abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72831946
Toevallig kwam ik na wat gezoek uit bij deeltje 4 van dit topic en net toen ik me geregistreerd had en wilde reageren zat er al een slotje op. Maar even een nieuw deeltje aangemaakt dus.

Anyway, ik wilde reageren op het UWV-gebeuren. Ik heb enkele dagen geleden ook een uitnodiging voor de selectiedag ontvangen en het beloofde treinkaartje is ook al in huis. Nu kreeg ik gister opeens ook een afwijzingsmail?!?!

Nu vind ik de hele mailstroom van het UWV tot nog toe al behoorlijk rommelig en amateuristisch overkomen, maar dit spant wel de kroon. Ik heb natuurlijk in een mailtje om opheldering gevraagd, maar nog geen antwoord ontvangen. Zijn er meer mensen die dit herkennen of eventueel een relevant telefoonnummer hebben om te informeren hoe het zit?

Ik neem aan dat er een foutje gemaakt is en dat ik gewoon ben geselecteerd, maar ik heb geen zin om morgen voor niets om half 7 in de trein te stappen...
  donderdag 17 september 2009 @ 10:29:13 #2
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_72832398
tvp voor over een paar weken
pi_72834168
Het was dus idd een foutje. Oproep van UWV gemist, maar een voicemailberichtje gekregen en ik mocht de mail met afwijzing als niet verstuurd beschouwen.
pi_72834228
TVP, inmiddels ruim 4,5 maand op zoek naar een baan.
pi_72834924
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:30 schreef Tiez10 het volgende:
Het was dus idd een foutje. Oproep van UWV gemist, maar een voicemailberichtje gekregen en ik mocht de mail met afwijzing als niet verstuurd beschouwen.
het blijft ook een organisatie waarin communicatie toch erg moeilijk is. de rechterhand weet niet wat de linkerhand doet lijkt het wel af en toe.
pi_72835507
Ik ben een vacature tegengekomen voor een administratieve functie bij het ING. Maar ze vragen hier een halfjaar administratieve werkervaring.
Nu heb ik bij mijn vorige werkgever e-mails van klanten beantwoord, ook na aanleiding van e-mails van de klanten mutaties uitgevoerd in het systeem en daar een registratie van gemaakt.
Kan ik dit zien als administratief werk?

Ze geven dus aan dat ze mensen zoeken met een halfjaar administratieve werkervaring, maar hoe serieus moet je dit nemen?
pi_72835766
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:55 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

het blijft ook een organisatie waarin communicatie toch erg moeilijk is. de rechterhand weet niet wat de linkerhand doet lijkt het wel af en toe.
Inderdaad die communicatie.
Vooral die eerste mailtjes met bijna niks anders dan alleen maar een link voor de vragenlijst.
En gisteren nog eentje dat ze ook kopien van ID en diploma's willen.
Ben de hele dag aan het werk, gelukkig is het vanavond koopavond en kan ik dat dus nog doen.

Ben benieuwd naar morgen.
pi_72836401
Ben al sinds april op zoek naar een nieuwe baan, tot op heden zonder succes
pi_72836501
Tsja, zat er aan te komen.
Op twee sollicitaties die ik verstuurd heb, krijg ik een email terug met de vraag wat ik de laatste 8 maanden gedaan heb qua werk. Eentje vraagt zelfs het gedetailleerd uit te leggen.

Buiten solliciteren als een gek (veel brieven, gesprekken), heb ik veel gedaan maar weinig werk gerelateerd. Ben wel een studie gestart, maar heb me ook bezig gehouden met onderhoud aan het huis (verven, dak vervangen, klein onderhoud wat nooit gedaan werd) en veel met mijn hobby (muziek maken, optreden, studio werkjes, etc.).

Het voelt alsof je verantwoording moet afleggen aan iemand die je niet eens gesproken hebt. Uiteraard zullen ze e.e.a. meenemen in hun beslissing - en dat werkt hoogstwaarschijnlijk niet in mijn voordeel.

Hmmm, eens goed nadenken hoe we dit weer positief kunnen beantwoorden - zonder dat ze hun interesse in mij verliezen. Tips zijn welkom...
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
pi_72836708
Overigens, als vervolg op:
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:05 schreef Rooligan het volgende:
Ik had na mijn laatste afwijzing een beschaafd mailtje gestuurd met mijn uitleg. Ik gaf aan verbaasd te zijn over de reden van afwijzing, maar hun beslissing zal respecteren; en dat ik ervan overtuigd was dat we samen een goede stap voorwaarts konden maken.

Vervolgens heb ik gevraagd, hoe ik in aanmerking kon komen voor reiskostenvergoeding; ik heb voor alle gesprekken meer als 650 km gereden. Ik heb aangegeven dit niet tijdens de gesprekken te willen vragen, maar alleen te doen na een afwijzing.

Krijg ik na twee dagen een lullig mailtje terug:
"Helaas kent ons bedrijf geen regelingen betreffende reiskostenvergoedingen voor sollicitanten".

En daar heb je het dan mee te doen.
en vervolgens
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:52 schreef Rooligan het volgende:

[..]

Ik heb een vriendelijk mailtje gestuurd naar de Business Unit Manager Benelux, waarmee ik het eerste gesprek heb gehad. Ik heb hem veel succes gewenst voor de toekomst met zijn nieuwe team en ik heb aangegeven het erg jammer te vinden dat ik geen deel uit zal maken van dit team. Vervolgens heb ik aangegeven dat ik gezien het aantal kilometers graag een tegemoetkoming van de reiskosten zie. Ik heb aangegeven dat HRM hiertoe geen mogelijkheden zag, maar heb erbij gezet dat ik dit niet verwacht van een professionele organisatie. Als laatste de vraag, of hij hierin iets kan betekenen.

Ik verwacht er nauwelijks iets van; daar ik de ervaring heb dat mensen binnen een bedrijf elkaar altijd de hand boven het hoofd zullen houden.
Krijg ik zojuist een mailtje van de HRM dame.
Ze had er nogmaals over nagedacht en bij nader inzien waren de afstanden die ik afgelegd heb, toch wel extreem. Ze zal daarom een uitzondering maken en toch mijn reiskosten vergoeden.

De toon van het mailtje is een beetje arrogant (het klinkt alsof ze bergen verzet), maar dat schuiven we maar even terzijde. Overigens staat de BUM op de kopielijst - dus die heeft er ongetwijfeld iets mee te maken.
Volgende optredens:
  donderdag 17 september 2009 @ 13:06:16 #11
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_72836815
Tvp per 1 oktober

Kan ik mooi mijn eigen bedrijf verder uitbouwen

zie sig
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  donderdag 17 september 2009 @ 13:07:20 #12
104963 ETA
European Travel Author
pi_72836844
Nog steeds werkloos dus heb besloten om een maand naar Zuid Amerika en Antarctica te gaan, heb toch niks beters te doen....
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_72839824
Serieus man, uitzendbureaus

Kreeg net een telefoontje voor een functie bij het ING, het ging om administratief werk. Ik was in gesprek dus ze had voicemail ingesproken.

"Je had aangegeven geïnteresseerd te zijn in de functie bij het ING en ik wil graag zo snel mogelijk een afspraak met je maken, kan je me terug bellen?

Prima, ik bel terug, vraag naar de persoon die mijn voicemail heeft ingesproken. Deze was in gesprek.
Dus die chick vraagt of ze me kan helpen, dus ik vertel dat ik een mail had gestuurd met motivatie en CV.
Vraagt ze of ik even geduld heb. 20 seconden later zegt ze me niet kunnen helpen en dat ze iemand met een ander profiel zoekt.
Volgens mij werken ze daar echt langs elkaar heen, want de 1 zegt dat er een afspraak gemaakt kan worden en de ander zegt dat het niet aansluit op wat ze zoeken.
pi_72840108
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:42 schreef Edwinuss het volgende:
Serieus man, uitzendbureaus

Kreeg net een telefoontje voor een functie bij het ING, het ging om administratief werk. Ik was in gesprek dus ze had voicemail ingesproken.

"Je had aangegeven geïnteresseerd te zijn in de functie bij het ING en ik wil graag zo snel mogelijk een afspraak met je maken, kan je me terug bellen?

Prima, ik bel terug, vraag naar de persoon die mijn voicemail heeft ingesproken. Deze was in gesprek.
Dus die chick vraagt of ze me kan helpen, dus ik vertel dat ik een mail had gestuurd met motivatie en CV.
Vraagt ze of ik even geduld heb. 20 seconden later zegt ze me niet kunnen helpen en dat ze iemand met een ander profiel zoekt.
Volgens mij werken ze daar echt langs elkaar heen, want de 1 zegt dat er een afspraak gemaakt kan worden en de ander zegt dat het niet aansluit op wat ze zoeken.
Been there.... daarom vraag ik ook niet meer aan de collega of die iets kan doen. Ik bel wel terug zodra diegene die contact met mij gezocht heeft weer beschikbaar is.
Volgende optredens:
pi_72840127
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:51 schreef Rooligan het volgende:

[..]

Been there.... daarom vraag ik ook niet meer aan de collega of die iets kan doen. Ik bel wel terug zodra diegene die contact met mij gezocht heeft weer beschikbaar is.
Ik bel vanmiddag nog een keer
pi_72840183
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:52 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik bel vanmiddag nog een keer
Zeker doen, succes!
Volgende optredens:
pi_72840774
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:27 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Inderdaad die communicatie.
Vooral die eerste mailtjes met bijna niks anders dan alleen maar een link voor de vragenlijst.
En gisteren nog eentje dat ze ook kopien van ID en diploma's willen.
Ben de hele dag aan het werk, gelukkig is het vanavond koopavond en kan ik dat dus nog doen.

Ben benieuwd naar morgen.
Het is tot nog toe allemaal wat rommelig op me over gekomen. Daar kan ik me dus mateloos aan storen en ik ben dan ook erg benieuwd wat we morgen aan gaan treffen... 6.44 trein... bleuuhhh

Wat betreft de kopietjes trouwens: ik heb m'n bachelorbul wel gekopieerd, maar m'n masterbul krijg ik pas eind oktober. Ik heb m'n cijferlijst dus maar ff uitgedraaid. Moet maar goed genoeg zijn hoor
pi_72842098
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:12 schreef Tiez10 het volgende:

[..]

Het is tot nog toe allemaal wat rommelig op me over gekomen. Daar kan ik me dus mateloos aan storen en ik ben dan ook erg benieuwd wat we morgen aan gaan treffen... 6.44 trein... bleuuhhh

Wat betreft de kopietjes trouwens: ik heb m'n bachelorbul wel gekopieerd, maar m'n masterbul krijg ik pas eind oktober. Ik heb m'n cijferlijst dus maar ff uitgedraaid. Moet maar goed genoeg zijn hoor
Vinden ze vast wel goed genoeg.
pi_72859250
En hoe gaan de uitverkorenen naar Utreg? Strak in pak? Semi-netjes? Of gewoon casual? Ik kies voor optie 2 denk ik
pi_72859389
Semi netjes/casual... In ieder geval kleding die lekker zit en waar ik me goed in voel:)

Nu naar bed, trein van 7.40.
pi_72860482
Zwolle zie ik... ik pak vanuit Groningen die van 6.44... zal wel eens dezelfde kunnen zijn Nuja, succes morgen!
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:10:25 #22
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_72866326
Iedereen succes weer vandaag
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_72873510
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 09:10 schreef sanger het volgende:
Iedereen succes weer vandaag
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:04:08 #24
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_72890486
1 maand werkloos.

2 aanbiedingen gehad van IT Detachering bureau's, maar salaris is veels te laag. Kan ik net zo goed WW ontvangen.
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:07:34 #25
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_72890646
TVP, momenteel ook druk aan het zoeken naar een baan. Toevallig deze week ook een gesprek gehad over een administratieve functie bij de ING .
want de klop doet het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')