Dat is natuurlijk geen verrassing.. Maargoed, ik ben benieuwd wat hier nu precies uit komt. Ik ben geen VVDer maar Rutte heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:26 schreef -jos- het volgende:
Ja motie tot wantrouwen is voldoende ondersteund!!!
Ik vind het wel prima dat ze niet als een gek overal geld tegenaan gaan strooien en wel andere beslissingen nemen, zoals de AOW leeftijd verhogen.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:27 schreef -jos- het volgende:
Van Geel wordt gepwnt!!! Hij wil de keuzes volgend jaar maken, sukkel
Wanneer wordt deze motie verder behandeld? Helemaal aan het einde zeker?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen verrassing.. Maargoed, ik ben benieuwd wat hier nu precies uit komt. Ik ben geen VVDer maar Rutte heeft gewoon gelijk hoor.
nee slaan op de bankjes, dat noemen we roffelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:29 schreef swarmahoer het volgende:
zit iedereen met de schoenen te stampen ofzo
Volgens mij wel, alle moties worden op het eind behandeld.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wanneer wordt deze motie verder behandeld? Helemaal aan het einde zeker?
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:31 schreef eriksd het volgende:
Arie Slob, belichaming van de christelijke gemeenteambtenaar die het niet allemaal kan bolwerken maar zo graag mee wil doen. Inclusief kleding in diverse grijstinten en een blonde lok.
whehehehequote:Op donderdag 17 september 2009 20:34 schreef dotKoen het volgende:
Hoe krijgt Hamer het toch voor elkaar om zo'n belangrijk debat met haar stemgebruik tot een soort gemeenteraadsvergadering van Schubbekutteveen?
Afwisselend kleuter en kleuterjuf inderdaad.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:34 schreef dotKoen het volgende:
Hoe krijgt Hamer het toch voor elkaar om zo'n belangrijk debat met haar stemgebruik tot een soort gemeenteraadsvergadering van Schubbekutteveen te degraderen?
Sukkel..quote:Op donderdag 17 september 2009 20:35 schreef Nielsch het volgende:
Rutte wil nog meer bezuinigen en wel NU! Prima hoor, ik ben er helemaal voor. Maar dat gaat dan weer ten koste van de zwakkeren in onze samenleving, maar ach fuck them.
Rutte ook..quote:Op donderdag 17 september 2009 20:37 schreef DennisMoore het volgende:
Whoa, Hamer wordt boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |