Ik reageer niet op nutteloze opmerkingen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
motie verworpen prutser
Jij zegt het, niet ikquote:Op donderdag 17 september 2009 22:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Met andere woorden zijn allochtonen allemaal dieven, werken allemaal niet en zijn afhankelijk van uitkeringen.
Motie afgewezen.quote:Ik dien een motie tegen je in wegens oordelen en vooroordelen
Jij oordeel en jou missie en vissie denken wel op die manierquote:Op donderdag 17 september 2009 22:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij zegt het, niet ik
[..]
Motie afgewezen.
Ik lees net;quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik reageer niet op nutteloze opmerkingen.
Want Marokkanen sluizen helemaal geen geld door naar het buitenland! Right!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:28 schreef Meki het volgende:
Kijk kijk kijk.. Vele Nederlanders frauderen met de hypotheekrente en invullen van belasting
en stiekem geld doorsluizen naar het buitenland..
Geweldig verwoord. De naiviteit is het probleem.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:57 schreef Zienswijze het volgende:
[...]
Wat is het probleem eigenlijk? Het probleem is weer de typische naieviteit die in Nederland nog steeds ronddwaalt. Namelijk veel mensen in Nederland gaan er vanuit dat elk mens eerlijk is die geen dingen tegen de wet in doet. Vanuit dat denkpatroon wordt Nederland al jaren geregeerd. Het geval is namelijk dat Nederland een verzorgingsstaat kent. En natuurlijk zijn er dan altijd mensen die deze verzorgingsstaat willen uitknijpen en willen frauderen. Aan een verzorgingsstaat zitten namelijk ook risico's, namelijk dat er altijd mensen zullen zijn die willen frauderen. Hoe naief is het een verzorgingsstaat neer te zetten en dan weinig controle erop te zetten? Dat is namelijk wel wat in Nederland al jaren gebeurt en nu nog steeds aan de gang is.
Conclusie: weg met die naieviteit. Een verzorgingsstaat houdt OOK in dat er gefraudeerd wordt door mensen. Dat houdt namelijk in dat er naast door autochtonen, ook door allochtonen, wordt gefraudeerd. Dus sterke en massale controles op fraude + hoge boetes als straf moet het beleid worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |