quote:Op woensdag 9 september 2009 13:22 schreef Charisma het volgende:
Omdat BB 10 jaar "bestaat" is er een feest georganiseeerd waar alle BBers zijn uitgenodigt,
en ze mogen 4 personen per deelnemer meenemen, (kost wel geld voor entree en hapjes en zo )
ik ga er heen , dus wie weet doe ik hier verslag .
..quote:Op donderdag 10 september 2009 01:57 schreef peeet1 het volgende:
wo 09 sep 2009, 15:43
Big Brother-Bart boos op Matthijs van Nieuwkerk
Matthijs van Nieuwkerk liet dinsdag in De Wereld Draait Door weten dat Bart Spring in 't Veld
niets meer te maken wil hebben met Big Brother. Maar: "De waarheid zit iets anders", aldus de
winnaar van het realityprogramma.
[ afbeelding ]
Matthijs maakte deze opmerking, omdat Bart niet naar de studio wilde komen.
De Big Brother-ster liet woensdag aan Fok weten: "Ik weet niet waar Matthijs van Nieuwkerk
die wijsheid vandaan haalt en waarom hij dit zo meldt, maar ik heb tegen zijn redactie gezegd
dat ik even niet met mijn hoofd op tv wil omdat het mijn werk in de weg zit."
Vervolgt: "Ik ben verkeersveiligheidvoorlichter op scholen en geef les aan kinderen van
14 à 15 jaar. Die zijn net iets te jong voor de eerste Big Brother en die kennen mij dus ook niet.
En dat wil ik wél zo houden."
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)van_Nieuwkerk__.html
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:16 schreef Tabloid het volgende:
Big Brother Bart doet huilie huilie
Big Brother Bart: "Emigreren was beter geweest"
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:18 schreef FANN het volgende:
Hier wilde Bart toen ook al niet komen maar toen was het geld een probleem...
1 Augustus 2006
http://www.trouw.nl/novum/article1341338.ece
Bart doet niet mee aan reünie Big Brother
[ afbeelding ]
(Novum) - De eerste Big Brother-winnaar, Bart Spring in 't Veld, doet niet mee aan een terugblik
op vijf edities van de realitysoap. "De producenten boden een belachelijk laag bedrag",
zegt de 29-jarige Utrechter dinsdag.
De makers van Het Beste van Big Brother betalen vijfhonderd euro per dagdeel aan een
ex-deelnemer. In elke aflevering van deze Talpa-serie halen oud-bewoners van het
Big Brother-huis herinneringen op.
Ook vertellen zij hoe het nu met hen gaat.
Verder wordt een kijkje achter de schermen van het programma geboden.
Endemol is in onderhandeling met een aantal 'grote namen' uit Big Brother over een optreden
in de serie, zo meldde een woordvoerder dinsdag.
zie ook; http://dossiers.nieuws.nl(...)n_reunie_big_brother
quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:53 schreef sunny16947 het volgende:
En niet te vergeten dat die domme Ruud en Annet wel op mochten draven bij The Bunker Online.
En nog wat van die debiele figuren. Wat zal hij zich rottig gevoeld hebben in dat gezelschap.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:07 schreef Stefan het volgende:
Goed punt. Bart had wel iedereen nodig voor de kickoff van The Bunker Online.
quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:37 schreef Gert het volgende:
En Bart, tja.. hij is van mening dat de naar BB kijkende debielen en mongolen beter bediend zouden
zijn geweest met zijn visie op Immanuel Kant's rationalistisch godsbewijs. Nou nee hoor Bart,
daarvoor lezen we wel een boek. Wij wilden jou gewoon de Matras van Tilburg zien pompen.
quote:
Het is wel een beetje schoppen om het schoppen, als ik het zo lees. Maar ik begrijp dat dit een transcript is van een radio-interview? Dus die toon kan wel eens totaal anders overkomen dan bedoeld. Alhoewel ... het blijft Bartquote:Op donderdag 17 september 2009 12:56 schreef Dementor het volgende:
Ik vind het wel een aardig tegengeluid.
Het radio interview kun je daar ook beluisteren.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is wel een beetje schoppen om het schoppen, als ik het zo lees. Maar ik begrijp dat dit een transcript is van een radio-interview? Dus die toon kan wel eens totaal anders overkomen dan bedoeld. Alhoewel ... het blijft Bart.
Zal het vanavond eens beluisteren!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:07 schreef Dementor het volgende:
Het radio interview kun je daar ook beluisteren.
Men blikt gaat terug op 10 jaar reality en het succes van BB maar heeft het helemaal niet gehad over de gevolgen voor de deelnemers.
Dat past niet in het perfecte verkooppraatje, de zelfverheerlijking van de producent en de bekroning van het format.
Daarom vind ik het wel een aardig tegengeluid.
Nou ik wilde eigenlijk niet reageren omdat jullie een andere band met Bart hebben door TBO dan ik.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het radio interview kun je daar ook beluisteren.
Men blikt gaat terug op 10 jaar reality en het succes van BB maar heeft het helemaal niet gehad over de gevolgen voor de deelnemers.
Dat past niet in het perfecte verkooppraatje, de zelfverheerlijking van de producent en de bekroning van het format.
Daarom vind ik het wel een aardig tegengeluid.
Dat moet je aan hem vragen.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik wilde eigenlijk niet reageren omdat jullie een andere band met Bart hebben door TBO dan ik.
maar hoe zou hij straks praten over de kijkers van TBO om maar te zwijgen over de vrijwillligers
die daar voor niks en noppes zich uit hun naad hebben gewerkt?
Ik ben wel benieuwd naar zijn reactie eigenlijk...
en dit was commentaar zonder enige sneer of persoonlijke aanval op wie of wat dan ook...
wil ik er nog even expliciet bij vermelden.
na dawast...
Arcee dit vind ik een grote verrassing, bedankt.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:18 schreef Arcee het volgende:
Hier nog wat uitzendingen uit de begindagen:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik misschien 2x gekeken heb naar BB Vips, dus veel meer dan evenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:08 schreef BobdeStreamer het volgende:
Fann,
Harstikke leuk die overzichten mooi om te zien![]()
Heb je nog materiaal van BB-Vips en Big Diet?
Ah, als ik dit zo lees best jammer misschien dat ik het niet gezien heb.quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:07 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ok thanks anyway. Ik heb zelf ook nog materiaal maar was benieuwd wat er nog op het forum zou zijn. Ondanks dat BB-vips destijds in de lente minder bekeken was, was het echt een geweldige serie om te maken en te volgen. De bekende Nederlanders die elkaar eigenlijk voornamelijk uit de roddelbladen kenden maakten op een hele nieuwe manier kennis met elkaar. Dat leverde mooie carrièreverhalen en hoe ze met hun beroemdheid omgingen. Lange memorabele gesprekken tot diep in de nacht.
Wel enkele topics in het archief.quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:07 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ondanks dat BB-vips destijds in de lente minder bekeken was, was het echt een geweldige serie om te maken en te volgen.
Internet 1999, let eens op de aantal viewsquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wel enkele topics in het archief.
Big Brother Archief
Wat een leuke verassingen ineens !!quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:56 schreef female81 het volgende:
Mochten hier liefhebbers voor zijn (pas op, het bestand is een paar mb groot!): Een terugblik op Big Brother 1.
http://www.wwzapper.com/1999-pics/bigbrother.jpg
Het hele blog dat ik erover heb geschreven, en waar bovenstaande afbeelding bij hoort (mocht iemand geïnteresseerd zijn):
http://www.wwzapper.com/?p=210
jeetje.....quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Internet 1999, let eens op de aantal views
Sterker nog, het is veel, want views werden toen nog niet bijgehouden, dus deze views zijn volledig op basis van viewen in het archief.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:19 schreef FANN het volgende:
jeetje.....
maar tis in ieder geval iets
Ah... nou ook dat nog eens was wel héél in het begin natuurlijk,quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sterker nog, het is veel, want views werden toen nog niet bijgehouden, dus deze views zijn volledig op basis van viewen in het archief.
jah in 2005 wist ik nog niet eens dat Fok bestondquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:21 schreef female81 het volgende:
@ Fann
Waar ik me al die tijd verstopt heb?
Eigenlijk stond circa driekwart van het spul vanaf ergens in 2005 of 2006 t/m augustus 2008 ook al online, op de vorige versie van m'n site (toen nog een ouderwetse html-site i.p.v. weblog). Dus je hebt ze al ooit eerder kunnen zien. Maar toen het een weblog werd zijn álle oude stukken noodgedwongen offline gehaald, en steentje voor steentje wordt het weer opgebouwd.
De tijd was nu rijp om het Big Brother-spul weer eens boven water te halen.
Hoi female81 ik heb een paar dingetjes van je site bewerkt om dit topic wat completerquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:56 schreef female81 het volgende:
Mochten hier liefhebbers voor zijn (pas op, het bestand is een paar mb groot!): Een terugblik op Big Brother 1.
http://www.wwzapper.com/1999-pics/bigbrother.jpg
Het hele blog dat ik erover heb geschreven, en waar bovenstaande afbeelding bij hoort (mocht iemand geïnteresseerd zijn):
http://www.wwzapper.com/?p=210
dat is helemaal aan me voorbij gegaan, zegt me echt helemaal niksquote:The Bar was een interactieve real life-soap die zich afspeelde in een echt café.
Het programma werd in het voorjaar van 2002 uitgezonden door Yorin en borduurde voort op
de successen van Big Brother en De Bus. The Bar, een format van het Zweedse productiehuis
Strix is ook uitgezonden in Argentinië, Denemarken, Estland, Finland, Georgië, Griekenland,
Kroatië, Letland, Litouwen, Noorwegen, Polen, Portugal, Slovenië, Zweden en Zwitserland.
Vond het leuk om te volgen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:35 schreef Marrije het volgende:
dat is helemaal aan me voorbij gegaan, zegt me echt helemaal niks
Is prima.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi female81 ik heb een paar dingetjes van je site bewerkt om dit topic wat completer
te maken, niet te veel want anders krijgen we weer klachten over het laden van de pagina![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:17 schreef female81 het volgende:
[..]
Is prima.
(Al ogen ze wel wat waziger dan de 'originelen', misschien teveel vergroot/verkleind/whatever...)
Heel vaag begint er iets te dagen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vond het leuk om te volgen.
Reality the bar speelde zich af in Rotterdam , een deur verderop hadden zij hun appartement
Camiel was de beste barman en werd winnaar van reallife The Bar .
[ afbeelding ]
RTL heeft BB nooit gehad, het was 4x Veronica en 2x Talpa.quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:00 schreef FANN het volgende:
17 September 2009 10:59
http://www.medianed.com/2009/09/17/big-brother-bestaat-tien-jaar/
Big Brother bestaat tien jaar
17 September 2009 10:59
Het programma werd de eerste seizoenen uitgezonden door RTL.
De laatste editie werd in 2006 uitgezonden door Talpa (Tien).
Endemol produceerde de reality-show, die onder leiding stond van Hummie van der Tonnekreek
als hoofdredacteur en Paul Römer als producent.
Ik vind Lieke leuk, maar columns zijn niet haar ding.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:52 schreef peeet1 het volgende:
Wekelijkse Column van Lieke de Lange![]()
![]()
![]()
Misschien ook wel handig om deze link hier te posten voordat alles straks verdwenen isquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind Lieke leuk, maar columns zijn niet haar ding.
quote:Op zondag 20 september 2009 11:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien ook wel handig om deze link hier te posten voordat alles straks verdwenen is
in de achieven.
Tenslotte had ik dit overzicht op jouw verzoek gemaakt..
Totaal overzicht van ''The Bunker" (op verzoek)
Heb je het leuk gehad?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:22 schreef Charisma het volgende:
omdat BB 10 jaar "bestaat" is er een feest georganiseeerd waar alle BBers zijn uitgenodigt
en ze mogen 4 personen per deelnemer meenemen, ( kost wel geld !! voor entree , hapjes en zo )
ik ga er heen , dus wie weet doe ik hier verslag .
quote:
Eigenlijk is alles wat ná BB kwam een spin-offquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:32 schreef Re het volgende:
mooi overzicht en wat een lijst aan mislukte spin-offs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 september 2009 14:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je het leuk gehad?
En zelfs nog foto's kunnen maken?
Volgens mij zie ik op de laatste foto etiëne met zijn vader en zelf ''Hieke"" er tussen staan?quote:Op maandag 21 september 2009 17:14 schreef Charisma het volgende:
effes een stukje BB tussendoor ...
het feest was dunnetjes bezocht op 19september in Amsterdam
wie er waren??
Margriet, Nathalie, Rob, Hieke, Bram, Dries, Chantal, Ralph, Koos, Mona, Ingrid, Arthur en de rest van de namen ben ik kwijt, niet veel dus
hier een paar fotos , ik heb slechts 5 gemaakt, stelt niet zo veel voor :bloos
voor de Ralph liefhebbers :p
voor de Koos-liefhebbers :lol
voor de Willem en Chantal liefhebbers :lach
zoek en win !!!! hihi, dit foto heb ik niet gemaakt , hij is niet scherp maar sommigen wel goed herkenbaar !!
:pleister
Ingrid op de voorgrond ! Andries heeft zich verstopt...zo te zien
en Rob draaid net zijn gezicht naar achteren( staat helemaal links )
thats it !\
sommige fotos haal ik tzt weer weg hoor![]()
en waar moet je dat horen dan Fluitert?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
ETTEN-LEUR - Woensdag was het precies tien jaar geleden dat heel Nederland zag hoe onder
meer Ruud Benard uit Breda en Tilburgse Sabine Wendel zich vrijwillige lieten opsluiten in het
Big Brother huis. Sabine werkt tegenwoordig voor een Amsterdamse stadsglossy. Ruud heeft
een massagesalon in Etten-Leur en helpt zijn broer met diens verhuisbedrijf.
Big Brother is in Nederland niet meer te zien, de programmabazen denken dat Nederlanders
uitgekeken zijn op Big Brother maar het wordt nog wel in 72 landen uitgezonden.
Later op woensdag hoor en zie je Ruud Benard bij Omroep Brabant.
Misschien kan Peeet1 het proberen op te zoeken, het was al op de radio.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:21 schreef FANN het volgende:
en waar moet je dat horen dan Fluitert?![]()
dat gaat toch iemand wél opnemen en hier neer plempen hoop ik![]()
anders mis ik het![]()
Ruud Bernhard kijkt terug op start Big Brotherquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:24 schreef FANN het volgende:
dit was een foutje,,,,
![]()
hier stond Peet kan alles dus die link komt er wel![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:19 schreef peeet1 het volgende:
[..]
Ruud Bernhard kijkt terug op start Big Brother
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fan van De Gouden Kooi in "Man Bijt Hond".quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:57 schreef beequeen het volgende:
Ik herinner me die vrouw uit Man bijt hond, die met die koptelefoon. Hilarisch.
Jaaaa, dat is 'm fluitertje, bedankt. Je lurk gezellig mee zie ik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Fan van De Gouden Kooi in "Man Bijt Hond".
http://www.clipser.com/watch_video/122653
Die beschrijving van Huub ook.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaaaa, dat is 'm fluitertje, bedankt. Je lurk gezellig mee zie ik.
Heerlijk toch om terug te kijken. Zo'n welbespraakte mevroi die verslingerd is aan DGK.
FOK!tv: bekend Nederland feliciteert FOK!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:21 schreef Danny het volgende:
Vandaag bestaat FOK! alweer 10 jaar en dat vieren we natuurlijk. Ondermeer met deze felicitaties van Bekende (en minder bekende) Nederlanders.
Dries Roelvink, Joop van den Ende, Gordon, Mental Theo... Nouja, teveel om op te noemen. Je ziet ze allemaal voorbijkomen in deze compilatie vol felicitaties.
<div style="text-align: center"> </div><div style="text-align: center"><object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0" id="news" width="440" height="391"><param name="id" value="news" /><param name="width" value="440" /><param name="height" value="391" /><param name="flashvars" value="&displayheight=248&file=http://files.fok.nl/foktv/play/playlist_01_10_2009.xml&height=391&width=440&lightcolor=0x9090ff&thumbsinplaylist=true&shuffle=false" /><param name="src" value="http://files.fok.nl/foktv/play/mediaplayer.swf" /><embed type="application/x-shockwave-flash" id="news" width="440" height="391" flashvars="&displayheight=248&file=http://files.fok.nl/foktv/play/playlist_01_10_2009.xml&height=391&width=440&lightcolor=0x9090ff&thumbsinplaylist=true&shuffle=false" src="http://files.fok.nl/foktv/play/mediaplayer.swf"></embed></object></div>
downloaden kan hierrr
Yep, fan van Huub.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaaaa, dat is 'm fluitertje, bedankt. Je lurk gezellig mee zie ik.
Heerlijk toch om terug te kijken. Zo'n welbespraakte mevroi die verslingerd is aan DGK.
Moet dit niet in het ander draadje, nieuwsdraadje?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda, De Gouden Kooi.
[ afbeelding ]
waarom doe je nou zo?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Zooooooooooo veel BB, dat is leuk, heb ik niet zo vaak gezien.![]()
Ken ze niet allemaal, maar wel grappig.
Nee, mag hier ook, alles wat maar met 10 jaar reality te maken heeft,quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Moet dit niet in het ander draadje, nieuwsdraadje?
Ik vind het juist leuk. Ik heb het vaak niet kunnen zien, dus hier kan ik wat bijspijkeren. Had ik ook al een keer eerder aangegeven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom doe je nou zo?
is toch niet nodig?
Wat heeft het andere dan voor zin? Geen wonder dat het misverstanden oplevert.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee, mag hier ook, alles wat maar met 10 jaar reality te maken heeft,
ook interviews van vandaag of vorige week .
oké ga gewoon de filmpjes en linkjes bekijken, is best veel werk in gestoken,quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk. Ik heb het vaak niet kunnen zien, dus hier kan ik wat bijspijkeren. Had ik ook al een keer eerder aangegeven.
(Had je een pb willen sturen, maar dat lukte niet).
Dit is een verzameltopic van 10 jaar reality 1999-2009, Big Brother, De Bus, The Bar,quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat heeft het andere dan voor zin? Geen wonder dat het misverstanden oplevert.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
oké ga gewoon de filmpjes en linkjes bekijken, is best veel werk in gestoken,
en als je zelfs iets leuk kan vinden, is het hier altijd welkom.
quote:Op woensdag 2 september 2009 05:55 schreef FANN het volgende:
Ooit had Jaap grote plannen voor '' DE TERROR JAAP SHOW ''
Gepubliceerd door Jaap op 13 juni 2008
http://www.kingjaap.nl/20(...)_show_continues.html
De Terror Jaap show continues!!!
Hallo nederige Nederlanders,
Ik wil iedereen bedanken die me gemaild heeft met ideeën voor de Terror Jaap Show.
Vele berichten heb ik op Hyves en op stichtingjaap@live.nl mogen uitpluizen.
Er is heeeeeeeeeel goed nieuws!! Het interactieve systeem blijft van kracht!
Gedurende het hele seizoen van de Terror Jaap show is er materiaal nodig om gave TV te produceren.
Heb jij een leuk idee? Wil jij me uitnodigen om bij jou of met jou iets te doen? Mail dan naar stichtingjaap@live.nl!
Waar het om gaat is dat er een actie element is.
Als jij me mailt ‘Jaap ga met me uit eten, dan schoppen we tafels omver’ dan wis ik je mail en krijg je geeneens antwoord terug. Ik heb jou namelijk niet nodig om tafels omver te schoppen, snap je?
Wat is er uniek aan jou of aan je omgeving wat interessant is.
Simpele kreten als ‘Jaap kom stappen met cameraploeg’ heb ik ook niets aan.
Wees creatief! Wat heb jij te bieden, wat ik niet heb.
Wat zoek ik bijvoorbeeld:
Mensen met een afwijking, aparte ziekte of terminale ziekte: Heb jij brandwonden in je gezicht,
heb jij een spierziekte etc; en baal je ervan dat mensen je altijd maar behandelen alsof je een zielig
iemand bent in onze samenleving, mail me dan.
Dan gaan we samen op stap, bijvoorbeeld naar een winkelcentrum, om ff flink wat grappen te
maken (dat maakt een ernstig onderwerp namelijk bespreekbaar) en mensen om reacties te vragen.
Aparte hobby’s: Verzamel jij wapens uit de Tweede Wereldoorlog en wil jij me anoniem je collectie laten zien?
Heb jij een collectie hersens op sterk water? Mail me dan!
Huisdieren: Kan jouw dier kunstjes? Kan je hond dood neervallen en nooit meer opstaan?
Kan je goudvis van de ene kom naar de andere springen, mail dan!
Verenigingen: Zit jij bij de touwtrekclub en wil je mij uitnodigen om te komen touwtrekken?
Zit jij bij de fanfare en wil jouw vereniging een tribute lied aan mij opdragen? Mail me dan!
Je snapt de bedoeling nu wel. Er zijn nog veel meer categorieën te bedenken.
Het is aan jou om met een gaaf voorstel te komen. Bedenk altijd dat het leuk moet zijn voor TV.
Succes!!!!!!
Jaapieoooooooooooooo
![]()
Jaap wil programma met anorexia patient
shownieuws geplaatst op: 11-07-2008
http://www.ze.nl/gossips/(...)norexia-patient/921/
Gouden Kooi-winnaar en voedselfanaat Jaap wil in zijn komende show graag gezellig
keuvelen over eten met een anorexia patiënt.
De miljonair heeft een oproep gedaan aan anorexiawebsites om zo een geschikte kandidaat
te vinden. Volgens Jaap: 'Gezien mijn grote overgewicht en eetprobleem, lijkt het ons uitermate
geschikt om als gast een anorexia patient uit te nodigen.
Het thema van mijn talkshow en het interview is ludiek informatief.
Ik zou graag met een anorexia patient door een winkelcentrum lopen en bijvoorbeeld langs
gaan bij een friettent. Ik zelf heb moeite om van eten af te blijven, terwijl een anorexia patient het
tegenovergestelde heeft.
Hier wil ik graag serieus en informatief over praten, onder een relaxte en grappige sfeer.'
Terror Jaap helpt
shownieuws geplaatst op: 04-12-2008
http://www.ze.nl/gossips/Terror-Jaap-helpt/1624/
terrorjaap.tv proefaflevering
===================================
woensdag 2 september 2009 06:07 schreef FANN het volgende:
Terror Jaap meets Joran
shownieuws geplaatst op: 22-04-2009
<a href=\"http://www.ze.nl/gossips/Terror-Jaap-meets-Joran/2321/\" target=\"_blank\">http://www.ze.nl/gossips/Terror-Jaap-meets-Joran/2321/</a>
[img]http://i31.tinypic.com/2mzmccw.jpg]afbeelding" alt="" />
'Gouden Kooi'-winnaar 'Terror Jaap' is gespot met Joran van der Sloot, hoofdverdachte in de zaak
Natalee Holloway. In Breda waren Jaap en Joran een hapje aan het eten. Wat moeten deze twee heren toch met elkaar?
Waarschijnlijk heeft de ontmoeting tussen hen te maken met Jaaps nieuwe televisieprogramma.
Al vaker is aangekondigd dat 'Terror Jaap' een eigen talkshow zou beginnen, maar nu lijkt het er dan
toch echt van te komen.
Jaap haalt gelijk een spraakmakende gast binnen met Joran. Joran zou een schokkende onthulling doen en er wordt iets
gefluisterd over een leugendetector... Zou Jaap Peter R. de Vries het nakijken geven?
LAATSTE NIEUWS OVER DE TERROR JAAP SHOW
Geplaatst op woensdag 22 april 2009 om 10:47 http://www.mediacourant.nl/?p=17668
Van der Sloot aan leugendetector in tv-show Terror Jaap
Terror Jaap, bekend van de RTL 5-show De Gouden Kooi, interviewt Joran van der Sloot voor een
nieuwetv-show over de verdwijning van Natalee Holloway. Dat vertelt tv-maker Olaf Simons in de
GPD-bladen.
Dinsdag bleek dat Terror Jaap en Van der Sloot elkaar hebben ontmoet, toen een fotograaf van
Party de twee samen zag dineren.
“Hij liegt en bedriegt. De enige manier om de waar- heid te achterhalen, is een leugendetec- tortest.
Joran is twee dagen doorgelicht“, aldus Simons bij GPD.
Tv-makers Olaf Simons en Ton Balendonck, die voor hun productiebedrijf al eerder samenwerkten
met Terror Jaap, hebben Van der Sloot bij een bedrijf in Breda een leugendetectortest laten ondergaan.
De videobeelden daarvan willen zij verkopen.
Over de uitslag van de leugendetectortest doen zij dus geen uitspraken.
Simons: “Joran was fan van Jaap en heeft de Gouden Kooi op de voet gevolgd.”
“Via hyves kwamen ze in contact. Ze schaakten wat online en toen Jaap erachter kwam dat
RTL hem niet de beloofde talkshow wilde geven, wilde hij zelf per se een tv-programma bedenken.
Hij kwam bij ons met het idee Joran in een show op te voeren.
Dat vonden wij geen goed idee, want Joran wordt hoe dan ook gelinkt aan de verdwijning van de jonge vrouw
Natalee in 2005. Toen was ons voorstel Joran een test te laten ondergaan.”
Joran is door gebrek aan bewijs nooit in staat van beschuldiging gesteld.
“Uiteraard is de test geen juridisch toelaatbaar bewijs,
maar de uitkomsten van het bedrijf in Breda zijn in negentig procent van de gevallen betrouwbaar.“
3 DAGEN LATER PLAATS JAAP DIT VERHAAL OP ZIJN WEBLOG;
http://www.terrorjaap.nl/2009/04/25/tabula_rasa.html
Gepubliceerd door Jaap op 25 april 2009
Tijdens zijn bezoek in TBO leest hij dit verhaal voor;
.
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:33 schreef FANN het volgende:
Ik zou zeggen, neem een website en pleur er eens een paar toepjes op![]()
Wel effe zorgen dat we je kunnen vinden hé![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:19 schreef Danny het volgende:
[..]
BUMA heeft een softwareprogramma dat embedded filmpjes en muziek opspoort op internet. zodra dat wordt gevonden stuurt buma een dikke rekening naar de persoon die bijvoorbeeld een youtube filmpje op zijn site heeft staan.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
.
http://www.clipser.com/watch_video/148052
Film van lambal en caps van liesje1979
Vind je Jaap niet leuk?quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is het filmpje niet zo leuk?
Sorry ik heb het zelf niet bekeken.
jawel... zoek jij daar eens een leuk filmpjequote:
Forum Opties | |