Wat gaf de doorslag?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:34 schreef NJ het volgende:
Topkeuze van de FA's! Ik kan niet anders zeggen..
Ik wilde een Feyenoorder, Ray wilde een Ajacied. Uiteindelijk besloten we dat we volwassen mannen zijn en dat we dus best beide konden krijgen wat we wilden.quote:
Volgens mij hebben jullie de users benaderd die wij het liefst wildenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik wilde een Feyenoorder, Ray wilde een Ajacied. Uiteindelijk besloten we dat we volwassen mannen zijn en dat we dus best beide konden krijgen wat we wilden.
Lieve Bert,quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:36 schreef BertMaalderink het volgende:
Happel scoort op de meetlat der stoerheid redelijk hoog. Net iets lager dan ik, maar dat is geen schande. Denthemen lijkt me een goede peer.
Jullie hebben mijn toestemming.
Groetjes van Bert.
Paar reanimatie pogingen gehad...quote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef Palmboom313 het volgende:
Ze hebben het eerste voetbal weekend overleeft
Happel moet nog terugkomen uit de Kuip en dan kan ie zomaar eens met bans gaan strooienquote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef Palmboom313 het volgende:
Ze hebben het eerste voetbal weekend overleeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |