En dan red ik het ook nét.quote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef GlowMouse het volgende:
Mijn wekker gaat om 10 uur, veel vroeger moet je het ook niet willen maken. Dinsdag alleen 08.45 college, maar daar klaagde de docent tenminste mee.
Avans?quote:Op zondag 20 september 2009 21:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dan red ik het ook nét.
Op de trein om 6:51.
Dan ben ik om 8:22 op Tilburg centraal.
Dan loop ik 10 minuten naar mijn kamer, 8:32
Dan heb ik 3 minuten om mijn boeken te pakken etc
Dan fiets ik in 8 minuten naar Avans
Dan heb ik 2 minuten om mijn fiets te parkeren en naar het lokaal te lopen
En dan begint het college om 8:45
Rechten zit er van Avans.quote:
Ik dacht dat je bedoelde; Huh, Avans in Tilburg?quote:
Hebben wij kluisjes?quote:Op zondag 20 september 2009 21:27 schreef GlowMouse het volgende:
Boeken meeslepen of ergens in een kluisje doen op de Avans (UvT heeft die dingen voor laptops in G) en dan niet langs je kamer gaan maar de bus pakken.
Gevalletje je moet eigenlijk een weekend OV aanschaffen en gewoon op zondag terug gaanquote:Op zondag 20 september 2009 21:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In G, stuk of 30. Eigenlijk om laptops op te laden, maar ik ken iemand die er gedurende een halfjaar een tosti-ijzer in had staan.quote:
Avans.... hmmm..... iets klopt hier niet...quote:Op zondag 20 september 2009 21:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ken iemand van de Fontys die al op de UvT colleges volgde voor de premaster.quote:Op maandag 21 september 2009 00:19 schreef aardappel het volgende:
[..]
Avans.... hmmm..... iets klopt hier niet...
Oke, wat? Ik mis het klaarblijkelijk. Wat is er "mis" met Avans? :/quote:Op maandag 21 september 2009 00:19 schreef aardappel het volgende:
[..]
Avans.... hmmm..... iets klopt hier niet...
Topictitel!quote:Op maandag 21 september 2009 00:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oke, wat? Ik mis het klaarblijkelijk. Wat is er "mis" met Avans? :/
Gevalletje eens een keer je ouders, familie en oude vrienden een keer loslaten en écht op jezelf gaan wonen.quote:Op zondag 20 september 2009 23:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Gevalletje je moet eigenlijk een weekend OV aanschaffen en gewoon op zondag terug gaan.
Gevalletje ik heb een te sterke band met mijn ouders, thuis is het net een vakantieoord, als ik in het weekend niet meer naar huis ga dan zie ik mijn vriend niet meer, plus niemand die ik ken blijft in Tilburg 's weekends, dus waarom zou ik in het weekend in Tilburg blijven.quote:Op maandag 21 september 2009 08:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gevalletje eens een keer je ouders, familie en oude vrienden een keer loslaten en écht op jezelf gaan wonen.
Choose your friends.quote:Op maandag 21 september 2009 09:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Gevalletje ik heb een te sterke band met mijn ouders, thuis is het net een vakantieoord, als ik in het weekend niet meer naar huis ga dan zie ik mijn vriend niet meer, plus niemand die ik ken blijft in Tilburg 's weekends, dus waarom zou ik in het weekend in Tilburg blijven.
.
Je kan jezelf toevoegen:quote:
Nee, ik zie hem alleen zaterdagavond, zondagochtend en zondagavondquote:Op maandag 21 september 2009 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Choose your friends.
En je ziet je vriend anders niet meer? Je ziet hem dus verder nooit door de week?
Nee ik zit niet op Uvt(zei ik ook vorige reeksquote:Op zondag 20 september 2009 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde; Huh, Avans in Tilburg?
Maar je bedoelde natuurlijk; Avans is niet gelijk aan UvT
ik dacht dat ik in Tilburg topic zat![]()
Ik mis zaterdagnacht en zondagmiddag?quote:Op maandag 21 september 2009 13:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, ik zie hem alleen zaterdagavond, zondagochtend en zondagavond.
Ja zaterdagavond is ook zaterdagnacht (vandaar dat ik hem zondagochtend ook zie, duh). Maar zondagmiddag zie ik hem niet, heb je goed gezien. Vrijdagaaf en zondagmiddag zijn vaste momenten waarop ie naar vrienden gaat (en op zondagmiddag kijkt ie vaak Formule 1 of motorrace of weet ik het wat. Hoef ik niet te zien dus dan doe ik iets andersquote:Op maandag 21 september 2009 16:42 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik mis zaterdagnacht en zondagmiddag?
Gedaanquote:Op maandag 21 september 2009 13:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan jezelf toevoegen:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Universiteit_van_Tilburg
En dan kom je er bij het volgende topic in.
Nee, ik moet dan college geven. En morgen zit ik in de auto bij degene die het praatje gaat houden, dus ik krijg het dan wel te horenquote:Op maandag 21 september 2009 19:34 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse, woensdag aanwezig tijdens de meeting?
Zou jij mij het een en ander kunnen uitleggen morgen dan (e-mail?)? Ik (en mijn medestudenten) kunnen er zelf niet bij aanwezig zijn...quote:Op maandag 21 september 2009 21:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, ik moet dan college geven. En morgen zit ik in de auto bij degene die het praatje gaat houden, dus ik krijg het dan wel te horen
Ja daar was ik van op de hoogte. Maar ik begreep van Max van Veen (CentER) dat ze hier vanwege de grote 'protesten' van enkele studenten nog een overleg over zouden plegen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef GlowMouse het volgende:
MPhil wordt Research Master met als titel MSc, dat zei ik een maand geleden toch al? De meeste studenten weten het alleen nog niet. Meer verwacht ik niet te horen.
En MPhil was juist zo'n mooie titel als je geen PhD doet.
Ontwijkend gedrag.quote:Op maandag 21 september 2009 23:37 schreef GlowMouse het volgende:
Probeer oompaloompa maar eens te spreken, lukt je toch niet. Timing
Dat college staat ook ineens bij mij in de agenda op blackboard.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Mijn college van vanavond is verplaatst van PZ20 naar "Black Box". WTF?
Dat is in E, direct linksaf als je binnenkomt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Mijn college van vanavond is verplaatst van PZ20 naar "Black Box". WTF?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef colorito het volgende:
Ik ben bezig met het installeren van de VPN client om internet te krijgen op mijn laptop. Nu blijkt dat deze alleen voor 32-bit is en ik heb natuurlijk net 64-bit. Altijd handig zoiets. Iemand die een ander programma weet die wel werkt? Heb niet zoveel zin om Vista opnieuw te installeren.
http://www.cisco.com/en/U(...)186a00801c2dbe.shtmlquote:Q. Does Cisco provide a VPN Client for Windows Vista?
A. Cisco VPN Client Version 5 is available for 32-bit Windows Vista. There are no current plans to provide 64-bit support for the Cisco VPN Client but 64-bit support is available for the Cisco AnyConnect VPN Client. This client and release notes can be obtained from the Software Center (registered customers only) .
Die had ik gevonden maar ik krijg geen verbinding. Bij connect to moet ik toch het hostadres van UvT gebruiken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:11 schreef aardappel het volgende:
[..]
[..]
http://www.cisco.com/en/U(...)186a00801c2dbe.shtml
Waar Fok! al niet goed voor is!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:24 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Kijk, weer iets geleerd. Bedankt maar weer.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar Glowmouse! al niet goed voor is!
Je huiswerk maak je zelf maarquote:
Dat was jij toch niet die me 35 cent (of zoiets) gaf net?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:21 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat een slome verstuur-printopdracht-gedoetje in K zeg. Ik dacht eerst dat ik incapabel was en de printopdracht toch niet verstuurd had, daarna nog eens verstuurd, stond ie er later 2x in.. zucht.
Nee haha ik ben allang thuis, ik heb vanmiddag geprintquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:26 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dat was jij toch niet die me 35 cent (of zoiets) gaf net?
Oh, haha. Ik moest zojuist voor het avondcollege (waar ik nu zit) nog even snel printen en daar was een meisje aan het stuntelen. Ze liep weg en toen ik daarna mijn chipknip plaatste, begon ik voor haar te printenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee haha ik ben allang thuis, ik heb vanmiddag geprint.
Haha, het zou ook wel heel erg toeval zijn geweest.quote:
Ik heb wel een FOK!-meet-afkeer hoor, daarom heb ik ook niet gepost in K dat ik op dat moment in K zat. STEL JE VOOR dat er toevallig ook iemand op dat moment in K zou zitten. Pfoe.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:46 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Haha, het zou ook wel heel erg toeval zijn geweest.'
Misschien heeft ze dezelfde Fok!-meet-afkeer als jij hebt en doet ze nu of ze het niet was.
Ik heb jou nog niet gespot automatic_. Ben je er weinig of is de foto die ik heb niet actueel meer?
Ik heb haar al een aantal keer gezien hoor! En oompa ookquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:46 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Haha, het zou ook wel heel erg toeval zijn geweest.'
Misschien heeft ze dezelfde Fok!-meet-afkeer als jij hebt en doet ze nu of ze het niet was.
Ik heb jou nog niet gespot automatic_. Ben je er weinig of is de foto die ik heb niet actueel meer?
Ik ben heel makkelijk te vinden, want ik ben altijd in CZ. Behalve op donderdag, dan in P.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:49 schreef GlowMouse het volgende:
Ik kan automatic_ herkennen maar dat is niet voorgekomen nog dit collegejaar. Zal zich dus ook wel schuilhouden.
CZ zaal & kantinequote:Op dinsdag 22 september 2009 19:53 schreef GlowMouse het volgende:
CZ een zaal? Of daar in de kantine?
Ik ben op dinsdag en vrijdag vrijquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik had vandaag nog om 12:45 college in CZ5.
Klotezaal trouwens, bijna onmogelijk om even koffie te gaan halen met maar één gangpad dat niet eens in het midden zit.
En woensdag zeker ook? Ik heb zelfs onder de tafels gekekenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben op dinsdag en vrijdag vrij
Ik heb vandaag van 8.45 - 12.30 in CZ gezeten hoor! In dezelfde zaal zelfs,quote:Op woensdag 23 september 2009 19:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En woensdag zeker ook? Ik heb zelfs onder de tafels gekeken
Alsof ik alle zalen afgaquote:Op woensdag 23 september 2009 19:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag van 8.45 - 12.30 in CZ gezeten hoor! In dezelfde zaal zelfs,
Ik zit in degene waar jij ook les op woensdagmiddag geeftquote:
Was je niet in de boekanier gister dan? Complex feest.. Was best een prima feestquote:Op woensdag 23 september 2009 19:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee. Wij zouden gaan, toen weer niet, toen weer wel & toen bleek de helft niet meer te gaan en was ik ook ziekquote:Op woensdag 23 september 2009 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was je niet in de boekanier gister dan? Complex feest.. Was best een prima feest
Oh, ik heb om de twee weken Methodologie v/h Privaatrecht om 8:45-10:45 in CZ7, dus over twee weken zal ik daarna eens geen checken bij de glazen deuren.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waren er daarom zo weinig mensen op het werkcollege vanmorgenquote:Op woensdag 23 september 2009 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was je niet in de boekanier gister dan? Complex feest.. Was best een prima feest
Ik denk het want het was best druk tot sluit. Had zelf ook maar 2 colleges weggeskipt vandaag.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Waren er daarom zo weinig mensen op het werkcollege vanmorgen
Volgens mij ben ik er dan nietquote:Op woensdag 23 september 2009 19:34 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Oh, ik heb om de twee weken Methodologie v/h Privaatrecht om 8:45-10:45 in CZ7, dus over twee weken zal ik daarna eens geen checken bij de glazen deuren.
Haha. Bij Cultuur (8.45) was de zaal half leeg, bij wetenschap werd het wel wat drukker, maar het was heeeel rustigquote:Op woensdag 23 september 2009 19:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk het want het was best druk tot sluit. Had zelf ook maar 2 colleges weggeskipt vandaag.
Woensdag over twee weken is het pas 7 oktober.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er dan niet
Ik ben van 9 - 16 oktober op vakantie
Komt omdat wij de lege plaatsen opvullen bij wetenschapsfilosofie. Volgende week zal ik netjes weer aanschuiven na een paar weken geskipt te hebben.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er dan niet
Ik ben van 9 - 16 oktober op vakantie
[..]
Haha. Bij Cultuur (8.45) was de zaal half leeg, bij wetenschap werd het wel wat drukker, maar het was heeeel rustig
Dan ben ik er welquote:Op woensdag 23 september 2009 19:45 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Woensdag over twee weken is het pas 7 oktober.
Maar waar ga je zo midden in het jaar naar toe?
Haha, dat is goed hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komt omdat wij de lege plaatsen opvullen bij wetenschapsfilosofie. Volgende week zal ik netjes weer aanschuiven na een paar weken geskipt te hebben.
Ik heb die week alleen HC's omdat er geen WC van MTO-C is, dus dat komt wel mooi uitquote:Op woensdag 23 september 2009 20:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Kan jij een week missen? Ik ga dit weekend naar Londen (za, zo, ma) en pfft, eigenlijk slecht gepland want ik moet nét in die week erna superveel doen wat ik nu amper kan voorbereiden omdat ik het weekend mis.
Maar: Londen.
Is het dan niet simpelweg mogelijk dit jaar dit bijschrift te verlenen.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:37 schreef GlowMouse het volgende:
Nee nog niks. Maar van wat ik hoorde, is altijd (sinds 2003 ofzo) MSc verleend met als bijschrift MPhil. Altijd is ervanuit gegaan dat het ministerie goedkeuring zou verlenen voor MPhil. Nu pas heeft het ministerie aangegeven dat het waarschijnlijk gewoon MSc moet worden, in 2010 komt daarover meer duidelijkheid.
Ik sprak met een jongen in de MPhil room, weet zo zijn naam niet. Hij had het uit een document van Ecco (?). Nu ik er langer over nadenk weet ik niet of Tilburg het al wist, of dat dit een meer algemeen bericht was vanuit een overheidsinstantie.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:45 schreef GlowMouse het volgende:
Van wie hoorde je dat? Ik hoorde dat ze het rond de zomervakantie pas hoorden. CentER is laatst nog helemaal geaccrediteerd en daarbij werd ook helemaal niets gezegd over de titel MPhil.
quote:ECCO is een politieke studievereniging (studentenfractie) voor de gehele economische faculteit die zich tot doel stelt de studentvertegenwoordigers en de bij het onderwijs betrokken studenten met elkaar in contact te brengen en door samen sterk te staan ervoor te zorgen dat elke studentvertegenwoordiger op de economische faculteit het belang van de student zo goed mogelijk kan behartigen.
Daarnaast is ECCO voor politieke onderwerpen het eerste aanspreekpunt, ondersteunt zij de studentvertegenwoordiging door het bieden van een werkplek en verzamelde informatie en onderhoudt zijn een netwerk van contacten binnen faculteit (bijv. met het management team) en universiteit (bijv. met de andere fracties). Bij alle activiteiten gaat een goede sfeer en 'niet praten om het praten' boven alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |