Ik ben er zeerzeker niet tegenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:55 schreef Banzaiaap het volgende:
Ja ben je er nou tegen of niet. Dwaas
Lezen jij.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:56 schreef Airlocker het volgende:
TS verneukt z'n eigen topic met de antiklacht. Domme oen
Dat was ik, echt waar!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:08 schreef TheFrankey het volgende:
hier was er ook vuurwerk west-friesland. Geen idee waarom eigenlijk
Hebben jullie ook een chineze kalender?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:08 schreef TheFrankey het volgende:
hier was er ook vuurwerk west-friesland. Geen idee waarom eigenlijk
3" Ti' Salutes. Zijn vergelijkbaarquote:Op donderdag 17 september 2009 21:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Gisteren nog een paar Explods afgestoken, als je denkt dat lawinepijlen hard gaan heb je dit nog niet gehoord. Zwaar illegaal mattiej, auto alarmen gingen af en de ruiten trilde overal, kankerharde druk.![]()
Ik mis de jeugd eigenlijk wel.![]()
Cobra 6 ook opzich.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:52 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
3" Ti' Salutes. Zijn vergelijkbaar
Ja, maar door de vlam (blauwe dop) is er minder over voor de knalquote:
Je snapt het echt niet he... Vuurwerk dealers zijn altijd epilepsie patiënte!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:11 schreef XpectorNL het volgende:
Hier in de buurt is dat zware spul moeilijk te krijgen helaas...
Dat is de mentaliteit van tegenwoordig. Zelf doen is leuk.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:55 schreef Banzaiaap het volgende:
Ja ben je er nou tegen of niet. Dwaas
Nee lul.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:48 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Dat is de mentaliteit van tegenwoordig. Zelf doen is leuk.
Als een ander het doet heb je er last van en is het dus niet leuk. Dan doen gastjes als TS![]()
Veluwe?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:11 schreef XpectorNL het volgende:
Hier in de buurt is dat zware spul moeilijk te krijgen helaas...
Oepsie... was dat op je zere lange teentjes? Gelijk gaan scheldenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:52 schreef Luman het volgende:
[..]
Nee lul.
Ik heb er geen problemen mee, ik vind het top zelfs![]()
Zolang het maar rond December pas afgestoken word.
Eerlijk, ik ga zelf ook niet netjes wachten tot de 31e,
Maar september gaat me iets te ver
Heb hier ondertussen ook al wat ingeslagen
Al zijn de BSC van dit jaar een stuk kleiner dan vorig jaar.
Achja, als ze maar een beetje hard knallen
Explods en dergelijke zijn moeilijk te vinden hier,
Prijzen va. 15 euro p/stuk
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:30 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Oepsie... was dat op je zere lange teentjes? Gelijk gaan schelden![]()
Je schrijft toch zelf dat je zelf afsteekt en je ergert aan deze lui?
Je bevestigt hier alleen maar weer wat ik zei. Met je gescheld geef je alleen maar aan dat je zo'n egoïstisch patsertje bent dat er niet tegen kan dat mensen je door hebben en niet stoer vinden.
Had je 'm niet op Amsterdam kunnen gooien ofzo?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:33 schreef Hyman het volgende:
boh ik heb gisteren nog een atoombom afgestoken, heel rotterdam weg
Ging hard mên
Den Haag had laatst nog een vuurwerkshow.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:57 schreef Fha het volgende:
SiervuurwerkDat mag van mij best vaker dan alleen met oud en nieuw
Ik kan ze voor 7,50 krijgen maar Ik neem meer Bex imi dan Bsc dit jaar, aangezien ze kleiner zijn. En de knal duidelijk wat zachter.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:52 schreef Luman het volgende:
[..]
Nee lul.
Ik heb er geen problemen mee, ik vind het top zelfs![]()
Zolang het maar rond December pas afgestoken word.
Eerlijk, ik ga zelf ook niet netjes wachten tot de 31e,
Maar september gaat me iets te ver
Heb hier ondertussen ook al wat ingeslagen
Al zijn de BSC van dit jaar een stuk kleiner dan vorig jaar.
Achja, als ze maar een beetje hard knallen
Explods en dergelijke zijn moeilijk te vinden hier,
Prijzen va. 15 euro p/stuk
pro-tip: je kunt je vingers er niet af knallen met rotjesquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Had je 'm niet op Amsterdam kunnen gooien ofzo?
OT: hier zijn ze ook al bezig met rotjes. Ik hoop dat ze hun vingers eraf knallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |