Zal ik vertellen wat ik gegeten heb?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
door jou heb ik iedere donderdag zin in snacks
voorzet? dat is toch met voetbalquote:Op donderdag 17 september 2009 12:38 schreef Frutsel het volgende:
Hoe laat je een nieuw NWS topic ontsporen?
Nou gewoon... door zelf de voorzet te geven
ja, waar heb jij een vette bek van?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik vertellen wat ik gegeten heb?![]()
ik heb aan een pruim geliktquote:Op donderdag 17 september 2009 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Een frietje met, een viandel, een sitostick en een mexicano
hmm dubbelzinnig of niet?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb aan een pruim gelikt![]()
![]()
nou jij weer
zo dan zul je wel volzittenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm, lekker. gelukkig heb ik net ook gegeten en had ik gewoon een gezonde saladequote:Op donderdag 17 september 2009 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt een krentenboLLetjequote:Op donderdag 17 september 2009 13:17 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb nog Boursin (voor op mn broodje dat ik nog bij me heb) en een krentenbolletje
Jahquote:
Je hebt het daar vaak over... dus ik denk dat is wel toepasselijkquote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 17 september 2009 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb aan een pruim gelikt![]()
![]()
nou jij weer
Nee dat duurt nog even inderdaad...quote:
jij ook al?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ookIk heb er zelfs een banaan in gepeerd, maar dat was vannacht, niet nu net
nog heeeeel even doorwerkenquote:
tis misschien GB vandaag?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:37 schreef wel.o.k het volgende:
[gf-mode]
![]()
![]()
![]()
[/gf-mode]
waar is ie eigenlijk?
Bye schatjequote:Op donderdag 17 september 2009 13:40 schreef john-frusciante het volgende:
Zo ik ben er vandoor.![]()
FF met de kleine naar speeltuin![]()
bye bye
Jeeeeejquote:Op donderdag 17 september 2009 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee dat duurt nog even inderdaad...
[..]
jij ook al?
Maar ik heb vandaag geen vergaderingen meer
quote:
vergeet het schaduw topic nietquote:Op donderdag 17 september 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
eerst maar eens Mpgen![]()
stelletje spammers
ik wist niet dat gf een staart had...quote:Op donderdag 17 september 2009 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt....
meestal laat ie die alleen zien aan hele leuke vrouwenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik wist niet dat gf een staart had...
Valt toch wel mee...quote:Op donderdag 17 september 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
eerst maar eens Mpgen![]()
stelletje spammers
nee iddquote:Op donderdag 17 september 2009 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vergeet het schaduw topic niet
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:46 schreef Nijns het volgende:
goed zo!
(als GF komt, zeggen we gewoon dat dat het lopende topic is, kan hij daar al zijn smileys neerzetten)
Het kan niet anders dan dat jij m gezien heeft danquote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meestal laat ie die alleen zien aan hele leuke vrouwen
ow dat zijn maar een paar smiliesquote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
gevonden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
middag allemaal
die moet ik nog opzoekenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meestal, laat ie die alleen zien aan hele leuke vrouwen
Das nie zo moeilijk, zoek gewoon een topic van welokquote:Op donderdag 17 september 2009 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die moet ik nog opzoeken![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op donderdag 17 september 2009 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat jij m gezien heeft dan
minderquote:
niks aan gemistquote:Op donderdag 17 september 2009 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we doen hier altijd gemeenschappelijk douchenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat jij m gezien heeft dan
heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 17 september 2009 13:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das nie zo moeilijk, zoek gewoon een topic van welok
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we doen hier altijd gemeenschappelijk douchen![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over
als ik ga opscheppen hoe groot jouw staart is voelen de mannen zich weer minderwaardig enzo ...quote:
*proest* daar ging mijn koffiequote:Op donderdag 17 september 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is ons "bewijs van goed gedouched"
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik ga opscheppen hoe groot jouw staart is voelen de mannen zich weer minderwaardig enzo ...
waaromquote:Op donderdag 17 september 2009 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga maar weer eens een topic over treintjes opzoeken
ja ja nou lief doen hequote:
heb je dit ook gezien dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja ja nou lief doen he![]()
maar ondertussen me het verkeerde topic in willen sturen
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik maak echt maar een grapje hoorik vind gf wel lief
Jij wilt mn kindje laten lachen?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga maar weer eens een topic over treintjes opzoeken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
omdat jij het sleuteltje van de koffer bij je hebtquote:Op donderdag 17 september 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij wilt mn kindje laten lachen?
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik overheen gelezen
gelukkig dat ik hem er even in plakte danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
gelukkig dat ik hem er even in plakte danecht wel anders had ik jouw billenkoek moeten gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
O nee, gaan we weer richting sex...quote:Op donderdag 17 september 2009 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel anders had ik jouw billenkoek moeten geven
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:25 schreef Nijns het volgende:
Mijn advocaat geniet er volgens mij van om het mensen zo moeilijk mogelijk te maken, dat merkte ik tenminste op uit zijn gemene lachje. Ben blij dat ik die man heb
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
jij houd van BDSM zo te horen
daar ging het scrabbelen toch overquote:Op donderdag 17 september 2009 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O nee, gaan we weer richting sex...
Advocaten zijn voor hun clienten meestal wel leuke mensen jahquote:Op donderdag 17 september 2009 14:25 schreef Nijns het volgende:
Mijn advocaat geniet er volgens mij van om het mensen zo moeilijk mogelijk te maken, dat merkte ik tenminste op uit zijn gemene lachje. Ben blij dat ik die man heb
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel anders had ik jouw billenkoek moeten geven
kan je daar niet tegen ofzo?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O nee, gaan we weer richting sex...
ik ga toch niet naar bed met mijn advocaat?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
jij houd van BDSM zo te horen
Jij begrijpt mij, die man heeft me echt volkomen gerust gesteldquote:Op donderdag 17 september 2009 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Advocaten zijn voor hun clienten meestal wel leuke mensen jah
hier gaat het denk ik regenen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
zonnetje schijnt hier vol op
Ik heb ervoor gewerkt dus ik begrijp allesquote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij, die man heeft me echt volkomen gerust gesteld
Hier ook, daarom is den ook met de kleine naar de speeltuinquote:Op donderdag 17 september 2009 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
zonnetje schijnt hier vol op
wel als hij betaling in natura heeft afgesprokenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:33 schreef Nijns het volgende:
ik ga toch niet naar bed met mijn advocaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |