quote:Op donderdag 17 september 2009 20:46 schreef Orea het volgende:
Oh en ik heb geen PCOS, heb een normaal postuur (bmi van 24) maar ik heb luie eierstokken
Mij moeten ze echt volpompen met hormonen om er wat eitjes uit te kunnen krijgen!
De zweep eroverquote:Op donderdag 17 september 2009 20:46 schreef Orea het volgende:
Oh en ik heb geen PCOS, heb een normaal postuur (bmi van 24) maar ik heb luie eierstokken
Mijn moeten ze echt volpompen met hormonen om er wat eitjes uit te kunnen krijgen!
PZE; ik vind het echt knap van je ! En ik hoop echt (hoe stom dat ook klinkt) dat je gewicht samenhangt met het uitblijven van een zwangerschap... want dan zou het relatief gemakkelijk op te lossen zijn!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:29 schreef prinseszondererwt het volgende:
Bedankt voor alle afvalaanmoedigingen, ik denk ook echt dat het daaraan ligt eerlijk gezegd. Zit zelfs met het idee in mijn hoofd om dat tegen de gyn te melden, even geen behandeling tot ik ben afgevallen... Maarja... twijfeltwijfel. Mijn BMI is nu 31,8. Niet echt shocking, maar wel te hoog natuurlijk.
[..]
Ik ben nu een jaar bezig ongeveer, dit is de 10e keer met 100mg. Ik val af omdat ik zelf denk dat het niet zwanger worden daarmee samen hangt.
Ja, ik ben er ook van overtuigd dat het samen kan hangen, maar dat het niet voor alle mensen met overgewicht zal gelden... Het heeft bij ons ruim twee jaar geduurd, waarin ik (slechts 1.64 kortquote:Op donderdag 17 september 2009 17:30 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben er van overtuigd van wel. Ik heb ook overgewicht en geen PCOS. Na een jaar nog niet zwanger en de basis onderzoeken bij de gyn, ben ik via de gyn doorverwezen naar een dietiste. Na 4 maanden afvallen (en zo'n 20 kilo minder) was ik zwanger. Dit ging helaas mis, maar na mijn miskraam wederom na 4 maanden zwanger.
Ik ben er van overtuigd dat het afvallen het goede duwtje in de rug is geweestmaar ik ben er ook van overtuigd dat het niet voor iedereen met overgewicht zal gelden .
Misschien is het dan juist wel de reden. Als er niets anders mis isquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Bedankt Jose!
Het is wel een beetje dubbel hoor, dat afvallen. Ik ben al van kinds af aan te zwaar en voor ik de pil slikte had ik al een rommelige cyclus. Mijn gevoel zegt dat mijn gewicht de reden is dat het zwanger worden niet lukt, maar aan de andere kant: er is niks mis. Geen PCOS, geen hormoonspiegel die uit balans is... Maar het moet toch ergens aan liggen. Lijkt mij.
Vandaag op dag 16 in elk geval een positieve ovutest, dus we kunnen weer aan de klus vanavond.
Dat was bij mij dus ook. Alles was ok, had iedere maand gewoon ongesteld en toch lukte het pas toen ik eenmaal met het dieet bezig was en ik af was gevallen. Weet overigens niet 100% zeker of ik iedere maand een (goede) eisprong had toen omdat ik dat niet teste toen maar ik werd dus wel gewoon ongesteld.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Bedankt Jose!
Het is wel een beetje dubbel hoor, dat afvallen. Ik ben al van kinds af aan te zwaar en voor ik de pil slikte had ik al een rommelige cyclus. Mijn gevoel zegt dat mijn gewicht de reden is dat het zwanger worden niet lukt, maar aan de andere kant: er is niks mis. Geen PCOS, geen hormoonspiegel die uit balans is... Maar het moet toch ergens aan liggen. Lijkt mij.
quote:Vandaag op dag 16 in elk geval een positieve ovutest, dus we kunnen weer aan de klus vanavond.
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:52 schreef sombie het volgende:
Wie van jullie zit ook alweer in Belgie voor behandelingen? Wat is daar het voordeel van? Ik vraag me namelijk af of het voor ons ook verstandig is om daarnaartoe te gaan.
En ik overweeg om over te stappen naar Unive omdat zij een vierde behandeling vergoeden. Weet iemand of je dan beiden het duurste pakket nemen of is het voldoende als alleen in het duurste pakket neem?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:41 schreef prinseszondererwt het volgende:
Iets wat je nooit eerder voelde kan goed nieuws zijn CP... ik hoop het zo.
Dan ben ik dus niet gekquote:Op zondag 20 september 2009 19:30 schreef bikinistringding het volgende:
Orea, jij vroeg mij laatst in welk ziekenhuis ik liep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |