GAST BEKIJK HET FILMPJE DAN VOORDAT JE REAGEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:16 schreef Brad het volgende:
Hij zit vast en zeker in het complot van Renault...
Als je nou ook een directe link zou neerzettenquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:19 schreef thefreakje het volgende:
[..]
GAST BEKIJK HET FILMPJE DAN VOORDAT JE REAGEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zijn vrouw is ernstig ziek en gaat langzaam dood.
gaat niet, staat rtl niet toe.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:20 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Als je nou ook een directe link zou neerzetten
Als je dan zegt welke van de tig filmpjes het isquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:21 schreef thefreakje het volgende:
[..]
gaat niet, staat rtl niet toe.
ben je blind ofzo, onder entertainment en dan kan het niet missen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:21 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Als je dan zegt welke van de tig filmpjes het is
quote:edit
Dat is moeilijk om te zien als het echt zo is, kan ie ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat van autist was tegen jou, niet tegen mij
mensen zoals jij zouden ze anaal moeten martelenquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:35 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Leuk dat je steeds blijft happen
Volgens my staat er in de titel mogelijk, hiermee doel ik op het feit dat olavs vrouw helaas binnen kort tijd wel eens(zou kunnen) aan de beademing moet, en als je olavs verhaal heb gehoord dan weet je wat die erover zegt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef Sersjee het volgende:
Het verhaal volgens Olav
Lijkt me vrij duidelijk...
Jou redenatie alsmede schrijfstijl alsmede taalgebruik doet mij idd hinten naar de gedachte dat ik hier met een kind te maken heb.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:42 schreef thefreakje het volgende:
Moet ik nu echt gaan redeneren als een klein kind?
Bij uitzendingen staat het niet, daar staan namelijk alleen complete uitzending![]()
![]()
![]()
olav is ook geen lifestijl![]()
![]()
En ook is hij geen royalty![]()
![]()
![]()
Hij is na mijn weten ook niet crimineel dus crime ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hij behoort ook niet tot de bonus en special![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rara wat blijft erover??
Trouwens hij filmpje gaat niet over de sport maar puur over zijn vrouw.
mochten er schapen zijn die nog steeds blind zijn, het heet:Olav's race tegen de klok
Showbizz omvat ook nieuwsfeiten over het leven van bn`ers.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Jou redenatie alsmede schrijfstijl alsmede taalgebruik doet mij idd hinten naar de gedachte dat ik hier met een kind te maken heb.
Nogmaals: Olav zit in de sport, niet in de showbizz, hij is namelijk geen acteur of zanger.
jij gebruikt wmp das niet eerlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een kuttopic zeg.
Een randdebiel die moeite heeft met het correct gebruiken van de Nederlandse taal, vervolgens andere mensen uit gaat schelden omdat ze het filmpje niet kunnen vinden en dan ook nog eens volhouden dat je geen directe link kan plaatsen
Dan ontkracht Olav Mol zelf de (verzonnen) berichten en dan valt hij terug op het woordje 'mogelijk' in de TT
Aankomende topictitels:
Ferrari mogelijk uit de F1
Ayrton Senna mogeljik nieuwe coureur Force India
thefreakje mogelijk contactgestoord
Waar speel jij het in af dan? Dit is gewoon de directe link naar het videobestand.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:12 schreef thefreakje het volgende:
[..]
jij gebruikt wmp das niet eerlijk.![]()
![]()
Standaard staat die site op flash.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waar speel jij het in af dan? Dit is gewoon de directe link naar het videobestand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |