niet weer een film over de treinkaping hoorquote:
Ja, laten we iets van het internet verfilmen tot iets wat niet te verfilmen isquote:Op woensdag 16 september 2009 22:57 schreef druppelkut het volgende:
Ja leuk....
De poesjes-in-zak-affaire, gevolgd door de grote ban en de unban van vele mods. Het verzuren, het_hupt die een jong meisje neukt!
En vooral niet vergeten de .rar van ijsmeis
jij mag degene spelen die fok hackt, alle mods bant en vervolgens de .rar openbaar maaktquote:Op woensdag 16 september 2009 22:57 schreef druppelkut het volgende:
Ja leuk....
De poesjes-in-zak-affaire, gevolgd door de grote ban en de unban van vele mods. Het verzuren, het_hupt die een jong meisje neukt!
En vooral niet vergeten de .rar van ijsmeis
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:58 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
jij mag degene spelen die fok hackt, alle mods bant en vervolgens de .rar openbaar maakt
Molukkers in de trein en dan Nikky die naar de trein wijst en zegt: Iedereen zit daar!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet weer een film over de treinkaping hoor
Goed plan, heh. Van mij, hehquote:
Een film van 15 jarige meisjes die van paarden houden.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:58 schreef Meddo het volgende:
Die film is ooit al gemaakt:
Fok! Facade
en dan nog zo'n knakker die zegt: "Ja en dat was heel zieligquote:Op woensdag 16 september 2009 23:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Molukkers in de trein en dan Nikky die naar de trein wijst en zegt: Iedereen zit daar!
Shark.Bait? Nikky? lolquote:Op woensdag 16 september 2009 22:58 schreef Meddo het volgende:
Die film is ooit al gemaakt:
Fok! Facade
KA-PING!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Molukkers in de trein en dan Nikky die naar de trein wijst en zegt: Iedereen zit daar!
Een geromantiseerd drama?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet weer een film over de treinkaping hoor
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
KA-PING!
Een film van Stefan.
Ka-ping is een geregistreerde garp van iemand anders. Biogarde en BioBio.nl zijn op geen enkele wijze aansprakelijk voor de eventuele gevolgen van bovenstaande.
Met veel functioneel naaktquote:
Journalistiek en Film zijn twee verschillende dingen. Bovendien kan Fok!-film prima door gewone Users geregeld worden.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:52 schreef Sander het volgende:
Laten we eerst FOK!-TV maar eens van de grond krijgen.
Movie Maker monteren, of Avid/Adobe monteren.quote:
*heb geen zin om álles door te lezen*quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:42 schreef Patch het volgende:
FMT-Slowchat - Waar gecast, gepitched en gepraat wordt!
FMT-ers hadden dit ook een tijdje in hun hoofd zitten...
De opvattingen verschilden uiteindelijk teveel waardoor het animo minder was dan het aanvankelijk leek. Toen is besloten om het maar als een ludieke grap te beschouwen en er verder niets mee te doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:06 schreef klaasdj het volgende:
[..]
*heb geen zin om álles door te lezen*
En dat is er nooit van gekomen?
Lijkt me ook heel moeilijk om dat via een forum allemaal te realiseren. Dan zouden er toch echt veel mensen serieus over moeten zijn, en dan is het nog maar de vraag of het gaat lukken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:10 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
De opvattingen verschilden uiteindelijk teveel waardoor het animo minder was dan het aanvankelijk leek. Toen is besloten om het maar als een ludieke grap te beschouwen en er verder niets mee te doen
Uhu.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:49 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik was er wel toe bereid er serieus aan te werken (was er ook al aan begonnen), maar via een forum is dat idd moeilijk. Sta er ook nog steeds wel voor open, maar dan moet het wel serieus en centraal geregeld worden
Kan je koffie halen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:53 schreef melvddonk het volgende:
[..]
Uhu.en dan zou er misschien wat meer gereageerd moeten worden in dit topic
Ik vind het ook een leuk idee. Het nadeel is alleen dat ik niks kan.
Klinkt leuk, kunnen er dan 2 versies van worden gemaakt? Een serieus (horror/thriller) en een satirequote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:58 schreef Patch het volgende:
Als je tijd hebt om de slowchat-topics van FMT door te lezen kwamen er best leuke verhaallijnen uit
1 van mijn favoriete verhaallijnen was:
Er worden mensen dood gevonden a la een bekende filmscene.
Politie weet zich geen raad en vraagt hulp van een groepje FTR-fokkers.
Blijkt dat er een (davinci)clue bij elke filmdood te vinden is, die verwijst naar een volgende filmdood van iemand.
Helaas dunt het groepje Fokkers gaandeweg ook uit, omdat de Bad Guy ook achter hen aanzit.
zoiets...
Dan ben ik voor de satire.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klinkt leuk, kunnen er dan 2 versies van worden gemaakt? Een serieus (horror/thriller) en een satire
Me 2, maar het meerendeel denk ik niet. Dus daarvoor moet dan de "serieuze" voor worden gemaakt...quote:
Heeft wel wat weg van die Final Destination films.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:58 schreef Patch het volgende:
Als je tijd hebt om de slowchat-topics van FMT door te lezen kwamen er best leuke verhaallijnen uit
Blijkt dat er een (davinci)clue bij elke filmdood te vinden is, die verwijst naar een volgende filmdood van iemand.
Helaas dunt het groepje Fokkers gaandeweg ook uit, omdat de Bad Guy ook achter hen aanzit.
zoiets...
Leuk idee inderdaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:12 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Heeft wel wat weg van die Final Destination films.
Ik had ook een ideetje:
Twee mannen staan tegenover elkaar in een steegje, een houdt de ander onder schot. Deze verhaallijn speelt zich achronologisch af, tegen de klok in dus, ieder volgende scene in deze lijn is weer eerder. Naar mate de film vordert kom je er achter waarom de ene man de andere onder schot houdt. (bedenk is een reden, doet er niet zoveel toe)
De andere verhaallijn gaat over iemand die via SMSjes de potentiele moordenaar waarschuwt de ander niet te vermoorden, omdat hij steeds meer waarheid boven water krijgt.. Deze verhaallijn is wel chronologisch. Dus het de verhaallijnen, die eigenlijk één verhaal zijn, vlechten zich door elkaar heen.
Als de Smsende persoon aan het begin van de film dus een smsje stuurt, komt dat bij de moordende persoon pas aan het einde van de film aan.
In de laatste scene is de smser aangekomen bij de man die de ander onder schot houdt. En dan de keuze aan de scenario schrijver om deze man wel of niet te vermoorden.
Een beetje in de Pulp Fiction stijl dus.
Dat scenario was ik aan bezig, maar helaas bleek men minder geïnteresseerd dan aanvankelijk gedachtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:58 schreef Patch het volgende:
zoiets...
Maar misschien is het ook een beter idee om zoiets via een chatprogramma te regelen, ipv een forum.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:34 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dat scenario was ik aan bezig, maar helaas bleek men minder geïnteresseerd dan aanvankelijk gedacht
Ook goed. Het was zoals ik zei maar een voorbeeldje he.. Als je emailadressen hebt kan je ook nog zo'n update mailen.. Misschien ook handig omdat niet iedereen altijd op IRC komt denk ik.. Maar, we kunnen iig beginnen met IRC en dan kijken of dat werkt? Ik vind het een prima idee iig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:42 schreef hornage het volgende:
MSN![]()
Gebruik dan gewoon irc man ipv moeilijk te doen
Ik had 't nog op m'n laptop staan. Ik heb m opgestart. Als jij een dan channel verzint etc.. Ik ben niet heel goed met mIRC..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:47 schreef hornage het volgende:
* hornage installeert alvast weermIRC
http://www.mirc.com/
De geboorte van internet chat mensen, de rest is een slap aftreksel behalve dan ICQ
Oke, oke, ik hou me in. Ietsje te overenthousiast.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef hornage het volgende:
niet te overhaast heEerst animo afwachten zou ik zo zeggen
Wat zou jij willen doen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef hornage het volgende:
niet te overhaast heEerst animo afwachten zou ik zo zeggen
Hihi, ik denk het niet.. Zou wel leuk zijn!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Makkelijkste begin
Zou je ook subsidie kunnen krijgen hiervoor ?
Op een gegeven moment werd het veel te serieus en met veel te veel dingen erbij gesleept, zodat men het overzicht kwijt raakte.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:34 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dat scenario was ik aan bezig, maar helaas bleek men minder geïnteresseerd dan aanvankelijk gedacht
Daar was ik aanvankelijk mee begonnen, maar toen wilde men toch liever die andere pitch uitgewerkt zien.. sja die werd iets te groot met mr_a's verhaallijnen erinquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Op een gegeven moment werd het veel te serieus en met veel te veel dingen erbij gesleept, zodat men het overzicht kwijt raakte.
Gewoon een makkelijk te volgen film, down to earth, wat men kan filmen in een midweekje Center Parcs met z'n allen
Ik zeg, midweekje center parcs boeken en bier inslaan !quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:53 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Daar was ik aanvankelijk mee begonnen, maar toen wilde men toch liever die andere pitch uitgewerkt zien.. sja die werd iets te groot met mr_a's verhaallijnen erin
Maar voor een film die lekker down-to-earth is, geschreven naar 0 budget, dus haalbaar, en in korte tijd op te nemen, ben ik wel in. Maar dan zou ik toch liever voor een korte film gaan, 25-30 min. Dat is groot genoeg voor een dergelijk project. Ik wil het ook wel oppakken en het zaakje trekken als producent en zodra duidelijk wordt dat de animo groot genoeg is en dat we op steun kunnen rekenen verder gaan met het script/regie.
Waarom boeken als zoiets ook wel eens interessant kan zijn voor Center-Parcs? Wat kost het verstrekken van één of twee bungalows voor een midweekje buiten het hoogseizoen hun nou?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zeg, midweekje center parcs boeken en bier inslaan !
Dan doe ik wel mee als creatief consulent / acteur of voice-over
Da's inderdaad een goede denkwijze...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:11 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Waarom boeken als zoiets ook wel eens interessant kan zijn voor Center-Parcs? Wat kost het verstrekken van één of twee bungalows voor een midweekje buiten het hoogseizoen hun nou?
Wie weetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:12 schreef Patch het volgende:
[..]
Da's inderdaad een goede denkwijze...
Ik nomineer jou voor producer
En de drank dan?
Ga je Bavaria schrijven?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:19 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Wat mij betreft is bier nu niet een vereiste om een film op te nemen![]()
Jij hebt niet vaak lol zonder alcohol is het wel?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:22 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Jij maakt niet vaak films is het wel?
En sigaretten niet te vergeten !quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:26 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Jij hebt niet vaak lol zonder alcohol is het wel?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Ieh... word het dan zo'n film á la Josie and the pussycats... Product placement waar het maar kan?
Ik ga wel iets uitwerkenquote:
Misschien kan je vanuit de TBS-kliniek ook wel FOK!ken.quote:
Das eigenlijk ook mijn enige argument. Voor de rest is het idee wel in een weekend op Center Parcs te verfilmen lijkt me zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Grappig idee hoor (niet superorigineel maar dat hoeft ook niet altijd), maar wat heeft het met Fok! te maken?![]()
Ik heb zelf wel een idee voor een film waarin Fok! wel een centrale rol speelt, maar dat idee hou ik voorlopig even in de pocket
Welke dames?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:15 schreef hornage het volgende:
[..]
Das eigenlijk ook mijn enige argument. Voor de rest is het idee wel in een weekend op Center Parcs te verfilmen lijkt me zo.
* hornage heeft nu al zin in het filmen van de gezellige avond met de dames
Eerlijk gezegd, een feature film (waar deze pitch toch wel naar hint) neem je onder geen beding op in een weekendje. Zelfs niet als je alles op één locatie (binnen 1000m² zeg maar) Dan heb je aan een week nog niet genoegquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:15 schreef hornage het volgende:
[..]
Das eigenlijk ook mijn enige argument. Voor de rest is het idee wel in een weekend op Center Parcs te verfilmen lijkt me zo.
* hornage heeft nu al zin in het filmen van de gezellige avond met de dames
Deze dames:quote:
quote:Op het park komen ze twee beeldschone parkmedewerksters tegen, die uitgenodigd worden om 's avonds wat te komen drinken. Gaat allemaal prima, kortom een feest.
Een midweekje dan, is echt wel haalbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:17 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, een feature film (waar deze pitch toch wel naar hint) neem je onder geen beding op in een weekendje. Zelfs niet als je alles op één locatie (binnen 1000m² zeg maar) Dan heb je aan een week nog niet genoeg
Ik geef het je te doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Een midweekje dan, is echt wel haalbaar
Haalbaar dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:22 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik geef het je te doen.Stel dat je gemiddeld in 1 uur voor 1 minuut aan materiaal op kan nemen. En dat zou ik nog zeer knap vinden, maar met een hele strakke planning misschien te behalen. Dan zit je over vijf dagen verspreid voor een feature film aan draaidagen van 18 uur.
Mits je een serieus team hebt, die van te voren al gerepeteerd hebben, en je het filmen kan limiteren tot gemiddeld 2/3 takes per scenequote:
Klopt, maar dan kan je denk ik moeilijk zo'n a-chronologisch verhaal door de film doen. Verder zou hij nog redelijk hetzelfde kunnen zijn (lees: wel met die moorden en organen enzo), maar ik vind het complete verhaal van klaas-dj wel heel goed verzonnen eigenlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:34 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Mits je een serieus team hebt, die van te voren al gerepeteerd hebben, en je het filmen kan limiteren tot gemiddeld 2/3 takes per scene![]()
Het zou het geheel wat makkelijker maken als er gekozen wordt voor een filmmethode a la Blair Witch/Cloverfield. Geen zorgen over verschillende camerastandpunten, belichting en veel minder gedoe qua geluid. Niet geheel ondenkbaar dat een groepje vrienden een camera meeneemt op vakantie. Bovendien zou het geheel wat geloofwaardiger en natuurlijker over kunnen komen zo.
Lijkt mij ook...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:21 schreef melvddonk het volgende:
[..]
En verder kunnen de vrienden die op vakantie gaan natuurlijk altijd een groepje mensen van FOK zijn die een midweekje centerparcs hebben geboekt. Toch?
Ik vind het ook wel aardig, maar zier er zo mijn screenwriters-onvolledigheden inquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:21 schreef melvddonk het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kan je denk ik moeilijk zo'n a-chronologisch verhaal door de film doen. Verder zou hij nog redelijk hetzelfde kunnen zijn (lees: wel met die moorden en organen enzo), maar ik vind het complete verhaal van klaas-dj wel heel goed verzonnen eigenlijk.
En verder kunnen de vrienden die op vakantie gaan natuurlijk altijd een groepje mensen van FOK zijn die een midweekje centerparcs hebben geboekt. Toch?
Je legt de lat, denk ik wederom, te hoog...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:46 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel aardig, maar zier er zo mijn screenwriters-onvolledigheden inEn het geheel mag iets origineler. Maar hé, de beste stuurlui...
![]()
Bovendien vind ik het "groepje vrienden kent elkaar van Fok!" wel erg magertjes om het tot Fok! film te bombarderen. Het is dan gewoon een film gemaakt door een stel mensen die elkaar via Fok! kent. Maar daar hoeft niets mis mee te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |