quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Ieh... word het dan zo'n film á la Josie and the pussycats... Product placement waar het maar kan?
Ik ga wel iets uitwerkenquote:
Misschien kan je vanuit de TBS-kliniek ook wel FOK!ken.quote:
Das eigenlijk ook mijn enige argument. Voor de rest is het idee wel in een weekend op Center Parcs te verfilmen lijkt me zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Grappig idee hoor (niet superorigineel maar dat hoeft ook niet altijd), maar wat heeft het met Fok! te maken?![]()
Ik heb zelf wel een idee voor een film waarin Fok! wel een centrale rol speelt, maar dat idee hou ik voorlopig even in de pocket
Welke dames?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:15 schreef hornage het volgende:
[..]
Das eigenlijk ook mijn enige argument. Voor de rest is het idee wel in een weekend op Center Parcs te verfilmen lijkt me zo.
* hornage heeft nu al zin in het filmen van de gezellige avond met de dames
Eerlijk gezegd, een feature film (waar deze pitch toch wel naar hint) neem je onder geen beding op in een weekendje. Zelfs niet als je alles op één locatie (binnen 1000m² zeg maar) Dan heb je aan een week nog niet genoegquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:15 schreef hornage het volgende:
[..]
Das eigenlijk ook mijn enige argument. Voor de rest is het idee wel in een weekend op Center Parcs te verfilmen lijkt me zo.
* hornage heeft nu al zin in het filmen van de gezellige avond met de dames
Deze dames:quote:
quote:Op het park komen ze twee beeldschone parkmedewerksters tegen, die uitgenodigd worden om 's avonds wat te komen drinken. Gaat allemaal prima, kortom een feest.
Een midweekje dan, is echt wel haalbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:17 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, een feature film (waar deze pitch toch wel naar hint) neem je onder geen beding op in een weekendje. Zelfs niet als je alles op één locatie (binnen 1000m² zeg maar) Dan heb je aan een week nog niet genoeg
Ik geef het je te doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Een midweekje dan, is echt wel haalbaar
Haalbaar dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:22 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik geef het je te doen.Stel dat je gemiddeld in 1 uur voor 1 minuut aan materiaal op kan nemen. En dat zou ik nog zeer knap vinden, maar met een hele strakke planning misschien te behalen. Dan zit je over vijf dagen verspreid voor een feature film aan draaidagen van 18 uur.
Mits je een serieus team hebt, die van te voren al gerepeteerd hebben, en je het filmen kan limiteren tot gemiddeld 2/3 takes per scenequote:
Klopt, maar dan kan je denk ik moeilijk zo'n a-chronologisch verhaal door de film doen. Verder zou hij nog redelijk hetzelfde kunnen zijn (lees: wel met die moorden en organen enzo), maar ik vind het complete verhaal van klaas-dj wel heel goed verzonnen eigenlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:34 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Mits je een serieus team hebt, die van te voren al gerepeteerd hebben, en je het filmen kan limiteren tot gemiddeld 2/3 takes per scene![]()
Het zou het geheel wat makkelijker maken als er gekozen wordt voor een filmmethode a la Blair Witch/Cloverfield. Geen zorgen over verschillende camerastandpunten, belichting en veel minder gedoe qua geluid. Niet geheel ondenkbaar dat een groepje vrienden een camera meeneemt op vakantie. Bovendien zou het geheel wat geloofwaardiger en natuurlijker over kunnen komen zo.
Lijkt mij ook...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:21 schreef melvddonk het volgende:
[..]
En verder kunnen de vrienden die op vakantie gaan natuurlijk altijd een groepje mensen van FOK zijn die een midweekje centerparcs hebben geboekt. Toch?
Ik vind het ook wel aardig, maar zier er zo mijn screenwriters-onvolledigheden inquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:21 schreef melvddonk het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kan je denk ik moeilijk zo'n a-chronologisch verhaal door de film doen. Verder zou hij nog redelijk hetzelfde kunnen zijn (lees: wel met die moorden en organen enzo), maar ik vind het complete verhaal van klaas-dj wel heel goed verzonnen eigenlijk.
En verder kunnen de vrienden die op vakantie gaan natuurlijk altijd een groepje mensen van FOK zijn die een midweekje centerparcs hebben geboekt. Toch?
Je legt de lat, denk ik wederom, te hoog...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:46 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel aardig, maar zier er zo mijn screenwriters-onvolledigheden inEn het geheel mag iets origineler. Maar hé, de beste stuurlui...
![]()
Bovendien vind ik het "groepje vrienden kent elkaar van Fok!" wel erg magertjes om het tot Fok! film te bombarderen. Het is dan gewoon een film gemaakt door een stel mensen die elkaar via Fok! kent. Maar daar hoeft niets mis mee te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |