En dan red ik het ook nét.quote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef GlowMouse het volgende:
Mijn wekker gaat om 10 uur, veel vroeger moet je het ook niet willen maken. Dinsdag alleen 08.45 college, maar daar klaagde de docent tenminste mee.
Avans?quote:Op zondag 20 september 2009 21:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dan red ik het ook nét.
Op de trein om 6:51.
Dan ben ik om 8:22 op Tilburg centraal.
Dan loop ik 10 minuten naar mijn kamer, 8:32
Dan heb ik 3 minuten om mijn boeken te pakken etc
Dan fiets ik in 8 minuten naar Avans
Dan heb ik 2 minuten om mijn fiets te parkeren en naar het lokaal te lopen
En dan begint het college om 8:45
Rechten zit er van Avans.quote:
Ik dacht dat je bedoelde; Huh, Avans in Tilburg?quote:
Hebben wij kluisjes?quote:Op zondag 20 september 2009 21:27 schreef GlowMouse het volgende:
Boeken meeslepen of ergens in een kluisje doen op de Avans (UvT heeft die dingen voor laptops in G) en dan niet langs je kamer gaan maar de bus pakken.
Gevalletje je moet eigenlijk een weekend OV aanschaffen en gewoon op zondag terug gaanquote:Op zondag 20 september 2009 21:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In G, stuk of 30. Eigenlijk om laptops op te laden, maar ik ken iemand die er gedurende een halfjaar een tosti-ijzer in had staan.quote:
Avans.... hmmm..... iets klopt hier niet...quote:Op zondag 20 september 2009 21:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ken iemand van de Fontys die al op de UvT colleges volgde voor de premaster.quote:Op maandag 21 september 2009 00:19 schreef aardappel het volgende:
[..]
Avans.... hmmm..... iets klopt hier niet...
Oke, wat? Ik mis het klaarblijkelijk. Wat is er "mis" met Avans? :/quote:Op maandag 21 september 2009 00:19 schreef aardappel het volgende:
[..]
Avans.... hmmm..... iets klopt hier niet...
Topictitel!quote:Op maandag 21 september 2009 00:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oke, wat? Ik mis het klaarblijkelijk. Wat is er "mis" met Avans? :/
Gevalletje eens een keer je ouders, familie en oude vrienden een keer loslaten en écht op jezelf gaan wonen.quote:Op zondag 20 september 2009 23:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Gevalletje je moet eigenlijk een weekend OV aanschaffen en gewoon op zondag terug gaan.
Gevalletje ik heb een te sterke band met mijn ouders, thuis is het net een vakantieoord, als ik in het weekend niet meer naar huis ga dan zie ik mijn vriend niet meer, plus niemand die ik ken blijft in Tilburg 's weekends, dus waarom zou ik in het weekend in Tilburg blijven.quote:Op maandag 21 september 2009 08:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gevalletje eens een keer je ouders, familie en oude vrienden een keer loslaten en écht op jezelf gaan wonen.
Choose your friends.quote:Op maandag 21 september 2009 09:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Gevalletje ik heb een te sterke band met mijn ouders, thuis is het net een vakantieoord, als ik in het weekend niet meer naar huis ga dan zie ik mijn vriend niet meer, plus niemand die ik ken blijft in Tilburg 's weekends, dus waarom zou ik in het weekend in Tilburg blijven.
.
Je kan jezelf toevoegen:quote:
Nee, ik zie hem alleen zaterdagavond, zondagochtend en zondagavondquote:Op maandag 21 september 2009 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Choose your friends.
En je ziet je vriend anders niet meer? Je ziet hem dus verder nooit door de week?
Nee ik zit niet op Uvt(zei ik ook vorige reeksquote:Op zondag 20 september 2009 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde; Huh, Avans in Tilburg?
Maar je bedoelde natuurlijk; Avans is niet gelijk aan UvT
ik dacht dat ik in Tilburg topic zat![]()
Ik mis zaterdagnacht en zondagmiddag?quote:Op maandag 21 september 2009 13:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, ik zie hem alleen zaterdagavond, zondagochtend en zondagavond.
Ja zaterdagavond is ook zaterdagnacht (vandaar dat ik hem zondagochtend ook zie, duh). Maar zondagmiddag zie ik hem niet, heb je goed gezien. Vrijdagaaf en zondagmiddag zijn vaste momenten waarop ie naar vrienden gaat (en op zondagmiddag kijkt ie vaak Formule 1 of motorrace of weet ik het wat. Hoef ik niet te zien dus dan doe ik iets andersquote:Op maandag 21 september 2009 16:42 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik mis zaterdagnacht en zondagmiddag?
Gedaanquote:Op maandag 21 september 2009 13:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan jezelf toevoegen:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Universiteit_van_Tilburg
En dan kom je er bij het volgende topic in.
Nee, ik moet dan college geven. En morgen zit ik in de auto bij degene die het praatje gaat houden, dus ik krijg het dan wel te horenquote:Op maandag 21 september 2009 19:34 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse, woensdag aanwezig tijdens de meeting?
Zou jij mij het een en ander kunnen uitleggen morgen dan (e-mail?)? Ik (en mijn medestudenten) kunnen er zelf niet bij aanwezig zijn...quote:Op maandag 21 september 2009 21:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, ik moet dan college geven. En morgen zit ik in de auto bij degene die het praatje gaat houden, dus ik krijg het dan wel te horen
Ja daar was ik van op de hoogte. Maar ik begreep van Max van Veen (CentER) dat ze hier vanwege de grote 'protesten' van enkele studenten nog een overleg over zouden plegen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef GlowMouse het volgende:
MPhil wordt Research Master met als titel MSc, dat zei ik een maand geleden toch al? De meeste studenten weten het alleen nog niet. Meer verwacht ik niet te horen.
En MPhil was juist zo'n mooie titel als je geen PhD doet.
Ontwijkend gedrag.quote:Op maandag 21 september 2009 23:37 schreef GlowMouse het volgende:
Probeer oompaloompa maar eens te spreken, lukt je toch niet. Timing
Dat college staat ook ineens bij mij in de agenda op blackboard.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Mijn college van vanavond is verplaatst van PZ20 naar "Black Box". WTF?
Dat is in E, direct linksaf als je binnenkomt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Mijn college van vanavond is verplaatst van PZ20 naar "Black Box". WTF?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef colorito het volgende:
Ik ben bezig met het installeren van de VPN client om internet te krijgen op mijn laptop. Nu blijkt dat deze alleen voor 32-bit is en ik heb natuurlijk net 64-bit. Altijd handig zoiets. Iemand die een ander programma weet die wel werkt? Heb niet zoveel zin om Vista opnieuw te installeren.
http://www.cisco.com/en/U(...)186a00801c2dbe.shtmlquote:Q. Does Cisco provide a VPN Client for Windows Vista?
A. Cisco VPN Client Version 5 is available for 32-bit Windows Vista. There are no current plans to provide 64-bit support for the Cisco VPN Client but 64-bit support is available for the Cisco AnyConnect VPN Client. This client and release notes can be obtained from the Software Center (registered customers only) .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |