ik wist niet dat gf een staart had...quote:Op donderdag 17 september 2009 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt....
meestal laat ie die alleen zien aan hele leuke vrouwenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik wist niet dat gf een staart had...
Valt toch wel mee...quote:Op donderdag 17 september 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
eerst maar eens Mpgen![]()
stelletje spammers
nee iddquote:Op donderdag 17 september 2009 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vergeet het schaduw topic niet
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:46 schreef Nijns het volgende:
goed zo!
(als GF komt, zeggen we gewoon dat dat het lopende topic is, kan hij daar al zijn smileys neerzetten)
Het kan niet anders dan dat jij m gezien heeft danquote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meestal laat ie die alleen zien aan hele leuke vrouwen
ow dat zijn maar een paar smiliesquote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
gevonden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
middag allemaal
die moet ik nog opzoekenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meestal, laat ie die alleen zien aan hele leuke vrouwen
Das nie zo moeilijk, zoek gewoon een topic van welokquote:Op donderdag 17 september 2009 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die moet ik nog opzoeken![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op donderdag 17 september 2009 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat jij m gezien heeft dan
minderquote:
niks aan gemistquote:Op donderdag 17 september 2009 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we doen hier altijd gemeenschappelijk douchenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat jij m gezien heeft dan
heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 17 september 2009 13:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das nie zo moeilijk, zoek gewoon een topic van welok
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we doen hier altijd gemeenschappelijk douchen![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over
als ik ga opscheppen hoe groot jouw staart is voelen de mannen zich weer minderwaardig enzo ...quote:
*proest* daar ging mijn koffiequote:Op donderdag 17 september 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is ons "bewijs van goed gedouched"
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik ga opscheppen hoe groot jouw staart is voelen de mannen zich weer minderwaardig enzo ...
waaromquote:Op donderdag 17 september 2009 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga maar weer eens een topic over treintjes opzoeken
ja ja nou lief doen hequote:
heb je dit ook gezien dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja ja nou lief doen he![]()
maar ondertussen me het verkeerde topic in willen sturen
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik maak echt maar een grapje hoorik vind gf wel lief
Jij wilt mn kindje laten lachen?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga maar weer eens een topic over treintjes opzoeken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
omdat jij het sleuteltje van de koffer bij je hebtquote:Op donderdag 17 september 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij wilt mn kindje laten lachen?
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik overheen gelezen
gelukkig dat ik hem er even in plakte danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
gelukkig dat ik hem er even in plakte danecht wel anders had ik jouw billenkoek moeten gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
O nee, gaan we weer richting sex...quote:Op donderdag 17 september 2009 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel anders had ik jouw billenkoek moeten geven
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:25 schreef Nijns het volgende:
Mijn advocaat geniet er volgens mij van om het mensen zo moeilijk mogelijk te maken, dat merkte ik tenminste op uit zijn gemene lachje. Ben blij dat ik die man heb
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
jij houd van BDSM zo te horen
daar ging het scrabbelen toch overquote:Op donderdag 17 september 2009 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O nee, gaan we weer richting sex...
Advocaten zijn voor hun clienten meestal wel leuke mensen jahquote:Op donderdag 17 september 2009 14:25 schreef Nijns het volgende:
Mijn advocaat geniet er volgens mij van om het mensen zo moeilijk mogelijk te maken, dat merkte ik tenminste op uit zijn gemene lachje. Ben blij dat ik die man heb
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel anders had ik jouw billenkoek moeten geven
kan je daar niet tegen ofzo?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O nee, gaan we weer richting sex...
ik ga toch niet naar bed met mijn advocaat?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
jij houd van BDSM zo te horen
Jij begrijpt mij, die man heeft me echt volkomen gerust gesteldquote:Op donderdag 17 september 2009 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Advocaten zijn voor hun clienten meestal wel leuke mensen jah
hier gaat het denk ik regenen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
zonnetje schijnt hier vol op
Ik heb ervoor gewerkt dus ik begrijp allesquote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij, die man heeft me echt volkomen gerust gesteld
Hier ook, daarom is den ook met de kleine naar de speeltuinquote:Op donderdag 17 september 2009 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
zonnetje schijnt hier vol op
wel als hij betaling in natura heeft afgesprokenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:33 schreef Nijns het volgende:
ik ga toch niet naar bed met mijn advocaat?
De Breda-Dordrecht Stoomtrein Maatschappij?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
Jij houd van BDSM zo te horen
oh ja?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als hij betaling in natura heeft afgesproken
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Breda-Dordrecht Stoomtrein Maatschappij?
* GF stuurt de zon ook naar nijnsquote:
je moet profiteren van het goede weerquote:Op donderdag 17 september 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
Hier ook, daarom is den ook met de kleine naar de speeltuin
Zeker... alleen 20 eieren is best weinig...quote:Op donderdag 17 september 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja?
Dan geeft ze um 20 eieren en dan is het ook geregeld.
Natura is natura
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo'n goedkope advocaat zou ik niet vertrouwenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja?
Dan geeft ze um 20 eieren en dan is het ook geregeld.
Natura is natura
Fijnquote:Op donderdag 17 september 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb ervoor gewerkt dus ik begrijp alles
(nja dat met advocaten enzo te maken heeft)
Nopequote:Op donderdag 17 september 2009 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als hij betaling in natura heeft afgesproken
gaat het gesprek toch nog richting seksquote:Op donderdag 17 september 2009 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is lievquote:Op donderdag 17 september 2009 14:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
* GF stuurt de zon ook naar nijns
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
gaat het gesprek toch nog richting sekszit fles dadelijk de hele middag op de wc af te trekken omdat er een woord is gevallen wat iets met treinen te maken heeft..
[..]
ligt eraan wat voor eieren het zijnquote:Dat is liev
20 eieren, dat is nog goedkoper dan een hoertje (begreep ik vanmorgen)
hmm, scherp punt. Kaviaar wordt al een heel ander verhaal.. Wat zouden 20 visseneitjes kosten?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
ligt eraan wat voor eieren het zijn
nee, mij ook nietquote:Op donderdag 17 september 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
Mn baas is gestressed.... (nog meer dan anders)
dit lijkt mij geen goed moment om naar mn contract te vragen
lijkt me ook maar beter van niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
Mn baas is gestressed.... (nog meer dan anders)
dit lijkt mij geen goed moment om naar mn contract te vragen
nee maar dat maakt mij niet uit. 1 okt kom ik werken en dat betekent dat (als mn baas me niet naar huis stuurt) dat het contract stilzwijgend verlengd wordtquote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lijkt me ook maar beter van niet.
maar denk je dat hij morgen minder gestressed zal zijn?
per kilo tussen de 3 en 7 duizend euroquote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
hmm, scherp punt. Kaviaar wordt al een heel ander verhaal.. Wat zouden 20 visseneitjes kosten?
als dat in je contract staat welquote:Op donderdag 17 september 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee maar dat maakt mij niet uit. 1 okt kom ik werken en dat betekent dat (als mn baas me niet naar huis stuurt) dat het contract stilzwijgend verlengd wordt
pinguinquote:
pinguinquote:
ligt er een beetje aan welke kaviaar schatquote:Op donderdag 17 september 2009 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
per kilo tussen de 3 en 7 duizend euro
de zoon van de directeur bedoel je?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:53 schreef Nijns het volgende:
maar LL, is dit nou zeg maar 'de grote baas' waar steeds op werd gewacht?
Phenoquote:
Gelukkig is de wet (volgens mij) zo veranderd dat het verlengd wordt als er geen duidelijke opzegging is en hoeft het dus niet expliciet in het contract te staanquote:Op donderdag 17 september 2009 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als dat in je contract staat wel
klopt, je hebt ook kaviaar (echte) van 500 per kiloquote:Op donderdag 17 september 2009 15:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan welke kaviaar schat
ben je ziek?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:07 schreef Pheno het volgende:
Nu eerst 15 zakdoeken in de wasmachine gooien.
nee, die man die beslist over de duur van je contract: is die al langs geweest?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
de zoon van de directeur bedoel je?
die is er maar daar werk ik niet echt voor
Die zie ik dagelijks, das Frans, de financiele manquote:Op donderdag 17 september 2009 15:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee, die man die beslist over de duur van je contract: is die al langs geweest?
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:07 schreef Pheno het volgende:
Nu eerst 15 zakdoeken in de wasmachine gooien.
Nope, ik wist niet dat het kon, maar ik ging van 101% naar 1% binnen een half uur gisteren.quote:
Lach hierom : [Html] Selectbox naar geselecteerde item(s) springen...quote:
ze bedoelt de "grote oude" baas niet de "kleine jonge" baasquote:Op donderdag 17 september 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de zoon van de directeur bedoel je?
die is er maar daar werk ik niet echt voor
dat zou ik niet weten maar ik geloof je meteenquote:Gelukkig is de wet (volgens mij) zo veranderd dat het verlengd wordt als er geen duidelijke opzegging is en hoeft het dus niet expliciet in het contract te staan
Das naarquote:Op donderdag 17 september 2009 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope, ik wist niet dat het kon, maar ik ging van 101% naar 1% binnen een half uur gisteren.
Mijn neus heeft de gehele nijmeegse vierdaagse al gelopen. Normaal sluimert het toch een paar dagen, maar deze was vrij duidelijk. Koorts, hoofdpijn, keelpijn en een overenthousiaste inwendige smering van de neus.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
automatische verlenging, ja volgens mij is dat er ja...
zie mijn editquote:
goed hequote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef Pheno het volgende:
verkapte "zie mij kunnen editten" posts
Ik heb heul niet geëditquote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef Pheno het volgende:
verkapte "zie mij kunnen editten" posts
hi hi.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lach hierom : [Html] Selectbox naar geselecteerde item(s) springen...
Nah, gelukkig....quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das naar
Gelukkig kun je iig weer fokken
ik welquote:
niemand dwingt je hoorquote:
Nope zit hier de korfbaltraining voor vanavond voor te bereiden... lekker die gastjes laten lopenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:30 schreef Pheno het volgende:
Je gaat alvast een hockeytraining op het werk oefenen?
korfbal, een gemengde sportquote:Op donderdag 17 september 2009 15:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope zit hier de korfbaltraining voor vanavond voor te bereiden... lekker die gastjes laten lopen
Laterquote:Op donderdag 17 september 2009 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben naar de boekhouder
latersssss
Woeiquote:Op donderdag 17 september 2009 15:46 schreef wel.o.k het volgende:
vergaderen klaar
![]()
en bijna naar huis.
Vriendinnen van vroeger zaten bijna allemaal of op korfbal of op handbalquote:Op donderdag 17 september 2009 15:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope zit hier de korfbaltraining voor vanavond voor te bereiden... lekker die gastjes laten lopen
Ik ookquote:
ja, behalve het dameskorfbalquote:
bijnaquote:
en jij bent de trainerquote:Op donderdag 17 september 2009 15:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, behalve het dameskorfbal
nog 5 min en dan naar huis
Niet van een damesteam hoor, gelukkig niet... Geef training aan de B-jeugd, erg leuk!quote:Op donderdag 17 september 2009 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna
[..]
en jij bent de trainer![]()
nog 4 minuten
quote:
Doei herenquote:
Jammerquote:Op donderdag 17 september 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
Kut, afwijzing van een baan die ik wel zag zitten. Too bad, next.
Hoi Nijnsquote:
Niks ernstigs hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 12:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig maarwat isser aant handje?
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:38 schreef Frutsel het volgende:
Hoe laat je een nieuw NWS topic ontsporen?
Nou gewoon... door zelf de voorzet te geven
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:39 schreef Ladylike het volgende:
Terug
Hmm mn baas vraagt of die stapel op mn bureau nou niet eens weg gewerkt kan worden..
euhm..dat zijn de aanmaningen die ik al weken aan jou probeer te overhandigen
Zijn antwoord: ooooohNiet druk om maken
Prima lunchquote:Op donderdag 17 september 2009 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Een frietje met, een viandel, een sitostick en een mexicano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |