GroenLinks niet, PvdD ook niet. Wellicht enkele VVD'ers en SP'ers, MAAR met een eigen motie komen zullen ze niet doen. Door Wilders is het middel 'motie van wantrouwen' al helemaal uitgehold. Als ik kamerlid was van een regeringsfractie zou ik het inmiddels gewoon weggapen. Het zegt namelijk niets meer.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:37 schreef thefreakje het volgende:
[..]
Wees er maar zeker van dat groenlinks, pvdd, vvd en sp de motie van wantrouwen steunen( niet vanwege de inhoud maar wel als protest stem tegen het kabinet) dan wel met een eigen motie van wantrouwen komen.
Ben benieuwd. Heb op m'n werk begerig de topics halfslachtig geprobeerd te volgen. Nu eindelijk kijken. Volgend jaar neem ik 2 dagen verlof opquote:Op donderdag 17 september 2009 18:40 schreef thefreakje het volgende:
[..]
De motie komt er wel, vraag is wie hem steunt en hoe hij uitpakt.
Wedje maken, dat gl, pvdd, vvd en sp de motie* steunen dan wel met een eigen motie* komen?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
GroenLinks niet, PvdD ook niet. Wellicht enkele VVD'ers en SP'ers, MAAR met een eigen motie komen zullen ze niet doen. Door Wilders is het middel 'motie van wantrouwen' al helemaal uitgehold. Als ik kamerlid was van een regeringsfractie zou ik het inmiddels gewoon weggapen. Het zegt namelijk niets meer.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:42 schreef DennisMoore het volgende:
Een half uurtje maar om te lezen?! Maar dat moeten enorme pakken papier zijn, al die antwoorden die Balkenende nog beloofde te geven!
Nee hoor..quote:Op donderdag 17 september 2009 18:42 schreef DennisMoore het volgende:
Een half uurtje maar om te lezen?! Maar dat moeten enorme pakken papier zijn, al die antwoorden die Balkenende nog beloofde te geven!
Voor een fles Dimple doe ik het...quote:Op donderdag 17 september 2009 18:41 schreef thefreakje het volgende:
[..]
Wedje maken, dat gl, pvdd, vvd en sp de motie* steunen dan wel met een eigen motie* komen?
*motie van wantrouwen.
Zijn alleen de antwoorden op Hamer dacht ik...quote:Op donderdag 17 september 2009 18:42 schreef DennisMoore het volgende:
HD-recorder ftw!quote:
Dimple? is dat Belgisch?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Voor een fles Dimple doe ik het...
Die zoekt gewoon te veel spijkers op laag water...quote:Op donderdag 17 september 2009 18:43 schreef marcodej het volgende:
Zijn alleen de antwoorden op Hamer dacht ik...
Nee, Schotsquote:Op donderdag 17 september 2009 18:45 schreef thefreakje het volgende:
[..]
Dimple? is dat Belgisch?
Ik zeg:
http://streams.kpn.net/cgi-bin/reflector.cgi?stream=tkstream101&title=Tweede%20Kamer%20der%20Staten-Generaalquote:Op donderdag 17 september 2009 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
wat is de kijklink die direct opent in media playerik kom alleen uit in browsers, en dat werkt niet lekker
Dat onderschriftquote:Op donderdag 17 september 2009 18:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
HD-recorder ftw!
Maar ach, voetbal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |