Mwah. Hij geeft gewoon antwoord op de vragen van de fractievoorzitters van eerder. Of beter: hij leest een papiertje op dat ze net voor hem hebben uitgedraaid.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:00 schreef Enfermera het volgende:
Wat zegt bak ellende nou allemaal? Is het nou duidelijker dan in de 1e termijn? Ik heb het idee van niet, of mis ik iets?![]()
hehehe het ligt er dik bovenopquote:Op donderdag 17 september 2009 23:05 schreef Cunani het volgende:
Ah, hij mag de privacy niet schenden.![]()
En de voorzitter wil zo graag naar bed.
Ha, had ik het toch goed gezienquote:Op donderdag 17 september 2009 23:03 schreef Horloge het volgende:
[..]
Mwah. Hij geeft gewoon antwoord op de vragen van de fractievoorzitters van eerder. Of beter: hij leest een papiertje op dat ze net voor hem hebben uitgedraaid.
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:07 schreef Horloge het volgende:
Is iedereen afgehaakt en geswitcht naar P&W ofzo?
Verspilling van tijd ditquote:Op donderdag 17 september 2009 23:07 schreef DennisMoore het volgende:
Verrassing: het kabinet ontraadt alle moties van de oppositie.
Wat een ritueel is het toch...
Volgens mij heeft Balkenende het wel gehad met zijn baan als MP en wil hij zo snel mogelijk naar de EUquote:Op donderdag 17 september 2009 23:15 schreef sander-3 het volgende:
Balkenende zal eens inhoudelijk reageren.. bijvoorbeeld over die staatsschuld die 100miljard hoger is in 2013, nee, hij begint over dat hij Rutte wel eens beter mee heeft gemaakt...
Duiken en vooruitschuiven.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:15 schreef sander-3 het volgende:
Balkenende zal eens inhoudelijk reageren.. bijvoorbeeld over die staatsschuld die 100miljard hoger is in 2013, nee, hij begint over dat hij Rutte wel eens beter mee heeft gemaakt...
Idd, Balkenende probeert alles een beetje laconiek af te wimpelenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:15 schreef sander-3 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |