Dat is natuurlijk geen verrassing.. Maargoed, ik ben benieuwd wat hier nu precies uit komt. Ik ben geen VVDer maar Rutte heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:26 schreef -jos- het volgende:
Ja motie tot wantrouwen is voldoende ondersteund!!!
Ik vind het wel prima dat ze niet als een gek overal geld tegenaan gaan strooien en wel andere beslissingen nemen, zoals de AOW leeftijd verhogen.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:27 schreef -jos- het volgende:
Van Geel wordt gepwnt!!! Hij wil de keuzes volgend jaar maken, sukkel
Wanneer wordt deze motie verder behandeld? Helemaal aan het einde zeker?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen verrassing.. Maargoed, ik ben benieuwd wat hier nu precies uit komt. Ik ben geen VVDer maar Rutte heeft gewoon gelijk hoor.
nee slaan op de bankjes, dat noemen we roffelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:29 schreef swarmahoer het volgende:
zit iedereen met de schoenen te stampen ofzo
Volgens mij wel, alle moties worden op het eind behandeld.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wanneer wordt deze motie verder behandeld? Helemaal aan het einde zeker?
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:31 schreef eriksd het volgende:
Arie Slob, belichaming van de christelijke gemeenteambtenaar die het niet allemaal kan bolwerken maar zo graag mee wil doen. Inclusief kleding in diverse grijstinten en een blonde lok.
whehehehequote:Op donderdag 17 september 2009 20:34 schreef dotKoen het volgende:
Hoe krijgt Hamer het toch voor elkaar om zo'n belangrijk debat met haar stemgebruik tot een soort gemeenteraadsvergadering van Schubbekutteveen?
Afwisselend kleuter en kleuterjuf inderdaad.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:34 schreef dotKoen het volgende:
Hoe krijgt Hamer het toch voor elkaar om zo'n belangrijk debat met haar stemgebruik tot een soort gemeenteraadsvergadering van Schubbekutteveen te degraderen?
Sukkel..quote:Op donderdag 17 september 2009 20:35 schreef Nielsch het volgende:
Rutte wil nog meer bezuinigen en wel NU! Prima hoor, ik ben er helemaal voor. Maar dat gaat dan weer ten koste van de zwakkeren in onze samenleving, maar ach fuck them.
Rutte ook..quote:Op donderdag 17 september 2009 20:37 schreef DennisMoore het volgende:
Whoa, Hamer wordt boos.
Wat wil je dan? Iedereen wil dat het kabinet NU stappen gaat nemen, maar dat deze stappen nog meer bezuinigingen inhouden weten ze niet eens.quote:
huh?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:38 schreef thefreakje het volgende:
Hoe kan ik instellen dat ik geen melding krijg na het posten van een bericht?
Ik weet het niet, maar zolang Rutte spreekt mag het van mij nog wel ff durenquote:
Tot diep in de nacht. Want ook op de tweede termijn moet Balkenende reageren.quote:
Tsja, het mag geen geheim zijn dat chronisch gehandicapten of werklozen van 55 die zich rot solliciteren maar nergens meer worden aangenomen niet teveel hoeven te verwachten van de VVD. Hamer heeft daar wel gelijk.quote:
Op deze visieloze manier doorgaan kan niet. Tegelijkertijd loopt de staatsschuld volledig uit de hand. Het kabinet speelt gewoon met vuur, want dit levert systeemrisico's op. Om nog maar niet te spreken over de lange termijns gevolgen.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Iedereen wil dat het kabinet NU stappen gaat nemen, maar dat deze stappen nog meer bezuinigingen inhouden weten ze niet eens.
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:40 schreef Cunani het volgende:
Hamer houdt niet van spelletjes, maar wel van dichten. Nu nog afwachten of ze ook nog echt iets gaat zeggen, in plaats van zichzelf klem te ouwehoeren.
Hij had zichzelf sneller weer in de hand, maar hij schoot ook heel even uit hoor. Je hóórde meer boosheid in zijn eerste anderhalve zin. Althans, dat dacht ik te horen..quote:
ik kan t niet zo snel vinden, sorryquote:Op donderdag 17 september 2009 20:38 schreef thefreakje het volgende:
Hoe kan ik instellen dat ik geen melding krijg na het posten van een bericht?
De VVD wil al jaren het ontslagrecht aanpakken. D66 en GL volgens mij ook. Dat helpt die groep meer dan wat dan ook.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja, het mag geen geheim zijn dat chronisch gehandicapten of werklozen van 55 die zich rot solliciteren maar nergens meer worden aangenomen niet teveel hoeven te verwachten van de VVD. Hamer heeft daar wel gelijk.
Werklozen stimuleren een baan te zoeken is iets anders dan een uitkering afpakken. Voor de 'kansloze' groepen die je noemt is het natuurlijk vervelend dat ze iedere week een sollicitatiebrief op de post moeten doen.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja, het mag geen geheim zijn dat chronisch gehandicapten of werklozen van 55 die zich rot solliciteren maar nergens meer worden aangenomen niet teveel hoeven te verwachten van de VVD. Hamer heeft daar wel gelijk.
Denk je? Ik denk dat vooral jongeren gaan profiteren van het versoepelen van het ontslagrecht. Ook prima verder.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:42 schreef justanick het volgende:
[..]
De VVD wil al jaren het ontslagrecht aanpakken. D66 en GL volgens mij ook. Dat helpt die groep meer dan wat dan ook.
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:43 schreef De_Hertog het volgende:
Kan iemand het gewoon even niks noemen, hebben we dat ook weer gehad.
De jongeren ook, of liever gezegd, die worden minder hard genaaid. Maar ondernemers willen een 55+'er ook nog een kans geven als je er makkelijk weer vanaf kunt, evenals iemand met een beperking. ondernemers durven dat nu gewoon niet - en zeer begrijpelijk.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat vooral jongeren gaan profiteren van het versoepelen van het ontslagrecht. Ook prima verder.
Das waar, en ik ben er ook helemaal voor. Wat dat betreft zou er ooit een mooie initiatiefwet mogen komen van de VVD, GL en D66. Deze zal echter altijd worden tegengehouden door SP, PvdA en ik denk ook CDA. Even kijken hoe Geert hier over denkt...quote:Op donderdag 17 september 2009 20:44 schreef justanick het volgende:
[..]
De jongeren ook, of liever gezegd, die worden minder hard genaaid. Maar ondernemers willen een 55+'er ook nog een kans geven als je er makkelijk weer vanaf kunt, evenals iemand met een beperking. ondernemers durven dat nu gewoon niet - en zeer begrijpelijk.
Volgens de Telegraaf overweegt de SP om de motie van de VVD te steunen (groen Links niet trouwens)quote:Op donderdag 17 september 2009 20:45 schreef justanick het volgende:
Ik vermoed dat de SP ook wel eens met een 'pittige' motie zou kunnen komen.
Ze krijgt ook echt geen enkele standaard uitdrukking goed d'r mond uit.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:47 schreef Enfermera het volgende:
Pfff. Ik vind Hamer ondertussen behoorlijk irritant worden. Hoe ze praat ook.
Uhm.....quote:Op donderdag 17 september 2009 20:48 schreef thefreakje het volgende:
Kan de oppositie niet gewoon massaal opstappen als oppositielid/tweede kamer lid/lid van de staten generaal, als de hele oppositie opstapt kan bl moeilijk verder regeren.
televaagquote:Op donderdag 17 september 2009 20:47 schreef Krambo het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf overweegt de SP om de motie van de VVD te steunen (groen Links niet trouwens)
Ze snapt het wel maar ze wil het niet. Net als Wilders overigens. Dit soort mensen houden ons land in een houtgreepquote:Op donderdag 17 september 2009 20:49 schreef marcodej het volgende:
Kant snapt nog steeds de verhoging van de AOW-leeftijd niet...
Natuurlijk een kansloze motie. Waarschijnlijk zouden alleen SP en PVV dan meegaan. Vrij oppurtunistisch ook.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:47 schreef Krambo het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf overweegt de SP om de motie van de VVD te steunen (groen Links niet trouwens)
kan je m in n paar regels uitleggen ?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:49 schreef marcodej het volgende:
over een 30 jaar zijn er teveel bejaarden in de aow, en dat kunnen de werkende peoples niet betalen, daarom verhoging van de aow-leeftijd naar 67.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je m in n paar regels uitleggen ?
Denk je dat het kabinet het erg vindt om geen oppositie te hebben?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:52 schreef thefreakje het volgende:
[..]
welke weten/regels, maak dat onmogelijk?
Ik vrees dat je gelijk hebt. Denk trouwens dat ze het wel snapt maar ze negeert de essentie omdat ze bang is dat ze haar kiezers teleurstelt en naar onze grote blonde vriend uit zullen wijken.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:49 schreef marcodej het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag gekeken. Gezien het optreden van Balkenende (ongeinspireerd, volstrekt visieloos, gebrek aan leiderschap) is dat terecht.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:50 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Natuurlijk een kansloze motie. Waarschijnlijk zouden alleen SP en PVV dan meegaan. Vrij oppurtunistisch ook.
volgens mij is dat verboden, gezien we geen dictatuur zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk je dat het kabinet het erg vindt om geen oppositie te hebben?
True, maar een stelselmatige verlaging van budget ieder jaar is ook geen optie.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:52 schreef Nielsch het volgende:
Wel een mooie motie in principe, maar we hebben hier in NL teveel luie studenten waar we maar geld naartoe blijven dragen. Dit moet worden aangepakt, anders kom je er niet met je motie.
Pechtold heeft hier ongelijk. Universiteiten en Hogescholen kunnen ook gewoon een stuk slimmer met het geld omgaan dat ze nu krijgen.
ja, leuk maar denk jij niet dat werkgevers net zo makkelijk als nu dan naar het buitenland gaan kijken?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
over een 30 jaar zijn er teveel bejaarden in de aow, en dat kunnen de werkende peoples niet betalen, daarom verhoging van de aow-leeftijd naar 67.
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:54 schreef Nielsch het volgende:
"U wordt zo gemolken!"
pfff en het actieve gedeelte dan ?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
Als ik die twee nog lang zo moet zien (horen) word ik nog voorstander om het passief kiesrecht voor vrouwen af te schaffen
dat zal wel gaan gebeuren ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:55 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
ja, leuk maar denk jij niet dat werkgevers net zo makkelijk als nu dan naar het buitenland gaan kijken?
Ook dit gaat niet tot zeer weinig helpen.
Hee, volledig mee eens. Maar als we even naar de politieke realiteit kijken zien we dat dat er gewoon niet inzit. Er zal nooit een meerderheid voor komen.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:53 schreef justanick het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de hele dag gekeken. Gezien het optreden van Balkenende (ongeinspireerd, volstrekt visieloos, gebrek aan leiderschap) is dat terecht.
Nederland heeft nu een leider nodig, geen lamzak.
er riepen er een paar "boe" achter Pechtold dus toen kwam hij met "U wordt zo gemolken"quote:
Oh absoluut niet. Maar zolang bv de Universiteit Utrecht blijft vasthouden aan haar panden in de binnenstad, waardoor ze paar jaar vele miljoenen kwijt zijn aan onderhoudskosten, moeten ze ook niet zeuren als er niet een miljoen extra komt voor onderzoek.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:54 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
True, maar een stelselmatige verlaging van budget ieder jaar is ook geen optie.
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:58 schreef Silven het volgende:
Ze heeft der 3 speerpunten wel goed uit het hoofd geleerd...
Niet alleen zijn optreden, vooral het feit dat hij nu niet weet wat hij moet doen. Want dat is het probleem; PvdA en CDA vechten elkaar de tent uit en Balkenende weet (mede daardoor) geen richting te geven.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:57 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hee, volledig mee eens. Maar als we even naar de politieke realiteit kijken zien we dat dat er gewoon niet inzit. Er zal nooit een meerderheid voor komen.
Btw, mag hopen dat je je conclusie niet alleen baseert op het optreden van de premier van vandaag.
http://www.nos.nl/politiek24/quote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef RAVW het volgende:
iemand een link voor het online te volgen
Dat is volgens mij ook niet het punt van de motie, behalve misschien voor Wilders. Het is gewoon een middel om aan te geven dat ze er duidelijk genoeg van hebben. Een motie van wantrouwen hoeft echt niet direct tot een val van een kabinet te leiden.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:57 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hee, volledig mee eens. Maar als we even naar de politieke realiteit kijken zien we dat dat er gewoon niet inzit. Er zal nooit een meerderheid voor komen.
politiek24.nlquote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef RAVW het volgende:
http://www.omroep.nl/live/thema/nos_politiek24-bb.asxquote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef RAVW het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:01 schreef alors het volgende:
'Nieuwe verkiezingen'
'Linkse hobby's'
'Vet vlees'
'Koopvoddentax'
'Islamisering'
Spelen ze het bandje van gister af?
En vergeet niet het onvermogen om effectief beleid te formuleren, maar slechts de partijpolitiek die uit die impasse volgt.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:58 schreef justanick het volgende:
[..]
Niet alleen zijn optreden, vooral het feit dat hij nu niet weet wat hij moet doen. Want dat is het probleem; PvdA en CDA vechten elkaar de tent uit en Balkenende weet (mede daardoor) geen richting te geven.
Ik niet.. het is gewoon zo.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:02 schreef Horloge het volgende:
Ik denk dat hij die e-mails zelf heeft verzonnen.
Ik ook.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:01 schreef Edwinuss het volgende:
Ik begrijp deze opsomming wel over de gevangenissen.
quote:
Ik heb ook weleens een rondleiding gehad in een gevangenis door een gevangenisbewaarder. En ja, ze kunnen sporten, ja, ze hebben een bibliotheekje etc. Maar dat maakt het nog geen pretje. Het is echt geen hotel, daar ben ik echt van teruggekomen na dat bezoek.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:01 schreef Edwinuss het volgende:
Ik begrijp deze opsomming wel over de gevangenissen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:02 schreef Horloge het volgende:
Ik denk dat hij die e-mails zelf heeft verzonnen.
De oplossing is heel simpel:quote:Op donderdag 17 september 2009 21:02 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Wilders heeft wel helemaal gelijk over die gevangenen in vergelijking met de zorg.
Hier nog een.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
Rouvoet, Balkenende en Bos zitten maar wat te lezen en luisteren amper.
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Heeft hij al ingehaakt op de proefverloven waarbij we gevangen gewoon vrij laten?
Dat kost het personeel teveel tijd, want die mensen kunnen dat niet meer zelfstandig.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:02 schreef Nielsch het volgende:
Waarom doen die verpleeghuizen allemaal zo moeilijk over dat douchen? Je kan zo'n bejaarde toch gewoon onder de douche zetten? Wat doe je anders met ze?
Ze zitten ook niets voor niets in de gevangenis. Een sober regime is helemaal niet slecht, maar af en toe lijkt het alsof gevangenen meer privileges hebben dan ouderen in verzorgingstehuizen.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens een rondleiding gehad in een gevangenis door een gevangenisbewaarder. En ja, ze kunnen sporten, ja, ze hebben een bibliotheekje etc. Maar dat maakt het nog geen pretje. Het is echt geen hotel, daar ben ik echt van teruggekomen na dat bezoek.
Die kijken echt niet naar dit debat, die lezen morgen in de krant de leukste uitspraken.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:04 schreef trabant het volgende:
Die pruikenclown kan raaskallen wat hij wil, zijn electoraat volgt dit toch niet.
Ook zij moeten broekriem aanthalen, net zoals iedere NL-erquote:Op donderdag 17 september 2009 21:03 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En dat koningshuis mag ook wel wat inleveren.
Ongeveer hetzelfde als Wilders zei.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik schakel net pas terug in, waarom werd de eerste motie ingediend?
Het lijkt me alleen maar goed dat gevangen mogen lezen en mogen douchen. Dat bejaarden dat niet altijd kunnen is niet de schuld van de gevangen.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:04 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ze zitten ook niets voor niets in de gevangenis. Een sober regime is helemaal niet slecht, maar af en toe lijkt het alsof gevangenen meer privileges hebben dan ouderen in verzorgingstehuizen.
rutte had geen vertrouwen meer in het kabinetquote:Op donderdag 17 september 2009 21:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Gister al.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Heeft hij al ingehaakt op de proefverloven waarbij we gevangen gewoon vrij laten?
Rutte heeft het gehad met het (economisch) beleid van het kabinet en heeft geen vertrouwen in de miljoenennota en het uitstelgedrag dat daarin staat.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Hij heeft ook wel door dat hij niet nog meer stemmen zou kunnen krijgen door alleen moslims aan te pakken, voor de rest een paar standpunten die de SP ook zogedaan zou kunnen hebben(en mssn al 15 jaar geleden in hun verkiezingsprogramma hadden staan).quote:Op donderdag 17 september 2009 21:03 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nee hij heeft een paar belachelijke opvatting maar over die bejaarden en gevangen ben ik het wel eens.
En dat koningshuis mag ook wel wat inleveren.
Ja net. Is er niet doorgekomen.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Is er al gestemd voor de motie dan
De rest van de oppositie is nog niet aan het woord geweest. En GroenLinks wil er niet aan meedoen, de SP schijnt het te overwegen. Het zou mij ook weinig verbazen als zelfs D66 het overweegt.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:07 schreef Route66runner het volgende:
Even voor mij, als de gehele oppositie het kabinet gebrek aan leiderschap, visie en oplossingen verwijdt waarom wordt zo'n motie niet door de hele oppositie gesteund?
Omdat niemand het eens wil zijn met WIlders, links niet met rechts etc. etc.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:07 schreef Route66runner het volgende:
Even voor mij, als de gehele oppositie het kabinet gebrek aan leiderschap, visie en oplossingen verwijdt waarom wordt zo'n motie niet door de hele oppositie gesteund?
Nee.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Is er al gestemd voor de motie dan
Wat lul jequote:Op donderdag 17 september 2009 21:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja net. Is er niet doorgekomen.
Aanvulling: gaat dan overigens over de motie van de VVD, niet die van de PVV.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef justanick het volgende:
[..]
De rest van de oppositie is nog niet aan het woord geweest. En GroenLinks wil er niet aan meedoen, de SP schijnt het te overwegen. Het zou mij ook weinig verbazen als zelfs D66 het overweegt.
[Pechtold interrumpeert]quote:Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Heb ik nog wat leuke oneliners gemist?
tijdens het verhaaltje van pechtold boe geroep vanuit de zaal, waarop hij reageerde: u wordt zo gemolkenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Heb ik nog wat leuke oneliners gemist?
Verder hoor je d'r ook gewoon niet.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
[Pechtold interrumpeert]
PvdA-fractie: 'Boeeehhh'
Pechtold: 'U wordt zo gemolken'
Halsema kon opgerapen worden
Inderdaad, CU ook niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:12 schreef justanick het volgende:
[..]
Verder hoor je d'r ook gewoon niet.
Afgezien daarvan: Ze denkt toch niet serieus dat het CDA een vleestax gaat steunen?
Dat is niet zo. Als ze het eens zijn met de argumentatie, en ze vinden het ernstig genoeg (een motie van wantrouwen is het hoogste middel wat de Kamer heeft), dan zullen ze wél voor zo'n motie stemmen. Dan is het verder niet van belang of het van Wilders komt of van links of rechts.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Omdat niemand het eens wil zijn met WIlders, links niet met rechts etc. etc.
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
[Pechtold interrumpeert]
PvdA-fractie: 'Boeeehhh'
Pechtold: 'U wordt zo gemolken'
Zou er ook nog een tofutoeslag komen om een vleesvrije dag te stimuleren?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:12 schreef HV het volgende:
Vleestax, vleestax en nog eens vleestax.
Stuur haar 10 kilo vlees op (halal geslacht, just for fun). Vervolgens een briefje erbij: mag ik even 20 euro vleestax incasseren?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:13 schreef Route66runner het volgende:
Geef Thieme vrijkaartjes voor de expositie van Hermann Nitsch
Het is nog even wachten op Van der Vlies, die is daar beter in.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:14 schreef dotKoen het volgende:
Ik was even bang dat Slob God ging noemen
Volgens mij zei hij: 'niet minder'.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Nog meer geld naar OntwikkelingshulpDat geld kunnen wij beter zelf gebruiken.
Normaal gesproken is het meer een liefhebber van het kruisquote:Op donderdag 17 september 2009 21:15 schreef Route66runner het volgende:
Slob zit zo wat tot zijn tenen in de reet van Balkenende
Laat de CU stemmer het niet horen, het zou nog wel eens suggesties tot homosexualiteit kunnen wekken.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:15 schreef Route66runner het volgende:
Slob zit zo wat tot zijn tenen in de reet van Balkenende
Dat begrijp ik ook ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
Brevet van onvermogen? Dus ook de motie van wantrouwen steunen?
Ik zou er niet vreemd van opkijkenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:14 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Zou er ook nog een tofutoeslag komen om een vleesvrije dag te stimuleren?
Nee, motie om NU iets te gaan doen... of iig binnen een maand.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
Brevet van onvermogen? Dus ook de motie van wantrouwen steunen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |