Code woordquote:Op donderdag 17 september 2009 19:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik ben nu een aantal dagen de live stream aan het volgen, maar een ding wat ik niet snap is waarom de kamerleden de spreker als "voorzitter" aanspreken, waarom is dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze spreken via de Kamervoorzitter.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik ben nu een aantal dagen de live stream aan het volgen, maar een ding wat ik niet snap is waarom de kamerleden de spreker als "voorzitter" aanspreken, waarom is dit?
..waarom?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze spreken via de Kamervoorzitter.
Traditie, ze spreken elkaar aan via de voorzitter, niet als voorzitter.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Om de discussie zuiver te houden. Zij bepaalt wie spreekt.quote:
oke, bedankt.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Om de discussie zuiver te houden. Zij bepaalt wie spreekt.
Femke is een mileu huppelkutje, die niks anders kan zeggen dan mileu.quote:
Er is een voorzitter in de kamer, die is zeg maar "de baas" van het gesprek. Het gesprek in de kamer verloopt volgens bepaalde spelregels.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:17 schreef swarmahoer het volgende:
flikker op kutwijf met je vleesvermindering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing succeeds like the appearance of success
Wat is er mis met zuivel?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:19 schreef dotKoen het volgende:
Nou, het verminderen van zuivelproductie lijkt me een goed idee.
Inderdaad, gewoon eens antwoord geven.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:19 schreef marcodej het volgende:
JP antwoord alsjeblieft met "Niks!"
daarom is ze dus slechtquote:Op donderdag 17 september 2009 19:15 schreef thefreakje het volgende:
[..]
Femke is een mileu huppelkutje, die niks anders kan zeggen dan mileu.
In oktober bij een zeer moeilijk debat over de kredietcrisis(bos had moeite om het lastige verhaal begrijpbaar te maken, en de kamer vond het verhaal zo lastig) elke partij stelde veel vragen om het verhaal maar te begrijpen, bos deed de grootste moeite om het begrijpbaar te maken en wat deed femke? Ze maakte geen woord vuil over het moeilijke verhaal van bos, vroeg geen verduidelijking, en begon zonder pardon te lullen over groene leningen.
Bos had toen zoiets van:hier lullen we niet over, en ze negeert volkomen mijn moeilijke verhaal.
kamer:![]()
![]()
wtf waar is die mee bezig.
Sinds die dag weet ik hoe slecht femke is, ze is door en door slecht.
Gedachten:
Het was trouwens het debat waarin de kamer de hele tijd dacht![]()
Dit is een heel interresant verhaal maar dit gaat boven me pet, begrijpen doe ik het niet.
En de bos de hele tijd; ja het is moeilijk, ik snap het zelf pas net en minimaal en heb geen idee hoe ik een leek dit uitleg.![]()
Naast het feit dat melk extreem smerig is, hebben we nog steeds een overproductie van zuivel die op een ongezonde manier in stand wordt gehouden.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:22 schreef Enfermera het volgende:
Zo, even gegeten, ik val er net in. Is er nog iets bijzonders gebeurd in die 22 minuten? Bak ellende draait zeker nog steeds om de hete brij heen?
Perfecte samenvatting.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:22 schreef Enfermera het volgende:
Zo, even gegeten, ik val er net in. Is er nog iets bijzonders gebeurd in die 22 minuten? Bak ellende draait zeker nog steeds om de hete brij heen?
Best knap toch, en ik heb het niet eens gezienquote:
oh ja, zij weer met haar vleestaxquote:Op donderdag 17 september 2009 19:17 schreef swarmahoer het volgende:
flikker op kutwijf met je vleesvermindering
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:24 schreef Enfermera het volgende:
Hahahaha
Godgod, lekker voorspelbaar weer.
Flexibilisering?
Ik heb bij sollicitatie-training geleerd dat 'flexibel zijn' (als het in een vacature staat) betekend: doen wat je gezegd wordt en niet zeiken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |