In strijd met de wet is iets minder specifiek dan fraude.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:48 schreef zacherias het volgende:
EN MAAR WEER DE VINGER WIJZEN NAAR DE ALLOCHTOON!
Toets in Google het volgende "grootste gastouderbureau handelt in strijd met de wet" Dit is een autochtoon bedrijf met maar liefst 16.000 klanten en 83 vestigingen!!!
http://www.binnenlandsbes(...)d-met-de.76732.lynkx
Een eigen bedrijf werkt ook.quote:Voor alle Wilders aanhangers:Waarom kom ik dit bedrijf niet in de telegraaf of op nu.nl tegen?! En wie zegt dat deze allochtonen gefraudeerd hebben?! Omdat de eigenaar (van allochtone afkomst) verdacht word! Gedupeerde klanten worden opeens als fraudeurs bestempeld! De belastingdienst is klakkeloos iedereen op 0 euro aan het beschikken met een buitenlandse achternaam.
Men moest weten wat en wie hier allemaal achter zit!
P.S: Het verhaal dat allochtonen zich voordoen als psygisch om vervolgens gratis opvang te genieten
is je reinste ONZIN!!!![]()
Ik wordt doodziek van deze indianen verhalen! Je krijgt pas een toeslag als je:
1) beide een baan hebt
2) een volwaardige (min. MBO) opleiding volgt
3) een reintegratie traject via de gemeente volgt (verplicht werk verichten via de gemeente wat je niet
leuk vind!)
Anders krijg je niets van de belastingdienst.
Dit staat bij het NDquote:Overigens is het volgens de woordvoerder van de belastingdienst niet bekend om hoeveel allochtone mensen dit gaat;
lees: http://www.nd.nl/artikele(...)ude-met-kinderopvang
Dat is bekendquote:de telegraaf houd van commotie!
quote:TIP: Kijk verder dan je neus lang is op Google! En plaats niet zomaar mensen in een vakje zodat je daar zelf beter van voelt!
Wat grappig weer, dat iemand probeert te bewijzen dat er alles aan gedaan wordt om allochtonen het zo fijn mogelijk te maken, maar dan komt met een rijtje standaardvoorzieningen. Wat een ongelooflijk voorrecht dat moslims hier een moslimomroep krijgen, wat zouden ze daar blij mee moeten zijn. Doe even normaal zeg, waar gaat het om?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Ik zie hier een heel welvarend en mooi land, dat alles zo'n beetje het beste voor elkaar had, kaalgeplukt worden door hordes vreemdelingen die sowieso al welhaast niets bijgedragen hebben aan dit hele land. De opbouw is hier al in 1300 begonnen en vele generaties hebben met het bloed op hun handen gewerkt om er iets van te maken.
Nu komen deze mensen grotendeels volstrekt ongevraagd onze maatschappij binnen (zijn er ooit meer dan 100.000 gastarbeiders uitgenodigd?), kapitalen worden uitgetrokken om het hen vooral zo fijn mogelijk te maken (moslimomroep, vogelaarwijken, sociale voorzieningen, kindertoeslag buitenland, jongerenwerkers, mutlkul-festivals en ga zo maar door).
Sterk overdreven weer.quote:En wat is de reactie van hen hierop? Klagen en frauderen.
Nogmaals, het enige wat ik jou zie doen is het generaliseren van bepaalde specifieke zaken. En dit moest het bewijs zijn voor de stelling: " En wat is de reactie van hen hierop? Klagen en frauderen.". Helaas, next.quote:De moslimomroep functioneert niet en fraudeert. Moslimscholen functioneren niet en frauderen. Er wordt massaal fraude gepleegt met uitkeringen en woonsubsidies. Nu weer met kinderopvangmogelijkheden. De lijst is haast eindeloos. Hebben jullie dan geen greintje eergevoel? Nooit iets van: "Hee, misschien moeten we ook eens iets anders doen dan alleen maar zo maximaal mogelijk proberen te profiteren"
Jij bent hier een beetje "het frauderen" als een allochtonen-bezigheid aan het neerzetten, niets is minder waar. Natuurlijk is fraude niet normaal en zou het aangepakt moeten worden, ik verschil daarin met jou van mening dat ik fraude afkeur, niet alleen fraude door minderheden.quote:Schaam jij je dan nooit voor je ex-landgenoten? Vind jij het normaal wat er allemaal gebeurt? Begrijp je nou echt niet waarom veel Nederlanders die hard werken en niet frauderen het ondertussen wel genoeg vinden? Denk je echt dat jullie het recht hebben om op deze manier jaar in jaar uit te blijven profiteren van de Nederlandse samenleving zonder een netto-bijdrage te leveren?
Een ieder is verantwoordelijk voor zichzelf in deze individualistische maatschappij. Ik voel mij niet een grammetje verantwoordelijk voor daden van anderen. Als je hiermee een punt denkt te maken, sla je wederom de plank mis.quote:Als ik een Turk was zou ik allang uit Nederland vertrokken zijn. Niet omdat het zo'n slecht land is, maar enkel omdat ik niet bij dezelfde groep zou willen horen die hier op deze schandalige wijze zich nestelt.
Dat is dan ontzettend kut voor de mensen die die vooroordelen hebben, ik maak mij daar niet druk om. Genoeg mensen die geen xenofobische neigingen hebben, waarom denk je dat de PVV blijft steken op minder dan een kwart van de zetels? Ik heb verder niet veel te maken met de rest van Nederland, ik woon in Amsterdam, een multiculturele stad, waar ik maar weinig last heb van die vooroordelen.quote:Ik begrijp heel goed dat het ontzettend kut moet zijn als je hier geboren bent, wel werkt, niet fraudeert en het ook een schande vind dat dit gebeurt, maar wel door veel Nederlanders openlijk dan wel heimelijk aangekeken wordt alsof jij het ook doet. Je moet dan 2x zo hard werken en nog veel zuiverder op de graat zijn en nog steeds houd je dat vooroordeel. En ja, ik vind het ook slecht dat deze vooroordelen er zijn en dat onschuldigen hieronder lijden.
Nogmaals sterk generaliserend. Je spreekt over "Nederlanders", maar in werkelijkheid heb je het over een beperkt deel van de samenleving.quote:Maar jij moet ook begrijpen dat wanneer Nederlanders telkens opnieuw, jaar in, jaar uit, in de krant lezen over fraude en wantoestanden bij islamitische scholen (80%), de moslimomroep, kindertoeslag buitenland, etc. etc. etc. ze op een zeker moment die vooroordelen krijgen. Dan kun je nog zo je best doen, ooit houdt het gewoon op.
als je leest zat hij al in de schuldsanering ... toen hij de belasting aanslag kreeg.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:22 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
wat een onzinverhaal, want je mag de schuldsanering niet in als je een belastingschuld hebt
Gebeurtenissen dus:quote:Dit is door mijn vrouw ook wel eens aangekaart, maar hier gebeurde helemaal niks mee en was feitelijk een taboe binnen de organisatie. Maar iedereen wist dat het gebeurde.
Je bedoelt hoge kosten? Verhoog dan flink de boetes op fraude zodat daaruit de kosten van controles kan worden betaald.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef Sjaakmat het volgende:
Veel soorten fraude worden denk ik ook gewoon genegeerd omdat controle en boetes uitdelen enzo kostbaarder kan zijn dan beperkte fraude oogluikend toestaan.
Tja, dat zou je natuurlijk kunnen doen maar ik vraag me af of het veel oplevert bij dit soort minimafraudeurs.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je bedoelt hoge kosten? Verhoog dan flink de boetes op fraude zodat daaruit de kosten van controles kan worden betaald.
Dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:53 schreef SilkSpectre het volgende:
Mogen mensen die frauderen de schuldsanering in? Zo ja zijn ze na 3 jaar van die 30.000 schuld af.
Fraude moet je aanpakken en straffen, want anders geef je namelijk een signaal af dat de overheid fraude tolereert en het dus verleidelijk is voor andere mensen om ook te gaan frauderen.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:15 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Tja, dat zou je natuurlijk kunnen doen maar ik vraag me af of het veel oplevert bij dit soort minimafraudeurs.
De meeste NL'ers zijn in loondienst, ipv ergens op een criminele manier hun geld op te halen en kunnen daarom helemaal niet frauderen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:28 schreef Meki het volgende:
Kijk kijk kijk.. Vele Nederlanders frauderen met de hypotheekrente en invullen van belasting
en stiekem geld doorsluizen naar het buitenland..
Met andere woorden zijn allochtonen allemaal dieven, werken allemaal niet en zijn afhankelijk van uitkeringen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
De meeste NL'ers zijn in loondienst, ipv ergens op een criminele manier hun geld op te halen en kunnen daarom helemaal niet frauderen.
De belasting weet namelijk precies wat er binnenkomt.
Ik reageer niet op nutteloze opmerkingen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
motie verworpen prutser
Jij zegt het, niet ikquote:Op donderdag 17 september 2009 22:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Met andere woorden zijn allochtonen allemaal dieven, werken allemaal niet en zijn afhankelijk van uitkeringen.
Motie afgewezen.quote:Ik dien een motie tegen je in wegens oordelen en vooroordelen
Jij oordeel en jou missie en vissie denken wel op die manierquote:Op donderdag 17 september 2009 22:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij zegt het, niet ik
[..]
Motie afgewezen.
Ik lees net;quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |