Heb al een TR eruit gedaanquote:Op donderdag 17 september 2009 22:06 schreef Rosbief het volgende:
Volco?
Er staat fanboy, geen generieke A-naar-B rijder.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:07 schreef Rosbief het volgende:
Als het over Volvo gaat, de meeste zijn lelijk, alleen de P1800 is echt mooi te noemen.
Was jij ook in Baarn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:50 schreef PICHT het volgende:
De 480 cabrio is wel een pareltje
De 480 pickup is daarentegen echt hideous
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door er een goed topic van te maken en je te voegen bij de Volvo fanboysquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:37 schreef WalkingDisaster het volgende:
Hoe krijg ik dit slechte topic nou weer uit MyAT?
Sorry, net 4 weken geleden Seat Leon gekochtquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Door er een goed topic van te maken en je te voegen bij de Volvo fanboys
Wel het vorige model mag ik hopen voor je?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:27 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Sorry, net 4 weken geleden Seat Leon gekocht
Ik ook iets langer geleden. Maar ben toch een volvo fanboyquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:27 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Sorry, net 4 weken geleden Seat Leon gekocht
Ik wel in ieder geval. Ook een topauto trouwens.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wel het vorige model mag ik hopen voor je?
Goede auto om te zien ja. En de kilometers die ik als passagier heb gemaakt, ben ik zeer positief over.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval. Ook een topauto trouwens.
Vorig jaar December was er een Volvo meeting bij http://www.swedishcollection.nl/quote:
Niks mis mee inderdaad. Vooral de laatste 20VT-versie van de Leon I is goed te hebben .quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval. Ook een topauto trouwens.
Mijn auto draait 800 toeren stationair. Ik denk dat 500 wel erg weinig is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:02 schreef UncleFunk het volgende:
Mijn Volvo S40 phase 1 1.8 automaat is net terug uit de garage. Er is een nieuwe vacuümklep geplaatst en er zijn wat brandstofleidingen vervangen. Ook is de transmissie-olie vervangen. Alleen nu valt me op dat de auto maar 500 toeren stationair draait. Hij heeft overigens niet de neiging om af te slaan, maar volgens mij lag het toerental eerst hoger. Is dit niet wat aan de lage kant?
Die van mij valt regelmatig kortstondig terug tot 400 toeren, om meteen daarna weer op te krabbelen naar 500 à 600 toeren. Is nog nooit afgeslagen en rij er zo al meer dan een jaar mee rond. Soms loopt ie overigens ook gewoon 800 à 900 toeren of in de winter als het ijskoud is boven de 1.000 toeren stationair, ligt er een beetje aan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn auto draait 800 toeren stationair. Ik denk dat 500 wel erg weinig is.
Welkom. De link in je profiel doet het nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:24 schreef Bart-Willem het volgende:
Met 4 Volvo's op de stoep zal ik me ook maar melden. 2 244's, en 2 Amazons (een 131 uit '69 en een Combi van 31-12-1964 ).
Jij zit ook op tweakers.net!!!11EINZ Leuke wagens!quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:24 schreef Bart-Willem het volgende:
Met 4 Volvo's op de stoep zal ik me ook maar melden. 2 244's, en 2 Amazons (een 131 uit '69 en een Combi van 31-12-1964 ).
Ik had dat voor de reparatie alleen als hij koud was.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:58 schreef Dennis121 het volgende:
De mijne draait nu net iets boven de 1000 stationair.... ook maar eens naar laten kijken denk als ik dat zo lees hier?
Het is geen Volvo overigens, maar dat zal niet uitmaken. Het lijkt me in elk geval niet schadelijk, dus zo lang het ding aan blijft is er niks aan de hand, denk ikquote:Op zondag 27 september 2009 18:12 schreef UncleFunk het volgende:
Dank voor de antwoorden op mijn vraag over het stationair toerental. Ik houd het de komende tijd even in de gaten Ik denk dat voor mijn auto hetzelfde opgaat als die van Mikkie.
Hij was wel koud inderdaad.... maar hij moet binnenkort toch weg voor een grote beurt... kan het meteen gechecked wordenquote:Op zondag 27 september 2009 18:12 schreef UncleFunk het volgende:
Dank voor de antwoorden op mijn vraag over het stationair toerental. Ik houd het de komende tijd even in de gaten Ik denk dat voor mijn auto hetzelfde opgaat als die van Mikkie.
[..]
Ik had dat voor de reparatie alleen als hij koud was.
Dat klopt meester. Wie ben jij daar dan?quote:Op zondag 27 september 2009 16:36 schreef PICHT het volgende:
[..]
Jij zit ook op tweakers.net!!!11EINZ Leuke wagens!
Ik heb evt nog wel een volvo 740 in de aanbieding voor je, ben je iig nog mobiel ;-)quote:Op zondag 27 september 2009 21:27 schreef Dimitri_ het volgende:
960 is stuk, lagerschalen (vermoedelijk) eruit gelopen toen ik aan het 'blazen' was..
Nu maar even kijken wat wijs is.. Maken of strippen en in onderdelen wegdoen..
B230ET erin schroeven .quote:Op zondag 27 september 2009 21:27 schreef Dimitri_ het volgende:
960 is stuk, lagerschalen (vermoedelijk) eruit gelopen toen ik aan het 'blazen' was..
Nu maar even kijken wat wijs is.. Maken of strippen en in onderdelen wegdoen..
Die heb ik al een, bijna net zo oud.. Kenteken SL, en een grijze, voor de rest identiek.. Mobiel ben ik dus nog wel.quote:Op maandag 28 september 2009 11:32 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Ik heb evt nog wel een volvo 740 in de aanbieding voor je, ben je iig nog mobiel ;-)
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 28 september 2009 11:32 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Ik heb evt nog wel een volvo 740 in de aanbieding voor je, ben je iig nog mobiel ;-)
Hoef al niet meer.. Van 1 cilinder zitten er 3 van de 4 hydraulische klepstoters vast.. Dus vandaar dat hij zo ratelde, valt gelukkig dus wel mee.quote:
Is ook goed, blijven ze tenminste op de weg .quote:Op woensdag 30 september 2009 19:42 schreef Dimitri_ het volgende:
Ach.. Ik doe het 'graag', hij betaalt het me wel terug in rijcomfort.
Zo'n 960 zit nu eenmaal vol met mooie maar wat duurdere techniek.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:16 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Hoef al niet meer.. Van 1 cilinder zitten er 3 van de 4 hydraulische klepstoters vast.. Dus vandaar dat hij zo ratelde, valt gelukkig dus wel mee.
Maar 11 euro per klepstoter! .. 24 keer.. Plus maar meteen nieuwe distributie + spanrollen en de hele mikmak..
Dan nog 2 nieuwe schokbrekers a 250 euro per stuk en hij is weer tip top.
Is dat beter dan van een 850?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:42 schreef Dimitri_ het volgende:
Ach.. Ik doe het 'graag', hij betaalt het me wel terug in rijcomfort.
Lijkt me moeilijk te zeggen.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is dat beter dan van een 850?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |