een koffer vol autootjes?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee die komen dus van GF
[..]
Trek je tampon ff recht....
Thnx... maar mij is het geluktquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat klinkt toch helemaal niet spannend
Had dan gezegd: een lijk (ofzo)
Ik ben lang niet altijd chagrijnig hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 11:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
een koffer vol autootjes?
hij is toch altijd (iig vaak) chagrijnig? dat is zijn 'image' denk ik.. ofzo..
Gelukkig maarquote:Op donderdag 17 september 2009 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben lang niet altijd chagrijnig hoor. Maar nu wel effe. Al ligt dat niet aan KSC
.
Mooie timingquote:
smakelijkquote:Op donderdag 17 september 2009 11:58 schreef wel.o.k het volgende:
haperende internet verbinding, ga eerst lunchen
totzoquote:Op donderdag 17 september 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga ook wandelen
Tot over een half uurtje mensen
quote:
alvast smakelijkquote:Op donderdag 17 september 2009 12:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, de lunch staat zometeen klaar
En de Grote Snack Attack Battle is ook weer gewonnenquote:
plaatselijke frietboer kan wegens rijkdom sluiten?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de Grote Snack Attack Battle is ook weer gewonnen
door jou heb ik iedere donderdag zin in snacksquote:Op donderdag 17 september 2009 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de Grote Snack Attack Battle is ook weer gewonnen
Zal ik vertellen wat ik gegeten heb?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
door jou heb ik iedere donderdag zin in snacks
voorzet? dat is toch met voetbalquote:Op donderdag 17 september 2009 12:38 schreef Frutsel het volgende:
Hoe laat je een nieuw NWS topic ontsporen?
Nou gewoon... door zelf de voorzet te geven
ja, waar heb jij een vette bek van?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik vertellen wat ik gegeten heb?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |