Het kabinet gaat echt niet vallen vandaag. Het is zelfs twijfelachtig of Wilders uberhaupt een andere partij dan de PVV meekrijgt. Maar gezien het zwakke optreden van onze MP is die kans wel wat groter geworden...quote:Op donderdag 17 september 2009 18:32 schreef Nielsch het volgende:
Verwacht er niet teveel van. Zelfs bij hoofdelijke stemmingen gebeurd het zelden dat leden van een fractieadvies afwijken, tenzij het er echt niet toedoet en ze zelf wel heel veel moeite hebben met het voorstel dat er ligt.
Zaken als de Nacht van Wiegel komen zelden voor.
Volgens mij zijn je verwachtingen wel erg hoog. Er gaat namelijk helemaal niks gebeuren, een herhaling van zetten van eerder vandaag.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:28 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb de popcorn al klaar staan
Misschien nog enkele VVD'ers...quote:Op donderdag 17 september 2009 18:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het kabinet gaat echt niet vallen vandaag. Het is zelfs twijfelachtig of Wilders uberhaupt een andere partij dan de PVV meekrijgt. Maar gezien het zwakke optreden van onze MP is die kans wel wat groter geworden...
Ik wil geluid! Openbaarheid van bestuur etc!quote:Op donderdag 17 september 2009 18:36 schreef DJKoster het volgende:
Oe, ze roept de fractievoorzitters bijeen..
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wil geluid! Openbaarheid van bestuur etc!
Jaquote:Op donderdag 17 september 2009 18:37 schreef marcodej het volgende:
Zoals ze daar staan rond schooljuf Verbeet...
Wees er maar zeker van dat groenlinks, pvdd, vvd en sp de motie van wantrouwen steunen( niet vanwege de inhoud maar wel als protest stem tegen het kabinet) dan wel met een eigen motie van wantrouwen komen.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Misschien nog enkele VVD'ers...
Ik hoorde op de radio dat de VVD overweegt om een motiue van wantrouwen te steunen.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Misschien nog enkele VVD'ers...
Ok, thanks.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:34 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik kijk via Politiek24, via UPC Digital (en internet)
verder zou ik het niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |