Ik ben er zeerzeker niet tegenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:55 schreef Banzaiaap het volgende:
Ja ben je er nou tegen of niet. Dwaas
Lezen jij.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:56 schreef Airlocker het volgende:
TS verneukt z'n eigen topic met de antiklacht. Domme oen
Dat was ik, echt waar!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:08 schreef TheFrankey het volgende:
hier was er ook vuurwerk west-friesland. Geen idee waarom eigenlijk
Hebben jullie ook een chineze kalender?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:08 schreef TheFrankey het volgende:
hier was er ook vuurwerk west-friesland. Geen idee waarom eigenlijk
3" Ti' Salutes. Zijn vergelijkbaarquote:Op donderdag 17 september 2009 21:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Gisteren nog een paar Explods afgestoken, als je denkt dat lawinepijlen hard gaan heb je dit nog niet gehoord. Zwaar illegaal mattiej, auto alarmen gingen af en de ruiten trilde overal, kankerharde druk.![]()
Ik mis de jeugd eigenlijk wel.![]()
Cobra 6 ook opzich.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:52 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
3" Ti' Salutes. Zijn vergelijkbaar
Ja, maar door de vlam (blauwe dop) is er minder over voor de knalquote:
Je snapt het echt niet he... Vuurwerk dealers zijn altijd epilepsie patiënte!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:11 schreef XpectorNL het volgende:
Hier in de buurt is dat zware spul moeilijk te krijgen helaas...
Dat is de mentaliteit van tegenwoordig. Zelf doen is leuk.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:55 schreef Banzaiaap het volgende:
Ja ben je er nou tegen of niet. Dwaas
Nee lul.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:48 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Dat is de mentaliteit van tegenwoordig. Zelf doen is leuk.
Als een ander het doet heb je er last van en is het dus niet leuk. Dan doen gastjes als TS![]()
Veluwe?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:11 schreef XpectorNL het volgende:
Hier in de buurt is dat zware spul moeilijk te krijgen helaas...
Oepsie... was dat op je zere lange teentjes? Gelijk gaan scheldenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:52 schreef Luman het volgende:
[..]
Nee lul.
Ik heb er geen problemen mee, ik vind het top zelfs![]()
Zolang het maar rond December pas afgestoken word.
Eerlijk, ik ga zelf ook niet netjes wachten tot de 31e,
Maar september gaat me iets te ver
Heb hier ondertussen ook al wat ingeslagen
Al zijn de BSC van dit jaar een stuk kleiner dan vorig jaar.
Achja, als ze maar een beetje hard knallen
Explods en dergelijke zijn moeilijk te vinden hier,
Prijzen va. 15 euro p/stuk
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:30 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Oepsie... was dat op je zere lange teentjes? Gelijk gaan schelden![]()
Je schrijft toch zelf dat je zelf afsteekt en je ergert aan deze lui?
Je bevestigt hier alleen maar weer wat ik zei. Met je gescheld geef je alleen maar aan dat je zo'n egoïstisch patsertje bent dat er niet tegen kan dat mensen je door hebben en niet stoer vinden.
Had je 'm niet op Amsterdam kunnen gooien ofzo?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:33 schreef Hyman het volgende:
boh ik heb gisteren nog een atoombom afgestoken, heel rotterdam weg
Ging hard mên
Den Haag had laatst nog een vuurwerkshow.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:57 schreef Fha het volgende:
SiervuurwerkDat mag van mij best vaker dan alleen met oud en nieuw
Ik kan ze voor 7,50 krijgen maar Ik neem meer Bex imi dan Bsc dit jaar, aangezien ze kleiner zijn. En de knal duidelijk wat zachter.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:52 schreef Luman het volgende:
[..]
Nee lul.
Ik heb er geen problemen mee, ik vind het top zelfs![]()
Zolang het maar rond December pas afgestoken word.
Eerlijk, ik ga zelf ook niet netjes wachten tot de 31e,
Maar september gaat me iets te ver
Heb hier ondertussen ook al wat ingeslagen
Al zijn de BSC van dit jaar een stuk kleiner dan vorig jaar.
Achja, als ze maar een beetje hard knallen
Explods en dergelijke zijn moeilijk te vinden hier,
Prijzen va. 15 euro p/stuk
pro-tip: je kunt je vingers er niet af knallen met rotjesquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Had je 'm niet op Amsterdam kunnen gooien ofzo?
OT: hier zijn ze ook al bezig met rotjes. Ik hoop dat ze hun vingers eraf knallen.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:45 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik kan ze voor 7,50 krijgen maar Ik neem meer Bex imi dan Bsc dit jaar, aangezien ze kleiner zijn. En de knal duidelijk wat zachter.
En de imi bex is maar 6 euro, Atomicos ziijn altijd wel grappig voor er bij, 2/4 euro dus dat is ook een goede deal ±'
Wel als ze het te lang vasthouden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:48 schreef Bomil het volgende:
[..]
pro-tip: je kunt je vingers er niet af knallen met rotjes
Neequote:Op vrijdag 18 september 2009 16:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wel als ze het te lang vasthouden.
Wel.quote:
Nee, dat kan écht niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wel.
Toch? *denkt aan die reclamecampagne van vuurwerkstuntende runderen
Dat is om mensen bang te maken, van: Oh, met rotjes raak ik me vinger al kwijt. Met een nitraat me arm.Dus daar begin ik niet aan, rotjes geven je een zwart oranje hand dat is alles. Met nitraten, vlinders, ben je je vinger of hand kwijt. Met strijker alleen vingers. Hoewel ik heb het nog niet getest met de corsair.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wel.
Met de corsair wss wel je vingertjes ja,quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat is om mensen bang te maken, van: Oh, met rotjes raak ik me vinger al kwijt. Met een nitraat me arm.Dus daar begin ik niet aan, rotjes geven je een zwart oranje hand dat is alles. Met nitraten, vlinders, ben je je vinger of hand kwijt. Met strijker alleen vingers. Hoewel ik heb het nog niet getest met de corsair.
Niet!quote:
Met normale strijkers denk ik aan No.3 match crackers enzo. Maar met een normale pirat idd niet. Maar een hand eraf met corsair bedoel ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:12 schreef Luman het volgende:
[..]
Met de corsair wss wel je vingertjes ja,
Maar met een normale Pirate gaat je dat écht niet lukken.
Ok je moet hem echt hard in je handpalm knijpen.
Al denk ik dat er dan net een schaafwondje is ofzo
No. 3 komt dichterbij de Pirat special, dus dat is niet echt aan te raden neequote:Op vrijdag 18 september 2009 17:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Met normale strijkers denk ik aan No.3 match crackers enzo. Maar met een normale pirat idd niet. Maar een hand eraf met corsair bedoel ikIk denk gewoon alllevingers zodat je een mooi rond stompje overhoud
Hahaha. Maar ik heb nog nooit een filmpje gezien waarin iemand ze hand eraf blaast.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef Luman het volgende:
[..]
No. 3 komt dichterbij de Pirat special, dus dat is niet echt aan te raden nee
Check dit![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wel.
Zijn er welquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:38 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hahaha. Maar ik heb nog nooit een filmpje gezien waarin iemand ze hand eraf blaast.
Dat snap ik, maar heb ze nog steeds niet gevonden, heb overal gezocht.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:56 schreef Luman het volgende:
[..]
Zijn er wel
Maar natuurlijk niet op Youtube te vinden.
Ja!quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:56 schreef Kerol het volgende:
ik hoop dat een rotje in een van die jongens' handen ontploft
Knal vuurwerk voor overdag,quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:40 schreef Nero22 het volgende:
Vuurwerk...Als iets zonde van het geld is zijn het wel van die klappertjes á la vlinders, strijkers en weet ik wat voor een teringbende.
Siervuurwerk, en dan vooral van die grote, gekleurde "bollen", is veel mooier.
Lees de OP nog eens aandachtig door,quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:06 schreef IHVK het volgende:
Nú al een vuurwerkklaagtopic?
Ik heb niks tegen vuuwerkklaagtopics maar het is september.
vuurwerkklaagtopic.
Zelfgemaakt spul heerscht.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:31 schreef Pudding_broodje het volgende:
Commercieel vuurwerk...![]()
Dit is veel mooier, en die gast heeft het zelf gemaakt:
Wat ben jij ontzettend stoer zeg.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:09 schreef Jahr00n het volgende:
Ik stak gisteren nog een pijpbom van 40 kilo af man. Bushokje was compleet verdwenen.
Orly?quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:05 schreef ThaOMG het volgende:
Hey ik verkoop nitraten , PM me maar
hihi wat een liev woordje, 'oen'.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:56 schreef Airlocker het volgende:
TS verneukt z'n eigen topic met de antiklacht. Domme achterlijke grafkankerleier oen
WAT EEN GRUWELIJKE KNAL MANquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:34 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Heb gister lekker gestookt, om ts te pesten
Die 3bang pirats, zijn echt grappig in het waterZe zinken en dan hoor je zo vet lomp, bomp blomp blomp.
Door een lont?!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:43 schreef Remsjo het volgende:
Boh gisteren heb ik me lont aangestoken. Heel het dorp onder het witte plek
holy fuckquote:
JA ECHT HE!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Wat denk je?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:33 schreef Yoewie het volgende:
Bedoel je "kindervuurwerk" of echt vuurwerk?
Want echt vuurwerk is nu nog verboden en kun je boete voor krijgen.
Tja, maar tegen het einde van het jaar word het steeds meerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:40 schreef Pannenkoeken het volgende:
Vuurwerk wordt toch het hele jaar door weleens afgestoken?
Wel irritant daar niet van
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef Luman het volgende:
[..]
No. 3 komt dichterbij de Pirat special, dus dat is niet echt aan te raden nee
Check dit![]()
die is wel lekkerquote:
Paupers die het leuk vinden om vuurwerk af te steken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:07 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die iets tegen vuurwerk hebben!
Stil jijquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Paupers die het leuk vinden om vuurwerk af te steken.
Bel de politie en maak een melding.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:39 schreef Luman het volgende:
[..]
Wat denk je?
Knalletjes ala erwtjes hoor je amper.
Maar ze zijn hier met Fenix nitraten bezig.
Gaat stevig hard hier
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:42 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Bel de politie en maak een melding.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:42 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Bel de politie en maak een melding.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Paupers die het leuk vinden om vuurwerk af te steken.
Tabacotiekquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:28 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Vuurwerk ftw.
Mensen die vuurwerk niet leuk vinden
Trouwens, ik had bij de Tabacotiek 4 pakjes vrazja's pertardas gratis gekregen. Die knetteren echt lekker hard!
Aanraders
Ik had vorige week 4 1én gvd 1 tje meer en ik had alles gratis. Of 500 euro gratis. Wat was het nou okal weer? Maarja 4 Eén en is geen prijs. Maarja had toch iets van 75 euro gratisquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:53 schreef Luman het volgende:
[..]
Tabacotiek
Vorig jaar 50% korting gehad door die dobbel actie
OH ALLEEEN JE VINGERS DAN VALT HET WEL MEE IK GA HET GELIJK PROBEREN!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat is om mensen bang te maken, van: Oh, met rotjes raak ik me vinger al kwijt. Met een nitraat me arm.Dus daar begin ik niet aan, rotjes geven je een zwart oranje hand dat is alles. Met nitraten, vlinders, ben je je vinger of hand kwijt. Met strijker alleen vingers. Hoewel ik heb het nog niet getest met de corsair.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |