Dat scenario was ik aan bezig, maar helaas bleek men minder geïnteresseerd dan aanvankelijk gedachtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:58 schreef Patch het volgende:
Als je tijd hebt om de slowchat-topics van FMT door te lezen kwamen er best leuke verhaallijnen uit
1 van mijn favoriete verhaallijnen was:
Er worden mensen dood gevonden a la een bekende filmscene.
Politie weet zich geen raad en vraagt hulp van een groepje FTR-fokkers.
Blijkt dat er een (davinci)clue bij elke filmdood te vinden is, die verwijst naar een volgende filmdood van iemand.
Helaas dunt het groepje Fokkers gaandeweg ook uit, omdat de Bad Guy ook achter hen aanzit.
zoiets...
Maar misschien is het ook een beter idee om zoiets via een chatprogramma te regelen, ipv een forum.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:34 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dat scenario was ik aan bezig, maar helaas bleek men minder geïnteresseerd dan aanvankelijk gedacht
Ook goed. Het was zoals ik zei maar een voorbeeldje he.. Als je emailadressen hebt kan je ook nog zo'n update mailen.. Misschien ook handig omdat niet iedereen altijd op IRC komt denk ik.. Maar, we kunnen iig beginnen met IRC en dan kijken of dat werkt? Ik vind het een prima idee iig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:42 schreef hornage het volgende:
MSN![]()
Gebruik dan gewoon irc man ipv moeilijk te doen
Ik had 't nog op m'n laptop staan. Ik heb m opgestart. Als jij een dan channel verzint etc.. Ik ben niet heel goed met mIRC..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:47 schreef hornage het volgende:
* hornage installeert alvast weermIRC
http://www.mirc.com/
De geboorte van internet chat mensen, de rest is een slap aftreksel behalve dan ICQ
Oke, oke, ik hou me in. Ietsje te overenthousiast.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef hornage het volgende:
niet te overhaast heEerst animo afwachten zou ik zo zeggen
Wat zou jij willen doen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef hornage het volgende:
niet te overhaast heEerst animo afwachten zou ik zo zeggen
Hihi, ik denk het niet.. Zou wel leuk zijn!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Makkelijkste begin
Zou je ook subsidie kunnen krijgen hiervoor ?
Op een gegeven moment werd het veel te serieus en met veel te veel dingen erbij gesleept, zodat men het overzicht kwijt raakte.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:34 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dat scenario was ik aan bezig, maar helaas bleek men minder geïnteresseerd dan aanvankelijk gedacht
Daar was ik aanvankelijk mee begonnen, maar toen wilde men toch liever die andere pitch uitgewerkt zien.. sja die werd iets te groot met mr_a's verhaallijnen erinquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Op een gegeven moment werd het veel te serieus en met veel te veel dingen erbij gesleept, zodat men het overzicht kwijt raakte.
Gewoon een makkelijk te volgen film, down to earth, wat men kan filmen in een midweekje Center Parcs met z'n allen
Ik zeg, midweekje center parcs boeken en bier inslaan !quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:53 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Daar was ik aanvankelijk mee begonnen, maar toen wilde men toch liever die andere pitch uitgewerkt zien.. sja die werd iets te groot met mr_a's verhaallijnen erin
Maar voor een film die lekker down-to-earth is, geschreven naar 0 budget, dus haalbaar, en in korte tijd op te nemen, ben ik wel in. Maar dan zou ik toch liever voor een korte film gaan, 25-30 min. Dat is groot genoeg voor een dergelijk project. Ik wil het ook wel oppakken en het zaakje trekken als producent en zodra duidelijk wordt dat de animo groot genoeg is en dat we op steun kunnen rekenen verder gaan met het script/regie.
Waarom boeken als zoiets ook wel eens interessant kan zijn voor Center-Parcs? Wat kost het verstrekken van één of twee bungalows voor een midweekje buiten het hoogseizoen hun nou?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zeg, midweekje center parcs boeken en bier inslaan !
Dan doe ik wel mee als creatief consulent / acteur of voice-over
Da's inderdaad een goede denkwijze...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:11 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Waarom boeken als zoiets ook wel eens interessant kan zijn voor Center-Parcs? Wat kost het verstrekken van één of twee bungalows voor een midweekje buiten het hoogseizoen hun nou?
Wie weetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:12 schreef Patch het volgende:
[..]
Da's inderdaad een goede denkwijze...
Ik nomineer jou voor producer
En de drank dan?
Ga je Bavaria schrijven?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:19 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Wat mij betreft is bier nu niet een vereiste om een film op te nemen![]()
Jij hebt niet vaak lol zonder alcohol is het wel?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:22 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Jij maakt niet vaak films is het wel?
En sigaretten niet te vergeten !quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:26 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Jij hebt niet vaak lol zonder alcohol is het wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |