nee, zo zielig is 't nog net nietquote:Op donderdag 17 september 2009 23:15 schreef Adelante het volgende:
Is dat een soort LARP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:17 schreef Desunoto het volgende:
Ik ken een meisje die daarheen gaat en zij is echt bloedmooi alleen ze zag me niet staan vorig jaar maar maakt niet uit ik ben er al overheengeen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga morgen wel proberen om een heet geek meisje te scoren
"Those unforgettable days, for them I live"
Als ik er toch benquote:Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef Desunoto het volgende:
Ga je foto's maken?
Denk dat hij zich wel 'normaal' voelt en klaagt over de vage figuren daar die daarmee de gemiddelde anime kijker, en hem dus, een slecht beeld geven.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
dus jij klaagt en zeikt over Abunai maar gaat er wel zelf heen ? Wat een hypocrisie van de bovenste plank weer
Ik vind t wel leuk daar hoor, alleen ongeveer bij 80% denk ik doe toch ff normaal, mjah als die normaal deden was abunai niet zo leuk geweestquote:Op donderdag 17 september 2009 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
dus jij klaagt en zeikt over Abunai maar gaat er wel zelf heen ? Wat een hypocrisie van de bovenste plank weer
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:30 schreef Mendeljev het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om even het beeld te schetsen wat je te zien krijgt op zo'n event
Ik ken een meisje die daarheen gaat en zij is echt bloedmooi alleen ze zag me niet staan vorig jaar maar maakt niet uit ik ben er al overheenVerhaal van je levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
herkenbaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:43 schreef koffiegast het volgende:
ik vind anime kijke op zijn tijd wel leuk, als het beetje van intellectueel nivo is (niet zoiets als lucky star.. bleh)
maar wat ik altijd zie van die conferenties is 90% dat te idioot voor woorde doet en dat je gewoon afvraagt waar de nog beetje normale mensen rondlopen
bij 't conferentiecentrum in de buurt van zwolle centraal, ze zijn niet te missen wanneer je er rond een uur of 4 bent. Voor 16eu zeker leuk om een dagje aapjes te kijkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
In Zwolle? Waar? IJsselhallen? Dan ga ik ook. Kapotlachen voor een lage prijs is iets wat ik niet graag oversla.
10 euro dat jij niet gaat maar hier gewoon een leuk grapje probeert te maken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
In Zwolle? Waar? IJsselhallen? Dan ga ik ook. Kapotlachen voor een lage prijs is iets wat ik niet graag oversla.
Tien euro rijker jij.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:55 schreef Biels het volgende:
[..]
10 euro dat jij niet gaat maar hier gewoon een leuk grapje probeert te maken.
Ik ken een meisje die daarheen gaat en zij is echt bloedmooi alleen ze zag me niet staan vorig jaar maar maakt niet uit ik ben er al overheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
Je zal mij geen vage japanse kreten horen schreeuwen of in een vaag pokemonpakje zien rondlopenquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:44 schreef Penisbaard het volgende:
Neger alsjeblieft, zeiken over weeaboo's en er dan zelf een zijn
Dit zit je nu vast te typen in een Misty-pak terwijl je een plastieken pikachu anaal inbrengt, vuile weeabooquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:50 schreef zquing het volgende:
[..]
Je zal mij geen vage japanse kreten horen schreeuwen of in een vaag pokemonpakje zien rondlopen
Hij is ziek?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:58 schreef Trannellius het volgende:
We vroegen ons af waar een collega van me bleef. Nu weten we het.
soms welquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:06 schreef Agiath het volgende:
boh gek, komen er ook dit soort types?
[ afbeelding ]
Foto's makenquote:
Jup, vandaag waren er twee superlekkere blonde grietjes in highschool girl outfit. Wekelijk té strak voor woorden, helaas was ik vergeten de accu van mijn fototoestel op te laden (FAIL, ik weet het)quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:06 schreef Agiath het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Show me how you do that trick -- The one that makes me scream" she said
weet je niet wat je moet kopen voor sinterklaas? Bekijk de leukste sinterklaascadeaus en tips
... of ontwerp je eigen schilderij
Ik ken een meisje die daarheen gaat en zij is echt bloedmooi alleen ze zag me niet staan vorig jaar maar maakt niet uit ik ben er al overheenDit had ik ook, precies hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu gaat ze als een of ander Sailor Moon-sletje![]()
IK WIL HAAR
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ga eens Perfect Blue kijken.quote:Op maandag 21 september 2009 09:18 schreef warezguy05 het volgende:
(japanse) tekenfilmpjes kijken als je volwassen bent![]()
gasten, grow up
Iedereen heeft een beeld dat het pokémon is. Maar volgensmij heb je tegenwoordig meer anime/manga voor ouderen dan jongeren.quote:Op maandag 21 september 2009 09:18 schreef warezguy05 het volgende:
gasten, grow up
quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:06 schreef Agiath het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig zodra je zegt dat je naar Japan wilt en je bent een jongen heb je gelijk yellow fever. En het is idd jammer dat de meeste mensen zeer dik weeaboo zijn zodra ze iets met Japan hebben en zelf niet japans zijn. Ik persoonlijk vind de taal zeer apart en indrukwekkend en cultuur is wel grappig maar niet veel extremer dan elke andere cultuur.quote:Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef Peachcore het volgende:
Zeg ik tegen een vriend dat ik anime wel leuk vind, maar dat ik helemaal niks heb met die weeaboo-cultuur. Zegt hij: "Maar je zei wel dat je naar Japan wilde." Niet alleen verkrachten die vadsige kutweeaboo's het beeld van anime, maar meteen ook de Japanse cultuur.
Volgend jaar dan maar?quote:
iew en iewquote:Op maandag 21 september 2009 16:15 schreef Peachcore het volgende:
Trouwens, ter vergelijking van een Amerikaanse en een Japanse cosplayer:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kan die Amerikaanse niet achter een spoiler wegens oogkanker?quote:Op maandag 21 september 2009 16:15 schreef Peachcore het volgende:
Ik kijk wel vaker anime, meestal laat ik de fanseries links liggen, maar af en toe is er iets wel leuk is dat een fanserie is.quote:Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef Peachcore het volgende:
Mijn vader is dealer en ik ging dus afgelopen weekend ook naar Abunai. Ik lees/kijk af en toe anime, maar dan wel goede en geen series met een overload aan "kawaaaaaaiii!!!" en fan service. Maar events of workshops (maneki neko's!) vind ik wel altijd leuk.
Och, praat me er niet van.quote:Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef Peachcore het volgende:
Alleen word ik wel triest van hyperactieve yaoi (emo)meisjes die random Japanse kreten uitschreewen...
Met als berucht dieptepunt een belgisch vadsig vrouwtje met de naam Fenicia.quote:Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef Peachcore het volgende:
En vadsige Hollandse boerentrienen die zich in een lelijk klein pakje wurmen...
Inderdaad, alhoewel ik wel ook goeie cosplay hier gezien heb, maar het meeste varieert tussen te triest voor woorden tot matig.quote:Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef Peachcore het volgende:
Grappig is wel dat ik dezelfde animepersonages rond zag lopen zoals ik toen op de Animecon in Hong Kong was, alleen zijn de meisjes hier niet alleen dik en soms lelijk, maar vooral de cosplayoutfits zien er niet uit. Alsof ze een paar oude tafelkleden aan elkaar hadden geniet, terwijl de outfits in Hong Kong allemaal veel verfijnder/gedetailleerder en mooier waren.
"Maar wij maken het zelf hoor!!~1" Ja, maar dat doen ze ook in Hong Kong...
Inderdaad, de meeste fans, ook degenen die zichzelf otaku noemen, zijn enorme weeaboos die nauwelijks wat van de japanse culturen weten behalve anime, manga, gothic lolita stijl, japanse pop/rock, Visual Kei, ninja, samurai, geisha, bushido en martial arts.quote:Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef Peachcore het volgende:
Zeg ik tegen een vriend dat ik anime wel leuk vind, maar dat ik helemaal niks heb met die weeaboo-cultuur
Zegt hij: "Maar je zei wel dat je naar Japan wilde." Niet alleen verkrachten die vadsige kutweeaboo's het beeld van anime, maar meteen ook de Japanse cultuur.
Omgquote:Op maandag 21 september 2009 17:23 schreef Barachem het volgende:
Met als berucht dieptepunt een belgisch vadsig vrouwtje met de naam Fenicia.
Haar kostuum/cosplay website: http://www.the-mermaid.tk/
quote:Op maandag 21 september 2009 16:15 schreef Peachcore het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2009 17:23 schreef Barachem het volgende:
Inderdaad, de meeste fans, ook degenen die zichzelf otaku noemen, zijn enorme weeaboos die nauwelijks wat van de japanse culturen weten behalve anime, manga, gothic lolita stijl, japanse pop/rock, Visual Kei, ninja, samurai, geisha, bushido en martial arts.
Weinig weet van hoe japanners in de praktijk zijn, de geschiedenis, de oorlogsmisdaden, etc.
De maker van de strip is laatst overleden doordat ie van een klif gevallen was.quote:Op maandag 21 september 2009 19:13 schreef Suusje-V het volgende:
Shin Chan ftw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op maandag 21 september 2009 19:40 schreef Barachem het volgende:
[..]
De maker van de strip is laatst overleden doordat ie van een klif gevallen was.
Godverdommequote:
Dudequote:
Boven je, zelfs die sjienesen en jappen op die pics zijn het net nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:54 schreef Mopst3r het volgende:
Waar zijn nou de pics van dat abunai feest dan?
Zoek dat maar zelf op, ik knal alleen de positieve pics op fokquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:54 schreef Mopst3r het volgende:
Waar zijn nou de pics van dat abunai feest dan?
Oh, waren dat de positieve pics?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:58 schreef BL_Henkie het volgende:
[..]
Zoek dat maar zelf op, ik knal alleen de positieve pics op fok
Hopen hij niet zijn Leech Seed gebruiktquote:Op maandag 21 september 2009 16:21 schreef Desunoto het volgende:
Hier is je kostuum Skylark
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Oh, waren dat de positieve pics?
tsunacon is de volgendequote:Op dinsdag 22 september 2009 22:09 schreef fs180 het volgende:
Ik wil zo graag een keer naar zoiets toe
wanneer is er weer zoiets?
Jup.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:12 schreef Suusje-V het volgende:
Jeetje wat een hoop emo-chicks lopen daar rond zeg.
Houden die nu ook al van anime?
Aah fuck, ik heb nog een zwarte Sailor Moon kat van haar gekocht 10 jaar geleden ofzo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:18 schreef Barachem het volgende:
Fenicia met haar kraampje:
http://www.dutchanime.net(...)/overig/IMG_1261.JPG
Ben er niet geweest, toch is ze onmiskenbaar als je haar eens gezien en meegemaakt heb.
Hoe/wat/ik wil ook lachenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:22 schreef zquing het volgende:
zo mooi toen ze een keer werd weggeklapt tijdens de cosplaycompo
Ze was 2 minuten in dr act en toen begon het publiek met klappen. Dat ging net zolang door todat ze van 't podium was gelopenquote:
Och ja, is waar ook, dat was Abunai 2006 of 2007, ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:22 schreef zquing het volgende:
zo mooi toen ze een keer werd weggeklapt tijdens de cosplaycompo
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:31 schreef Desunoto het volgende:
Die pedobear trouwens..
Heeft geluk dat er nog zoiets rondloopt...
[ afbeelding ]
Tussen al dit:
[ afbeelding ]
En ik zie iemand die ik ken ertussen staan. En ik had hem dus echt niet verwacht![]()
![]()
ik ken er ook een paarquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:39 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb al 3 mensen in dit topic gezien die ik ken.
Niet zo zeer pissig als wel in tranen en iedereen sprak er schande van dat dat had kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:32 schreef Barachem het volgende:
[..]
Och ja, is waar ook, dat was Abunai 2006 of 2007, ik weet het niet meer.
Volgens mij was dat met haar Sailor Moon cosplay.
Ik had via via gehoord dat ze behoorlijk pissig was omdat ze werd uitgejouwd op het podium en verwacht had dat ze nog enig applaus kreeg.
Sommige cosplays gaan inderdaad te ver en ik vind haar cosplays a la niveau Man-Faye of Sailor Bubba.
Snap niet waarom ze het niet doorheeft dat ze zulke cosplays maar liever moet laten.
"superrr-kawaii"quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:31 schreef Desunoto het volgende:
Die pedobear trouwens..
[ afbeelding ]
Dat is Japans voor Jail Bait?quote:
emo?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:12 schreef Suusje-V het volgende:
Jeetje wat een hoop emo-chicks lopen daar rond zeg.
Houden die nu ook al van anime?
Kende ik haar maarquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:31 schreef Desunoto het volgende:
Die pedobear trouwens..
[ afbeelding ]
Nah, mss moet je verder kijken dan 1 site..quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb net alle foto's bekeken omdat ik me verveelde en heb misschien 1 chick gezien die ik nog wel zou geven. Is dit percentage altijd zo laag, of komt het omdat het in Zwolle is? (Veel boerinnen ofzo).
Almelo (Animecon) is niet veel groter dan Abunai, ongeveer 1500 man en niet de grootste van Europa,quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:31 schreef Remzz het volgende:
In Almelo is in juni altijd de grootste van Europa komt bijna 1000 man deze kant op, kun je je lol ook niet op in het centrum.
Holy sh*t.quote:
Respect voor elkaar?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:08 schreef BL_Henkie het volgende:
[..]
Niet zo zeer pissig als wel in tranen en iedereen sprak er schande van dat dat had kunnen gebeuren.
In deze kleine community draait het allemaal om respect voor elkaar, dus ik zou als ik jou was maar stoppen met je eigen nest te bevuilen.
[ afbeelding ]
Hm, ik kom wel op een wat hoger aantal uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb net alle foto's bekeken omdat ik me verveelde en heb misschien 1 chick gezien die ik nog wel zou geven. Is dit percentage altijd zo laag, of komt het omdat het in Zwolle is? (Veel boerinnen ofzo).
Checkquote:Op woensdag 23 september 2009 01:44 schreef VeX- het volgende:
[..]
Hm, ik kom wel op een wat hoger aantal uit.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
Deze zijn best wel te doen... zolang ze maar hun mond houden volgens mij!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:49 schreef BL_Henkie het volgende:
Vooruit dan maar, hier zijn wat pics van Abunai 2009 van www.dutchanime.net
[ afbeelding ]
Ja want die zien er erg goed uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:38 schreef BL_Henkie het volgende:
[..]
Nah, mss moet je verder kijken dan 1 site..
[ afbeelding ]
En als je het nou vergelijkt met deze in HKquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:33 schreef Desunoto het volgende:
Sommige mensen zijn echt het spoor bijster..
Nee joh, is toch lachwekkend! Moeten ze lekker zelf weten, als ze maar niet gaan stemmen.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:54 schreef Rotter het volgende:
Aandachtshoeren.
Mensen zonder enig vorm van sociaal bewustzijn en hun frustraties via deze onzin uitten...
Oplossing: Goths en dit soort lui op een hoop en... bakken?
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:52 schreef Barachem het volgende:
Sorry, maar een community die voornamelijk om cosplay draait i.p.v. anime vind ik triest op animecons.
Wat is daar nou weer zo bijzonder aan dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:38 schreef BL_Henkie het volgende:
[..]
Nah, mss moet je verder kijken dan 1 site..
[ afbeelding ]
Die linker in het bunnypakje is een hottie vergeleken met de gemiddelde vrouwelijke Nederlandse cosplayer.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer zo bijzonder aan dan?.
Nou, erg verwend ben je dan ook niet in pakjesaantrekkend Nederland.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:28 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Die linker in het bunnypakje is een hottie vergeleken met de gemiddelde vrouwelijke Nederlandse cosplayer.
In dit geval mag het, want Elfen Lied =quote:Op woensdag 23 september 2009 19:34 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind die oortjes wel altijd zo belachelijk.
Elfen Lied is cool ja.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:44 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
In dit geval mag het, want Elfen Lied =
Het allerleukste is dat mochten dat soort kneuzen ooit in Japan komen hun hele wereld in elkaar dondert omdat iedereen eigenlijk gewoon normaal is. Nouja, normaal... ze lopen er iig normaal bijquote:Op maandag 21 september 2009 15:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Tegenwoordig zodra je zegt dat je naar Japan wilt en je bent een jongen heb je gelijk yellow fever. En het is idd jammer dat de meeste mensen zeer dik weeaboo zijn zodra ze iets met Japan hebben en zelf niet japans zijn. Ik persoonlijk vind de taal zeer apart en indrukwekkend en cultuur is wel grappig maar niet veel extremer dan elke andere cultuur.
En?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:10 schreef Miasan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maanden van hard werk om iets moois op het podium te zetten. Triest zeg ik je! Achterlijk.
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:26 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Het allerleukste is dat mochten dat soort kneuzen ooit in Japan komen hun hele wereld in elkaar dondert omdat iedereen eigenlijk gewoon normaal is. Nouja, normaal... ze lopen er iig normaal bij
je hebt wel cosplaymeets, maar cosplay is iets dat bij 't animegebeuren hoort dus ik vind dat 't prima kan plaatsvinden op aconquote:Op woensdag 23 september 2009 22:54 schreef Barachem het volgende:
[..]
En?
Dus omdat overijverige fans maanden werk in hun kostuums steken, is een excuus om animecons zo erg om cosplay te laten draaien?
A N I M E con, niet C O S P L A Y con.
Ik snap niet waarom men niet echt een speciale cosplayconventie gaat organiseren gezien het grote percentage cosplayers en de aandacht ernaar.
[..]
ach ja, hoop doet leven voor hun hequote:Inderdaad.
De weeaboos hebben namelijk ook niet genoeg door hoe er op japanse fanboys en buitenlanders neer wordt gekeken en al helemaal op de combinatie van beide.
Kijk, ik heb weinig problemen aan zich met cosplay, zekers niet als het echt goed is.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:56 schreef zquing het volgende:
je hebt wel cosplaymeets, maar cosplay is iets dat bij 't animegebeuren hoort dus ik vind dat 't prima kan plaatsvinden op acon
Sterker nog, dan zouden er geen cons zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:16 schreef zquing het volgende:
Maar de cons zouden niet 't zelfde zijn zonder al de weeaboos,fangrils en andere zielige personen
dat ook, maar om de een of andere reden vind ik 't iedere keer toch wel leukquote:Op woensdag 23 september 2009 23:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sterker nog, dan zouden er geen cons zijn.
Komt door de cosplayers.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:22 schreef zquing het volgende:
[..]
dat ook, maar om de een of andere reden vind ik 't iedere keer toch wel leuk
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Komt door de cosplayers.
Ik ben er nog nooit geweest. Lijkt me toch leuk om een keer mee te maken. Maar dan verwacht ik inderdaad ook van die vragen als Barachem zegt: "waarom cosplay je niet?"ja flikker op, ik kom mede om jullie te bekijken... niet om het zelf te doen.
Je weet zelf wel dat we iedereen vroegen of ze wel of niet nog de gamesroom in wilden. Niemand reageerde, dus hebben we omveiligheids redenen die ruimte (de enige andere activiteitenruimte) gesloten.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:12 schreef Barachem het volgende:
Ik heb eens een half meet half con meegemaakt waar de andere activiteiten verplicht werden stilgelegd vanwegen de cosplaycompo.
KIjk, dan gaat het gewoonweg te ver, het hele cosplayspektakel.
Als iedereen zoals jou zal denken, dan zou er ook niemand cosplayen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Komt door de cosplayers.
Ik ben er nog nooit geweest. Lijkt me toch leuk om een keer mee te maken. Maar dan verwacht ik inderdaad ook van die vragen als Barachem zegt: "waarom cosplay je niet?"ja flikker op, ik kom mede om jullie te bekijken... niet om het zelf te doen.
Alsof mij jouw zielige meninkje boeit.quote:Op maandag 21 september 2009 00:17 schreef kthxbye het volgende:
je bent inderdaad echt droevig, sadkingbilly![]()
Probeer het eens, wie weet bevalt het. Een leven heb je toch al niet gezien je trieste reactie.quote:Op maandag 21 september 2009 09:18 schreef warezguy05 het volgende:
gasten, grow up
Ja, idd. En de animekneuzen hier zijn meestal van het kaliber Naruto en Bleach. De enige mensen met wie ze in Japan nog in aanraking kunnen komen, zijn weer ranzige moeblob otaku's die met zo'n kussen slapen:quote:Op woensdag 23 september 2009 21:26 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Het allerleukste is dat mochten dat soort kneuzen ooit in Japan komen hun hele wereld in elkaar dondert omdat iedereen eigenlijk gewoon normaal is. Nouja, normaal... ze lopen er iig normaal bij
Wat?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:16 schreef zquing het volgende:
Ik begrijp wat je bedoeld, ik word soms ook strontziek van al die vragen waarom ik niet gecosplayed op de con ben........... Maar de cons zouden niet 't zelfde zijn zonder al de weeaboos,fangrils en andere zielige personen
Dus daarom moeten ze maar zich als losgeslagen pubers gedragen en in het algemeen vervelend voor andere congangers zijn?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sterker nog, dan zouden er geen cons zijn.
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef Desunoto het volgende:
Is dat erg dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 08:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Als iedereen zoals jou zal denken, dan zou er ook niemand cosplayen.
De admin met wie ik kan opschieten.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef Miasan het volgende:
Ik hoor inderdaad vaak verhalen dat mensen zich gedwongen voelen om te cosplayen omdat zoveel mensen het doen.Vier jaar geleden was dat totaal niet zo! En je moet je ook niet geforceerd voelen. Cosplay is nu minder bijzonder omdat jan en alleman een kostuum van eBay plukken, een pruik op gooien en er, hoe zal ik het zeggen, niet altijd even florisant bij lopen.
Ik denk/hoop dat dit om een rage gaat en als deze mensen ouder worden gaan ze óf niet meer naar cons óf stoppen ze met cosplayen. Of er komt natuurlijk een nieuwe generatie hyperactieve cosplayers.
Slechts een handjevol neemt het serieus en maakt er wat van. Hopen dat die groep groeit...
Inderdaed, ik heb het over die meet.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef Miasan het volgende:
Je weet zelf wel dat we iedereen vroegen of ze wel of niet nog de gamesroom in wilden. Niemand reageerde, dus hebben we omveiligheids redenen die ruimte (de enige andere activiteitenruimte) gesloten.
mocht je het hebben over een bepaalde birthdaymeet, kuch kuch
Mee eens behalve het laatste.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:43 schreef SadKingBilly het volgende:
Probeer het eens, wie weet bevalt het. Een leven heb je toch al niet gezien je trieste reactie.
Er zijn tientallen genres, van kinderanime voor vijfjarigen tot zeer bloederige en gewelddadge shounen anime. van loli tot boin en zelfs - ugh - yaoi. Voor elk wat wils dus. Het is één van de meest succesvolle takken van de industrie (getuige de continue stroom nieuwe anime) en in Japan is het voor volwassenen absoluut niet vreemd om anime te kijken.
Niet alleen maar van buitenstaanders.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:43 schreef SadKingBilly het volgende:
Ach, kleingeestigheid en kortzichtigheid zijn de meeste anime fans wel gewend ondertussen
LOL, dakimuras, grappig spul, hoef er zelf geen van te hebben i.t.t. mijn verzameling figuren.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:51 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Ja, idd. En de animekneuzen hier zijn meestal van het kaliber Naruto en Bleach. De enige mensen met wie ze in Japan nog in aanraking kunnen komen, zijn weer ranzige moeblob otaku's die met zo'n kussen slapen:
[ afbeelding ]
Bayonetta?quote:
Haha, ik moest direct hier aan denken:quote:Op donderdag 24 september 2009 10:51 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Ja, idd. En de animekneuzen hier zijn meestal van het kaliber Naruto en Bleach. De enige mensen met wie ze in Japan nog in aanraking kunnen komen, zijn weer ranzige moeblob otaku's die met zo'n kussen slapen:
[ afbeelding ]
Goed.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:08 schreef Barachem het volgende:
Bayonetta?
Da's zekers geen Bayonetta.
Volgens mij heb je een goeie bril nodig.
Nee, het is niet erg, maar dan is het nut weg voor degene die daar alleen komen om aapjes te kijken.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:08 schreef Barachem het volgende:
[..]
Is dat erg dan?
WTF is er met de tijd gebeurt dat je gewoon lekker met mensen een meet organiseerde en lekker saampjes gezellig anime ging kijken, waar zijn de leuke tekensessies die spontaan opbloeien?
Tuurlijk, op een con is dat allemaal geregeld, ook de cosplay.
Maar waarom is het zo dat men ook buiten competities en hoogkwalitatieve cosplayers om zo graag massaal wil gaan cosplayen?
Ik snap het niet echt.
De echte liefhebbers van cosplay, degenen met goeie zelfgemaakte kostuums, die zullen wel doorgaan.
Maar mijn hoop is dat men meer aandacht op andere zaken geeft, zoals eigen artwork, eigen doujins, etc.
Is het probleem van de minder Popi series juist niet dat iedereen zijn eigen favorieten heeft en je dan juist het groeps gedrag mist?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:18 schreef zquing het volgende:
Cosplay verbieden gaat natuurlijk veel te ver, wat je zou kunnen doen is een meet te organiseren welke op een wat volwassener animepubliek gericht is, mischien 1 zonder een cosplaycompo. Sowieso minder aandacht besteden aan de "popi" series
Iedereen heeft zijn favorieten, maar de meeste liefhebbers(iig die ik ken) zijn wel van mening dat series als bleach, naruto en FMA kwalitatief uitermate teleurstellend zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 16:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Is het probleem van de minder Popi series juist niet dat iedereen zijn eigen favorieten heeft en je dan juist het groeps gedrag mist?
Het is wel gezellig om te doen, beetje kijken naar cosplayers, praatje maken, spelletje doen, dealerroom bekijken. Sfeer zit er meestal gewoon goed inquote:Ik zou het niet weten verder ben nog nooit op zo een conferentie geweest, heb er wel eens over nagedacht en ken een aantal mensen die gaan maar elk jaar als ik de foto's zie zou ik er minder zin in hebben :p Ik kijk gewoon anime, manga vind ik nog wel te doen maar de rest van de zooi eromheen intereseerd me vrij weinigdenk dat ik me daar niet echt thuis zou voelen
Nou, je bent makkelijk te herkennen als je iets pakt wat al bekend is.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:18 schreef zquing het volgende:
Cosplay verbieden gaat natuurlijk veel te ver, wat je zou kunnen doen is een meet te organiseren welke op een wat volwassener animepubliek gericht is, mischien 1 zonder een cosplaycompo. Sowieso minder aandacht besteden aan de "popi" series
Emo:quote:Op donderdag 24 september 2009 16:09 schreef Peachcore het volgende:
Waarom is er trouwens zo'n dunne grens tussen emo en weeaboo?
4chan heet zoiets.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:54 schreef Miasan het volgende:
Wie heeft die rare termen dan ook bedacht? Vroeger hadden we alto's! En nerds
Ik heb er al eens een paar aangetrokken door gewoon Aziaat te zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef zquing het volgende:
[..]
geen idee
ik ga morgen wel proberen om een heet geek meisje te scoren
L van deathnote,quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:02 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb er al eens een paar aangetrokken door gewoon Aziaat te zijn
(uiteraard ontloop ik die ranzige, fatsige en te nerdy types)
(en ik ben wel eens aangesproken dat ik op een personage uit een anime leekeen l ofzo)
Nee niet echt, maar ik had toen wel een wit shirt aan en een spijkerbroek. Misschien dat het daaraan lag (heb plaatjes ervan opgezochtquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:53 schreef koffiegast het volgende:
[..]
L van deathnote,
mjah gewoon vanwege je kapsel, aziaat bent. Je ziet er verder niet bleek uit of raar gekleed lijkt me lol?
NANDAJOOOquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:50 schreef zquing het volgende:
[..]
Je zal mij geen vage japanse kreten horen schreeuwen of in een vaag pokemonpakje zien rondlopen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:06 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ik had toen wel een wit shirt aan en een spijkerbroek. Misschien dat het daaraan lag (heb plaatjes ervan opgezocht)
en bleek een beetje
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
Emo:
[ afbeelding ]
Weeaboo
[ afbeelding ]
De Naruto anime is inderdaad niet geweldig, maar de manga is op bepaalde punten echt heel sterk.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:31 schreef zquing het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn favorieten, maar de meeste liefhebbers(iig die ik ken) zijn wel van mening dat series als bleach, naruto en FMA kwalitatief uitermate teleurstellend zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
Wie heeft 't niet ooit meegemaakt...quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:25 schreef SadKingBilly het volgende:
proceded to cuss me out in Japanese.
Geen zorgen, een van de 3 oprichters is ook een non-anime kijker. Het houdt ons realistisch.quote:Is er binnenkort weer een keer zowneen conventie, lijkt me wel geinig.
Moet dan wel snel anime's gaan checken anders val ik natuurlijk door de mand.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:54 schreef bl_henkie2 het volgende:
Nah, Barachem zit zich veel liever af te rukken op z'n meganekko hentai, ach ja watever floats your boat...
Hier een link voor 10.000 meganekko files..
Ik mag toch hopen dat dit een grapje isquote:
Nou ben ik er niet heel erg in thuis in al die termen, maar van wat ik begrijp van deze, dan is dit een gay anime pron conventie?quote:
Nope, alleen herenliefde. Yuri is verkapte lesboporn volgens mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Welke is de FUUUU kostuum? Kan hem niet vindenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:12 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mijn god, dat Pedobear en FUFFUFFUUUUUU kostuum..
Beetje onlogisch ook. Ik denk neit dat er veel jongens zijn die de drang hebben om daar te gaan..quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Dat hoort ook bij yaoi con. (Waarom het dan 'yaoi con' heet, weet ik ook niet.)
Oh, leuk, ero-doujins met meganekko erin.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:54 schreef bl_henkie2 het volgende:
Nah, Barachem zit zich veel liever af te rukken op z'n meganekko hentai, ach ja watever floats your boat...
Hier een link voor 10.000 meganekko files..
http://g.e-hentai.org/?f_doujinshi=on&f_manga=on&f_artistcg=on&f_gamecg=on&f_western=on&f_non-h=on&f_imageset=on&f_cosplay=on&f_asianporn=on&f_misc=on&f_search=meganekko&f_apply=Apply+Filter&advsearch=
Is het goed om nog meer voer voor de conhaters te geven?quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:54 schreef bl_henkie2 het volgende:En ter afsluiting van deze heerlijke tread een overzicht van de anime conventies van 2010!
Tsunacon Sliedrecht
Za. 24 januari 2010
Dutch Yaoi Con Arnhem
Zo.14 maart 2010 (White Day)
Animecon Almelo
Vr.21 mei Za. 22 Mei Zo.23 mei 2010
Chibicon 2010 Houten
Za. 10 Juli
Baggerfest II Groningen
Za. 21 aug. 2010
Abunaicon Zwolle
Vr. Za. Zo. Sep 2010
Klopt voor het grootste gedeelte, maar verleden is verleden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:26 schreef joyvke het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Kan me nog herinneren dat Barachem juist 1 van die vele nerdy types was die veel te lang door ratelde over anime en zijn plezier in billendragende getekende(!) meisjes.
Ik weet nog wel van een of meerdere etentjes bij de chinees met Mako-chan, en ja, ik was heerlijk overdreven bezig, maar ik kan me een een uitval van hem niet herinneren, het kan dus wel waar zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:26 schreef joyvke het volgende:
Ook tijdens een etentje bij de chinees, waar die tot grote ergernis van Makochan(weet niet of ik z'n echte naam moet gebruiken, dus gebruik z'n nickname maar) maar door bleef gaan en Mako zodanig uit zijn slof schoot dat het hele restaurant stil was.
En?quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:26 schreef joyvke het volgende:
Grappig dat juist jij zo laagdunkend doet over deze groep mensen, terwijl je zelf een van de ergste was toendertijd.
Dus je ben het inhoudelijk wel met me eens?quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:26 schreef joyvke het volgende:
Zelf al jaren niet meer bij animecons geweest nadat The Totally Forked Up Zone uit elkaar is gegaan. It just wasn't the same. En de hele sfeer was gewoon niet leuk meer op de conventies. Ik vond m'n knalgele Cannibal Cat T-shirt cosplay genoeg! We waren volgens mij de enige "circle" die niet helemaal mental over anime waren, maar meer ons eigen ding hadden.
(zullen veel typo's inzitten, t'is laat)
Heb ik ook effe gegoogled, en ja, je hebt gelijk, da's best ziek.quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:57 schreef Siniti het volgende:
Dus ik googlen op meganekko hentai, ik op afbeeldingen klikken, ik op derde plaatje klikken, ik kan niet meer slapen.
Futanari is pas interessant.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef Pritt het volgende:
Weer iets nieuws geleerd vandaag, wat yaoi is.
Die vrouwen zijn best eng ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:29 schreef Barachem het volgende:
Wat de Yaoicon discussie betreft is het wel weer sprekend juist de amerikaanse yaoiliefhebstercultuur die NL bereikt heeft.
Ik weet van teveel vrouwelijke weeaboos die van yaoi houden en er behoorlijk obsessief, soms te obsessief, mee omgaan.
YAOI!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef Pritt het volgende:
Weer iets nieuws geleerd vandaag, wat yaoi is.
quote:
Weer wat geleerd vandaag!quote:Futanari depicts hermaphrodites, intersex or other individuals with female body-types and sexual organs resembling penises.
Elke keer als ik dit plaatje zie moet ik lachenquote:
BAGGERfest 3.11 - zaterdag 6 maart 2010.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:54 schreef bl_henkie2 het volgende:
Baggerfest II Groningen
Za. 21 aug. 2010
Dan heb ik hier 10.000 links met futanari voor je....quote:
Huh? Staat de datum al vast? Het is iig maart of augustus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:38 schreef Miasan het volgende:
BAGGERfest 3.11 - zaterdag 6 maart 2010.![]()
Voor boer-nerds?
Pic?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:55 schreef Desunoto het volgende:
Goddamn. Dit kwam ik net op DeviantArt tegen toen ik door de populairste van de laatste 7 dagen zat te kijken. Moest meteen aan dit topic denken.
One step better;quote:Mensen die yaoi cosplayen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
what the fuck?!
Denk 't niet, wanneer de cons worden voor mensen in 't algemeen zonder leven wordt 't toch een stuk minder gezellig lijkt me.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:58 schreef Tikay_The_Kid het volgende:
Geweldig om dit topic verder te lezen, maar over een paar jaar zie je de conventies steeds meer samensmelten met andere gerelateerde zaken zoals casual games, roleplay, wow etc. en dan is het moeilijker om jezelf te profileren als anime en/of japanse cultuur conventie.
Trouwens het is niet za 24 jan 2010, maar op een zondag.![]()
Trouwens, voor Tsunacon zoeken we nog vrijwilligers, mogelijke slachtoffers hier?
quote:
Ach, Tsunacon 2009 werd gehouden naast een kerkdienst, dus wie heeft er nou geen levenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:37 schreef zquing het volgende:
[..]
Denk 't niet, wanneer de cons worden voor mensen in 't algemeen zonder leven wordt 't toch een stuk minder gezellig lijkt me.
provoceren om 't provoceren, dan zou ik toch echt moeten zeggen dat de tsunacongangers de mensen zijn zonder leven.quote:Op zondag 8 november 2009 04:26 schreef bl_henkie2 het volgende:
Ah, de wekelijkse topic kick.
[..]
Ach, Tsunacon 2009 werd gehouden naast een kerkdienst, dus wie heeft er nou geen leven
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat er gasten rondbanjert tussen de kerkdienst bezoekers zoals deze
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
![]()
o.k. die laatste pic was niet van Tsunacon, maar ik had wel degelijk een Nicolas Wolfwood gezien, leurend met een big ass kruis![]()
Ik vind het een stuk erger, eigenlijk.quote:Op maandag 9 november 2009 15:38 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik vind LARP een stuk minder erg dan die cosplayzooi.
Hehe, ik zag gisteren nog een boel larpers. De sfeer vind ik erg leuk, want je doet je daar tenminste niet voor als een uberhappy KAWAIIII ^____^ :3:3 koniiichiiwaaa persoon. .. Niet dat het schreeuwen van oerkreten voor iedereen lekker klinkt, maar.. het is m.i. wat normaler..quote:Op maandag 9 november 2009 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk erger, eigenlijk.Ik heb me toch een keer foto's van iemand gekregen...
En ik snap dat hele rollenspel ook niet zo goed.
Troll.quote:Op maandag 9 november 2009 19:05 schreef player-boy het volgende:
LARP is dope lekker mensen slaan zo hard je kan met een stok of latex zwaard wat nog best wel hard aankomt XD ik ga volgend jaar naar castlefestbier tieten braatwursten und elfjes
van die lieve schatigge kleine meisjes van 16 a 17 die dan in zown lingerie kostuum met vleugeltjes rondlopen daar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent echt coolquote:Op maandag 9 november 2009 19:05 schreef player-boy het volgende:
LARP is dope lekker mensen slaan zo hard je kan met een stok of latex zwaard wat nog best wel hard aankomt XD ik ga volgend jaar naar castlefestbier tieten braatwursten und elfjes
van die lieve schatigge kleine meisjes van 16 a 17 die dan in zown lingerie kostuum met vleugeltjes rondlopen daar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |