het blijft ook een organisatie waarin communicatie toch erg moeilijk is. de rechterhand weet niet wat de linkerhand doet lijkt het wel af en toe.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:30 schreef Tiez10 het volgende:
Het was dus idd een foutje. Oproep van UWV gemist, maar een voicemailberichtje gekregen en ik mocht de mail met afwijzing als niet verstuurd beschouwen.
Inderdaad die communicatie.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het blijft ook een organisatie waarin communicatie toch erg moeilijk is. de rechterhand weet niet wat de linkerhand doet lijkt het wel af en toe.
en vervolgensquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:05 schreef Rooligan het volgende:
Ik had na mijn laatste afwijzing een beschaafd mailtje gestuurd met mijn uitleg. Ik gaf aan verbaasd te zijn over de reden van afwijzing, maar hun beslissing zal respecteren; en dat ik ervan overtuigd was dat we samen een goede stap voorwaarts konden maken.
Vervolgens heb ik gevraagd, hoe ik in aanmerking kon komen voor reiskostenvergoeding; ik heb voor alle gesprekken meer als 650 km gereden. Ik heb aangegeven dit niet tijdens de gesprekken te willen vragen, maar alleen te doen na een afwijzing.
Krijg ik na twee dagen een lullig mailtje terug:
"Helaas kent ons bedrijf geen regelingen betreffende reiskostenvergoedingen voor sollicitanten".
En daar heb je het dan mee te doen.
Krijg ik zojuist een mailtje van de HRM dame.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:52 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Ik heb een vriendelijk mailtje gestuurd naar de Business Unit Manager Benelux, waarmee ik het eerste gesprek heb gehad. Ik heb hem veel succes gewenst voor de toekomst met zijn nieuwe team en ik heb aangegeven het erg jammer te vinden dat ik geen deel uit zal maken van dit team. Vervolgens heb ik aangegeven dat ik gezien het aantal kilometers graag een tegemoetkoming van de reiskosten zie. Ik heb aangegeven dat HRM hiertoe geen mogelijkheden zag, maar heb erbij gezet dat ik dit niet verwacht van een professionele organisatie. Als laatste de vraag, of hij hierin iets kan betekenen.
Ik verwacht er nauwelijks iets van; daar ik de ervaring heb dat mensen binnen een bedrijf elkaar altijd de hand boven het hoofd zullen houden.
Been there.... daarom vraag ik ook niet meer aan de collega of die iets kan doen. Ik bel wel terug zodra diegene die contact met mij gezocht heeft weer beschikbaar is.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:42 schreef Edwinuss het volgende:
Serieus man, uitzendbureaus![]()
![]()
Kreeg net een telefoontje voor een functie bij het ING, het ging om administratief werk. Ik was in gesprek dus ze had voicemail ingesproken.
"Je had aangegeven geïnteresseerd te zijn in de functie bij het ING en ik wil graag zo snel mogelijk een afspraak met je maken, kan je me terug bellen?
Prima, ik bel terug, vraag naar de persoon die mijn voicemail heeft ingesproken. Deze was in gesprek.
Dus die chick vraagt of ze me kan helpen, dus ik vertel dat ik een mail had gestuurd met motivatie en CV.
Vraagt ze of ik even geduld heb. 20 seconden later zegt ze me niet kunnen helpen en dat ze iemand met een ander profiel zoekt.
Volgens mij werken ze daar echt langs elkaar heen, want de 1 zegt dat er een afspraak gemaakt kan worden en de ander zegt dat het niet aansluit op wat ze zoeken.
Ik bel vanmiddag nog een keerquote:Op donderdag 17 september 2009 14:51 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Been there.... daarom vraag ik ook niet meer aan de collega of die iets kan doen. Ik bel wel terug zodra diegene die contact met mij gezocht heeft weer beschikbaar is.
Zeker doen, succes!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik bel vanmiddag nog een keer
Het is tot nog toe allemaal wat rommelig op me over gekomen. Daar kan ik me dus mateloos aan storen en ik ben dan ook erg benieuwd wat we morgen aan gaan treffen... 6.44 trein... bleuuhhhquote:Op donderdag 17 september 2009 12:27 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Inderdaad die communicatie.
Vooral die eerste mailtjes met bijna niks anders dan alleen maar een link voor de vragenlijst.
En gisteren nog eentje dat ze ook kopien van ID en diploma's willen.
Ben de hele dag aan het werk, gelukkig is het vanavond koopavond en kan ik dat dus nog doen.
Ben benieuwd naar morgen.
Vinden ze vast wel goed genoeg.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:12 schreef Tiez10 het volgende:
[..]
Het is tot nog toe allemaal wat rommelig op me over gekomen. Daar kan ik me dus mateloos aan storen en ik ben dan ook erg benieuwd wat we morgen aan gaan treffen... 6.44 trein... bleuuhhh
Wat betreft de kopietjes trouwens: ik heb m'n bachelorbul wel gekopieerd, maar m'n masterbul krijg ik pas eind oktober. Ik heb m'n cijferlijst dus maar ff uitgedraaid. Moet maar goed genoeg zijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |