Ja wel goed, alleen het IT gedeelte is weer eens een ramp, want al die software pakketten die ze gebruiken ken ik niet, omdat die nieuw zijn en ik er een tijdje uit ben geweest.quote:Op maandag 28 september 2009 16:07 schreef MarjoleinA het volgende:
Hoe is je laatste gesprek gegaan JDx?
Je had afgelopen vrijdag toch een afspraak?
Ja dat was dus ook mijn idee en daar heb ik dit weekend dus naar gekeken, ik dacht zelf ook, ook al is het maar een mini kamertje, dan gebruik ik het gewoon als hotel, maar zelfs die zijn duur en moeilijk te krijgen!quote:Op maandag 28 september 2009 19:20 schreef Osramp het volgende:
Spreek anders iets af dat je enkele dagen per week op een studentenkamertje gaat...... 4 dagen van 10 uur en dag 5 naar huis anders. Zo een paar maanden proberen of het nar beide kanten toe haalbaar is. Och, Amsterdam is best te doen qua wonen, alleen wel wat duur.
Ja daar ben ik mee bezig, het is allemaal alweer vrij gedateerd en ik denk dat ik maar eens een nieuw portfolio op moet zetten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:36 schreef MarjoleinA het volgende:
Hmm even afwachten dus JDx.
Balen dat er bij jou niks in de buurt is. Ik zat op je website te kijken. Kan je dat niet meer uitbreiden?
Ik heb vanmorgen een gesprek gehad. Was positief. Eventueel volgende week vrijdag 2e gesprek![]()
Nu nog even kijken of ik het zelf wil.
Gesprek gisteren ging best goed! Begin was even raar: ze waren vergeten te melden aan mijn contactpersoon dat ik er was. Ik ben na 15 minuten opgesloten te zitten in een krap hokje, maar zelf even op zoek gegaan. Bleek dat hij gewoon aan zijn bureau zat en mij al diverse malen had gebeld, maar geen gehoor (GSM stond uit). We konden er allebei gelukkig om lachen.quote:Op maandag 28 september 2009 10:04 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Dank je!
Vandaag begint in ieder geval goed - tov vorige week! Al twee telefoontjes gehad of ik wil komen babbelen. Allebei op respectabele reisafstand. Eén functie als Intercedent (donderdag gesprek), de ander als Product Manager Industriële Producten (vanmiddag al gesprek).
Wish me luck
Dit is inderdaad wel een ritme dat mij in ieder geval wel enige houvast geeft. Dankzij deze stricte scheiding heb ik in ieder geval 2 dagen per week dat ik even uit de zorgen ben. Op die dagen voel ik me ook merkbaar beter. Enig punt is wel dat je je uitgaven een beetje in de gaten houdt (wegens gebrek aan inkomsten), maar kennissen en vrienden hebben er in ieder geval wel begrip voor dat ik elke cent zeer bewust uit geef. Als ik werk heb komt er wel weer een tijd om wat makkelijker te doen en dan haal ik die rondjes die ik eventueel extra heb gekregen ook wel weer in.quote:Op maandag 28 september 2009 15:37 schreef JDx het volgende:
Ik heb een even een non-dag... ik had me voorgenomen afgelopen weekend niet te gaan stappen, niet te gaan drinken, gewoon fit en fris te blijven voor de aankomende week.
Maar voel me eigenlijk net zo kut als anders, misschien nog wel kutter, denk dat het juist belangrijk is dat je wel echt een verschil maakt tussen week en weekend, want heb nu het gevoel dat het donderdag is ofzo.
Edit: en gewoon in het weekend andere dingen te gaan doen, niet aan solliciteren e.d. denken.
Was ik maar niet gaan doorstuderenquote:Op woensdag 23 september 2009 19:04 schreef =HellFire= het volgende:
Was ik maar tien jaar eerder geboren. Of ging ik nu maar studeren. Afgestudeerd zijn en NU een baan zoeken is echt mega KUT. BLEH.
quote:Goedemorgen heren,
Bij deze ga ik jullie beiden teleurstellen i.v.m. de vacature van DTP’er.
Het heeft voor ons ook erg lang geduurt voordat we iets van de klant hoorde. Momenteel krijgen we geen contact meer, en ik wil jullie niet langer aan het lijntje houden.
Dus ik wil jullie beide bedanken voor de genomen tijd en moeite.
Bij het tegen komen van een andere vacature op jullie werkgebied dan zal ik jullie zeker gaan benaderen.
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groet,
................
Wat een dozen daar bij het uitzendbureau. Ooit gedacht om nog eens langs het bedrijf te gaan, of andere nummers te bellen dan alleen het centrale nummer? Of het handelsregister nagaan of dat bedrijf niet inmiddels over de kop gegaan is? In mijn ogen een beetje lakse houding van de intercedent(e).quote:Op woensdag 30 september 2009 14:35 schreef JDx het volgende:
Kreeg zojuist bericht van een gesprek waar ik al in Juli (!!!) ben geweest!
Een mailtje van het uitzendbureau:
[..]
Zo gaat het bij mij ook. Vaak bel ik zelf voor updates, om dat soort bizarre taferelen voor te zijn en ten alle tijden exact te weten waar ik aan toe ben. Dat bepaalt makkelijker wat mogelijke vervolgstappen kunnen zijn. Maar zij willen eigenlijk alleen maar bellen in geval van positieve update. En dat is een afwijzing natuurlijk niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:35 schreef JDx het volgende:
Kreeg zojuist bericht van een gesprek waar ik al in Juli (!!!) ben geweest!
Een mailtje van het uitzendbureau:
[..]
Dus je voldoet niet aan de gestelde eisen, je solliciteert toch, je krijgt te horen dat je niet aan de eisen voldoet en jij vindt dat vermoeiend, want?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:57 schreef T3rr0r het volgende:
Ik word echt zo moe van al die uitzendbureau's en andere bullshit bureau's die op sites zoals Nationale Vacature Bank zitten. Daardoor krijg ik gelijk al minder zin om bij m'n C.V. nog een begeleidende brief te sturen omdat ik vermoed dat ze daar toch niet naar kijken en alleen even snel je C.V. doornemen om te kijken of het 'matched'.
Vandaag ook weer, gereageerd op een functie voor marketing assistent bij een televisiezender (god mag weten welke, had namelijk al even zitten zoeken). Stond er dat je minimaal 1 jaar en maximaal 3 jaar relevante werkervaring nodig had. Nu heb ik een half jaar stage gelopen bij de VARA dus kom ik niet aan de één jaar maar voor de rest sluit m'n opleiding wel gewoon aan op die functie. Krijg ik een mailtje terug dat ze minimaal 1 jaar ervaring zoeken en dat ik daarom niet aan sluit op het profiel. Echt, zo ontzettend vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |