naar Avans
Dan heb ik 2 minuten om mijn fiets te parkeren en naar het lokaal te lopen
En dan begint het college om 8:45
Rechten zit er van Avans.quote:
Ik dacht dat je bedoelde; Huh, Avans in Tilburg?quote:
Hebben wij kluisjes?quote:Op zondag 20 september 2009 21:27 schreef GlowMouse het volgende:
Boeken meeslepen of ergens in een kluisje doen op de Avans (UvT heeft die dingen voor laptops in G) en dan niet langs je kamer gaan maar de bus pakken.
Gevalletje je moet eigenlijk een weekend OV aanschaffen en gewoon op zondag terug gaanquote:Op zondag 20 september 2009 21:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In G, stuk of 30. Eigenlijk om laptops op te laden, maar ik ken iemand die er gedurende een halfjaar een tosti-ijzer in had staan.quote:
Avans.... hmmm..... iets klopt hier niet...quote:Op zondag 20 september 2009 21:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ken iemand van de Fontys die al op de UvT colleges volgde voor de premaster.quote:Op maandag 21 september 2009 00:19 schreef aardappel het volgende:
[..]
Avans.... hmmm..... iets klopt hier niet...
Oke, wat? Ik mis het klaarblijkelijk. Wat is er "mis" met Avans? :/quote:Op maandag 21 september 2009 00:19 schreef aardappel het volgende:
[..]
Avans.... hmmm..... iets klopt hier niet...
Topictitel!quote:Op maandag 21 september 2009 00:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oke, wat? Ik mis het klaarblijkelijk. Wat is er "mis" met Avans? :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |