quote:Op woensdag 16 september 2009 23:05 schreef Bakkerbier het volgende:
Ik vertel hem nog een keer
ik had dus zo'n CSI aflevering gedownd. En dat was blijkbaar een versie van voordat de dvdrips er waren![]()
CSI gozer:
The prints are back, we've got a match.
Ondertiteling:
De tekeningen zijn terug, hun hebben een lucifer.
Bakkerbier:
Meh
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:05 schreef Keesbroekheid het volgende:
OMG ER WOONT EEN FILMSTER IN LEIDEN!!!!!!!!!!!! BEL SNEL SBS!!!! SHOWNIEUWS MOET HEM ECHT INTERVIEWEN !!
Gewoon met iets als Babelfish gedaan dusquote:Op woensdag 16 september 2009 23:05 schreef Bakkerbier het volgende:
ik had dus zo'n CSI aflevering gedownd. En dat was blijkbaar een versie van voordat de dvdrips er waren![]()
CSI gozer:
Ondertiteling:
Bakkerbier:
Meh
Als je het mij vraagt zelfs met babelfish vertaald van Engels > Italiaans > Grieks > Spaans en toen pas naar nederlandsquote:Op woensdag 16 september 2009 23:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gewoon met iets als Babelfish gedaan dus
Welke film is dat..quote:Op woensdag 16 september 2009 23:01 schreef Drinky het volgende:
Heb je net een film gedownload, ben je 'm aan het kijken, verdomme, er zitten subs onder die je niet uit kunt schakelen. "Ach boeie", denk je dan, maar dan zie je opeens dit
[ afbeelding ]
Klacht is wel duidelijk denk ik zo
Ben jij zo geestelijk gehandicapt dat je alleen naar de plaatjes kijkt of lees je ook de OP, maar snap je er niks vanquote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo te zien zat je al erg ver in de film, kijk hem dan gewoon af en stel je niet aan. Als je een film kijkt om je Nederlands wat op te krikken kon ik je van tevoren al zeggen dat dat gaat falen.
Year onequote:
Jank niet zo, incapabele botmongool en kijk die film af. Je vervuilt KLB met je gejank hierquote:Op woensdag 16 september 2009 23:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ben jij zo geestelijk gehandicapped dat je alleen naar de plaatjes kijkt of lees je ook de OP, maar snap je er niks van?
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jank niet zo, incapabele botmongool en kijk die film af. Je vervuilt KLB met je gejank hier
TEEHEEH!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ben jij zo geestelijk gehandicapped dat je alleen naar de plaatjes kijkt of lees je ook de OP, maar snap je er niks van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
Oei die is slechtquote:Op woensdag 16 september 2009 23:05 schreef Bakkerbier het volgende:
CSI gozer:
Ondertiteling:
Bakkerbier:
Meh
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:15 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
TEEHEEH!nee, dislexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Bij zo'n kutfilm maken die ondertitels toch ook geen fuck meer uitquote:Op woensdag 16 september 2009 23:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Year one
McLovin zit er ook in, en die andere gast van super bad
Maar je kan de subs niet uitzetten, zijn erin gebrandquote:Op woensdag 16 september 2009 23:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Bij zo'n kutfilm maken die ondertitels toch ook geen fuck meer uit
Zet de ondertitels gewoon uit.. Als het nou een of andere drama-film met moeilijk ouwerwets Engels/Schots/Welsh/Irish of andere buitenlandse taal is ala, maar niet voor zo'n kutfilm..
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:17 schreef Pieter-utd het volgende:
De mooiste ondertiteling die ik heb gezien was in een B-film waarin tegen een man 'Black Bitch' gezegd werd, wat ondertiteld werd als 'vieze zwarte kanker hoer'
Waarom download je dan ook van die kut TS-releases dan..quote:Op woensdag 16 september 2009 23:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar je kan de subs niet uitzetten, zijn erin gebrand
[..]
TEEHEEH!Hihi, ik weel al wat er gebeurde, ik gooide er wat Engels doorheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Om KLB topics aan te kunnen makenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom download je dan ook van die kut TS-releases dan..
[..]
TEEHEEH!dyslexie bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:
Year.One.UNRATED.DVDR-BOWquote:Op woensdag 16 september 2009 23:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Om KLB topics aan te kunnen maken
Ik heb deze: Year One UNRATED Retail CUSTOM.NL 2Lions-Teamquote:Op woensdag 16 september 2009 23:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Year.One.UNRATED.DVDR-BOW
of deze
Year.One.UNRATED.DVDRip.XviD-ARROW
Kun jezelf kiezen of je wel of niet met Subs wil kijken + kwaliteit is waarschijnlijk 10x beter..
ja, maar was ook een pr0n dvd aan het downloaden, en dat zou dan te lang duren, dus heb ik gewoon een versie gepaktquote:Op woensdag 16 september 2009 23:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Year.One.UNRATED.DVDR-BOW
of deze
Year.One.UNRATED.DVDRip.XviD-ARROW
Kun jezelf kiezen of je wel of niet met Subs wil kijken + kwaliteit is waarschijnlijk 10x beter..
Ik heb dezequote:Op woensdag 16 september 2009 23:29 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik heb deze: Year One UNRATED Retail CUSTOM.NL 2Lions-Team
Wees blij, heb je ook nog een stukje komediequote:Op woensdag 16 september 2009 23:05 schreef Bakkerbier het volgende:
CSI gozer:
Ondertiteling:
Bakkerbier:
Meh
Omdat de "DVDR" of "BR"(Blu-Ray) erin waarschijnlijk betere kwaliteit oplevertquote:Op woensdag 16 september 2009 23:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb deze
Year One Divx nl subs Alpacino01
maar wat boeit dit?
Jij leest echt selectief volgens mij of nietquote:Op woensdag 16 september 2009 23:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Omdat de "DVDR" of "BR"(Blu-Ray) erin waarschijnlijk betere kwaliteit oplevert
Plus het feit als je de goede had gedownload, dat je de ganz originelle subs had en had je dit KK-topic niet geopend..
Dit was een tip om het in het vervolg niet meer te doen?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij leest echt selectief volgens mij of niet?
DAAR KAN IK NIX AAN DOEN IK HEP DYSLEKSIE!!1!!!!!quote:
dat zijn dan weer goeie subsquote:Op woensdag 16 september 2009 23:17 schreef Pieter-utd het volgende:
De mooiste ondertiteling die ik heb gezien was in een B-film waarin tegen een man 'Black Bitch' gezegd werd, wat ondertiteld werd als 'vieze zwarte kanker hoer'
daar vaar ik ong iedere dag in de zomer onderdoorquote:
Who Cares?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:13 schreef leeell het volgende:
[..]
daar vaar ik ong iedere dag in de zomer onderdoor
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:05 schreef Bakkerbier het volgende:
CSI gozer:
Ondertiteling:
Bakkerbier:
Meh
En Tim Kuik pleasen, dacht het nietquote:Op donderdag 17 september 2009 07:53 schreef Tacobell het volgende:
TS, je download gratis een film en dan durf je nog te gaan zeiken over de subs?
Koop hem dan.
het was gewoon een leuke anekdote.quote:
Ik zat laatst een aflevering van The Shield te kijken (gekochte dvd). Daar werd in het Engels dus een keer '9/11' gezegd dat werd vertaald als '9 september'.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:37 schreef speedy_kevin het volgende:
Ben jij juist blij dat er fansubs worden gemaaktAnders had ik me ouders nooit aan de nieuwe films/series gekregen!
De fouten worden overal steeds erger, zelfs in de bioscoop zijn sommige films echt zeer slecht vertaald.
Exact wat ik wilde zeggen, heb ik namelijk ook onlangs gehoord.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:02 schreef trabant het volgende:
Het vertalen mag niks meer kosten. Het is auteursrechtentechnisch voor de industrie goedkoper om voor de DVD de (doorgaans deugdelijke) bioscoopsubs niet opnieuw te gebruiken, maar ze opnieuw te laten beunen door een willekeurige eerstejaars met een prismapocket die nog niet weet hoeveel dat werk eigenlijk waard is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |