Olav Mol stopt met de F1 Lees dat maar ffquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
WTF!, f1 is zonder olav niet hetzelfde. Rev 140 like it's going out of style. Kalff is te commercieel. Jammer.
Je weet dat men kijkt naar de kleur van een rolbeugel?quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Jantje Lammers mag het overnemen maar gelukkig blijft Olav nog ff. Hij mag btw wel op cursus helm en auto herkenning![]()
Nee!quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:19 schreef 3keernix het volgende:
Helaas maar waar Olav Mol, de Freek de Jonge van de Formule 1 hangt zijn microfoon aan de wilgen. Mijn held, mijn buitenechtelijke vader verlaat me. Hoe groot zal het gat wel niet zijn waar we allemaal in vallen?
Ik weet nog hoe Olav altijd zo vol beleving kon becommentariëren, hoe ik met spanning aan de TV gekluisterd zat, en nu? Nu zal iemand het anders waarschijnlijk het doen.
Het is bijna alsof Michael Schumacher er voor een 2e keer mee stopt![]()
Klacht: Olav Mol stopt met de F1
He je bent er weer! Terug van je ban?quote:
Incl alle reclames op de meest belangrijke momenten waar je dan achteraf een lullige herhaling van te zien krijgt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:26 schreef nils7 het volgende:
De voorbeschouwing op de BBC is beter, maar hebben waarschijnlijk tig meer budget (en expertise in DC en Eddie Jordan). Maar de race gaat altijd op RTL 7!
Soms zegt iequote:Op zaterdag 19 september 2009 19:26 schreef nils7 het volgende:
Als Olav toch op Fok! Forum komt dan kan ik ook wel hier reageren...
Held!![]()
Toch altijd plezier met Olav naar de F1 kijken, en ik stoor me er niet aan dat ie er soms naast zit...
Dan nog kan je bijv Button geen Heidfeld noemen wat pas gebeurdequote:Op zaterdag 19 september 2009 12:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je weet dat men kijkt naar de kleur van een rolbeugel?
Rood is eerste rijder
Geel is tweede rijder
Dit dus, dat is ook de reden dat ik het niet meer via RTL volg, alleen de vb nog.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk dat Olav ook stopt vanwege dat RTL tegenwoordig meer reclame dan race is. Vond hem vroeger beter dan nu.
Ik zag van de week een item bij RTL Boulevard en daarin zag je ook zijn vrouw,quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:07 schreef Red_85 het volgende:
Die man kan niet stoppen. Al sinds 1991 aan de mic. Hij krijgt deuren geopend die voor de BBC zelfs gesloten bleven. Coureurs kennen hem, monteurs kennen hem, teambazen kennen hem.
Als hij echt ooit gaat stoppen verteld hij dat wel in eigen persoon. Hij is zowat mobulair geworden in de F1.
Toch wel jammer dat hij gaat stoppen (en vooral met de achterliggende reden), al werd ik inderdaad wel een beetje moe van zijn standaard popi-jopi uitdrukkingen. Ja, hij miste wel eens wat, maar in de jaren '90 had je ook Eurosport met Bert Devies. Olav was een god ten opzichte van Bert, het was dat Eurosport de kwalificaties uitzond en RTL in den beginne niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:04 schreef Desunoto het volgende:
"Krijg nou tieten."
"Hij gaat naar binnen.. vraagteken? ... uitroepteken!"
Ik vond hem wel aardig op zich maar lang niet altijd. Keek altijd te veel naar rondetijden en te weinig naar wat er op de baan gebeurt. Daarom kijk ik ook regelmatig naar F1 op BBC.Sorry Olav.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |