Andere functie waarvoor ik op gesprek ben geweest is 'm ook niet geworden. Maar uiteindelijk had ik er ook geen zin meer in, want naarmate het gesprek had ik steeds het idee dat het geen functie voor mij was. Technisch Support Engineer is de functie maar ze willen eigenlijk dat je hun producten verkoopt.. Ga ik niet aan beginnenquote:Beste ****,
Ik heb navraag gedaan bij de manager van het Support Center.
Hij heeft aangegeven dat je inderdaad wel enigszins geschikt bent.
Wij hebben op dit moment echter meerdere sollicitaties van geschikte kandidaten.
Daaruit is een keuze gemaakt en die is dus helaas niet op jouw gevallen.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
--------------------------------------------------------------------------------
Beste ****,
Naar mijn idee had ik een perfecte match voor deze functie. Zou je mij kunnen uitleggen waarom ik niet tot de kandidaten behoor ? Ik zou een feedback enorm waarderen, misschien kan het mij helpen in mijn verdere sollicitaties.
Met vriendelijke groet,
Mja, hoeveel fouten ik af en toe in e-mails zie zitten bij P&O-mutsen of (die vooral) werving- & selectiekneusjes)....quote:
Whaha.... beetje jammer he?! Bedrijven wijzen je af maar foutloos lukt het hen niet. Wie is hier nu incompetent?quote:
Daarom zoeken ze ook iemand die de taal perfect beheerstquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:01 schreef LaVauX het volgende:
[..]
Whaha.... beetje jammer he?! Bedrijven wijzen je af maar foutloos lukt het hen niet. Wie is hier nu incompetent?
Laatst wilde ik ook solliciteren bij een marketing & communicatie bedrijf. Ik voldeed aan het gevraagde eisenpakket. Vervolgens kwam ik zo ontzettend vééél (structurele) spelfouten op de website tegen dat ik spontaan afknapte!
1 criterium was: perfecte beheersing van de Nederlandse taal.
Mooiste voorbeeld vond ik toch STAGIERE i.p.v. stagiaire. STAGAIRE kan ik me nog ergens voorstellen ook al is dat ook incorrect gespeld.
¡Hallo! We hebben het over een bedrijf dat zich bezighoudt met communicatie.
Rotterdam is gewoon een kut stad wat betreft banen, tenzij je een ambtenaar bent dan is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:07 schreef Five_Horizons het volgende:
Mwoa, reistijd: voor een leuke functie wil ik ver gaan. Ik heb twee jaar lang 2 uur reistijd (enkele reis) gehad. Eerst een jaar Rotterdam - Amsterdam Sloterdijk en een jaar Rotterdam - Amsterdam Centrum. Kon ik wel werken in de trein, maar toch.
Over aparte sollicitatieverhalen: ik ben bezig een onderneming op te starten, maar prioriteit heeft het genereren van inkomsten. Paar weken terug een (apart verlopen) gesprek gehad. Bel ik vandaag voor een update (we hadden vorige week afgesproken voor een uitkomst): erm.. ja, druk. Ik wilde je e-mail (vorige week verstuurd) vanmiddag beantwoorden. Maar ik moet zo weer weg, alles loopt uit. Erm..... morgen heb je antwoord.
Mja, dan weet ik het antwoord wel zo'n beetje, maar dat hoor ik dan liever niet per e-mail. (ik was te 'flabbergasted' om door te vragen eigenlijk)
Andere uitzendbureaus, inschrijven op sites... nationalevacaturebank.nl etc...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:41 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik ben dus ook op zoek aan het werk,
Heb al aantal keer tijdelijk werk van 1 week - 1,5 - 2 weken bij verschillende bedrijven gehad, dit was via tempo-team.
helaas is het nu al een week stil en begint het nu wel te vervelen!
Ik heb een MBO-4 ondernemer-detailhandel diploma.
Ook heb verschillende bedrijven een sollicitatie gestuurd maar helaas is dat tot op heden geen succes.
Heeft iemand misschien nog tips voor me, waar ik heen kan gaan enz enz?
Hier zou ik vandaag antwoord krijgen op een een 3 weken lopende sollicatie , op hoop van zegen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:13 schreef MarjoleinA het volgende:
Het is rustig hier!
Hoe gaat het met jullie sollicitaties? Nog gesprekken gepland oid?
Hier druk bezig, weinig resultaat!
Ik hoop vandaag bericht te krijgen van eentje via post of email. Of anders maandag (solliciteren kon tot gisteren).quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:13 schreef MarjoleinA het volgende:
Het is rustig hier!
Het is hier ook erg rustig, zou allemaal reacties krijgen de laatste tijd, maar hoor niets, bel er wel achteraan maar dan is het weer, jaaa we zijn er mee bezig...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:13 schreef MarjoleinA het volgende:
Het is rustig hier!
Ja, ik vond vandaag al bellen ook weer zo snel. Dus ik denk maandag nadat de post geweest is, of anders dinsdag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:22 schreef MarjoleinA het volgende:
@ Kekaa ik hoop dat je zo snel mogelijk iets hoort. Ik heb ergens gesolliciteerd kon tm 1 okt. Ik moet nu nog steeds iets horen. Ik heb al wel gebeld en zou vandaag of na het weekend iets meer horen. Ik ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |