abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72856752
Wat een drama

Silenus nog even aan het werk gezien achter de balie, zag er goed uit ouwe
  donderdag 17 september 2009 @ 22:03:21 #2
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_72856769
Props voor Urby.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_72856797
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:02 schreef Jasza het volgende:
Wat een drama

Silenus nog even aan het werk gezien achter de balie, zag er goed uit ouwe
Verkoopt ie frikandellen?
pi_72856806
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:03 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Verkoopt ie frikandellen?
Neuh bij de hoofdingang achter de balie
pi_72856828
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:03 schreef Houniet het volgende:
Props voor Urby.
pi_72856851
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:03 schreef Houniet het volgende:
Props voor Urby.
Opvallend goed bezig inderdaad.. terwijl hij defensief normaal zo'n onzekerheidje is.
pi_72856872
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:04 schreef sjimz het volgende:

[..]
je mag wel iets meer moeite doen voor een tvp
pi_72856883
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:05 schreef Prosac het volgende:

[..]

Opvallend goed bezig inderdaad.. terwijl hij defensief normaal zo'n onzekerheidje is.
De hele achterhoede staat sinds jaren weer is goed, zo te zien dan
pi_72856892
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:04 schreef Jasza het volgende:
Neuh bij de hoofdingang achter de balie
Wat moet ie daar doen dan?
pi_72856928
Die laatste redding van onze keepert was wel stoer.
pi_72856946
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:06 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wat moet ie daar doen dan?
Mwa toen ik ff met hem stond te babbelen had hij geen flikker te doen

Beetje informatie geven en kaarten aan mensen geven gok ik
pi_72856954
Urby een van de weinige hoogtepunten, verder gewoon bagger.

Kan Ajax niet gewoon een keer 2 (of meer) wedstrijden achter elkaar goed spelen?
AFC Ajax
pi_72856998
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:05 schreef Rijpie het volgende:

[..]

je mag wel iets meer moeite doen voor een tvp
Ik mag het dus niet met Houniet eens zijn?
pi_72857017
Die roemenen stonden ook gewoon wel puik te verdedigen hoor. En als je aanval dan net niet lekker loopt krijg je dit. Erg jammer, en kan je later nog wel gaan kosten, maar gebeurt is gebeurt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72857079
Wat een gejank weer . Je speelt niet tegen mvv of zo. Flikker toch een end op met dat gezeik.
pi_72857100
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik mag het dus niet met Houniet eens zijn?
ow jawel hoor, maar elke keer lees ik weer aan het begin van een nieuw topic dat verkapte tvp's weggehaald worden, en van een (soon to be ex-)mod verwacht ik dan niet zo'n lege post
pi_72857118
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:11 schreef Rijpie het volgende:

[..]

ow jawel hoor, maar elke keer lees ik weer aan het begin van een nieuw topic dat verkapte tvp's weggehaald worden, en van een (soon to be ex-)mod verwacht ik dan niet zo'n lege post
Dikke pech voor je dan.
pi_72857134
(Europees) Kampioenen!
pi_72857152
Ohja en er hadden weer boefjes een trein lopen slopen rond Amstel, alle noodremglaasjes ingeslagen, sukkeltjes
pi_72857153
Pff, Suarez speelde ook nog matig. Heb met uitzondering van de goals tegen RKC en Bratislava ook nog nauwelijks wat van hem gezien. Het lijkt of hij bijna nooit meer z'n man voorbij komt, pas als Ajax voorstaat (zoals bijv. tegen NAC) lijkt hij wat los te komen. Misschien is hij toch teveel met zijn aanvoerdersschap bezig?

Ik denk dat als hij zo blijft spelen de grote clubs toch een beetje afhaken (ook wel positief eigenlijk ) Het is niet dat hij heel slecht speelt ofzo, maar hij kan volgensmij veel beter.

Verder: Urby en wéér de 0, toch netjes...
pi_72857170
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:13 schreef Jasza het volgende:
Ohja en er hadden weer boefjes een trein lopen slopen rond Amstel, alle noodremglaasjes ingeslagen, sukkeltjes
Jij met EricAjax?
pi_72857243
Al die Ajacieden die gisteren AZ van top tot been zaten af te kraken moeten zich kapot schamen met wat Ajax tegen TIMISOARA (THUIS!) klaarspeelt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 17 september 2009 @ 22:16:40 #23
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72857256
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:07 schreef Tvduijn het volgende:
Urby een van de weinige hoogtepunten, verder gewoon bagger.

Kan Ajax niet gewoon een keer 2 (of meer) wedstrijden achter elkaar goed spelen?
Zo slecht was het niet. Niks weg gegeven en ook gewoon kansen gecreëerd tegen een erg stugge ploeg. Alleen had het aanvalsspel wel wat slimmer gemogen, al die boogballen vanaf de flank werken niet tegen een ploeg als dit.

Zeker als ik terugdenk aan de Europacup wedstrijden de laatste jaren blijf ik er van overtuigd dat Ajax groeiende is.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72857278
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Al die Ajacieden die gisteren AZ van top tot been zaten af te kraken moeten zich kapot schamen met wat Ajax tegen TIMISOARA (THUIS!) klaarspeelt.
Al die 2 dus
pi_72857398
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Lol geef mij Olympiakos maar inplaats van Timisoara, daarnaast heeft Ajax uit bij die gasten 2x zoveel kans als thuis, is vaak tegen dit soort teams.
pi_72857685
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:16 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zo slecht was het niet. Niks weg gegeven en ook gewoon kansen gecreëerd tegen een erg stugge ploeg. Alleen had het aanvalsspel wel wat slimmer gemogen, al die boogballen vanaf de flank werken niet tegen een ploeg als dit.

Zeker als ik terugdenk aan de Europacup wedstrijden de laatste jaren blijf ik er van overtuigd dat Ajax groeiende is.
Niks weggegeven vind ik ook een beetje overdreven. Timisora was best gevaarlijk uit counters en had wel een paar kansen.

Geen 100% maar toch wel gevaarlijk.
AFC Ajax
  donderdag 17 september 2009 @ 22:31:01 #27
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72857972
In Roemenië pakken we die gasten gewoon, niks aan de hand!
Gourmetten of steengrillen?
pi_72858068
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:19 schreef Jasza het volgende:

[..]

Lol geef mij Olympiakos maar inplaats van Timisoara, daarnaast heeft Ajax uit bij die gasten 2x zoveel kans als thuis, is vaak tegen dit soort teams.
True, liever een ploeg die wil voetballen dan een ploeg die zijn stellingen rond de 16 inneemt
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_72858081
Vond Ajax niet superslecht spelen...

Wil het niet gaan goedpraten met clichés ofzo.. maar dat Timisoara is een stugge ploeg, vooral de keeper en die nr 6 hebben hun keer op keer op de been gehouden. Niet dat Ajax goed speelde, maar 3 punten waren verdiend geweest. Ik zag wel inzet en strijd. Urby viel positief op, De Zeeuw vond ik de eerste helft ook niet onverdienstelijk. Kennedy weer ondermaats, veel balverlies door hem.

Stond trouwens met een lege accu (lichten aangelaten ), props voor de man die snel z'n startkabels tevoorschijn haalde. Ze bestaan nog, de goeie mensen.
pi_72858087
Die 5e en 6e man van het scheidsrechtersgilde stonden er ook maar voor Jan Lul bij.
pi_72858093
Wat een walgelijk team is dat zeg. De tering.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72858123
Had deze 0-0 eigenlijk wel verwacht. Had moeten Unibetten. Tenminste niet verloren, maar dat is dan ook het enige positieve.

Zat dus in drie trein met dat gekut rond Amstel. Vijf kwartier over gedaan om thuis te komen...

En Jasza, geen idee of je het door had, maar tikte je op Bijlmer nog ff op je schouder.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72858155
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:33 schreef sjimz het volgende:
Die 5e en 6e man van het scheidsrechtersgilde stonden er ook maar voor Jan Lul bij.
De eerste helft was zo saai dat we maar gingen bedenken wat die kerel kon doen

Hij/zij heet trouwens: De 16metergebiedscheidslijnrechtervoorbeslissingendiedescheidsrechterzelfnietgoedkanzien.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 17 september 2009 @ 22:35:34 #34
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72858221
We hadden trouwens veel vaker op die keeper van 2,40 m moeten rossen, hij liet alles los. Ipv die slappe trage kutcorners die ie zo even uit de lucht plukt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72858367
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:33 schreef kevin6188 het volgende:
Had deze 0-0 eigenlijk wel verwacht. Had moeten Unibetten. Tenminste niet verloren, maar dat is dan ook het enige positieve.

Zat dus in drie trein met dat gekut rond Amstel. Vijf kwartier over gedaan om thuis te komen...

En Jasza, geen idee of je het door had, maar tikte je op Bijlmer nog ff op je schouder.
Had ik door, knikte nog ff maar toen keek je al niet meer

Zo te zien zijn we btw de enige die Europees niet verliest
pi_72858540
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:35 schreef Silenus het volgende:
We hadden trouwens veel vaker op die keeper van 2,40 m moeten rossen, hij liet alles los. Ipv die slappe trage kutcorners die ie zo even uit de lucht plukt.
Die keeper is volgens hun website exact 2meter
Die negert was 1m96
En die andere centrale verdediger 1m91

Waarom dan steeds lange ballen en hoge voorzetten
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_72858598
Oh, lol. Keek dus te laat om of je het zag. Toen keek je weer de andere kant op. Naja, ging om het gebaar.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72858910
Enige grappige was nog die gozer die die 100 euro(!!!!!WAYOOO) had gewonnen.

Vroeger toen LG nog sponsor was kreeg je tochb een tv?
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_72859022
Bezorgt een (ex-)Feyenoorder me toch nog een kleine glimlach op m'n gezicht op een Europa Cup-avondje dit seizoen.

Wat is Ajax weer een wisselvallig spelende ploeg, voor de zoveelste maal op rij. Een chronisch probleem de laatste jaren, maar waar het aan ligt?
-
pi_72859057
Vond t voetbal niet heel best hoor. Zochten te weinig de flanken waardoor alles via t midden ging en t meer ''kluitjesvoetbal'' werd!
De Zeeuw vond ik niet goed, leek wel concentratie gebrek (hadden meer spelers last van, vooral in de eindpass) en paar keer slordig! Aanvallers kwamen er bijna niet aan te pas tegen die beren van verdedigers
Nog niks aan de hand maar was lekker geweest als je gelijk de 3 punten had gehad....

Pluspunt de verdediging die op een enkele kans na goed speelden met als uitblinker Urby !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_72859093
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:33 schreef sjimz het volgende:
Inderdaad ja, eigenlijk hetzelfde idee als die 4e man. Ze kunnen van alles constateren, maar ze mogen er niks mee doen, wat een onzin zeg. Zo kan ik ook m'n geld verdienen.
pi_72859099
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef Roycoooooo het volgende:
Vond t voetbal niet heel best hoor. Zochten te weinig de flanken waardoor alles via t midden ging en t meer ''kluitjesvoetbal'' werd!
De Zeeuw vond ik niet goed, leek wel concentratie gebrek (hadden meer spelers last van, vooral in de eindpass) en paar keer slordig! Aanvallers kwamen er bijna niet aan te pas tegen die beren van verdedigers
Nog niks aan de hand maar was lekker geweest als je gelijk de 3 punten had gehad....

Pluspunt de verdediging die op een enkele kans na goed speelden met als uitblinker Urby !
Tsja en als ze de flanken wel aanspeelde gebeurde er ook niks mee, dusja.
pi_72859140
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef EddyAlbena het volgende:

[..]

Inderdaad ja, eigenlijk hetzelfde idee als die 4e man. Ze kunnen van alles constateren, maar ze mogen er niks mee doen, wat een onzin zeg. Zo kan ik ook m'n geld verdienen.
Lol wat, de scheids keek bij corners aan de kant van die gozers wel wat zij zeiden hoor.
pi_72859251
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef Jasza het volgende:

[..]

True blijft lastig maar denk toch dat je meer kans hebt via de flanken dan wat te pingelen met combinaties die haast niet lukten door t midden!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_72859306
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef Ritmo het volgende:
Bezorgt een (ex-)Feyenoorder me toch nog een kleine glimlach op m'n gezicht op een Europa Cup-avondje dit seizoen.

Wat is Ajax weer een wisselvallig spelende ploeg, voor de zoveelste maal op rij. Een chronisch probleem de laatste jaren, maar waar het aan ligt?
Geen lef. Er zijn geen middenvelders die een actie durven te maken. Dan is het moeilijk om een overtal op het middenveld te creëren zodat je meer ruimte krijgt.

De verdediging staat goed, de aanval ook wel aardig. Al had Suarez totaal zijn avond niet.

Het was absoluut niet dramatisch, maar er moet nog een hoop gebeuren.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_72859382
quote:

[..]

Die pogingen tot een voorzet van Sulejmani......zielig gewoon
AFC Ajax
pi_72859410
Hmmz

Was erg gezellig, om maar iets positiefs te noemen. Props voor Urby btw, en Suarez vond ik vrij matig. Ballen die hij normaal stil legt, schoten nu steeds van zn poot af.
Sfeertje was wel weer erg goed.

Maar gewoon echt een hoerige ploeg om tegen te spelen
pi_72859466
quote:

[..]

Lol wat, de scheids keek bij corners aan de kant van die gozers wel wat zij zeiden hoor.
Oh dan heb ik niet goed opgelet of deden ze het heel bedekt, ik heb ze amper zien seinen in ieder geval.
pi_72859470
quote:

[..]

Tsja, want voorzetten konden niet vanwege die reuzen bij Timisoara. overde grond wil niet want er zat altijd wel 1 van de 10 mensen voor.
pi_72859500
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:55 schreef EddyAlbena het volgende:

[..]

Oh dan heb ik niet goed opgelet of deden ze het heel bedekt, ik heb ze amper zien seinen in ieder geval.
Ze kunnen ook met microfoon praten hè
pi_72859527
410 zag er vooor het eerst dit seizoen lekker vol uit.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72859625
quote:
Jol tevreden over verdediging

Martin Jol van Ajax constateerde donderdagavond dat Timisoara in de ArenA kreeg wat het wilde. „Ze kwamen hier om geen doelpunten tegen te krijgen. Dat is ze helaas gelukt. Timisoara heeft haar reputatie helemaal waargemaakt. Gelukkig hebben ze zelf ook niet gescoord. Dat is dan weer positief.”

Ajax liep zich stuk op een muur van Roemeense verdedigers. „We hebben geen grote kansen gekregen. We hadden voorin af en toe iets slimmer moeten zijn”, vond Jol. „In de eredivisie scoren we heel makkelijk. Alleen tegen Sparta troffen we geen doel. Maar toen kregen we wel heel veel kansen. Ik kan vooral tevreden zijn over onze defensie. We hebben voor de zesde keer de nul gehouden. Dat is knap, want ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat zo'n tegenstander als Timisoara ook nog scoort. Nu hebben we de schade toch nog beperkt gehouden.”
pi_72859807
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:57 schreef Noshiba het volgende:
410 zag er vooor het eerst dit seizoen lekker vol uit.
Tgen NAC vond ik het ook aardig druk hoor

Btw Twente is wel de favoriet voor de titel na deze overwinning vanavond
pi_72859823
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:56 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ze kunnen ook met microfoon praten hè
Oja, die techniek van tegenwoordig ook hè!
pi_72859897
Serieus, als je gasten als Kennedy en Rommedahl op durft te stellen, verdien je het ook niet om te winnen.

1 goede actie van Kennedy geteld; lobje op vd Wiel en nul goede ballen van Rommedahl gezien. De beste man kwam niet eens een arme Roemeen voorbij die godverdomme al op de grond zat!

Onbegrijpelijk, werkelijk onbegrijpelijk dat Kennedy bleef staan en Dario gewisseld werd. Sloeg helemaal nergens op. Dario zocht in ieder geval nog de kaats en combinatie. Pantelic viel ook zwak in.

Sulejmani is ook echt einde verhaal; die voorzetten en corners, het zag er allemaal niet meer uit. Dat kan dan nog best een wedstrijdje gebeuren, maar als je hem dan weg ziet lopen na zo'n bal; schouders naar beneden, kopje omlaag, tsjokkend over het veld... Nee, die moet maar een halfjaartje wat anders gaan doen en lekker opnieuw beginnen daarna. Je krijgt het tot januari er echt niet meer een beetje voetbal in hoor.

Urby was voor mij - verrassend genoeg na de eerste wedstrijden van het seizoen - MoM.
pi_72859970
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:53 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Geen lef. Er zijn geen middenvelders die een actie durven te maken. Dan is het moeilijk om een overtal op het middenveld te creëren zodat je meer ruimte krijgt.

De verdediging staat goed, de aanval ook wel aardig. Al had Suarez totaal zijn avond niet.

Het was absoluut niet dramatisch, maar er moet nog een hoop gebeuren.
Ik bedoel meer in het algemeen eigenlijk, dit is niet de eerste keer dat Ajax de ene week het ene na andere doelpunt maakt en de week erop niet voorbij een of ander elftal vol postbode's en bakkers komt. Bij Feyenoord of PSV kun je mindere jaren gooien op te weinig geld om in de selectie te investeren maar Ajax kan jaar in jaar uit uitgeven terwijl Twente met de helft van dat budget niets minder is.

Maar goed, Ajax overwintert wel in Europa lijkt me. Al maak je het jezelf onnodig lastig als je nog naar Anderlecht en Zagreb moet.
-
pi_72859995
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:02 schreef Jasza het volgende:

[..]

Tgen NAC vond ik het ook aardig druk hoor

Btw Twente is wel de favoriet voor de titel na deze overwinning vanavond
Ze durfde hun vak weer op, die gekke taliban van 426 was er niet.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72860067
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik bedoel meer in het algemeen eigenlijk, dit is niet de eerste keer dat Ajax de ene week het ene na andere doelpunt maakt en de week erop niet voorbij een of ander elftal vol postbode's en bakkers komt. Bij Feyenoord of PSV kun je mindere jaren gooien op te weinig geld om in de selectie te investeren maar Ajax kan jaar in jaar uit uitgeven terwijl Twente met de helft van dat budget niets minder is.

Maar goed, Ajax overwintert wel in Europa lijkt me. Al maak je het jezelf onnodig lastig als je nog naar Anderlecht en Zagreb moet.
Toch hebben die bakkers en slagers en postbodes de laatste UEFA Cup winnaar uit de voorronde van de CL gehouden.
pi_72860299
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Toch hebben die bakkers en slagers en postbodes de laatste UEFA Cup winnaar uit de voorronde van de CL gehouden.
Dat is ook waar. Maar des te meer zou je gewaarschuwt en gebrand moeten zijn om thuis te winnen, zeker na de afgelopen jaren.

De eerste 2 van jullie poule gaan door lijkt me?
-
pi_72860306
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Omdat het een structureel probleem is. Jaar in, jaar uit loopt Ajax weer tegen dezelfde problemen aan. Het beleid faalt al ruim 10 jaar. Het accent moet weer liggen op de jeugdopleiding, niet op het kopen van spelers. Waarom wordt er 16,25 miljoen uitgetrokken voor een speler die zich nog nauwelijks heeft bewezen? Dat is toch geen Ajax beleid? .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_72860370
Ik denk dat Timisoara ook andere clubs nog wel puntjes gaat afsnoepen, of zelfs winnen. Zoals iedereen van elkaar kan winnen en verliezen. Over dit gelijkspel hoeven we, wat mij betreft, echt niet overdreven negatief te doen.
pi_72860394
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is ook waar. Maar des te meer zou je gewaarschuwt en gebrand moeten zijn om thuis te winnen, zeker na de afgelopen jaren.

De eerste 2 van jullie poule gaan door lijkt me?
Ja de eerste 2 gaan door.
Ik verwacht uit wel een overwinning omdat ik denk dat Timisoara dan meer wil voetballen.
En het veldspel was tot iets over het middenveld helemaal niet zo slecht van Ajax.
Daarna was het alleen niet veel meer
pi_72860416
Twente
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72860516
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:12 schreef kevin6188 het volgende:
Ik denk dat Timisoara ook andere clubs nog wel puntjes gaat afsnoepen, of zelfs winnen. Zoals iedereen van elkaar kan winnen en verliezen. Over dit gelijkspel hoeven we, wat mij betreft, echt niet overdreven negatief te doen.
Dat dus, denk ook dat Ajax uit veel meer ruimte gaat krijgen tegen deze ploeg. We zullen het wel zien, Anderlecht is ook niet geweldig en als die al 0-2 bij Zagreb winnen
pi_72860523
quote:
Het spel was prima, daar is ook niets over te zeuren.

Wat ik wel vind is dat de creatieviteit vandaag ver te zoeken was. Godtering alles was zo ongelovelijk voorspelbaar en duidelijk.

Aisatti heeft welgeteld 3 pasjes vooruit gegeven.

Kennedy mag er wel mee stoppen, die is ze man geen 1 keer voorbij geweest.

Na minuut 1 was al duidelijk dat ze bij elke beweging om te schieten ze zichzelf er aan de zijkant voorgooide, 1x kappen en je bent hem kwijt.

Ik kan nog wel even doorgaan maar wil positief gestemd blijven.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 17 september 2009 @ 23:16:20 #66
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_72860565
dat gejank over het voetbal van Timisola..
  donderdag 17 september 2009 @ 23:16:48 #67
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_72860587
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:11 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Waarom wordt er 16,25 miljoen uitgetrokken voor een speler die zich nog nauwelijks heeft bewezen? Dat is toch geen Ajax beleid? .
Ik vond het in het begin al achterlijk maar ik begin het steeds achterlijker te vinden. Jezus wat een bedrag voor zo'n talentje. Die moet uit de eigen opleiding komen, en als dat niet lukt, gescout worden.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_72860592
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:05 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ze durfde hun vak weer op, die gekke taliban van 426 425 was er niet.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72860618
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:16 schreef inZanity het volgende:
Als zij zo uit bij jullie spelen, zouden jullie dat ook zeggen. Niet zo stoer doen ouwe
pi_72860635
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:16 schreef Noshiba het volgende:

[..]
Jwt taliban strijdersss AFCA
pi_72860678
Resultaat telt Jasza, moet je weten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72860691
Tegen zulke ploegen zal Ajax eens een andere taktiek moeten proberen, zo'n beetje elke ploeg in Europa weet dat Ajax graag rustig op balbezit wil spelen en continue aanvalt. Probeer in het begin van de wedstirjd te stormen en dan laat je de tegenstander het spel eens maken, nu de verdediging wat sterker lijkt moet dat ook kunnen tot de eerste goal.
pi_72860695
Tegen beter weten hoop ik dat Kerlon ons op de rechterkant van Kennedy en/of Rommedahl gaat verlossen.
  donderdag 17 september 2009 @ 23:19:06 #74
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_72860726
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:16 schreef inZanity het volgende:
Vond jij het voetbal van Timisoara aantrekkelijk dan? De manier waarop ze een gelijkspel behaalden was inderdaad erg spectaculair door de prachtige tactiek.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_72860731
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:18 schreef Happel het volgende:
Resultaat telt Jasza, moet je weten.
Dat is wel zo, maar alsnog zouden jullie ook gaan zeiken dat ze zo zouden spelen dus niet ineens doen alsof wij alleen janken
pi_72860741
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:54 schreef Klaphark het volgende:
Hmmz

Was erg gezellig, om maar iets positiefs te noemen. Props voor Urby btw, en Suarez vond ik vrij matig. Ballen die hij normaal stil legt, schoten nu steeds van zn poot af.
Sfeertje was wel weer erg goed.

Maar gewoon echt een hoerige ploeg om tegen te spelen
Dit dus!
pi_72860778
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat is wel zo, maar alsnog zouden jullie ook gaan zeiken dat ze zo zouden spelen dus niet ineens doen alsof wij alleen janken
Feijenoorders komen niet voor het voetbal, hè.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72860825
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:11 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Omdat het een structureel probleem is. Jaar in, jaar uit loopt Ajax weer tegen dezelfde problemen aan. Het beleid faalt al ruim 10 jaar. Het accent moet weer liggen op de jeugdopleiding, niet op het kopen van spelers. Waarom wordt er 16,25 miljoen uitgetrokken voor een speler die zich nog nauwelijks heeft bewezen? Dat is toch geen Ajax beleid? .
Maar je gaat toch niet zeggen dat Ajax al 10 jaar door compleet incapabele figuren geleid wordt terwijl elke supporter het probleem zo aanwijst? Idd geen Ajax-beleid zoiets, dit valt toch wel (deels) samen met de jeugdopleiding die al tijden niet echt meer grote talenten zoals vroeger aflevert en Ajax aangewezen is op de scouting. Misschien kunnen jullie die bedragen in het vervolg beter gebruiken om de scouting van Heerenveen of Twente te kopen.

En ik zal wel weer uitgelachen worden, maar als Ajacied moet je gewoon toegeven dat b.v. de jeugdopleiding bij ons al tijdenlang een stuk beter draait (zo goed zelfs dat Liverpool 4 miljoen biedt voor een A1-speler ) dus dat het niet alleen met 'het huidige Nederlandse voetbal' te maken heeft.
-
pi_72860885
Het was vrij matig
pi_72860928
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En ik zal wel weer uitgelachen worden, maar als Ajacied moet je gewoon toegeven dat b.v. de jeugdopleiding bij ons al tijdenlang een stuk beter draait (zo goed zelfs dat Liverpool 4 miljoen biedt voor een A1-speler ) dus dat het niet alleen met 'het huidige Nederlandse voetbal' te maken heeft.
Je praat hier over een extreem goede lichting van Feyenoord talenten die er aan komt.
Maar daarachter zit weer een hele goede lichting Ajax talenten die het Oranje onder zoveel jaar domineren.
Dus dat trekt zichzelf wel weer recht.
pi_72860964
quote:
Zou kunnen maar die andere clubs hebben nu wel het voordeel dat ze echt gewaarschuwt zijn en de resultaten in de voorrondes niet meer als incidentje beschouwen.
-
pi_72861049
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zou kunnen maar die andere clubs hebben nu wel het voordeel dat ze echt gewaarschuwt zijn en de resultaten in de voorrondes niet meer als incidentje beschouwen.
Voetbal is helaas geen 1+1 optelsom.
pi_72861149
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je praat hier over een extreem goede lichting van Feyenoord talenten die er aan komt.
Maar daarachter zit weer een hele goede lichting Ajax talenten die het Oranje onder zoveel jaar domineren.
Dus dat trekt zichzelf wel weer recht.
Daarachter? Die zijn nu dus een jaar of 15 dus hoe kun je nu al zeggen hoe goed die zijn over een paar jaar? Pas vanaf de A1 kun je een klein beetje een beeld krijgen van hoe de aankomende lichting is, en zelfs dan nog. Maar het zou kunnen hoor, Ajax heeft (of had ) wel de kennis en ervaring in huis om een jeugdopleiding.
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Voetbal is helaas geen 1+1 optelsom.
Daarom juist, het gaat om details. Jullie hebben denk ik gewoon pech dat je tegen een tegenstander moest spelen die zo onbekend was.
-
pi_72861215
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:26 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Daarachter? Die zijn nu dus een jaar of 15 dus hoe kun je nu al zeggen hoe goed die zijn over een paar jaar? Pas vanaf de A1 kun je een klein beetje een beeld krijgen van hoe de aankomende lichting is, en zelfs dan nog. Maar het zou kunnen hoor, Ajax heeft (of had ) wel de kennis en ervaring in huis om een jeugdopleiding.
Nou, ze zijn beter dan dezelfde lichting van Feyenoord, anders ben je geen hofleverancier van het Oranje onder zoveel.
En ook de talenten van Feyenoord moeten eerst maar definitief doorbreken.
Kort gezegd: We zullen t over een paar jaar wel zien.
pi_72861217
Ach goede lichting, laten ze het eerst maar waar maken. Voorlopig spelen ze nog allemaal in de jeugd of bij Feyenoord in het eerste. Ik herinner me nog wel dat grote clubs in Engeland een paar jaar geleden Goossens en Sarpong wilde kopen omdat ze zo goed waren. Die gasten bleken uiteindelijk toch niet zo heel goed.
pi_72861295
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef Ritmo het volgende:

[..]
Niet uitlachen, wel een nuance. Ajax is de enige Nederlandse club waar het elftal de laaatste twee jaar voor meer dan de helft uit zelf opgeleide spelers bestaat. Goed, Feyenoord ook een beetje.

Maar op basis van Castaignos beweren dat de jeugdopleiding van Feyenoord al jaren beter draait dan die van Ajax, dat is onzin. Een keer kampioen worden is ook geen garantie voor drie nieuwe basisspelers in het eerste. En ondertussen was het verschil tussen Ajax en Feyenoord bij die teams ook zo groot weer niet. A1 heeft de titel zelf verkloot en nota bene de B2 versloeg Feyenoord in de beker...
pi_72861424
Ajax heeft de ploeg van Timisoara geen moment onderschat. Ga de uitspraken van Jol vanaf de loting maar na. Dat die ploeg voor sommige fans onbekend is en dus wordt onderschat, is een ander verhaal.
pi_72861537
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nou, ze zijn beter dan dezelfde lichting van Feyenoord, anders ben je geen hofleverancier van het Oranje onder zoveel.
En ook de talenten van Feyenoord moeten eerst maar definitief doorbreken.
Kort gezegd: We zullen t over een paar jaar wel zien.
Dat wisselt volgens mij nogal, bij mijn weten. -19 en -17 is vaak van ons in elk geval. Leuk testje: Feyenoord B1 moet komende week tegen Ajax B1.

Uiteraard moeten ze zich nog bewijzen, maar ik twijfel er niet aan dat jongens als Fer en Wijnaldum en daarna Castaignos het wel gaan maken binnen een aantal jaar. Maar idd, het is idd afwachten. Niet dat ik me zorgen maak om jullie ofzo.
-
pi_72861619
twente favoriet voor de titel imo
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72861807
Hmm.. ik vond Sulejmani best goed invallen. Kwam meer gevaar vanaf dan van Aissati in de hele rest van de wedstrijd.

Die 5e en 6e man; wat een aanfluiting zeg
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72861968
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:29 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Niet uitlachen, wel een nuance. Ajax is de enige Nederlandse club waar het elftal de laaatste twee jaar voor meer dan de helft uit zelf opgeleide spelers bestaat. Goed, Feyenoord ook een beetje.

Maar op basis van Castaignos beweren dat de jeugdopleiding van Feyenoord al jaren beter draait dan die van Ajax, dat is onzin. Een keer kampioen worden is ook geen garantie voor drie nieuwe basisspelers in het eerste. En ondertussen was het verschil tussen Ajax en Feyenoord bij die teams ook zo groot weer niet. A1 heeft de titel zelf verkloot en nota bene de B2 versloeg Feyenoord in de beker...
Ow niet op basis daarvan hoor. Ook op de doorstroming en ontwikkeling van jongens als Fer en de resultaten in de jeugdcompetities en de kritiek van Cruijff en Sjaak Zwart en 'experts' in het algemeen. Ik geloof dat de A1, B1 en C1 kampioen zijn geworden en Jong Feyenoord miste de titel dacht ik door een administratieve blunder. In de jaren ervoor was het al de trend al dat wij meer partij konden bieden terwijl Ajax altijd domineerde in die competities.

Verder wil ik er niet mee pronken ofzo ik wou alleen zeggen dat het veel over jullie jeugdtalenten zegt dat zelfs Feyenoorders hier zich lopen te verbazen over jullie jeugd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ritmo op 17-09-2009 23:55:35 ]
-
pi_72862005
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ow niet op basis daarvan hoor. Ook op de doorstroming en ontwikkeling van jongens als Fer en de resultaten in de jeugdcompetities en de kritiek van Cruijff en Sjaak Zwart en 'experts' in het algemeen. Ik geloof dat de A1, B1 en C1 kampioen zijn geworden en Jong Feyenoord miste de titel dacht ik door een administratieve blunder. In de jaren ervoor was het de trend al dat wij meer partij konden bieden dan vroeger.

Verder wil ik er niet mee pronken ofzo , ik wou alleen zeggen dat het veel over jullie jeugdtalenten zegt.
Maar goed, het gaat ook niet om het hele team in de jeugd.
Want reken maar eens uit hoeveel spelers per team er nou daadwerkelijk doorbreken, succesvolle ploeg of niet.
pi_72862060
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar goed, het gaat ook niet om het hele team in de jeugd.
Want reken maar eens uit hoeveel spelers per team er nou daadwerkelijk doorbreken, succesvolle ploeg of niet.
Mee eens.
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax heeft de ploeg van Timisoara geen moment onderschat. Ga de uitspraken van Jol vanaf de loting maar na.
Dat is standaard trainerspraat en dat zegt niet zoveel over hoe de spelers de wedstrijd ingaan. Heb jij ooit een trainer horen zeggen voor een wedstrijd dat het de vraag is of ze nou met 6-0 of 7-0 winnen en dat ie net zo goed uit eten kan gaan met z'n vrouw en z'n assistent op de bank zetten?

[ Bericht 22% gewijzigd door Ritmo op 17-09-2009 23:53:56 ]
-
pi_72862082
Heerlijke sfeer zeg. Jammer dat de politie weer even op de overloop met de stokken moest slaan
pi_72862163
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:13 schreef Jasza het volgende:
Bij ons rookte er een paar in de trein. Nooit geweten maar er zitten blijkbaar rookmelders in de prullenbakken want kwam meteen een chef kijken of er een kliko in de hens stond
  donderdag 17 september 2009 @ 23:52:13 #96
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_72862188
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:29 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Feyenoord heeft meer jeugdspelers in het 1e dan Ajax..

de opleiding van Feyenoord is de laatste jaren gewoon beter dan Ajax.
dan kan je moeilijk ontkennen.
pi_72862381
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:52 schreef inZanity het volgende:

[..]

Feyenoord heeft meer jeugdspelers in het 1e dan Ajax..
Dat zegt niet alles, FC Lutjebroek heeft 9 eigen jeugdspelers in het eerste. En bij ons is het hoge aantal eigen spelers ook een beetje een uit nood geboren oplossing die 'toevallig' goed uitpakt natuurlijk.

Belangrijker is de ontwikkeling en de mate waarin die spelers bepalend kunnen zijn voor hun elftal en op welk niveau dat elftal presteert.
-
  donderdag 17 september 2009 @ 23:59:47 #98
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72862398
Net even de vorige reeks gelezen. Zo, dus nu mogen Rommedahl, Kennedy, Aissati en Sulejmani van een aantal users wél weg? Nu wordt ineens gezegd dat zij niet goed genoeg zijn voor Ajax?

Joh, heb dat al vaak gezegd. Ach ... sommigen zijn nu eenmaal wat traag van begrip, blijkbaar.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:05:49 #99
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_72862558
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:59 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat zegt niet alles, FC Lutjebroek heeft 9 eigen jeugdspelers in het eerste. En bij ons is het hoge aantal eigen spelers ook een beetje een uit nood geboren oplossing die 'toevallig' goed uitpakt natuurlijk.

Belangrijker is de ontwikkeling en de mate waarin die spelers bepalend kunnen zijn voor hun elftal en op welk niveau dat elftal presteert.
was gewoon een reactie op de post van Kevin..

de opmerking dat Feyenoord de laatste jaren een betere jeugd staat daar volkomen los van.
pi_72862715
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:05 schreef inZanity het volgende:

[..]

was gewoon een reactie op de post van Kevin..

de opmerking dat Feyenoord de laatste jaren een betere jeugd staat daar volkomen los van.
Toch moeten we nog niet te hard en voorbarig juichen, over een jaar kan het weer omgekeerd zijn.

2 Feyenoorders in het Ajax-topic na een (enigszins) tegenvallende uitslag voor Ajax en na een uur nog niet eens edits maar een normale discussie, wauw.
-
pi_72862721
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:59 schreef Barca het volgende:
Net even de vorige reeks gelezen. Zo, dus nu mogen Rommedahl, Kennedy, Aissati en Sulejmani van een aantal users wél weg? Nu wordt ineens gezegd dat zij niet goed genoeg zijn voor Ajax?

Joh, heb dat al vaak gezegd. Ach ... sommigen zijn nu eenmaal wat traag van begrip, blijkbaar.
Maar volgens jou is Wielaert dan ook een aanwist. Rommedahl en Kennedy ben ik eens, Aissati en Sulejmani zijn voor mij nog altijd grote vraagtekens.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72862735
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Toch moeten we nog niet te hard en voorbarig juichen, over een jaar kan het weer omgekeerd zijn.

2 Feyenoorders in het Ajax-topic na een (enigszins) tegenvallende uitslag voor Ajax nog niet eens edits, wauw.
Ik ben niet meer blauw en Happel vertikt het om hier te modden.
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:14:13 #103
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72862758
quote:

[..]

2 Feyenoorders in het Ajax-topic na een (enigszins) tegenvallende uitslag voor Ajax en na een uur nog niet eens edits maar een normale discussie, wauw.
Mijn complimenten.
pi_72862792
Het is natuurlijk wel zo dat Ajax in Nederland al niet meer alleenheerschappij heeft op het gebied van jeugdopleidingen. Clubs als PSV, Feyenoord, Sparta, Twente / Heracles hebben ze al aardig bijgehaald. En sommigen misschien zelfs wel ingehaald.
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:15:30 #105
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72862794
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:12 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Maar volgens jou is Wielaert dan ook een aanwist. Rommedahl en Kennedy ben ik eens, Aissati en Sulejmani zijn voor mij nog altijd grote vraagtekens.
Wielaert is in mijn ogen geen aanwinst. Dacht vorig seizoen dat hij een goede aankoop was, maar dat vind ik al een tijd niet meer. Waarom denk je anders dat ik het heb over een achterhoede Enoh, Van der Wiel, Alderweireld, Emanuelson?

Wat laten Aissati en Sulejmani dan allemaal voor goeds zien?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_72862808
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Welkom terug in het zwart.
-
pi_72862854
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat Ajax in Nederland al niet meer alleenheerschappij heeft op het gebied van jeugdopleidingen. Clubs als PSV, Feyenoord, Sparta, Twente / Heracles hebben ze al aardig bijgehaald. En sommigen misschien zelfs wel ingehaald.
Klopt.
AZ doet het volgens mij ook niet slecht.
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:19:12 #108
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_72862885
quote:

[..]

je mag toch wel gewoon zeggen waar het op staat..?
of dat in het Feyenoord topic of die van Ajax is doet er niet toe.
pi_72863046
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Klopt.
AZ doet het volgens mij ook niet slecht.
Wie hebben AZ en Twente in het eerste lopen dan uit de jeugd? De enige die ik bij Twente kan noemen is alweer weg.
-
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:26:57 #110
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72863108
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wie hebben AZ en Twente in het eerste lopen dan uit de jeugd? De enige die ik bij Twente kan noemen is alweer weg.
Brama, Heubach, Paauwe, Boschker, Dario Vujičević
pi_72863138
Ik ben ook weer terug uit de Arena.. pffff wat een wedstrijd.. Urby defensief goed bezig, hoewel hij niet heel erg op de proef werd gesteld..
VD Wiel die na de wedstrijd het rolstoelplatform kwam bedanken was netjes, en Urby vooraf. Verder Suarez totaal niet gezien
Jammer dat we geen pingels kregen in de 1e helft..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_72863144
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:19 schreef inZanity het volgende:

[..]

je mag toch wel gewoon zeggen waar het op staat..?
of dat in het Feyenoord topic of die van Ajax is doet er niet toe.
Uiteraard, maar is het niveau hier in zulke gevallen meer:

- Whehehe Ajax
- Pleur lekker op naar je kakkerlakken-topic, jullie spelen niet eens Europees
- Timisoara
- Goh, komen die Feyenooiters ook weer uit alle hoeken gekropen, ga lekker geld lenen voor speler

Vandaar m'n opmerking.
-
pi_72863169
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:26 schreef Prosac het volgende:

[..]

Brama, Heubach, Paauwe, Boschker, Dario Vujičević
We hebben het over talenten hier. Als je zo beredeneert dan mag ik Van Dijk ook meetellen bij Feyenoord, aangezien die z'n carierre bij ons starte.
-
pi_72863353
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

We hebben het over talenten hier. Als je zo beredeneert dan mag ik Van Dijk ook meetellen bij Feyenoord, aangezien die z'n carierre bij ons starte.
Hier doe je Brama tekort mee.
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:40:21 #115
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72863390
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dan alleen Brama en Vujičević
Maar je vroeg naar spelers die uit de opleiding van Twente kwamen en bij het eerste spelen.
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:45:32 #116
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72863481
Over die talenten; Fer, Wijnaldum en Biseswar zijn in mijn ogen pas echt geworden talenten als ze blijven presteren.

Talenten afleveren is leuk, maar dan moeten ze wel naar de top klimmen bij de senioren. Heel goed zijn bij de jeugd zegt niets, anders zou Chili (bijvoorbeeld?) wel een iets hoger nivo bij de senioren hebben
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_72863832

,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72864328
Nou, het was weer geweldig. De zeeuw een regel recht drama natuurlijk. Constant die bal maar in blijven spelen. De Jong vond ik ook niks, liep het naar mijn inziens aardig dicht voor de aanval. Over Kennedy e.d. zullen we het maar niet hebben. Urby wel zeer netjes.

En ja, zoals ik ook al aangaf over Suarez tegen NAC, als hij deze eerste kans er wel inschiet is het ook al weer veel eerder.
pi_72864438
Hoeveel minuten heeft Rommedahl eigenlijk nog meegedaan? Ik zag hem één zo'n riskante terugspeelbal geven op Steek, en ik zag hem ook de bal kwijtraken aan een speler die al op de grond lag.

Suarez slechtste man op het veld, met De Zeeuw als goede 2de. Emanuelson was weer top.

Verder snapte ik weer niet veel van Jol's wissels, maar dat is bijna elke wedstrijd zo.
pi_72864494
We speelden op zich niet zo heel slecht, was gewoon moeilijk door heen te komen. Ze stonden constant met 8 man rond de 16 gedisciplineerd te verdedigen waardoor je niet door het centrum kon, dus maar over de vleugels. Helaas werkte de voorzet ook niet dus.

Suarez was echt ongelofelijk slecht, elke kaats ging mis. Dat Cvitanich eruit ging was een onbegrijpelijke wissel, enige aanvaller die gevaarlijk was + zette vele succesvolle kaatsen op in tegenstelling tot de andere aanvallende spelers. Bovendien was Pantelic ook dramatisch
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_72864689
Kunnen er geen fatsoenlijke voorzetten worden gegeven die niet worden weggetrapt ( ) of door de keeper worden gevangen!?!?!
pi_72864738
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat wisselt volgens mij nogal, bij mijn weten. -19 en -17 is vaak van ons in elk geval. Leuk testje: Feyenoord B1 moet komende week tegen Ajax B1.

Uiteraard moeten ze zich nog bewijzen, maar ik twijfel er niet aan dat jongens als Fer en Wijnaldum en daarna Castaignos het wel gaan maken binnen een aantal jaar. Maar idd, het is idd afwachten. Niet dat ik me zorgen maak om jullie ofzo.
Begin van het seizoen won de B2 van Ajax van de B1 van feyenoord om de supercup dus ga nou niet doen of de feyenoord jeugd zoveel beter is als die van AJAX haha

Verder vond ik het vanavond weer lekker gezellig ondanks de lage opkomst.
Vanmiddag in Amsterdam vond ik het niet zo heel veel aan aangezien er niet veel mensen van ajax waren maar goed tegen Anderlecht en Dinamo gaat dat ook weer goed komen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_72865068
Door een overwinning van een team van ons op hun te gebruiken als argument dat die van hun toch niet beter is heeft weinig zin. Het is wel zo dat wij als beste jeugdopleiding bekend staan (ok, voor de liefhebbers 'stonden') omdat wij al jarenlang jeugd afleveren die van kwalitatief goed niveau is. Dan komen onze vrienden uit Rotterdam-Zuid met een kleine piek en gelijk zijn we voorbijgestreefd. Tja, als zij dat graag zo zien moeten ze dat doen, daar komt de al oude kortzichtigheid van dat volk weer naar boven.
Alle spelers die nu ineens in dat team spelen en renderen staan daar vanwege die crisis bij hun, niks mis mee, maar dat ze er staan wil niet zeggen dat het grote talenten zijn. Zo'n De Guzman, goede speler, maar dat hij 3x van buiten de 16 mooi scoort en een paar net naast schiet maakt hem daar opeens een grootsheid die vlak voor de deadline wel ff voor miljoenen verkocht zou worden. Ik zie hem niet als die grote man die het bij Nederland opeens moet gaan doen, iets wat hij zelf wel lijkt te denken.
Zo'n B1 als vorig seizoen was natuurlijk ontzettend goed, die Castaignos gaat het ook wel redden, misschien nog met een enkele andere, maar teamprestaties in de jeugd zeggen helemaal niets, waarom kun je zelf ook wel raden.

Oh btw, nu ze er toch zijn: laat dat rare juichen achterwege, ja?
pi_72865119
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sjimz is geen mod meer
pi_72865126
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:40 schreef Prosac het volgende:

[..]

Dan alleen Brama en Vujičević
Maar je vroeg naar spelers die uit de opleiding van Twente kwamen en bij het eerste spelen.
Hey Prosac, mafkees, doe je werk eens. Dit is het Ajax topic.
pi_72865439
Bekijk het zo, vorige seizoenen zouden we in een wedstrijd als die van gister absoluut een tegengoal krijgen. In dat opzicht is Ajax al verbeterd. Dit resultaat zegt nog niet er komen nog genoeg andere wedstrijden.
pi_72865549
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:28 schreef Black-Death het volgende:
Verder Suarez totaal niet gezien
Die was enorm kut en liet zich erg makkelijk opnaaien door die lelijke reuzen van Timisoara. Beetje jammer. Je zag in het begin al dat ie niet 100% geconcentreerd was. Net als iedereen bij Ajax behalve de verdediging.

En dat vind ik dan eigenlijk het positieve aan gisteravond. De verdediging staat nu goed lijkt het. Af en toe een foutje, maar vaak herstelt diegene dat gelijk (Alderweireld zo een keer en ook Vertonghen).

Was in het begin van het seizoen bang voor onze verdediging, maar de wissel Wielaert - Vertonghen heeft best wel wat veranderd .
pi_72865598
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sulejmani is ook echt einde verhaal; die voorzetten en corners, het zag er allemaal niet meer uit.
Wat was dat triest zeg!!!

Komt-ie vol frisse moed het veld in met de uitstraling er zin in te hebben, lach ik me bij de eerste de beste voorzet al kapot . Heb je 75 minuten op de bank rustig kunnen bestuderen hoe de verdediging van Timisoara er uitziet, kom je met zoiets. Wat een grap zeg. Rest van z'n voorzetten en corners kwamen niet verder dan de 1e paal.

Voorzetten van Kennedy zijn zelfs beter.
pi_72865607
Het ligt aan Leo Driessen. Iedere wedstrijd, maakt niet uit van wie, waar hij bij betrokken is, gaat kut.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_72865631
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 08:24 schreef Suijk het volgende:
Het ligt aan Leo Driessen. Iedere wedstrijd, maakt niet uit van wie, waar hij bij betrokken is, gaat kut.
Sarcastische flikker dat het is. "Vandaag vindt er een experiment plaats met een 5e en 6e official die rond de goal staan opgesteld. Je moet het maar durven hoor, in zo'n wedstrijd op zo'n niveau."
pi_72865735
Tja, Timisoara verdedigde met 11 man in de zestien, 4 man met een lengte van meer dan 1.90, plus een keeper van 1.93, dan hebben de voorzetjes niet zoveel zin
pi_72865827
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 08:35 schreef Scorpie het volgende:
Tja, Timisoara verdedigde met 11 man in de zestien, 4 man met een lengte van meer dan 1.90, plus een keeper van 1.93, dan hebben de voorzetjes niet zoveel zin
Daar was iedereen al achter gekomen in de 20e minuut, maar de spelers gaven de hoop niet op. Aissati in de 80e minuut ook nog een keer geloof ik. Ik snap dat echt niet... Maar het zal wel aan mij liggen want ik zeik gewoon graag.
  vrijdag 18 september 2009 @ 08:43:45 #133
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_72865862
Komend weekend waken voor onderschatting en je zet weer een stapje naar het kampioenschap. EL zal me toch jeuken (tenzij de prestaties goed zijn).
Life is what you make it.
  vrijdag 18 september 2009 @ 08:46:09 #134
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72865918
Enige positieve is dat het duo Alderweireld-Vertonghen na 450 minuten nog altijd geen treffer heeft geïncasseerd.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72865989
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
Enige positieve is dat het duo Alderweireld-Vertonghen na 450 minuten nog altijd geen treffer heeft geïncasseerd.
Inderdaad!

Maar goed staat het achterin goed, vergeten ze voorin te scoren.
MOKUM XXX RATED
pi_72866422
Volgens velen is Urby weer de beste linksback lees ik?? En als ie straks weer eens opzichtig in de fout gaat, wat zeker gaat gebeuren, moet ie weer oprotten zeker?
Wat een opportunisme.

Urby is een drama, en dat verandert niet door een paar leuke potjes per seizoen.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:16:52 #137
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72866444
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 08:35 schreef Scorpie het volgende:
die keeper was maar liefst 2m06!

dat was wel een probleem inderdaad... Ze waren ook met zoveel en zo ver achterin dat counteren, of het mooi uitspelen, eigenlijk ondoenlijk was.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:23:07 #138
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72866556
Wat een wedstrijd

Hoe lang duurt die ramadan nog? Zolang Aissati niet normaal kan eten lijkt het me beter die jongen te sparen.
En op basis van gister hadden we net zo goed Urzaiz op de bank kunnen hebben als onze nieuwe 'cultheld' Pantelic.

Verder moet ik zeggen dat ik de eerste tien minuten toch wel een goed gevoel had. Ze zaten er weer direct fel op, gaven weinig tot geen ruimte en creerden direct een aantal kansjes. Helaas bleef het doelpunt uit en hierdoor leek het erop dat men toch weer wat terugviel in het oude spel.
Dit blijven dan ook lastige tegenstanders. Over de flanken is kansloos, want iedere voorzet is voor de keeper of de verdediging en in het centrum was het gewoon bomvol...
Gelukkig geen lullig doelpuntje tegen uit een counter, dus voorlopig is er weinig aan de hand.

Op naar zondag!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:24:10 #139
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72866585
Pff, ik vind de tendens hier over het hele topic gezien welt erg negatief hoor. Het was uiteraard geen wereldpot, maar het lijkt wel alsof mensen hier nog steeds denken dat je tegenwoordig een betonploeg uit Roemenie zo maar even met 5-0 aan de kant veegt.

En daar waar de een vind dat er teveel voorzetten van de flanken kwamen komt een ander met de klacht dat er teveel door het midden werd gespeeld. Volgens mij is het zowel door het midden als over de zijkanten geprobeerd, maar moeten we concluderen dat we gewoon de vorm van de dag niet hadden om deze ploeg te slopen, maar daarbij inmiddels wel goed genoeg staan om ook niet in de problemen te komen (Ja, 2 halve kansen, maar die geef zelfs de beste ploeg weg).

Ik baal van de uitslag en had zeker op meer gehoopt, maar ik ben echt niet zo negatief, de ondergrens in deze matige wedstrijd lag een stuk hoger dan de laatste paar jaar.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:27:07 #140
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72866653
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 09:24 schreef TAV74 het volgende:
Pff, ik vind de tendens hier over het hele topic gezien welt erg negatief hoor. Het was uiteraard geen wereldpot, maar het lijkt wel alsof mensen hier nog steeds denken dat je tegenwoordig een betonploeg uit Roemenie zo maar even met 5-0 aan de kant veegt.

En daar waar de een vind dat er teveel voorzetten van de flanken kwamen komt een ander met de klacht dat er teveel door het midden werd gespeeld. Volgens mij is het zowel door het midden als over de zijkanten geprobeerd, maar moeten we concluderen dat we gewoon de vorm van de dag niet hadden om deze ploeg te slopen, maar daarbij inmiddels wel goed genoeg staan om ook niet in de problemen te komen (Ja, 2 halve kansen, maar die geef zelfs de beste ploeg weg).

Ik baal van de uitslag en had zeker op meer gehoopt, maar ik ben echt niet zo negatief, de ondergrens in deze matige wedstrijd lag een stuk hoger dan de laatste paar jaar.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_72867227
quote:

Amen.
MOKUM XXX RATED
pi_72867580
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 09:15 schreef navigator het volgende:
Volgens velen is Urby weer de beste linksback lees ik?? En als ie straks weer eens opzichtig in de fout gaat, wat zeker gaat gebeuren, moet ie weer oprotten zeker?
Wat een opportunisme.

Urby is een drama, en dat verandert niet door een paar leuke potjes per seizoen.
Urby deed het toch ook gewoon goed? Ik geef hem complimenten wanneer ik vind dat hij ze verdient. Daarnaast blijf ik van mening dat het geen linksback is, maar wat wil je nou eigenlijk? Er is geen beter alternatief en dat valt Jol volledig aan te rekenen. Een waardige vervanger is uitgebleven, een bejaarde Afrikaanse houthakker is daarentegen aangetrokken.

Meerwaarde? 0

Je moet roeien met de riemen die je hebt, momenteel is Urby een prima riem. Nu maar hopen dat er in de winterstop een echte linksback wordt aangetrokken.
pi_72867642
quote:

Amen. tevens is er nog maar 1 wedstrijd gespeeld, geen man overboord. Waar ik me wel kapot aan ergerde was Kennedy :' )
Rumille, zat je trouwens ook in het stadion? 428? 2 rijen onder me zat nog iemand met een Litmanen shirt enzo
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:19:54 #144
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72867816
Ik snap niet waarom Rommedahl mocht invallen. Dit was totaal geen wedstrijd voor hem. Hem moet je gebruiken als je zelf onder druk staat zodat je er met een snelle counter uit kan komen. Niet als je met 20 man op de helft van de tegenstander staat te voetballen.

Urby speelde een puike pot. Als hij z'n niveau zo vast kan houden heb je een prima linksback.
Dario vond ik ook naar behoren spelen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_72867890
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 08:23 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wat was dat triest zeg!!!

Komt-ie vol frisse moed het veld in met de uitstraling er zin in te hebben, lach ik me bij de eerste de beste voorzet al kapot . Heb je 75 minuten op de bank rustig kunnen bestuderen hoe de verdediging van Timisoara er uitziet, kom je met zoiets. Wat een grap zeg. Rest van z'n voorzetten en corners kwamen niet verder dan de 1e paal.

Voorzetten van Kennedy zijn zelfs beter.
Zoiets zei iemand in vak 116 tijdens de wedstrijd ook al
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:23:58 #146
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72867913
Buiten de sterke verdediging speelde de rest best kut. Suarez viel me vooral tegen. En van de invalbeurt van Pantelic had ik ook wel wat meer verwacht
pi_72868000
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 09:23 schreef BoNi het volgende:
Hoe lang duurt die ramadan nog? Zolang Aissati niet normaal kan eten lijkt het me beter die jongen te sparen.
Ik vind het juist lijken alsof Aissati dikker is geworden .
quote:

Je hebt gelijk. Ajax speelde echt geen verkeerde wedstrijd. Ik vond ons zelfs redelijk tot goed. Maar dat Timisoara Shakhtar heeft uitgeschakeld is echt een godswonder. Net zoiets als dat wij een keer verliezen van Kopenhagen, dat gebeurt 1 keer in 10 jaar.

Iedereen was na de wedstrijd vol lof over Timisoara, maar ik vond het weinig voorstellen hoor. Verdediging stond wel goed van ze, maar als Suarez en de rest van Ajax deze wedstrijd iets serieuzer hadden genomen, en VVV-uit niet op het programma stond maar RKC-thuis, hadden we hier MINIMAAL met 2 doelpunten verschil van kunnen winnen.
pi_72868056
Op zich was het allemaal zo slecht niet, tot de 16. Natuurlijk gingen er dingen (goed) fout, maar met een beetje scherpte voorin win je gewoon met 4-0.

Was best gezellig overal .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72868072
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 09:15 schreef navigator het volgende:
Wat een opportunisme.

Hij is onze beste linksback ja. Urby is keihard door het elftal geslingerd 2 jaar lang, en er mag best worden gezegd dat ie het nu goed doet.

En het is Atouba of Urby. Keuze is voor mij vrij makkelijk .
pi_72868128
Misschien moeten ze toch maar de opstelling van Hansie gaan hanteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')