Code woordquote:Op donderdag 17 september 2009 19:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik ben nu een aantal dagen de live stream aan het volgen, maar een ding wat ik niet snap is waarom de kamerleden de spreker als "voorzitter" aanspreken, waarom is dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze spreken via de Kamervoorzitter.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik ben nu een aantal dagen de live stream aan het volgen, maar een ding wat ik niet snap is waarom de kamerleden de spreker als "voorzitter" aanspreken, waarom is dit?
..waarom?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze spreken via de Kamervoorzitter.
Traditie, ze spreken elkaar aan via de voorzitter, niet als voorzitter.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Om de discussie zuiver te houden. Zij bepaalt wie spreekt.quote:
oke, bedankt.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Om de discussie zuiver te houden. Zij bepaalt wie spreekt.
Femke is een mileu huppelkutje, die niks anders kan zeggen dan mileu.quote:
Er is een voorzitter in de kamer, die is zeg maar "de baas" van het gesprek. Het gesprek in de kamer verloopt volgens bepaalde spelregels.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:17 schreef swarmahoer het volgende:
flikker op kutwijf met je vleesvermindering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |