Dát jacht.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
gaan we weer over die jacht praten
Balkenende acteert dan ook wel heel erg zwak. Ik vind Rutte echt niet sterk hoor, het komt op mij echt veel te ingestudeerd over wat hij doet, zelfs de poses erbij.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:45 schreef Horloge het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil over Rutte, maar een goede debater is 'ie. Balkenende kan dat wel oppositie-retoriek noemen, maar dát is pas echt goedkoop.
Dat lijkt me nu ook wel ietsquote:Op donderdag 17 september 2009 16:48 schreef Libereco het volgende:
Ik wil een kabinet D66, VVD en GroenLinks.
Hij is al de hele dag geïrriteerdquote:Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef Corkscrew het volgende:
Is Balkenende nou geïrriteerd of wat?
Logisch. Dit belemmert zijn sollicitatiegesprekken in Brussel.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:49 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Hij is al de hele dag geïrriteerd
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:48 schreef Libereco het volgende:
Ben het niet met je eens. Buiten dat je het natuurlijk kan beoordelen omdat je niet weet hoe Rutte werkelijk is. Ik vind Rutte eindelijk eens bevlogen alsof hij eindelijk zijn eigen VVD heeft.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Balkenende acteert dan ook wel heel erg zwak. Ik vind Rutte echt niet sterk hoor, het komt op mij echt veel te ingestudeerd over wat hij doet, zelfs de poses erbij.
Vind eigenlijk alleen Pechtold een beetje natuurlijk en los overkomen.
Dat moest er ook een keer van komenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:49 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Hij is al de hele dag geïrriteerd
dat sowiesoquote:Op donderdag 17 september 2009 16:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou... ze heeft best wel een punt hoor. Balkenende heeft niets voorbereid.
Ze zullen daar toch niet zomaar vergeten zijn hoe hij zijn land heeft genaaid ten bate van Brussel?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:50 schreef justanick het volgende:
[..]
Logisch. Dit belemmert zijn sollicitatiegesprekken in Brussel.
Daar gaat het niet om, het komt op mij niet natuurlijk over. Als hij gewoon zo is is dat prima, maar op mij komt het totaal niet over.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:51 schreef marky het volgende:
[..]
Buiten dat je het natuurlijk kan beoordelen omdat je niet weet hoe Rutte werkelijk is.
momenteel wel, met een klein beetje groenlinksquote:Op donderdag 17 september 2009 16:48 schreef Libereco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |