quote:Op woensdag 16 september 2009 23:05 schreef Bakkerbier het volgende:
Ik vertel hem nog een keer
ik had dus zo'n CSI aflevering gedownd. En dat was blijkbaar een versie van voordat de dvdrips er waren![]()
CSI gozer:
The prints are back, we've got a match.
Ondertiteling:
De tekeningen zijn terug, hun hebben een lucifer.
Bakkerbier:
Meh
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:05 schreef Keesbroekheid het volgende:
OMG ER WOONT EEN FILMSTER IN LEIDEN!!!!!!!!!!!! BEL SNEL SBS!!!! SHOWNIEUWS MOET HEM ECHT INTERVIEWEN !!
Gewoon met iets als Babelfish gedaan dusquote:Op woensdag 16 september 2009 23:05 schreef Bakkerbier het volgende:
Ik vertel hem nog een keer
ik had dus zo'n CSI aflevering gedownd. En dat was blijkbaar een versie van voordat de dvdrips er waren![]()
CSI gozer:
The prints are back, we've got a match.
Ondertiteling:
De tekeningen zijn terug, hun hebben een lucifer.
Bakkerbier:
Meh
Als je het mij vraagt zelfs met babelfish vertaald van Engels > Italiaans > Grieks > Spaans en toen pas naar nederlandsquote:Op woensdag 16 september 2009 23:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gewoon met iets als Babelfish gedaan dus
Welke film is dat..quote:Op woensdag 16 september 2009 23:01 schreef Drinky het volgende:
Heb je net een film gedownload, ben je 'm aan het kijken, verdomme, er zitten subs onder die je niet uit kunt schakelen. "Ach boeie", denk je dan, maar dan zie je opeens dit
[ afbeelding ]
Klacht is wel duidelijk denk ik zo
Ben jij zo geestelijk gehandicapt dat je alleen naar de plaatjes kijkt of lees je ook de OP, maar snap je er niks vanquote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo te zien zat je al erg ver in de film, kijk hem dan gewoon af en stel je niet aan. Als je een film kijkt om je Nederlands wat op te krikken kon ik je van tevoren al zeggen dat dat gaat falen.
Year onequote:
Jank niet zo, incapabele botmongool en kijk die film af. Je vervuilt KLB met je gejank hierquote:Op woensdag 16 september 2009 23:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ben jij zo geestelijk gehandicapped dat je alleen naar de plaatjes kijkt of lees je ook de OP, maar snap je er niks van?
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jank niet zo, incapabele botmongool en kijk die film af. Je vervuilt KLB met je gejank hier
TEEHEEH!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ben jij zo geestelijk gehandicapped dat je alleen naar de plaatjes kijkt of lees je ook de OP, maar snap je er niks van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |