quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:22 schreef Mikkie het volgende:
Kapt ie na dit seizoen? Waarom eigenlijk?
Kan me ook wel voorstellen dat het mooi geweest is na een jaartje of 15...
quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:19 schreef thefreakje het volgende:
[..]
GAST BEKIJK HET FILMPJE DAN VOORDAT JE REAGEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zijn vrouw is ernstig ziek en gaat langzaam dood.
Hoeft ook niet, zit een eikel inquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat hele topic had ik niet gezien.
Gelukkig heb je dan jaren de live verslaggeving op de de BBC en Sporza gemist.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:28 schreef Fosfolipide het volgende:
Olav Mol, wat een kk aap is dat. Kan ik eindelijk eens F1 kijken
Doe niet zo triest man.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:28 schreef Fosfolipide het volgende:
in deze situatie ook nog eens met kanker gaan spotten gaat wel heel ver.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:28 schreef Fosfolipide het volgende:
Wie wil jij er neerzetten? Ik denk dat er weinig mensen zijn die enthousiaster zijn dan Olav.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:12 schreef Japsnars het volgende:
Dat jij dit een klacht durft te noemen
Eindelijk is hij opgebokt
Als die dude van RTL rally de boel maar niet overneemt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Wie wil jij er neerzetten? Ik denk dat er weinig mensen zijn die enthousiaster zijn dan Olav.
Of ben jij een Allard Kalff fan
Helemaal niemand neerzetten, gewoon lekker zonder commentaar. Of beter nog, engels commentaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 01:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Wie wil jij er neerzetten? Ik denk dat er weinig mensen zijn die enthousiaster zijn dan Olav.
Of ben jij een Allard Kalff fan
SPOILER: Maar misschien...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Helemaal niemand neerzetten, gewoon lekker zonder commentaar. Of beter nog, engels commentaar
Veel beter dan die Nederlandse baggerHaal Murray Walker naar Nederland toe.SPOILER: Maar misschien...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"With half the race gone, there is half the race still to go"
Das die heule dikke kerel toch. DIe is echt irritant.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Als die dude van RTL rally de boel maar niet overneemt.
Dé reden dat ik dat programma nóóit kijk...
http://www.worldmotorsport.com/murray/quote:"It's raining and the track is wet"
quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Das die heule dikke kerel toch. DIe is echt irritant.
Toen -ie nog echt dik was had je een punt gehad misschien.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
Noodgedwongen hoop ik nadat hij eindelijk dichtgeslibd is.
Ze noemen hem niet voor niks de Olav Mol van KLBquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou TS laat ons ook alleen achter zo te zien.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze noemen hem niet voor niks de Olav Mol van KLB
DJ toch?quote:
Was jij niet die gast die een tijd terug in SEX een topic opende over ANAAL MASTURBEREN?quote:
Mmmm nee dat was je vader. Sorry.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die een tijd terug in SEX een topic opende over ANAAL MASTURBEREN?
Viezerik.
Mooizoquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:01 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
SORRY MAAR IK STOP
18 september 2009
.....niet!!!
Geen idee waar leeghoofden, die ik overigens niet ken, het vandaan halen maar ik moet mijn tegenstanders teleurstellen ik stop niet met F1.
Kink Fm meldde dat vandaag en ook op Fok forum stonden er wat vage tekstjes. Trieste meningen van mensen die geen idee hebben hoe de vork in de steel zit. Kort door de bocht gedachten die maar iets roepen zonder het te checken.
Het kan zijn dat er mensen conclusies trekken uit mijn verhaal in RTL Boulevard gister waarin ik alleen uitgelegd heb dat het best lastig is van huis te gaan als je vrouw kanker heeft. Weg te gaan als zij in het ziekenhuis ligt. Weg te zijn als je kinderen bellen dat ze weer is opgenomen. Dat alles in de wetenschap dat ze 24uur per dag verzorging nodig heeft en inmiddels niet meer kan lopen. Gelukkig wonen mijn kinderen nog thuis die met liefde de verzorging overnemen als ik niet thuis ben.
F1 is mijn leven en ook dat van mijn vrouw. Wij leven al 19 jaar zo en ik heb de afleiding die mijn werk met zich meebrengt ook nodig om mijn kop te klaren. Zij wil niet dat ik naast haar op te bank ga zitten kniezen want daar wordt ze geen spat beter van en chemokuren zijn een kwestie van uitzitten en hopen dat het deze keer meevalt. Ze knokt al anderhalf jaar en met hele kleine stapjes gaat het de laatste 2 maanden ietsjes vooruit.
Meer wil er niet over zeggen.
grtz
Olav
trieste gevallen die mensen die hier in dit topic met kanker spotten,stelletje debielen.
z'n vrouw lijd eraan.
precies wat mol zegt:
Geen idee waar leeghoofden, die ik overigens niet ken, het vandaan halen maar ik moet mijn tegenstanders teleurstellen ik stop niet met F1.
Hij is de bestequote:Op zaterdag 19 september 2009 01:45 schreef jxbe84 het volgende:
Olav Mol zal nog wel een jaartje of 20 te zien zijn... tot aan zijn pensioen. Hij is de beste f1 commentator die we hebben. Alard Kalff of dikkertje dap zit ik niet op te wachten.
Wat moet ie anders doen ?
Olav Mol stopt met de F1 Lees dat maar ffquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
WTF!, f1 is zonder olav niet hetzelfde. Rev 140 like it's going out of style. Kalff is te commercieel. Jammer.
Je weet dat men kijkt naar de kleur van een rolbeugel?quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Jantje Lammers mag het overnemen maar gelukkig blijft Olav nog ff. Hij mag btw wel op cursus helm en auto herkenning![]()
Nee!quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:19 schreef 3keernix het volgende:
Helaas maar waar Olav Mol, de Freek de Jonge van de Formule 1 hangt zijn microfoon aan de wilgen. Mijn held, mijn buitenechtelijke vader verlaat me. Hoe groot zal het gat wel niet zijn waar we allemaal in vallen?
Ik weet nog hoe Olav altijd zo vol beleving kon becommentariëren, hoe ik met spanning aan de TV gekluisterd zat, en nu? Nu zal iemand het anders waarschijnlijk het doen.
Het is bijna alsof Michael Schumacher er voor een 2e keer mee stopt![]()
Klacht: Olav Mol stopt met de F1
He je bent er weer! Terug van je ban?quote:
Incl alle reclames op de meest belangrijke momenten waar je dan achteraf een lullige herhaling van te zien krijgt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:26 schreef nils7 het volgende:
De voorbeschouwing op de BBC is beter, maar hebben waarschijnlijk tig meer budget (en expertise in DC en Eddie Jordan). Maar de race gaat altijd op RTL 7!
Soms zegt iequote:Op zaterdag 19 september 2009 19:26 schreef nils7 het volgende:
Als Olav toch op Fok! Forum komt dan kan ik ook wel hier reageren...
Held!![]()
Toch altijd plezier met Olav naar de F1 kijken, en ik stoor me er niet aan dat ie er soms naast zit...
Dan nog kan je bijv Button geen Heidfeld noemen wat pas gebeurdequote:Op zaterdag 19 september 2009 12:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je weet dat men kijkt naar de kleur van een rolbeugel?
Rood is eerste rijder
Geel is tweede rijder
Dit dus, dat is ook de reden dat ik het niet meer via RTL volg, alleen de vb nog.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk dat Olav ook stopt vanwege dat RTL tegenwoordig meer reclame dan race is. Vond hem vroeger beter dan nu.
Ik zag van de week een item bij RTL Boulevard en daarin zag je ook zijn vrouw,quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:07 schreef Red_85 het volgende:
Die man kan niet stoppen. Al sinds 1991 aan de mic. Hij krijgt deuren geopend die voor de BBC zelfs gesloten bleven. Coureurs kennen hem, monteurs kennen hem, teambazen kennen hem.
Als hij echt ooit gaat stoppen verteld hij dat wel in eigen persoon. Hij is zowat mobulair geworden in de F1.
Toch wel jammer dat hij gaat stoppen (en vooral met de achterliggende reden), al werd ik inderdaad wel een beetje moe van zijn standaard popi-jopi uitdrukkingen. Ja, hij miste wel eens wat, maar in de jaren '90 had je ook Eurosport met Bert Devies. Olav was een god ten opzichte van Bert, het was dat Eurosport de kwalificaties uitzond en RTL in den beginne niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:04 schreef Desunoto het volgende:
"Krijg nou tieten."
"Hij gaat naar binnen.. vraagteken? ... uitroepteken!"
Ik vond hem wel aardig op zich maar lang niet altijd. Keek altijd te veel naar rondetijden en te weinig naar wat er op de baan gebeurt. Daarom kijk ik ook regelmatig naar F1 op BBC.Sorry Olav.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |