Lang verhaalquote:Op woensdag 16 september 2009 22:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en? en? en? en? en? en? en?
dan kan een keer extra er ook wel vanafquote:Op woensdag 16 september 2009 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lang verhaal
Nou nee, eigenlijk een heel kort verhaal.
Maar voor mijn gevoel een heel lang verhaal.
En ik heb het vandaag al tig keer moeten vertellen
It ain't a pretty fairytale though , I can tell ya that
open er een topic overquote:Op woensdag 16 september 2009 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lang verhaal
Nou nee, eigenlijk een heel kort verhaal.
Maar voor mijn gevoel een heel lang verhaal.
En ik heb het vandaag al tig keer moeten vertellen
It ain't a pretty fairytale though , I can tell ya that
Uh, neequote:
waar moet ie anders heen danquote:Op woensdag 16 september 2009 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, nee
Laten we het er op houden dat ie terug naar Mexico is.
Of iig zeer binnenkort.
Wow... Onverwacht.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, nee
Of iig zeer binnenkort.
Hij zou toch in Parijs blijven wonen, dacht ik? In ieder geval voorlopig.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
waar moet ie anders heen dan
Ow? okay, heb ik allemaal niet gelezen danquote:Op woensdag 16 september 2009 22:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij zou toch in Parijs blijven wonen, dacht ik? In ieder geval voorlopig.
Ik zou kunnen roepen "teruglezen:", maar dan moet je vele topics terug. Het was nl helemaal niet de bedoeling dat ie terug zou gaan naar mexico.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
waar moet ie anders heen dan
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, nee
Of iig zeer binnenkort.
Jep.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij zou toch in Parijs blijven wonen, dacht ik? In ieder geval voorlopig.
Hij werd heel ziekquote:
Nou, da's in ieder geval wel een mooie uitkomst, lijkt me... Misschien niet wat je wilde/verwachtte, maar toch...quote:Op woensdag 16 september 2009 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij werd heel ziek
Ik heb hem maar 1 dag gezien.
Maar goed, het is allemaal heel anders gelopen dan verwacht.
Deze vakantie was een hele wijze levensles.
Heel erg veel geschreven en nagedacht over alles.
Had tijd zat.
Het was een hele vreemde vakantie. Laten we het daar maar even op houdenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, da's in ieder geval wel een mooie uitkomst, lijkt me... Misschien niet wat je wilde/verwachtte, maar toch...
hoop toch dat je je nog wel vermaakt heb daar?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een hele vreemde vakantie. Laten we het daar maar even op houden
Okeequote:Op woensdag 16 september 2009 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een hele vreemde vakantie. Laten we het daar maar even op houden
Uhm.... ja. Wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoop toch dat je je nog wel vermaakt heb daar?
Je beschrijft jezelf als 'valse bitch'?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:17 schreef Peter het volgende:
Nu nog teruglezen hoe de valse bitches hier over je gepraat hebben
ik print wel weer voor amg3l net als vorig jaarquote:Op woensdag 16 september 2009 23:17 schreef Peter het volgende:
Ik heb niets gezegd wat ik anders niet zou zeggen hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 23:26 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Je beschrijft jezelf als 'valse bitch'?
dat licht ik wel weer mondeling toequote:Op woensdag 16 september 2009 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
En teruglezen over Jip natuurlijk
Nee je doet het liever undergroundquote:Op woensdag 16 september 2009 23:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd wat ik anders niet zou zeggen hoor
Sorry man, dat aspect van dit verhaal dat ie in paris zou blijven heb ik niet goed meegekregen dan, my badquote:Op woensdag 16 september 2009 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij werd heel ziek
Had tijd zat.
Hmm das kut/vreemd/vaag/fijn?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij werd heel ziek
Had tijd zat.
Bijna nachtquote:
Nog een beetje middagquote:
met als conclusie?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij werd heel ziek
Had tijd zat.
Met jou doe ik het net zo lief overalquote:Op woensdag 16 september 2009 23:28 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nee je doet het liever underground.
Maar na een reboot welquote:
gaan we onze vete uitvechten dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is stilte voor de storm. Er breekt straks een verschrikkelijke rel los, wedden?.
ook een van de conclusie's?quote:Op donderdag 17 september 2009 01:06 schreef Ang3l het volgende:
Tibo is spontaan hieren blijft slapen
dat was het dan...quote:Op donderdag 17 september 2009 01:13 schreef Keukenkast het volgende:
TMM, TBS
Het scheelt maar twee letters
quote:Op donderdag 17 september 2009 01:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat was het dan...
het is over tussen ons![]()
hoe wil je dat ooit nog goed maken?
Heb je Jip nog in slaap gekregen?quote:Op donderdag 17 september 2009 01:23 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe poppodium van Twente
Kleurtjes
Toffe outfitsquote:Op donderdag 17 september 2009 01:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb ook zo'n ringquote:
je doet niet eens je best!quote:
Het spijt me?quote:Op donderdag 17 september 2009 01:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je doet niet eens je best!
JE DOET NIET EENS JE BEST OM HET GOED TE MAKEN
nou om mee te beginnen...quote:
Neuh, dat kan me eigenlijk heel weinig schelenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:17 schreef Peter het volgende:
wacht maar tot ze in je brievenbus liggenquote:Op donderdag 17 september 2009 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, dat kan me eigenlijk heel weinig schelen
Nee hoor, niemand.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan niet anders, want Ang3l heeft iemand gemeet. Misschien niet van FOK!, maar toch...
Neequote:Op donderdag 17 september 2009 08:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag je vandaag weer aan het werk ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 17 september 2009 08:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeHeb vakantie.....
dat is op zich dus ook weer positief nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die was er helemaal nietquote:Op donderdag 17 september 2009 09:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus nu heb jij nog geen handtekening op die DVD in passende inkt kleuren gekregen
Hij stond gisteravond spontaan voor de deurquote:Op donderdag 17 september 2009 09:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is op zich dus ook weer positief nieuws![]()
dat heeft een bloedhond in mijn oor staan blaffenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die was er helemaal niet
Sowieso al niet. Ik weet niet waar dat verhaal vandaan kwam?!
Wat lief van hemquote:Op donderdag 17 september 2009 09:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij stond gisteravond spontaan voor de deur
Dat die vent van inkstorm zou komen?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heeft een bloedhond in mijn oor staan blaffen
Ja want ik waarschuwde nog dat Eef en ik als terugkomstdiner Grieks met heel veel Tzatziki hadden gegetenquote:
Maar Eef was slim en had je een bakje met Tzatziki meegegeven zodat Tibo dat kan opeten zodat er niemand hoefde te klagen over een knoflookwalm ?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want ik waarschuwde nog dat Eef en ik als terugkomstdiner Grieks met heel veel Tzatziki hadden gegeten
Die bloedhond dacht hem op het spoor gekomen te zien voor een geheime photoshoot te Parijsquote:Op donderdag 17 september 2009 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat die vent van inkstorm zou komen?
Neequote:Op donderdag 17 september 2009 09:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Eef was slim en had je een bakje met Tzatziki meegegeven zodat Tibo dat kan opeten zodat er niemand hoefde te klagen over een knoflookwalm ?
Ow ok. Maar die hond zit er dit weekend.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die bloedhond dacht hem op het spoor gekomen te zien voor een geheime photoshoot te Parijs
maar ja wie vertrouwt er tegenwoordig nog een bloedhond
Je zit nu onder de blauwe plekken ?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeMaar hij heeft niet geklaagd
Jezus wat kan die jongen knuffelen zegZIjn contrast met of zonder mensen erbij is echt HUGE!
Die artisten ook met hun flexibele agendaquote:Op donderdag 17 september 2009 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow ok. Maar die hond zit er dit weekend.
Bitch please.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
om hem vervolgens bij uitgaan nooit te mogen dragen van Ang3l
Nee hij was lief voor mijn gekneusde rib.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je zit nu onder de blauwe plekken ?
quote:Op donderdag 17 september 2009 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hij was lief voor mijn gekneusde rib.
Dat was al voor de vakantie.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was al voor de vakantie.
Ik ben geslagen
Jeumig wat een ellende dat je daar nog last van hebtquote:Op donderdag 17 september 2009 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was al voor de vakantie.
Ik ben geslagen
Weinig nut hequote:Op donderdag 17 september 2009 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jeumig wat een ellende dat je daar nog last van hebt
Alsnog aangifte doen bij de politie ?
Zomaar. Een of andere sukkel had ruzie met z'n vriendin en besloot op alles te slaan wat op zijn pad kwam: de muur, de lantaarnpaal, mij.quote:
dat de dader gepakt en bestraft wordt wellicht niet, maar al was het maar om je eigen gemoedsrust? tochquote:
Neuh. En dat doet echt niks voor mijn gemoedsrust hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 10:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat de dader gepakt en bestraft wordt wellicht niet, maar al was het maar om je eigen gemoedsrust? toch
en wie weet hangt er stiekum toch nog ergens een cameraatje ?
Hoe kan ik je zulks nu weigerenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:27 schreef Keukenkast het volgende:
Krijg ik nog een glaasje jus en een sigaret van iemand of moet je daar tegenwoordig ook al seksuele diensten tegenover zetten
Bitch please, ik ben geen bouwvakkerquote:Op donderdag 17 september 2009 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe kan ik je zulks nu weigeren![]()
![]()
moet je wel even zelf een drummetje vouwen
Ja. Daarvoor moet je de tent in.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:27 schreef Keukenkast het volgende:
Krijg ik nog een glaasje jus en een sigaret van iemand of moet je daar tegenwoordig ook al seksuele diensten tegenover zetten
Heb je de lolbroek aan, vlinder?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Daarvoor moet je de tent in.
Eerst pijp, dan peuk.
Ja heel ergquote:Op donderdag 17 september 2009 11:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heb je de lolbroek aan, vlinder?
Heb je me gemist?
peuken zijn een rust moment die ik moet verdienen en waar ik wel eerst werk voor moet verrichten, dsarom mag ik niet zomaar naar een pakje kant en klare saffies grijpenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Bitch please, ik ben geen bouwvakker
Nee, dan sleeeep ik mezelf maar weer eens naar de Albert Heijn
Nohhhquote:
Zeg het; sigaret. Niet peuk, niet saffie.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
peuken zijn een rust moment die ik moet verdienen en waar ik wel eerst werk voor moet verrichten, dsarom mag ik niet zomaar naar een pakje kant en klare saffies grijpen
Awwquote:Op donderdag 17 september 2009 11:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nohhh
Ik heb nog een kaarsje voor je gebrand, een aantal dagen geleden.
Le Sigarette!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zeg het; sigaret. Niet peuk, niet saffie.
Sigaret.
Say it with dignity
Ja maar, ik ben geen Parijse dame van lichte zeden!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Le Sigarette!
Rook je ze met zo'nopzetstukje
?
Ow, ik dacht dat je dat wel wasquote:Op donderdag 17 september 2009 11:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben geen Parijse dame van lichte zeden!
En ook geen Berlijnse lichtekooi!
Waarom zou ik ze met zo'n opzetstuk roken?
shaggiequote:Op donderdag 17 september 2009 11:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zeg het; sigaret. Niet peuk, niet saffie.
Sigaret.
Say it with dignity
Jip heeft nu ook een broertje ?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Bitch please, I have wife husband and kids
Daar heb ik weer echte Cohiba's voor, gekocht met de goedkeuring van Fidelquote:Op donderdag 17 september 2009 11:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Geen enkel gevoel voor klasse
Nee.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jip heeft nu ook een broertje ?
Jip is de liefdesbaby van Bartjebart en Keukenkastquote:
Dat ga ik echt niet allemaal teruglezen hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 12:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jip is de liefdesbaby van Bartjebart en Keukenkast
als je wat geduld hebt vind je het complete verhaal binnenkort in je brievenbus
Moet ik je dan vertellen dat G_E diverse malen diverse plaatjes van Parijse webcams gepost heeft om te zien of hij je nergens zag lopen ?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet allemaal teruglezen hoor
Doe maar een samenvatting.
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet ik je dan vertellen dat G_E diverse malen diverse plaatjes van Parijse webcams gepost heeft om te zien of hij je nergens zag lopen ?
samenvatting had ik toch al verstrektquote:Op donderdag 17 september 2009 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet allemaal teruglezen hoor
Doe maar een samenvatting.
Lieveling, dat betekent straat van de slechte jongensquote:Op donderdag 17 september 2009 12:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet ik veel![]()
alsof ik overal aan het beeld de stad Parijs herken
Hij is nu 2,5, heeft schattige blonde krullen en af en toe wat slaapprobleempjes.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
samenvatting had ik toch al verstrekt
Jip is de liefdesbaby van Keukenkast en Bartjebart
en ze komen erachter dat het opvoeden van een kind niet zo eenvoudig is
ik laat dan ook achterwege dat Vlarp Keukenkast besprongen heeft
Als de kat van huis is........... worden de scharnieren van de keukenkast getest.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
samenvatting had ik toch al verstrekt
Jip is de liefdesbaby van Keukenkast en Bartjebart
en ze komen erachter dat het opvoeden van een kind niet zo eenvoudig is
ik laat dan ook achterwege dat Vlarp Keukenkast besprongen heeft
Vlarp heeft mijn onschuld gestolenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als de kat van huis is........... worden de scharnieren van de keukenkast getest.
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Lieveling, dat betekent straat van de slechte jongens
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Vlarp heeft mijn onschuld gestolen
Het maakt me niet uit. Ik heb nu een kind.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit. Ik heb nu een kind.
En die heeft ook blonde krullen
Ik wil Jip niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:30 schreef Keukenkast het volgende:
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik wel van plan was BB te verlaten en met hangende pootjes naar Ang3l terug te rennen
Maar nu Jip er is...
Maar het is zo'n klein engeltjequote:Op donderdag 17 september 2009 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil Jip niet.
Ik zeg post-aborteren die handel!
ja die vertaling kan ik wel maken, maar ik kon dat hier hekennen aan de hand van de afdeling die G_E gepost hadquote:Op donderdag 17 september 2009 12:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Lieveling, dat betekent straat van de slechte jongens
kruipoliequote:Op donderdag 17 september 2009 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als de kat van huis is........... worden de scharnieren van de keukenkast getest.
Wàt is 't?!quote:Op donderdag 17 september 2009 12:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar het is zo'n klein engeltje
Dat is de straat die G_E zelf altijd post.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die vertaling kan ik wel maken, maar ik kon dat hier hekennen aan de hand van de afdeling die G_E gepost had
Ja dat weet ik ook wel, maar hij had dus een screenshot gemaakt van een WEBcamquote:Op donderdag 17 september 2009 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is de straat die G_E zelf altijd post.
Waar is je geheugen opa?
Ik duld geen kleine blonde engeltjes.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een klein engeltje
Jij bent een grote engel
Maar wat ik dan doenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik duld geen kleine blonde engeltjes.
Cherubijntjes moeten weg.
Tori Amos toch?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:37 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, ben jij ook in de HMH vanavond?
Met mark? En Kenne volgens mij?
Het wordt wel fijn, hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Nee.
Nou ja, jawel. maar mijn hart is gestolen door een andere rode dame die ik begin oktober ga zien, dus ik moet weer ff inkomen. Ach, wordt vast gezellig
Ja daar doel ik opquote:Op donderdag 17 september 2009 13:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het wordt wel fijn, hoor
Doel je op F&TM? Daar wilde ik eigenlijk ook naartoe
O is dat de nieuwe gril?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:48 schreef Keukenkast het volgende:
En geef eens kritiek op mijn foto van de dag, ja
Dat doe ik tegenwoordig iedere dag, vandaar de term
Ik dacht dat ik in jou tijdens Lowlands bevestiging genoeg was.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben 18 en ik heb bevestiging nodig
Dus je zag me toen niet alleen als een stuk vleeschquote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in jou tijdens Lowlands bevestiging genoeg was.
Je moet nog steeds naar de kapperquote:Op donderdag 17 september 2009 13:48 schreef Keukenkast het volgende:
En geef eens kritiek op mijn foto van de dag, ja
Dat doe ik tegenwoordig iedere dag, vandaar de term
Wat moet ik laten knippen danquote:Op donderdag 17 september 2009 13:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je moet nog steeds naar de kapper
Tijdens de sex zie ik iedereen als een stuk vlees, maar daarna kroelden we toch wel lief?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dus je zag me toen niet alleen als een stuk vleesch?
Jaaaa,quote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tijdens de sex zie ik iedereen als een stuk vlees, maar daarna kroelden we toch wel lief?
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:02 schreef Baltar het volgende:
je scheerwond geneest langzaam maar wel gestaag?
Er is dus 1 kandidaat afgevallen in de afgelopen week?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
Tibo zei gister dat ie wel kon merken dat ik niemand gezoend had in Parijs.
"Heb je iets gemist of zo?"
Nou hij had gelijk hoor
Ang3l hoort bij Tiboquote:Op donderdag 17 september 2009 14:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
Er is dus 1 kandidaat afgevallen in de afgelopen week?
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ang3l hoort bij Tibo
Tibo hoort bij Ang3l
Baby!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:37 schreef mike_hunt het volgende:
Een vriendin is gisteren bevallen van een zoon.![]()
![]()
Het eerste wat ze tegen mij zei: en mijn kut is ontploft.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:37 schreef mike_hunt het volgende:
Een vriendin is gisteren bevallen van een zoon.![]()
![]()
Het eerste wat ze tegen mij zei: en mijn kut is ontploft.![]()
![]()
Erdemquote:
Turkse naamquote:
scheutje cognac erin ? goedemorgen Miekequote:
Mieke?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
scheutje cognac erin ? goedemorgen Mieke
Serieus?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mieke?![]()
![]()
ja, heb ik eignelijk wel nodig. De halve nacht aan de lijn gezeten met moeders. Mijn broertje lag op de IC.
Hou maar ff in 't miden of dat een good thing of een bad thing isquote:
Noemt ze'm niet Yarak dan of zo?quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mieke?![]()
![]()
ja, heb ik eignelijk wel nodig. De halve nacht aan de lijn gezeten met moeders. Mijn broertje lag op de IC.
ja, Hij had een overdosis GHB ingenomen. Hij is door het lint gegaan op een feestje. wilde uit het raam springen. Hij zit onder de blauwe plekken en krassen. (mensen op het feest hielden hem natuurlijk bedwang) met spoed naar het Slotervaart ziekenhuis.quote:
Jezus kerel. Dat is wel even dat je zegt heftig. Ik snap wel dat je moeder boos isquote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, Hij had een overdosis GHB ingenomen. Hij is door het lint gegaan op een feestje. wilde uit het raam springen. Hij zit onder de blauwe plekken en krassen. (mensen op het feest hielden hem natuurlijk bedwang) met spoed naar het Slotervaart ziekenhuis.
Wat blijkt? dit is al de derde keer dat ie op de IC heeft gelegen door GHB. Niemand wist van de eerste twee keren af. Mijn moeder meteen kwaad. Hij schijnt de eerste twee keren verzwegen te hebben...
quote:
shitquote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, Hij had een overdosis GHB ingenomen. Hij is door het lint gegaan op een feestje. wilde uit het raam springen. Hij zit onder de blauwe plekken en krassen. (mensen op het feest hielden hem natuurlijk bedwang) met spoed naar het Slotervaart ziekenhuis.
Wat blijkt? dit is al de derde keer dat ie op de IC heeft gelegen door GHB. Niemand wist van de eerste twee keren af. Mijn moeder meteen kwaad. Hij schijnt de eerste twee keren verzwegen te hebben...
ja, terwijl hij helemaal niet van de drugs is.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:52 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jezus kerel. Dat is wel even dat je zegt heftig. Ik snap wel dat je moeder boos is
Hmmz. Ook al heb ik een heel hard en fel standpunt mbt drugs, zal ik eerst maar lief doen en zeggen: Kut voor jequote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hij heeft een blauw oog, krassen op zijn bek. Dus die blijft een weekje thuis, want die wilt niet werken.quote:
Of Christiane F, maar zo ver is het na 3x GHB nog niet lijkt me. Al lijkt een statement als "en mijn broertje is helemaal niet zo van de drugs" wel een beetje te soft. imho.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hij heeft een blauw oog, krassen op zijn bek. Dus die blijft een weekje thuis, want die wilt niet werken.
Ik hoop niet dat we het traject ingaan als het verrotte leven van Floortje Bloem.
Daar moet ik me helaas wel bij aansluitenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of Christiane F, maar zo ver is het na 3x GHB nog niet lijkt me. Al lijkt een statement als "en mijn broertje is helemaal niet zo van de drugs" wel een beetje te soft. imho.
Eerst lief doen en dan vel van leer trekken? hahahquote:Op donderdag 17 september 2009 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Ook al heb ik een heel hard en fel standpunt mbt drugs, zal ik eerst maar lief doen en zeggen: Kut voor jeHoop dat het snel beter gaat. En dan bedoel ik zowel met de status nu als met de status in de toekomst.
Ik heb geleerd
Nee dat gaf hij altijd zelf aan. Hij vond weed smerig, coke moest ie niets van hebben etc....quote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of Christiane F, maar zo ver is het na 3x GHB nog niet lijkt me. Al lijkt een statement als "en mijn broertje is helemaal niet zo van de drugs" wel een beetje te soft. imho.
Hoe dat zoquote:Op donderdag 17 september 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mieke?![]()
![]()
It's your time to rain darling. I'll step aside.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Eerst lief doen en dan vel van leer trekken? hahah
hoe bedoel je? je hebt geleerd?
GHB is wel het stomste wat je kan doen. De doktoren zeiden dat het elk weekend wel raak is met de jeugd.
Ik rook ook weleens een jointje en hang in de vim etc... maar GHB begin ik niet aan.
Schijnt ook nog erg verslavend te zijn.
maar goed, don't wanna rain on ur parade.
hoe was de 'vakantie?
Iemand hier had hem toch geneukt?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee dat gaf hij altijd zelf aan. Hij vond weed smerig, coke moest ie niets van hebben etc....
ja, he's been hanging with the wrong crowd, hoorde ik van een vriendin van hem.
olaquote:
Ik heb verre van problemen met jouw hierzijn hoor, mocht je dat insinueren.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:48 schreef Ang3l het volgende:
Hou maar ff in 't miden of dat een good thing of een bad thing is
Tijd dat jij je broerderlijke plicht gaat vervullen en hem een goed onder je hoede neemt om hem duidelijk te maken dat dit niet de juiste manier isquote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe dat zo
en hoe is het nu met hem?
die broer van die foto van onlangs ?
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb verre van problemen met jouw hierzijn hoor, mocht je dat insinueren.
Ola amigoquote:
dat is nog steeds niet uit de doeken gedaanquote:Op donderdag 17 september 2009 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand hier had hem toch geneukt?
Of was dat een ander broertje?
xou maar oppassen er is altijd iemand more eager to take ur place.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It's your time to rain darling. I'll step aside.
Mind you... I said RAIN not REIGN
ja dat was dit broertje. en NUNO was dat. Maar i call him bluff.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand hier had hem toch geneukt?
Of was dat een ander broertje?
I come prepared.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
xou maar oppassen er is altijd iemand more eager to take ur place.
Ik weet wie het was, vandaar het vet gedrukte stuk in mijn quote. *vijlt nagels*quote:Op donderdag 17 september 2009 15:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat was dit broertje. en NUNO was dat. Maar i call him bluff.
das eigenlijk wel hypocriet, ik hang wel met mijn neus in de vim en rook een jointje.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ola amigo
Tijd dat jij je broerderlijke plicht gaat vervullen en hem een goed onder je hoede neemt om hem duidelijk te maken dat dit niet de juiste manier is
Idd dude wtf
O gelukkig, je zegt het zelf al.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das eigenlijk wel hypocriet, ik hang wel met mijn neus in de vim en rook een jointje.
o god ja, i get it.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet wie het was, vandaar het vet gedrukte stuk in mijn quote. *vijlt nagels*
euh...ja maar ik doe het recreatief. I know when to stop.... i thinkquote:Op donderdag 17 september 2009 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O gelukkig, je zegt het zelf al.
Hoef ik de bitch niet te zijn.
Hardly the same man.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das eigenlijk wel hypocriet, ik hang wel met mijn neus in de vim en rook een jointje.
maar ik heb hem nog niet gesproken.
Maar tot op heden heb ik hier nog nooit gelezen dat Mieke Fly like an Eagle van Steve Miller band iets te letterlijk trachtte te nemenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O gelukkig, je zegt het zelf al.
Hoef ik de bitch niet te zijn.
Nee ik ben 24quote:Op donderdag 17 september 2009 15:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hardly the same man.
Maar alsof het wat zou uithalen hijs 24
o god ja, Spotted little M being bitchslapped in de club.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar tot op heden heb ik hier nog nooit gelezen dat Mieke Fly like an Eagle van Steve Miller band iets te letterlijk trachtte te nemen
hooguit dat lil'mikey gebitchslabt werd in een club
Ow, wel in dat geval. 'really little brother...ghb...really?'quote:
o god ja, veel plezier!!!quote:
Thanks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga naar Florence + The Machine, mijn nieuwe Tori!
En naar Bat for Lashes!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks.bah bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga naar Florence + The Machine, mijn nieuwe Tori!
En naar Bat for Lashes!![]()
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
ja en kan je hem ook gelijk vertellen dat hij wel uit de kast mag komenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ow, wel in dat geval. 'really little brother...ghb...really?'je weet wel
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en kan je hem ook gelijk vertellen dat hij wel uit de kast mag komen
of beter nog dat jullie het samen doen
tyfuskopquote:Zo langzamerhand heb ik de analyse dat je een Spanjaard het best kunt vergelijken met een kind van 12. Vol goede bedoelingen, maar niet altijd helemaal vooruitdenkend of realistisch en vooral niets vandaag doen dat je tot morgen kunt uitstellen
wie heeft dat geschreven ?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
OWgod wat zijn sommige mensen kutvolk echt waar
[..]
tyfuskop
een of andere teef in spanje topic., zo triestquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks.twee keer naar ToriSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga naar Florence + The Machine, mijn nieuwe Tori!
En naar Bat for Lashes!
![]()
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Nee, hij is geen homo. Hij vindt dat vieze mensen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en kan je hem ook gelijk vertellen dat hij wel uit de kast mag komen
of beter nog dat jullie het samen doen
is er een spanje topic?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
een of andere teef in spanje topic., zo triest
je hebt er toch wel even afgeslachtquote:Op donderdag 17 september 2009 15:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
een of andere teef in spanje topic., zo triest
yea, maar d'r zitten een paar mensen tussen waar m'n ogen van uit m'n oogkas rollenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is er een spanje topic?
kill that bitch.![]()
Wat een grap, misselijkmakendquote:Op donderdag 17 september 2009 16:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt er toch wel even afgeslacht
geloof ik niets vanquote:Op donderdag 17 september 2009 15:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, hij is geen homo. Hij vindt dat vieze mensen.
ik ben heel schoonquote:Op donderdag 17 september 2009 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geloof ik niets van
Nuno heeft vast van te voren en naderhand een douche genomen
hehe nou Soms, Is niet zomaar moet je nogal wat voor betekenen wil je als Don of Doña door het leven gaan,quote:Op donderdag 17 september 2009 16:04 schreef Keukenkast het volgende:
Maar Spanje is toch een prettig land en Spanjaarden zijn toch leuke mensen
Ik vind het zo grappig dat ze in Spanje soms don voor je voornaam zetten.
En er zijn sowieso mooie Spaanse namen. En ze spreken Eva zo leuk uit.
Ik ben niet dom, dat weet ik.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe nou Soms, Is niet zomaar moet je nogal wat voor betekenen wil je als Don of Doña door het leven gaan,
't gebeurt niet voor de leuk als koosnaampje
omdat ze zo triest zijn of omdat ze zo lekkah zijn. ?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea, maar d'r zitten een paar mensen tussen waar m'n ogen van uit m'n oogkas rollen
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, dat weet ik.
We waren eens op het Spaanse platteland en ik hoorde een gesprek tussen twee mannen en de één noemde de andere Don Miguel en de ander wilde dat eigenlijk niet en zei dat ook. En het lukte die ander gewoon niet om hem gewoon bij zijn voornaam te noemen. Geloof ik, als ik het goed verstaan heb.
Doña Elena, zo noemde ik de poets in een hotel in Spanje altijd, en dan moest ze lachen en kneep ze me in mijn wang. En ze vouwde zwanen van mijn beddelakens
he kerelquote:
En haar Spaans dat klonk het allermooist. Ik vroeg haar altijd of ze 'once' wilde zeggen omdat ze dat zo mooi en breekbaar uitsprak.quote:
en nog wilde plannen voor het weekend of ga je gewoon de kroeg inquote:Op donderdag 17 september 2009 16:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben altijd vrij op donderdag
gewoon een self hating gayquote:Op donderdag 17 september 2009 15:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, hij is geen homo. Hij vindt dat vieze mensen.
gewoon weer de kroegquote:Op donderdag 17 september 2009 16:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en nog wilde plannen voor het weekend of ga je gewoon de kroeg in
zo wordt het nooit wat met je sexlevenquote:
niks mis met mijn sexlevenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zo wordt het nooit wat met je sexleven
nog steeds die in Amsterdam ?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niks mis met mijn sexleven
Nee, hij is niet gay. Jullie proberen hem uit de kast te halen waar ie niet in zit.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon een self hating gay
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niks mis met mijn sexleven
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hij bedoelt dat je frequenter van bil moet gaan. en niet handkarren..
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hij bedoelt dat je frequenter van bil moet gaan. en niet handkarren..
dat zeg je ook tegen je familie over jezelfquote:Op donderdag 17 september 2009 16:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, hij is niet gay. Jullie proberen hem uit de kast te halen waar ie niet in zit.
quote:
jeje Leave britney alone!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat zeg je ook tegen je familie over jezelf
nee, dat zeg ik niet tegen mijn familie, want dat zou impliceren dat zij denken dat ik een fudge packer ben en dat denken zij niet, althans ze zeggen niets.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat zeg je ook tegen je familie over jezelf
precies hetzelfde kan toch met je broertje zijn?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, dat zeg ik niet tegen mijn familie, want dat zou impliceren dat zij denken dat ik een fudge packer ben en dat denken zij niet, althans ze zeggen niets.![]()
This subject is killing this topicquote:Op donderdag 17 september 2009 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
precies hetzelfde kan toch met je broertje zijn?
neuken?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
This subject is killing this topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
neuken?booooringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
Toestand in het midden oosten?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar gaan we het dan over hebben?
over de voedertroggen waar de rest van Nederland nu weer achter zit ?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar gaan we het dan over hebben?
wat schaft jou pot strakjes?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
over de voedertroggen waar de rest van Nederland nu weer achter zit ?
alles platgooien klaar is keesquote:Op donderdag 17 september 2009 17:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Toestand in het midden oosten?
hoop dat paps opschiet hebben nog maar 20 minuten om te etenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
over de voedertroggen waar de rest van Nederland nu weer achter zit ?
volgens mij een bak magere kwark zodat ik tijdig naar bios kanquote:Op donderdag 17 september 2009 17:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wat schaft jou pot strakjes?
jij hebt anorexia?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij een bak magere kwark zodat ik tijdig naar bios kan
Ik ben namelijk heel benieuwd naar de nieuste film van Ben Sombogaard De Storm over de watersnoodramp van 1953
en nee dat is niet mijn geboorte jaar
Nee hoor, ik moest ff een falafel halen. Dus in mijn slippers, adidasbroek, hempje en zonnebril de straat over.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
This subject is killing this topic
cum swapping?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alles platgooien klaar is kees![]()
volgend onderwerp![]()
is dat het enige wat je eet? kwark?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij een bak magere kwark zodat ik tijdig naar bios kan
Ik ben namelijk heel benieuwd naar de nieuste film van Ben Sombogaard De Storm over de watersnoodramp van 1953
en nee dat is niet mijn geboorte jaar
hoezo nog maar 20 min? moet je de trein halen o.i.d.?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoop dat paps opschiet hebben nog maar 20 minuten om te eten
Speaking of which, ben ik de enige die altijd weer benieuwd is hoe het vandaag smaakt?quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Speaking of which, ben ik de enige die altijd weer benieuwd is hoe het vandaag smaakt?
Ik ben zo moequote:
Er zit echt zo veel verschil in... Het is altijd weer een (on)aangename verrassingquote:Op donderdag 17 september 2009 17:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ligt er aan wat ie de avond ervoor heeft gegeten.
Hij moet zeker naar A'dam om even te ........quote:Op donderdag 17 september 2009 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo nog maar 20 min? moet je de trein halen o.i.d.?
dat is atlijd met pillow talk. Deed ik eauk eergisteren.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben zo moeWe lagen tot half drie te ouwehoeren (helaas niet over iets belangrijks, maar goed).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |