Zet er eens een slotje opquote:
Terwijl mijn bonus regelingen toch heel redelijk waren.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:30 schreef Prosac het volgende:
Keiharde onderhandelingen, maar ze wilden uiteindelijk toch samen gaan modden.
Super.
De vorige keer liep het verkeerd af, ik kan nog niet lopenquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
De vorige keer liep het verkeerd af, ik kan nog niet lopen
Zijn mail was weer eens kwijt achter de schermen.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Weer geen TR.
Een aardige keuze verder. Succes allebei.
Ik heb in de bres gelegen voor je, maar sjimz dreigde te blijven..quote:Op donderdag 17 september 2009 23:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Terwijl mijn bonus regelingen toch heel redelijk waren.
Mag ik, ik heb mijn eigen gemist.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is nou, al heeft Prosac dat niet helemaal door
Daar stak Prosac een stokje voor.quote:
Ik weet dat de ontgroening op VBL is afgeschaft.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar stak Prosac een stokje voor.
Die kent de tradities niet.
En je bent er trots op lijkt me.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik weet dat de ontgroening op VBL is afgeschaft.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
En je bent er trots op lijkt me.
Was 1 van mijn eisen: Dit samen met jou doen. Maar helaas, Happel had chocola meequote:Op donderdag 17 september 2009 23:47 schreef DirkZz het volgende:
Dacht trouwens dat ik oo wel een kans zou hebben.
Valt tegen weer.
Wat dacht je van TR.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:47 schreef DirkZz het volgende:
Dacht trouwens dat ik oo wel een kans zou hebben.
Valt tegen weer.
Ik dacht een fietspomp.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Was 1 van mijn eisen: Dit samen met jou doen. Maar helaas, Happel had chocola mee
Altijd voorbereid zijn is mijn deviesquote:Op donderdag 17 september 2009 23:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Was 1 van mijn eisen: Dit samen met jou doen. Maar helaas, Happel had chocola mee
Dat pakje condooms direct op tafel leggen was weer een beetje teveel van het goede.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Altijd voorbereid zijn is mijn devies
Door wie?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:45 schreef Prosac het volgende:
Ik weet dat de ontgroening op VBL is afgeschaft.![]()
Ja ik heb vandaag 4 TR's geplaatst en de topics zjin allemaal gesloten, jullie beginnen het te lerenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:59 schreef Prosac het volgende:
Door jou, want jij ergert je altijd aan nutteloze topics.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja ik heb vandaag 4 TR's geplaatst en de topics zjin allemaal gesloten, jullie beginnen het te leren
Waar is jouw NEC avatar dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:05 schreef Dragorius het volgende:
Als jullie geen NEC-avatar nemen vind ik jullie niet lief!
Succes en zulks![]()
![]()
Ik ben een NEC'er in hart en nieren. Die hebben geen avatar nodigquote:
Je zit er al ver boven, kan ik je zeggen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:11 schreef DirkZz het volgende:
Ben benieuwd of ik al boven de 100 zit.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:11 schreef DirkZz het volgende:
Wat is een ' TR ' ?
En waar kon je je je notes ook al weer zien:D
Ben benieuwd of ik al boven de 100 zit.
Valt mee. Ik heb er 145.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:13 schreef DirkZz het volgende:
Aah 55, valt me een beetje tegen.
laatste paar maanden veel bans gehad.
80% hier op VBL
Jazeker weer 2 ajaxmods erbij. Mod team FC Pannenkoek.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:29 schreef DirkZz het volgende:
Bijna elke keer als ik iets over ajax zeg krijg ik een note..
ah gossie, wil je er over praten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:34 schreef DirkZz het volgende:
enige wat je over ajax mag zeggen hier is dat het een topclub is
Hij mag me dus niet zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:35 schreef Prosac het volgende:
de laatste notes waarin je iets zei over voetbalclubs, had je iets not-dones te melden over Feyenoord overigens.![]()
Ja, ik weet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
ah gossie, wil je er over praten?
de laatste notes waarin je iets zei over voetbalclubs, had je iets not-dones te melden over Feyenoord overigens.![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:40 schreef Merkie het volgende:
Ik kijk uit naar Ajax-Feyenoord met Happel als toezichthouder.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:41 schreef Prosac het volgende:
Dan nog doe je dat niet. Simpel.
Maar die discussie mag je verder voeren via FB.
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:31 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jazeker weer 2 ajaxmods erbij. Mod team FC Pannenkoek.
Deed ik altijd al, koekebakker.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Happel de nieuwe BS, je ziet hem ineens in allerlei topics nieuwsberichten posten
Wat gaf de doorslag?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:34 schreef NJ het volgende:
Topkeuze van de FA's! Ik kan niet anders zeggen..
Ik wilde een Feyenoorder, Ray wilde een Ajacied. Uiteindelijk besloten we dat we volwassen mannen zijn en dat we dus best beide konden krijgen wat we wilden.quote:
Volgens mij hebben jullie de users benaderd die wij het liefst wildenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik wilde een Feyenoorder, Ray wilde een Ajacied. Uiteindelijk besloten we dat we volwassen mannen zijn en dat we dus best beide konden krijgen wat we wilden.
Lieve Bert,quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:36 schreef BertMaalderink het volgende:
Happel scoort op de meetlat der stoerheid redelijk hoog. Net iets lager dan ik, maar dat is geen schande. Denthemen lijkt me een goede peer.
Jullie hebben mijn toestemming.
Groetjes van Bert.
Paar reanimatie pogingen gehad...quote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef Palmboom313 het volgende:
Ze hebben het eerste voetbal weekend overleeft
Happel moet nog terugkomen uit de Kuip en dan kan ie zomaar eens met bans gaan strooienquote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef Palmboom313 het volgende:
Ze hebben het eerste voetbal weekend overleeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |