Ja dat weet ik ook wel, maar hij had dus een screenshot gemaakt van een WEBcamquote:Op donderdag 17 september 2009 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is de straat die G_E zelf altijd post.
Waar is je geheugen opa?
Ik duld geen kleine blonde engeltjes.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een klein engeltje
Jij bent een grote engel
Maar wat ik dan doenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik duld geen kleine blonde engeltjes.
Cherubijntjes moeten weg.
Tori Amos toch?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:37 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, ben jij ook in de HMH vanavond?
Met mark? En Kenne volgens mij?
Het wordt wel fijn, hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Nee.
Nou ja, jawel. maar mijn hart is gestolen door een andere rode dame die ik begin oktober ga zien, dus ik moet weer ff inkomen. Ach, wordt vast gezellig
Ja daar doel ik opquote:Op donderdag 17 september 2009 13:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het wordt wel fijn, hoor
Doel je op F&TM? Daar wilde ik eigenlijk ook naartoe
O is dat de nieuwe gril?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:48 schreef Keukenkast het volgende:
En geef eens kritiek op mijn foto van de dag, ja
Dat doe ik tegenwoordig iedere dag, vandaar de term
Ik dacht dat ik in jou tijdens Lowlands bevestiging genoeg was.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben 18 en ik heb bevestiging nodig
Dus je zag me toen niet alleen als een stuk vleeschquote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in jou tijdens Lowlands bevestiging genoeg was.
Je moet nog steeds naar de kapperquote:Op donderdag 17 september 2009 13:48 schreef Keukenkast het volgende:
En geef eens kritiek op mijn foto van de dag, ja
Dat doe ik tegenwoordig iedere dag, vandaar de term
Wat moet ik laten knippen danquote:Op donderdag 17 september 2009 13:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je moet nog steeds naar de kapper
Tijdens de sex zie ik iedereen als een stuk vlees, maar daarna kroelden we toch wel lief?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dus je zag me toen niet alleen als een stuk vleesch?
Jaaaa,quote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tijdens de sex zie ik iedereen als een stuk vlees, maar daarna kroelden we toch wel lief?
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:02 schreef Baltar het volgende:
je scheerwond geneest langzaam maar wel gestaag?
Er is dus 1 kandidaat afgevallen in de afgelopen week?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
Tibo zei gister dat ie wel kon merken dat ik niemand gezoend had in Parijs.
"Heb je iets gemist of zo?"
Nou hij had gelijk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |