abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72935330
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:10 schreef Marrije het volgende:

[..]

Graag gedaan !

Het verslag is al verdwenen uit het subforum vandaar de link maar even hier geplaatst.
Inmiddels is wel gebleken dat er hoogtwaarschijnlijk geen TBO2 meer zal komen, maar je
weet maar nooit.

Voorlopig in het subforum nog open om te reageren.

Bart op GeenStijl O+

The Bunker Online
pi_72968350
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:32 schreef Re het volgende:
mooi overzicht en wat een lijst aan mislukte spin-offs
Eigenlijk is alles wat ná BB kwam een spin-off

http://www.komodo-services.com/bb/variant.phtml

Varianten van Big Brother
Het programma Big Brother was nieuw, eenzelfde idee was nog nooit eerder ten uitvoer gebracht.

Toch waren er al eerder twee programma's die eenzelfde voyeuristische basis hebben.
Big Brother wordt in de media vaak vergeleken met het programma Real World van MTV en het format
Expedition Robinson.

In Nederland was het belangrijkste vervolg op Big Brother het programma De Bus van SBS6.

Real World
Het programma Real World van MTV is alweer in haar achtste seizoen.

Het idee is dat een aantal jonge mensen, die elkaar niet kennen, bij elkaar gaan wonen in een huis
en daarbij gefilmd worden.

Soms worden er voor de uitzending extra vragen aan enkele bewoners gesteld.
Het is bij dit programma niet de bedoeling dat er steeds iemand uit huis gestuurd wordt.
De bewoners gaan gewoon door met hun eigen leven en zijn dus vrij om te gaan en staan waar
ze willen.

Elke serie van Real World speelt zich af in op een andere plek.
In volgorde kwamen tot nu toe aan bod: New York, Los Angeles, San Fransisco, London, Miami,
Boston, Seattle en Hawaii.

Hoewel het niet echt de bedoeling is dat er een bewoner afvalt, was er tot nu toe wel elk seizoen
een dramatische aftocht te zien.

Expedition Robinson
Een ander programma waar Big Brother op lijkt is Expedition Robinson dat door het Britse
productiebedrijf Planet 24 werd bedacht.

Dit programma was in Zweden net zo'n grote hype als Big Brother in Nederland.

Het format is ook ten uitvoer gebracht in Denemarken en Zwitserland en is ook verkocht aan
SBS6 / Net5 in Nederland en CBS in de Verenigde Staten.

Het idee is van Expedition Robinson is dat zestien jonge mensen, die elkaar niet kennen,
47 dagen naar een onbewoond eiland worden gestuurd.

Elke dag komt een cameraploeg op bezoek om met hen te praten en hen te filmen.
Daarnaast is ook dit programma een afvalrace: er moet steeds iemand weg en de laatste die
overblijft ontvangt een grote geldprijs.

In maart 2000 werd de variant van CBS, genaamd Survivor, opgenomen op een verlaten tropisch
eiland in de buurt van Borneo.

De zestien eiland bewoners moesten samen een nieuwe gemeenschap opbouwen, zorgen voor
voedsel, een hut/huis bouwens, enz.

Eens in de zoveel tijd werd er een 'stamraad' bijeengeroepen waarin de gebeurtenissen moesten
worden besproken en kon elke bewoner één persoon wegstemmen.

Degene met de meeste stemmen moest dan meteen het eiland verlaten.
Tegen het einde van Survivor waren er nog maar twee personen over.
De zeven laatst weggestuurde mensen gaven op dat moment aan wie er gewonnen had.
De geldprijs voor de Ultimate Survivor bedroeg één miljoen dollar, zo'n twee miljoen gulden!!
Expedition Robinson (of Survivor) is niet hetzelfde als Big Brother, maar ook niet hetzelfde als
Real World. Voor wat betrefd de inbreuk op de privacy lijkt het op Real World, maar heeft
daarbij het competitie-aspect dat Big Brother ook heeft.

De Bus
Met het programma De Bus probeerde SBS6 een graantje mee te pikken van het succes
van Big Brother. In het programma leven een aantal personen zestien weken lang in en om
een bus die zich elke week verplaatst.

De basis van het programma is hetzelfde, de uitwerking laat echter grote verschillen zien.
De bewoners van de bus worden ook 24 uur per dag gevolgd door camera's, maar hebben
veel meer contact met de buitenwereld.

Zo moeten er elke dag enkelen in de buitenwereld hun geld verdienen en boodschappen doen.
Daarnaast hebben ze op gezette tijden toegang tot het Internet, ontvangen e-mail en chatten met kijkers.
Ook is er wekelijks een uitbraak van twee deelnemers, waarbij zij familie en vrienden ontmoeten.

Een ander belangrijk verschil is de manier van nomineren.
Ook bij De Bus moet elke twee weken een deelnemer het programma verlaten.
Bij dit programma heeft de kijker de eerste stem.

Elke keer worden de twee minst populaire deelnemers door de kijkers genomineerd waarna de
andere deelnemers moeten kiezen wie er mag blijven.

Dus een huis, een Bus, een eiland of een bunker..

volgende keer misschien in een spaceshuttle of onderzeeboot....
pi_72968618
Dit is natuurlijk geen ''nieuw nieuws'' maar toch wel leuk om te lezen,
hoe Bart zichzelf ziet/zag inde tijd dat hij zich opgaf op alle ''mongolen'' te vermaken...

tenminste zo noemt hij ze nu... Bart op GeenStijl O+

http://www.komodo-services.com/bb/bart.phtml

Bewoner Bart
Met mijn positiviteit en mijn innemende glimlach haal ik altijd het beste uit mensen naar

boven.

Naam: Bart
Leeftijd 1999: 22 jaar
Trefwoorden: gezellig, ondernemend, energiek, macho
Status: Gekozen tot winnaar op 30 december 1999

Profiel
Bart was de jongste mannelijke bewoner van het Big Brother huis.
Deze avontuurlijke vrijbuiter heeft vier jaar in militaire dienst gezeten en heeft daarvoor een jaar
de Amerikaanse high school gevolgd.
Het duurde even, maar toen was het eindelijk ook zover. Ook voor Bart werden er fanpages opgezet.

Op woensdag 3 november werd deze echter tijdelijk uit de lucht gehaald uit protest tegen de acties van
Veronica (steeds maar nieuwe bewoners). Al snel was hij weer terug.

Een absolute must see was Bart is dé man.

Bart was ècht de winnaar.
Hij was met grote voorsprong de populairste bewoner] lag regelmatig
in de clinch met vooral Karin en Willem en speelde met de camera's in het huis.

De romance met Sabine was ook niet slecht voor zijn populariteit.
Bart startte na Big Brother als snel zijn eigen website waar onder andere Bart merchandise
besteld kan worden.

Daarnaast horen we hem nog dagelijks in het ochtend programma van Radio 3.

http://www.komodo-services.com/bb/bekeken.phtml

24 uur bekeken

De bewoners van het Big Brother huis waren opgesloten, afgezonderd van de buitenwereld brachten
zij hun tijd door. Ze waren op elkaar aangewezen zonder noemenswaardige inmenging van buitenaf.

Vierentwintig camera's hielden dag en nacht hun bewegingen in de gaten.
De beelden die de camera's maakten zorgden niet alleen voor een groot aantal goed bekeken
uitzendingen, maar waren ook nog eens vierentwintig uur per dag op het Internet te bekijken.

De vier live video streams volgden de bewoners constant.
Iedereen kon op elk moment even kijken hoe de zaken er nou voor zijn/haar favourite bewoner voorstonden.

Critici schreeuwden om het hardst dat er niks gebeurde in het huis.
Kennelijk maakte dat de meeste kijkers weinig uit. Wat kon er ook gebeuren?

Een ongewenste zwangerschap, vele liefdesrelaties of meer van dit soort gebeurtenissen zoals die
elkaar in normale soaps snel opvolgen waren niet te verwachten. Wat de kijkers waarschijnlijk het
meest boeide was juist dat er zo weinig gebeurde.

Eindelijk waren er mensen op de televisie die net als ieder ander een leven hebben waarin weinig bijzonders gebeurt. De kijker kon zich met de bewoners identificeren.

Maar de bewoners waren natuurlijk niet zo gewoon.

Ze werden constant bekeken, hadden geen contact met anderen en waren zich daarvan goed bewust.

Waarschijnlijk waren Bart en Bianca zich het meest bewust van de camera's.

Bianca kon daar duidelijk niet mee omgaan en verliet het huis bij de eerste kans waarbij dat met
minimaal gezichtsverlies mogelijk was.

Bart ging er beter mee om en maakte er zelfs goed gebruik van.

Velen zijn ervan overtuigd dat de manier waarop Bart vaak met de camera's speelde hem tot winnaar
heeft gemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72968759
http://www.komodo-services.com/bb/index.phtml

Big Brother 1999
September 1999: Het programma Big Brother van Veronica gaat van start.

Een periode waarin heel het land spreekt over een televisie programma is begonnen.
Big Brother 1999 was vernieuwend, spraakmakend en populair.
Komodo Services was er in 1999 vanaf de eerste dag bij.

Op de website Little Sister - Big Brother werden alle ontwikkelingen in en om het befaamde
huis op de voet gevolgd.

Deze website is een gedenkteken voor Big Brother 1999.

Een logisch gevolg van één van de meest veelzijdige sites die over het programma werd gemaakt.
Veel plezier met dit archief van een belangrijke periode in de Nederlandse televisie geschiedenis.

pi_72972697
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:58 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Heb je het leuk gehad?

En zelfs nog foto's kunnen maken?

Ah Fluitertje... het antwoord staat hier...

BB, CBML , TBO en DGK'ers # 44
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:14 schreef Charisma het volgende:
effes een stukje BB tussendoor ...
het feest was dunnetjes bezocht op 19september in Amsterdam

wie er waren??

Margriet, Nathalie, Rob, Hieke, Bram, Dries, Chantal, Ralph, Koos, Mona, Ingrid, Arthur en de rest van de namen ben ik kwijt, niet veel dus

hier een paar fotos , ik heb slechts 5 gemaakt, stelt niet zo veel voor :bloos

voor de Ralph liefhebbers :p

voor de Koos-liefhebbers :lol

voor de Willem en Chantal liefhebbers :lach

zoek en win !!!! hihi, dit foto heb ik niet gemaakt , hij is niet scherp maar sommigen wel goed herkenbaar !!

:pleister

Ingrid op de voorgrond ! Andries heeft zich verstopt...zo te zien
en Rob draaid net zijn gezicht naar achteren( staat helemaal links )
thats it ! \

sommige fotos haal ik tzt weer weg hoor
Volgens mij zie ik op de laatste foto etiëne met zijn vader en zelf ''Hieke"" er tussen staan?
  dinsdag 22 september 2009 @ 07:24:30 #56
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
  dinsdag 22 september 2009 @ 08:33:25 #57
162917 tuinfluiter
pi_72991145
Nena rechts op de foto met bijna haar eigen kleur haar.
pi_73013897
In het kader van de ''viering'' van 10 Jaar BB, die helaas wat magertjes is gevierd
toch nog even een overzichtje;

Ik weet niet of sommige krantenberichten al in één van de vorige topics te vinden
zijn, maar hier zijn er enkele op een rijtje.

http://www.nu.nl/achterkl(...)rother-verhoord.html

Deelneemster Britse Big Brother verhoord
Uitgegeven: 2 februari 2007 16:12
Laatst gewijzigd: 2 februari 2007 16:12

AMSTERDAM - Een deelneemster aan het Britse televisieprogramma Celebrity
Big Brother is ondervraagd door de politie. Dat meldt het persbureau Reuters.

Model Danielle Lloyd werd verhoord over de racisme-rel in het Big Brother-huis.
Bollywood-filmster Shilpa Shetty werd tijdens de show door enkele van haar medebewoners
racistisch bejegend.

Jade Goody

Vooral Jade Goody, die bekend werd door een eerdere editie van de realityshow, was
verantwoordelijk voor de pesterijen. Ze maakte onder meer het accent van de Indiase actrice
belachelijk en zei haar kookkunsten niet te vertrouwen.

Maar ook andere bewoners zetten Shetty voor paal, door te weigeren haar bij haar naam te noemen
en aan haar te refereren als 'de Indiase'.

Getuige

De 23-jarige Lloyd, die zich ook schuldig zou hebben gemaakt aan de pesterijen, wordt volgens haar
advocaten gezien als getuige en niet als verdachte.

Volgens haar woordvoerder heeft ze zelf haar hulp aan de politie aangeboden 'omdat ze zich
welwillend op wil stellen en zich ook zorgen maakt over wat er is gebeurd'.

Het is niet bekend of de politie plannen heeft om een rechtszaak van de kwestie te maken.
Als dat wel gebeurt, zou de beschuldigde bewoners een celstraf van maximaal zeven jaar boven
het hoofd hangen wegens racisme.

Agressief

Shilpa, die vorige week werd uitgeroepen tot winnares van het programma, verklaarde na afloop van
de show overigens niet te geloven dat de opmerkingen van haar medebewoners racistisch waren bedoeld.

"Jade is bijvoorbeeld wat agressief en lichtgeraakt, maar ik geloof niet dat ze een racist is."

© Novum Nieuws
pi_73013981
http://www.nu.nl/overig/1(...)ig-brother-huis.html

Holocaustoverlevende naar Duits Big Brother-huis

Uitgegeven: 21 maart 2008 15:56
Laatst gewijzigd: 21 maart 2008 15:56

KEULEN - De 83-jarige Holocaustoverlevende Werner Bab gaat een gastoptreden
verzorgen in het Duitse Big Brother-huis.
Hij zal voor de tv-camera's vertellen over zijn lot tijdens WO II.
Dit heeft de Duitse krant Express vrijdag gemeld. Het initiatief volgt op een incident vorige week toen producent

Endemol Deutschland een 24-jarige deelneemster uit het Big Brother-huis zette nadat zij de nazigroet
'Sieg Heil!' had gebracht.

Endemol hoopt met de ingelaste uitzending vooral jongere kijkers aan het denken te zetten over de
Duitse geschiedenis.

© ANP
pi_73014046
http://www.nu.nl/achterkl(...)r-racisme-video.html

Britse Big Brother weer in opspraak door racisme (video) (die is helaas verwijderd)

Uitgegeven: 7 juni 2007 18:06
Laatst gewijzigd: 8 juni 2007 13:51

LONDEN - De Britse versie van Big Brother is weer in opspraak geraakt door een racistische kwestie.

De 19-jarige deelnemer Emily Parr is donderdag uit het huis gezet nadat zij een andere bewoner
had uitgemaakt voor 'nigger' (nikker).

Parr zegt haar uitlatingen te betreuren en begrijpt dat ze het realityprogramma moet verlaten.

Vorig jaar kwam de Big Brothereditie voor beroemdheden ook al negatief in het nieuws omdat
actrice en uiteindelijke winnares Shilpa Shetty werd gediscrimineerd door haar medebewoners.

© ANP
pi_73014361
'Big Brother kan nog jaren mee'

Uitgegeven: 8 september 2009 10:11
Laatst gewijzigd: 8 september 2009 10:11

LAREN - Zelfverzekerd voorspelde televisiemagnaat John de Mol bij de start van Big Brother,
op 16 september tien jaar geleden, dat het controversiële tv-programma zich wereldwijd als
een olievlek zou verspreiden.

Pas lange tijd na die uitspraak tegenover het NOS Journaal besefte hij dat Big Brother het niet
alleen in vele landen, maar ook jarenlang in meerdere variaties zou kunnen volhouden.
En nog steeds denkt hij dat zijn geesteskind internationaal gezien nog geruime tijd mee kan.

Big Brother mag dan in Nederland niet meer te zien zijn, John de Mol werd er deze zomer
volop mee geconfronteerd dat zijn tv-formule nog springlevend is.
Jubileum De realityshow is anno 2009 nog in 72 landen op de buis.

''Uit de hele wereld krijg ik interviewaanvragen van journalisten die willen stilstaan bij het
tienjarig bestaan'', zegt De Mol. ''Zelf besefte ik niet eens dat het een jubileum is.

Ik ben niet zo van het terugkijken. Meer van het vooruitkijken en daar heb ik altijd baat bij gehad.''

Eerste reeks

Dat Big Brother (BB) toekomstbestendig is, blijkt wel uit het feit dat een land als Israël pas vorig jaar
met een eerste reeks van start ging. ''En in Amerika was het laatste seizoen van Big Brother de best
scorende serie van de afgelopen tien jaar'', aldus De Mol.

Zelfs het feit dat het Engelse tv-station Channel 4 in de nabije toekomst afscheid neemt van BB,
beschouwt De Mol niet als het begin van het einde.

''Het zou mij niet verbazen dat een andere Engelse zender het programma overneemt, want het trekt
daar og steeds een miljoenenpubliek.'

Flexibele formule

Het geheim van de lange houdbaarheid schuilt in de ogen van De Mol in de flexibele formule, in
Nederland gesymboliseerd door de spelvariant The Battle en de VIP-editie. '

'Toen we het tweede of derde seizoen voorbereidden, hadden we op één avond zomaar acht
varianten verzonnen; zo rijk is het basisidee.

Ik vind dat we het programma in Nederland te weinig hebben vernieuwd en te veilig gecast.''

Te duur

Big Brother komt in Nederland niet snel weer op de buis.

Daarvoor is Big Brother te duur, zegt De Mol.
''Bovendien hebben we hier al De Gouden Kooi gehad; dat was 'the next step' na Big Brother.

Dat programma was technisch ook tien stappen verder, het was meer soap en drama dan reality.''
Net als in september 1999, durft De Mol weer een nieuwe weddenschap aan:

''Ik voorspel dat De Gouden Kooi voor het einde van volgend jaar ergens op de wereld aan een
internationale opmars begint.

Als het maar eenmaal weer op de buis is, zal dat wereldwijd zorgen voor een domino-effect.''
Dat zal niet vanuit Nederland zijn, de tv-villa in Eemnes is al ontmanteld en staat te koop.

''De Gouden Kooi hebben we een paar keer net niet aan het buitenland verkocht, maar binnenkort
gaat dat wel gebeuren.''

Psychische schade

In tegenstelling tot wat sommige psychologen vooraf vreesden, heeft BB volgens De Mol nergens
ter wereld geleid tot psychische schade bij bewoners.

''De zwartkijkers hebben dus ongelijk gehad. Natuurlijk zullen er kandidaten na deelname tegenslagen
hebben gekend, maar kun je daar een tv-programma voor verantwoordelijk stellen?

De menselijke infrastructuur bestaat nou eenmaal uit voor- en tegenspoed.''

Trouwen

De Mol is nog steeds trots op Big Brother.

''Het was het meest grensverleggende programma in 25 jaar.
Puur tv-matig heb ik meer goeie dingen bedacht, zoals trouwen op televisie en All You Need is
Love, maar Big Brother was een bom in het tv-establishment.''

De ondernemer probeert met zijn mediaproductiebedrijf Talpa nog steeds grensverleggende
formules te verzinnen.

Naast De Gouden Kooi werkt hij aan programma's die in zijn optiek wenkbrauwen zullen doen
fronsen en discussies uitlokken. Toch is dat niet per se zijn doel.

''Ik zit niet altijd op reuring te wachten.

Daarmee krijg ik een negatief label opgeplakt.
Ik word ook wel eens moe om mijn ideeën te moeten verdedigen.

Ik denk vaak 'Jongens, ga eerst eens kijken naar de eerste aflevering en kom daarna met een
mening'.''

© ANP
pi_73014526
http://www.nu.nl/achterkl(...)-steeds-herkend.html

Big Brother Sabine nog steeds herkend

Uitgegeven: 22 september 2009 13:32
Laatst gewijzigd: 22 september 2009 13:38

AMSTERDAM - Het mag dan al tien jaar geleden zijn dat Big Brother voor het eerst
op televisie te zien was, Sabine Wendel, die in het allereerste seizoen te zien was,
wordt desondanks nog steeds herkend op straat.

Gemiddeld één keer per dag wordt Sabine aangesproken op haar deelname, zo zegt ze deze week in Grazia. "Dat vind ik niet erg, maar er zijn momenten dat je er niet op zit te wachten."

Hoewel de voormalige Big Brother-bewoonster toegeeft dat die bekendheid soms nog handig kan zijn, zou ze zich nooit aan iemand voorstellen als 'Sabine van Big Brother'.

Seks

Sabine zat in 1999 welgeteld 36 dagen in het huis.
Ze beleefde daar een affaire met medebewoner Bart, waarmee het koppel televisiegeschiedenis
schreef. Voor het eerst had een koppel live op televisie seks.

Onder een dekbed weliswaar, maar dat maakte er de aandacht achteraf niet minder om.
"Ik had dat misschien iets anders moeten aanpakken", zegt Sabine nu.

"Het was ongetwijfeld niet leuk voor mijn ouders om te zien hoe hun dochter lag te rommelen onder
de dekens. Maar ik had echt oprecht niet door dat het op die manier werd opgenomen en
uitgezonden."

Hectisch

De periode na Big Brother was zeer hectisch.
"Toen we het huis in gingen kende niemand ons, toen we eruit kwamen waren we ineens BN'ers.
We kregen daar geen hulp of begeleiding bij."

Die bekendheid heeft haar overigens wel veel opgeleverd in de vorm van leuke baantjes en
schnabbels. Ook poseerde Sabine naakt in Playboy.

Wel moest ze een kwart van het geld dat ze in die periode inleveren bij John de Mol producties.

Achteraf is ze daar wel boos over.

"Ik heb daar nooit eerder uitspraken over gedaan, maar dat is toch belachelijk!"

© NU.nl
pi_73014581
Sabine Wendel uit BB1 in Grazia Nieuws;

''ik zou mezelf nooit voor Big Brother 2 hebben opgegeven''

Het hele artikel kun je hier lezen:

http://www.grazia.nl/2009(...)opgegeven-%E2%80%9D/
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:18:39 #64
162917 tuinfluiter
pi_73016802

ETTEN-LEUR - Woensdag was het precies tien jaar geleden dat heel Nederland zag hoe onder
meer Ruud Benard uit Breda en Tilburgse Sabine Wendel zich vrijwillige lieten opsluiten in het
Big Brother huis. Sabine werkt tegenwoordig voor een Amsterdamse stadsglossy. Ruud heeft
een massagesalon in Etten-Leur en helpt zijn broer met diens verhuisbedrijf.

Big Brother is in Nederland niet meer te zien, de televisiebazen en mediadeskundigen weten bijna
wel zeker dat Nederlanders uitgekeken zijn op Big Brother maar het wordt nog wel in 72 landen
uitgezonden.

Later op woensdag hoor en zie je Ruud Benard bij Omroep Brabant.

Bron: Tabloid.
pi_73016921
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]

ETTEN-LEUR - Woensdag was het precies tien jaar geleden dat heel Nederland zag hoe onder
meer Ruud Benard uit Breda en Tilburgse Sabine Wendel zich vrijwillige lieten opsluiten in het
Big Brother huis. Sabine werkt tegenwoordig voor een Amsterdamse stadsglossy. Ruud heeft
een massagesalon in Etten-Leur en helpt zijn broer met diens verhuisbedrijf.

Big Brother is in Nederland niet meer te zien, de programmabazen denken dat Nederlanders
uitgekeken zijn op Big Brother maar het wordt nog wel in 72 landen uitgezonden.

Later op woensdag hoor en zie je Ruud Benard bij Omroep Brabant.

en waar moet je dat horen dan Fluitert?

dat gaat toch iemand wél opnemen en hier neer plempen hoop ik

anders mis ik het
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:23:50 #66
162917 tuinfluiter
pi_73017026
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:21 schreef FANN het volgende:

en waar moet je dat horen dan Fluitert?

dat gaat toch iemand wél opnemen en hier neer plempen hoop ik

anders mis ik het
Misschien kan Peeet1 het proberen op te zoeken, het was al op de radio.
pi_73017063
dit was een foutje,,,,

hier stond Peet kan alles dus die link komt er wel

[ Bericht 46% gewijzigd door FANN op 23-09-2009 19:08:29 ]
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:36:19 #68
162917 tuinfluiter
pi_73017586

Amanda, De Gouden Kooi.
pi_73033333
http://ribas123.hyves.nl/

Laatste mixtape van DJ Ribas CBML

SHAKE THAT ASS !

Download: http://djribas.com/ribas2009Mix002.mp3

Jammer dat we je niet kunnen zien swingen Rieb !

zoals hier

WOODSTOCK FILMPJE !

http://ribas123.hyves.nl/(...)eo/638899408/0/P72T/

Ik zou zeggen, neem een website en pleur er eens een paar toepjes op

Wel effe zorgen dat we je kunnen vinden hé

Artiest; Ribas

Politici, artiesten en andere BH'ers (hyvende BN'ers ;-)) hebben een speciaal profiel waardoor ze met duizenden vrienden en fans contact kunnen houden. Om het netwerk niet te laten verwateren, zijn hun vrienden geen vrienden van vrienden van elkaar, ze tellen dus niet mee in de connecties.

Naam: Ribas Abbas

196046 x bekeken, Hyver sinds 16-10-2007

Spots: (?) Café-Restaurant City Hall, Club HiFi, Escape Amsterdam, Hotel Arena, InCasa, Jimmy Woo, Maassilo / Factory 010, Odessa, Olo Roso, Panama Amsterdam, Poolcafe the Church, Snowworld Zoetermeer, Stadscafe Van der Werff, Supperclub, The Powerzone, The Sand, The Thalia Lounge, Toff, Westergasfabriek
Spots zijn de netwerken voor bezoekers van bars, restaurants & clubs. Alleen eigenaren kunnen spots beheren en bezoekers zo goed op de hoogte houden.

MBO/HBO/Universiteit: Hoge school Leiden, Stichting Hogeschool Leiden

MIXTAPES! http://ribas123.hyves.nl/

[ Bericht 3% gewijzigd door FANN op 23-09-2009 19:12:49 ]
pi_73046207
Ribas schreef ook nog een blog over zijn bezoekje in TBO.

(The Bunker Online)

hier vinden The Bunker Online

http://ribas123.hyves.nl/blog/22924084/The_Bunker/1Ztk/

The Bunker

Haallloooo

Leuke schattige lieve deprimerende zeikerige zielige mensen

Ik ben maar weer naar huis gegaan want ik werd gek van Danny.....OMG wat een vent
(Danny is de oprichter van FokForum)

nee hoor grapje dat meen ik natuurlijk niet.....ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden en zo niet
tjah dan niet .,...dan heb je gewoon pech bruder .

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er gister echt absoluut geen zin in had,
maar eenmaal binnen werd ik natuurlijk meteen al warm...scheld woorden begonnen al op me tong te komen,
voelde weer die tinteling in me handen en voeten om tegen iets te schoppen of te slaan.
BRING IT ON MOTERFUCKERS hehehhe hahhaha

Maar toen zakte alles weg
----360 graden switch!!----....iemand wou met me knuffelen (BB Ruud)

ik dacht WTF!!??

toen kwam Jaap ik denk ...okeeeeee nu gaan we het krijgen maar nee ook geen ruzie...Jaap was te lief..
Ok Bart dan met zijn fucking iritante verbeteringen met zijn spelfouten..
maar nee nadat ik een joint voor hem had gedraaid
en even goed met hem gesproken te hebben was ook hij te lief!

Wie dan?? Wie is er iritant ? Roel? de sexy kunstenaar ?
hmmmmzzz nee ik had geen peuken meer dus kreeg een peuk van Roel...
fuck ook niet die gast is ook al te lief...

Annet dan? die vond me een mooie sexy man...hmmzzz fuck ey WTF is dit? ook niet...ook TE LIEF!!
en toen was het klaar me hart liep over van de liefde ...ik zag overal bloemtjes en mooie kleuren in de bunker....
we konden zo een orgy beginnen..WY NOT!!! we hadden toch niks beters te doen....

Ik ben toen lekker aan de wijn gegaan en genoten van allle liefde die iedereen elkaar gaf

hahhaha dat is het leven in de bunker jongens

Blij dat ik deze nieuwe mensen hebben mogen ontmoeten im just full of love!!!
ga nu slapen

pi_73067495
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:24 schreef FANN het volgende:
dit was een foutje,,,,

hier stond Peet kan alles dus die link komt er wel

Ruud Bernhard kijkt terug op start Big Brother
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  donderdag 24 september 2009 @ 14:45:47 #72
162917 tuinfluiter
pi_73069987
Peeet1 en Ruud , heel leuk om naar te kijken.
pi_73071865
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:19 schreef peeet1 het volgende:

[..]

Ruud Bernhard kijkt terug op start Big Brother

GEWELDIG !!!!

Peet je bent fucking briljant !

Ruud de énige echte Big Brother winnaar ooit ~!!

10 jaar later is hier het bewijs..

Peet en Fluitertje bedankt

LAAT JE NIET GEK MAKEN !!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 september 2009 @ 11:37:12 #74
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73175541
Er was trouwens nog een rls, een geflopte weliswaar, maar toch, ik vond m leuk. Ik weet alleen niet meer hoe die heet. Maar een 3 of 4tal kandidaten en die kregen dan opdrachten per telefoon door ofzo. Zo'n deelnemer zat dan gewoon thuis en moest ie opeens iets doen. Er deed ook een jongen mee uit Den Haag/Scheveningen, die aan kitesurfen deed. Iemand die met deze geweldige omschrijving weet welke rls ik bedoel?

-edit- iets met Master ofzo?

[ Bericht 4% gewijzigd door Marrije op 28-09-2009 11:50:53 ]
pi_73176516
Masterplan was tof , maar na 3 afleveringen werd de stekker er al uitgetrokken . Te weinig kijkers (en hele hose kosten).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  maandag 28 september 2009 @ 12:23:01 #76
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73176631
Jaaaa, Masterplan! Dank je. Heb het meteen even in google gegooid en op Wiki gelezen hoe het ook al weer in elkaar zat. Maar het was dus niet live maar vooraf opgenomen, jammer. En Jordy inderdaad, zo heet die surfer die zich voor dood moest houden, bizar was dat!
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:06:35 #77
162917 tuinfluiter
pi_73211418
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:57 schreef beequeen het volgende:

Ik herinner me die vrouw uit Man bijt hond, die met die koptelefoon. Hilarisch.
Fan van De Gouden Kooi in "Man Bijt Hond".

http://www.clipser.com/watch_video/122653
  † In Memoriam † dinsdag 29 september 2009 @ 20:28:59 #78
135305 beequeen
Lost.
pi_73221002
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:06 schreef tuinfluiter het volgende:

Fan van De Gouden Kooi in "Man Bijt Hond".

http://www.clipser.com/watch_video/122653
Jaaaa, dat is 'm fluitertje, bedankt. Je lurk gezellig mee zie ik.

Heerlijk toch om terug te kijken. Zo'n welbespraakte mevroi die verslingerd is aan DGK.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_73221696
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Heerlijk toch om terug te kijken. Zo'n welbespraakte mevroi die verslingerd is aan DGK.
Die beschrijving van Huub ook.
pi_73264845
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 07:21 schreef Danny het volgende:
Vandaag bestaat FOK! alweer 10 jaar en dat vieren we natuurlijk. Ondermeer met deze felicitaties van Bekende (en minder bekende) Nederlanders.
Dries Roelvink, Joop van den Ende, Gordon, Mental Theo... Nouja, teveel om op te noemen. Je ziet ze allemaal voorbijkomen in deze compilatie vol felicitaties.

<div style="text-align: center"> </div><div style="text-align: center"><object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0" id="news" width="440" height="391"><param name="id" value="news" /><param name="width" value="440" /><param name="height" value="391" /><param name="flashvars" value="&displayheight=248&file=http://files.fok.nl/foktv/play/playlist_01_10_2009.xml&height=391&width=440&lightcolor=0x9090ff&thumbsinplaylist=true&shuffle=false" /><param name="src" value="http://files.fok.nl/foktv/play/mediaplayer.swf" /><embed type="application/x-shockwave-flash" id="news" width="440" height="391" flashvars="&displayheight=248&file=http://files.fok.nl/foktv/play/playlist_01_10_2009.xml&height=391&width=440&lightcolor=0x9090ff&thumbsinplaylist=true&shuffle=false" src="http://files.fok.nl/foktv/play/mediaplayer.swf"></embed></object></div>

downloaden kan hierrr

FOK!tv: bekend Nederland feliciteert FOK!

Ook Nena en Amanda feliciteren Fok met hun 10 jarig bestaan.
SPOILER
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 20:38:32 #81
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73343168
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Yep, fan van Huub.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 20:41:07 #82
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73343218
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]

Amanda, De Gouden Kooi.
[ afbeelding ]
Moet dit niet in het ander draadje, nieuwsdraadje?
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 20:42:32 #83
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73343256
Zooooooooooo veel BB, dat is leuk, heb ik niet zo vaak gezien.
Ken ze niet allemaal, maar wel grappig.
pi_73343746
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 20:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Zooooooooooo veel BB, dat is leuk, heb ik niet zo vaak gezien.
Ken ze niet allemaal, maar wel grappig.
waarom doe je nou zo?

is toch niet nodig?
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 21:12:24 #85
162917 tuinfluiter
pi_73343960
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 20:41 schreef ThunderBitch het volgende:

Moet dit niet in het ander draadje, nieuwsdraadje?
Nee, mag hier ook, alles wat maar met 10 jaar reality te maken heeft,
ook interviews van vandaag of vorige week .
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 21:17:56 #86
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73344090
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:03 schreef FANN het volgende:

[..]

waarom doe je nou zo?

is toch niet nodig?
Ik vind het juist leuk. Ik heb het vaak niet kunnen zien, dus hier kan ik wat bijspijkeren. Had ik ook al een keer eerder aangegeven.
(Had je een pb willen sturen, maar dat lukte niet).
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 21:21:19 #87
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73344170
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:12 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Nee, mag hier ook, alles wat maar met 10 jaar reality te maken heeft,
ook interviews van vandaag of vorige week .
Wat heeft het andere dan voor zin? Geen wonder dat het misverstanden oplevert.
pi_73344196
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik vind het juist leuk. Ik heb het vaak niet kunnen zien, dus hier kan ik wat bijspijkeren. Had ik ook al een keer eerder aangegeven.
(Had je een pb willen sturen, maar dat lukte niet).
oké ga gewoon de filmpjes en linkjes bekijken, is best veel werk in gestoken,
en als je zelfs iets leuk kan vinden, is het hier altijd welkom.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 21:26:54 #89
162917 tuinfluiter
pi_73344314
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:21 schreef ThunderBitch het volgende:

Wat heeft het andere dan voor zin? Geen wonder dat het misverstanden oplevert.
Dit is een verzameltopic van 10 jaar reality 1999-2009, Big Brother, De Bus, The Bar,
Starmaker, BB-Vips , Big Diet, De Gouden Kooi , Hotel Big Brother, Can't Buy Me Love

en The Bunker Online.

Met ook eventueel interviews van tv, kranten en weekbladen.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 21:46:24 #90
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73344891
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:22 schreef FANN het volgende:

[..]

oké ga gewoon de filmpjes en linkjes bekijken, is best veel werk in gestoken,
en als je zelfs iets leuk kan vinden, is het hier altijd welkom.
Doe ik.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 22:02:57 #91
162917 tuinfluiter
pi_73345604
quote:
Op woensdag 2 september 2009 05:55 schreef FANN het volgende:

Ooit had Jaap grote plannen voor '' DE TERROR JAAP SHOW ''

Gepubliceerd door Jaap op 13 juni 2008

http://www.kingjaap.nl/20(...)_show_continues.html

De Terror Jaap show continues!!!

Hallo nederige Nederlanders,
Ik wil iedereen bedanken die me gemaild heeft met ideeën voor de Terror Jaap Show.
Vele berichten heb ik op Hyves en op stichtingjaap@live.nl mogen uitpluizen.
Er is heeeeeeeeeel goed nieuws!! Het interactieve systeem blijft van kracht!
Gedurende het hele seizoen van de Terror Jaap show is er materiaal nodig om gave TV te produceren.

Heb jij een leuk idee? Wil jij me uitnodigen om bij jou of met jou iets te doen? Mail dan naar stichtingjaap@live.nl!

Waar het om gaat is dat er een actie element is.
Als jij me mailt ‘Jaap ga met me uit eten, dan schoppen we tafels omver’ dan wis ik je mail en krijg je geeneens antwoord terug. Ik heb jou namelijk niet nodig om tafels omver te schoppen, snap je?

Wat is er uniek aan jou of aan je omgeving wat interessant is.
Simpele kreten als ‘Jaap kom stappen met cameraploeg’ heb ik ook niets aan.
Wees creatief! Wat heb jij te bieden, wat ik niet heb.

Wat zoek ik bijvoorbeeld:

Mensen met een afwijking, aparte ziekte of terminale ziekte: Heb jij brandwonden in je gezicht,
heb jij een spierziekte etc; en baal je ervan dat mensen je altijd maar behandelen alsof je een zielig
iemand bent in onze samenleving, mail me dan.
Dan gaan we samen op stap, bijvoorbeeld naar een winkelcentrum, om ff flink wat grappen te
maken (dat maakt een ernstig onderwerp namelijk bespreekbaar) en mensen om reacties te vragen.

Aparte hobby’s: Verzamel jij wapens uit de Tweede Wereldoorlog en wil jij me anoniem je collectie laten zien?
Heb jij een collectie hersens op sterk water? Mail me dan!

Huisdieren: Kan jouw dier kunstjes? Kan je hond dood neervallen en nooit meer opstaan?
Kan je goudvis van de ene kom naar de andere springen, mail dan!

Verenigingen: Zit jij bij de touwtrekclub en wil je mij uitnodigen om te komen touwtrekken?
Zit jij bij de fanfare en wil jouw vereniging een tribute lied aan mij opdragen? Mail me dan!
Je snapt de bedoeling nu wel. Er zijn nog veel meer categorieën te bedenken.
Het is aan jou om met een gaaf voorstel te komen. Bedenk altijd dat het leuk moet zijn voor TV.

Succes!!!!!!

Jaapieoooooooooooooo

Jaap wil programma met anorexia patient
shownieuws geplaatst op: 11-07-2008

http://www.ze.nl/gossips/(...)norexia-patient/921/

Gouden Kooi-winnaar en voedselfanaat Jaap wil in zijn komende show graag gezellig
keuvelen over eten met een anorexia patiënt.

De miljonair heeft een oproep gedaan aan anorexiawebsites om zo een geschikte kandidaat
te vinden. Volgens Jaap: 'Gezien mijn grote overgewicht en eetprobleem, lijkt het ons uitermate
geschikt om als gast een anorexia patient uit te nodigen.

Het thema van mijn talkshow en het interview is ludiek informatief.
Ik zou graag met een anorexia patient door een winkelcentrum lopen en bijvoorbeeld langs
gaan bij een friettent. Ik zelf heb moeite om van eten af te blijven, terwijl een anorexia patient het
tegenovergestelde heeft.

Hier wil ik graag serieus en informatief over praten, onder een relaxte en grappige sfeer.'

Terror Jaap helpt
shownieuws geplaatst op: 04-12-2008

http://www.ze.nl/gossips/Terror-Jaap-helpt/1624/

terrorjaap.tv proefaflevering
terrorjaap.tv proefaflevering

===================================

woensdag 2 september 2009 06:07 schreef FANN het volgende:

Terror Jaap meets Joran

shownieuws geplaatst op: 22-04-2009

<a href=\"http://www.ze.nl/gossips/Terror-Jaap-meets-Joran/2321/\" target=\"_blank\">http://www.ze.nl/gossips/Terror-Jaap-meets-Joran/2321/</a>

[img]http://i31.tinypic.com/2mzmccw.jpg]afbeelding" alt="" />

'Gouden Kooi'-winnaar 'Terror Jaap' is gespot met Joran van der Sloot, hoofdverdachte in de zaak
Natalee Holloway. In Breda waren Jaap en Joran een hapje aan het eten. Wat moeten deze twee heren toch met elkaar?

Waarschijnlijk heeft de ontmoeting tussen hen te maken met Jaaps nieuwe televisieprogramma.
Al vaker is aangekondigd dat 'Terror Jaap' een eigen talkshow zou beginnen, maar nu lijkt het er dan
toch echt van te komen.
Jaap haalt gelijk een spraakmakende gast binnen met Joran. Joran zou een schokkende onthulling doen en er wordt iets
gefluisterd over een leugendetector... Zou Jaap Peter R. de Vries het nakijken geven?

LAATSTE NIEUWS OVER DE TERROR JAAP SHOW

Geplaatst op woensdag 22 april 2009 om 10:47 http://www.mediacourant.nl/?p=17668

Van der Sloot aan leugendetector in tv-show Terror Jaap

Terror Jaap, bekend van de RTL 5-show De Gouden Kooi, interviewt Joran van der Sloot voor een
nieuwetv-show over de verdwijning van Natalee Holloway. Dat vertelt tv-maker Olaf Simons in de
GPD-bladen.

Dinsdag bleek dat Terror Jaap en Van der Sloot elkaar hebben ontmoet, toen een fotograaf van
Party de twee samen zag dineren.

“Hij liegt en bedriegt. De enige manier om de waar- heid te achterhalen, is een leugendetec- tortest.
Joran is twee dagen doorgelicht“, aldus Simons bij GPD.

Tv-makers Olaf Simons en Ton Balendonck, die voor hun productiebedrijf al eerder samenwerkten
met Terror Jaap, hebben Van der Sloot bij een bedrijf in Breda een leugendetectortest laten ondergaan.

De videobeelden daarvan willen zij verkopen.
Over de uitslag van de leugendetectortest doen zij dus geen uitspraken.
Simons: “Joran was fan van Jaap en heeft de Gouden Kooi op de voet gevolgd.”
“Via hyves kwamen ze in contact. Ze schaakten wat online en toen Jaap erachter kwam dat
RTL hem niet de beloofde talkshow wilde geven, wilde hij zelf per se een tv-programma bedenken.

Hij kwam bij ons met het idee Joran in een show op te voeren.

Dat vonden wij geen goed idee, want Joran wordt hoe dan ook gelinkt aan de verdwijning van de jonge vrouw
Natalee in 2005. Toen was ons voorstel Joran een test te laten ondergaan.”

Joran is door gebrek aan bewijs nooit in staat van beschuldiging gesteld.
“Uiteraard is de test geen juridisch toelaatbaar bewijs,
maar de uitkomsten van het bedrijf in Breda zijn in negentig procent van de gevallen betrouwbaar.“

3 DAGEN LATER PLAATS JAAP DIT VERHAAL OP ZIJN WEBLOG;
http://www.terrorjaap.nl/2009/04/25/tabula_rasa.html

Gepubliceerd door Jaap op 25 april 2009

Tijdens zijn bezoek in TBO leest hij dit verhaal voor;

.
BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #48

Ik ben toch wel benieuwd of de terror Jaap show er nog gaat komen.
Wat was in het kort de tekst bij deze foto jopiebaco?

het artikel scannen mag natuurlijk ook maar is weer meer werk, en ben
ikzelf ook niet zo goed in.

die eerste trailer met die anorexia patiënte vond ik zo slecht nog niet...

nah... niet helemaal perfect zo, maar de bedoeling is duidelijk,,,

[ Bericht 28% gewijzigd door FANN op 03-10-2009 22:40:38 ]
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 22:41:52 #93
239202 FANN
pi_73346493
ziet er raaaaaaar uit

ik ga maar effe koffie zetten

en nee ik heb niet gezopen
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:58:27 #94
162917 tuinfluiter
pi_73487542

.
http://www.clipser.com/watch_video/148052

Film van lambal en caps van liesje1979
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:33:09 #95
239202 FANN
pi_73492720
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:33 schreef FANN het volgende:

Ik zou zeggen, neem een website en pleur er eens een paar toepjes op

Wel effe zorgen dat we je kunnen vinden hé

doe maar effe wachten Rieb...
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:19 schreef Danny het volgende:

[..]

BUMA heeft een softwareprogramma dat embedded filmpjes en muziek opspoort op internet. zodra dat wordt gevonden stuurt buma een dikke rekening naar de persoon die bijvoorbeeld een youtube filmpje op zijn site heeft staan.

straks krijg jenog problemen enzo...
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:34:36 #96
239202 FANN
pi_73492764
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]

.
http://www.clipser.com/watch_video/148052

Film van lambal en caps van liesje1979

zijn er geen leukere filmpjes...?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:34:34 #97
162917 tuinfluiter
pi_73494661
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:34 schreef FANN het volgende:

Is het filmpje niet zo leuk?

Sorry ik heb het zelf niet bekeken.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:38:07 #98
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73494754
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:34 schreef FANN het volgende:

[..]

Vind je Jaap niet leuk?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:04:16 #99
239202 FANN
pi_73495778
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:34 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Is het filmpje niet zo leuk?

Sorry ik heb het zelf niet bekeken.
ik had hem ook na een halve minuut al weggeklikt...

ik had mail te beantwoorden vandaar mijn late reactie
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:07:05 #100
239202 FANN
pi_73495886
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:38 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Vind je Jaap niet leuk?
jawel... zoek jij daar eens een leuk filmpje

de leukste die je kan vinden, ben benieuwd welke jij leuk vindt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties