Zonder hippies zaten we nu nog vast in de jaren '50quote:Op donderdag 17 september 2009 20:48 schreef Sjaakmat het volgende:
Hippies hebben de wereld veel goeds gebracht
ditquote:Op donderdag 17 september 2009 19:45 schreef DuTank het volgende:
Had er met een bordje tussen gestaan met: Anti-Links of Kanker Hippies.
Chongquote:Op donderdag 17 september 2009 20:48 schreef Sjaakmat het volgende:
Hippie lover, boomknuffelaarquote:Op donderdag 17 september 2009 20:48 schreef Sjaakmat het volgende:
scherp +1quote:Op donderdag 17 september 2009 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gelukkig is er weinig te verpesten aan de uithof...
Pwndquote:Op donderdag 17 september 2009 19:45 schreef Rosbief het volgende:
TS is zelf ook een onverzorgde hippie getuige zijn UI.
Saampjes met je andere WoW vriendjes?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Hi_flyer het volgende:
Vast niet de beta-faculteit, dan hadden we ze dr wel uitgeknikkerd
Ja! Law & Order! Op naar een maatschappij vol grauwe middelmatigheidquote:Op donderdag 17 september 2009 19:44 schreef Scorpie de woordvoerder van de Ouderenpartij het volgende:
Terechte klacht. Dat soort mensen vreet wel van de maatschappij, krijgt een uitkering, maar gaat wel lekker lopen demonstreren
Ga werken voor je geld, kuthippies.
Daar is ook pas 4 keer naar gerefereerdquote:Op donderdag 17 september 2009 21:58 schreef Ad_rem het volgende:
Cartman weet tenminste wat je moet doen dat tuig van de richel:
http://www.southpark.nl/clips/sp_vid_154825/?searchterm=hippies
Zo hou je ze rustig
Maar IK ben degene die niet de luie hippie/kraker uithangt en ook daadwerkelijke het desbetreffende fragment opzoekt en plaatst!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Daar is ook pas 4 keer naar gerefereerd
Ow ja ik zie het nu pasquote:Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Maar IK ben degene die niet de luie hippie/kraker uithangt en ook daadwerkelijke het desbetreffende fragment opzoekt en plaatst!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |