Pannenkoeken hebben bij mij geholpen!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:24 schreef Linda2205 het volgende:
Ah joh, gewoon je best doen...pannenkoeken, ananas, lange wandelingen en als klap op de vuurpijl, een nachtelijk feestje met je LiefIk moet nog pufclubben en voor de laatste keer McDonalds eten (
) dus ik gun je die tijd wel
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 17 september 2009 13:45 schreef DuchessX het volgende:
Stiemie heeft haar beebje vast al in haar armen![]()
aangepastquote:Op donderdag 17 september 2009 13:47 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat denk ik ookVast weer zo'n mooie
Duchess, de linkjes missen![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:52 schreef Linda2205 het volgende:
Ow, men, ik zit hier echt mn werk te ontwijken...valt het op? Ik heb geen zin...maar ik denk dat ik het anders niet red voor maandag, als ik het nu niet instuur
Eerst wel maar ik heb nu wat minder last door het aanspannen van de dwarse buikspieren en ik loop minder. Als ik in de stad loop doe ik 'm wel altijd om.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:05 schreef Asyniur het volgende:
Rocks en andere dames met bekkenklachten, dragen jullie een bekkenband?
Als ik er een had zou 'ie het doen al moest ik 'm dwingenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:01 schreef Linda2205 het volgende:
Das weer eens wat anders dan de hond die je huiswerk opeet
Ikke niet. Hoezo?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:05 schreef Asyniur het volgende:
Hier nog een keer eenvoor Stiemie en Linda
Rocks en andere dames met bekkenklachten, dragen jullie een bekkenband?
Oh ja, dat kwam ik hier doen.....hahahahaquote:Op donderdag 17 september 2009 14:00 schreef Twinkly het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, ik moest werken idd...
![]()
Ik geef mijn kat de schuld, die zit op mijn papieren dus kan ik niet lezen! Gemeen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop