Zet er eens een slotje opquote:
Terwijl mijn bonus regelingen toch heel redelijk waren.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:30 schreef Prosac het volgende:
Keiharde onderhandelingen, maar ze wilden uiteindelijk toch samen gaan modden.
Super.
De vorige keer liep het verkeerd af, ik kan nog niet lopenquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
De vorige keer liep het verkeerd af, ik kan nog niet lopen
Zijn mail was weer eens kwijt achter de schermen.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Weer geen TR.
Een aardige keuze verder. Succes allebei.
Ik heb in de bres gelegen voor je, maar sjimz dreigde te blijven..quote:Op donderdag 17 september 2009 23:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Terwijl mijn bonus regelingen toch heel redelijk waren.
Mag ik, ik heb mijn eigen gemist.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is nou, al heeft Prosac dat niet helemaal door
Daar stak Prosac een stokje voor.quote:
Ik weet dat de ontgroening op VBL is afgeschaft.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar stak Prosac een stokje voor.
Die kent de tradities niet.
En je bent er trots op lijkt me.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik weet dat de ontgroening op VBL is afgeschaft.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
En je bent er trots op lijkt me.
Was 1 van mijn eisen: Dit samen met jou doen. Maar helaas, Happel had chocola meequote:Op donderdag 17 september 2009 23:47 schreef DirkZz het volgende:
Dacht trouwens dat ik oo wel een kans zou hebben.
Valt tegen weer.
Wat dacht je van TR.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:47 schreef DirkZz het volgende:
Dacht trouwens dat ik oo wel een kans zou hebben.
Valt tegen weer.
Ik dacht een fietspomp.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Was 1 van mijn eisen: Dit samen met jou doen. Maar helaas, Happel had chocola mee
Altijd voorbereid zijn is mijn deviesquote:Op donderdag 17 september 2009 23:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Was 1 van mijn eisen: Dit samen met jou doen. Maar helaas, Happel had chocola mee
Dat pakje condooms direct op tafel leggen was weer een beetje teveel van het goede.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Altijd voorbereid zijn is mijn devies
Door wie?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:45 schreef Prosac het volgende:
Ik weet dat de ontgroening op VBL is afgeschaft.![]()
Ja ik heb vandaag 4 TR's geplaatst en de topics zjin allemaal gesloten, jullie beginnen het te lerenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:59 schreef Prosac het volgende:
Door jou, want jij ergert je altijd aan nutteloze topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |