quote:Op donderdag 17 september 2009 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was al voor de vakantie.
Ik ben geslagen
Jeumig wat een ellende dat je daar nog last van hebtquote:Op donderdag 17 september 2009 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was al voor de vakantie.
Ik ben geslagen
Weinig nut hequote:Op donderdag 17 september 2009 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jeumig wat een ellende dat je daar nog last van hebt
Alsnog aangifte doen bij de politie ?
Zomaar. Een of andere sukkel had ruzie met z'n vriendin en besloot op alles te slaan wat op zijn pad kwam: de muur, de lantaarnpaal, mij.quote:
dat de dader gepakt en bestraft wordt wellicht niet, maar al was het maar om je eigen gemoedsrust? tochquote:
Neuh. En dat doet echt niks voor mijn gemoedsrust hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 10:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat de dader gepakt en bestraft wordt wellicht niet, maar al was het maar om je eigen gemoedsrust? toch
en wie weet hangt er stiekum toch nog ergens een cameraatje ?
Hoe kan ik je zulks nu weigerenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:27 schreef Keukenkast het volgende:
Krijg ik nog een glaasje jus en een sigaret van iemand of moet je daar tegenwoordig ook al seksuele diensten tegenover zetten
Bitch please, ik ben geen bouwvakkerquote:Op donderdag 17 september 2009 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe kan ik je zulks nu weigeren![]()
![]()
moet je wel even zelf een drummetje vouwen
Ja. Daarvoor moet je de tent in.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:27 schreef Keukenkast het volgende:
Krijg ik nog een glaasje jus en een sigaret van iemand of moet je daar tegenwoordig ook al seksuele diensten tegenover zetten
Heb je de lolbroek aan, vlinder?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Daarvoor moet je de tent in.
Eerst pijp, dan peuk.
Ja heel ergquote:Op donderdag 17 september 2009 11:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heb je de lolbroek aan, vlinder?
Heb je me gemist?
peuken zijn een rust moment die ik moet verdienen en waar ik wel eerst werk voor moet verrichten, dsarom mag ik niet zomaar naar een pakje kant en klare saffies grijpenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Bitch please, ik ben geen bouwvakker
Nee, dan sleeeep ik mezelf maar weer eens naar de Albert Heijn
Nohhhquote:
Zeg het; sigaret. Niet peuk, niet saffie.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
peuken zijn een rust moment die ik moet verdienen en waar ik wel eerst werk voor moet verrichten, dsarom mag ik niet zomaar naar een pakje kant en klare saffies grijpen
Awwquote:Op donderdag 17 september 2009 11:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nohhh
Ik heb nog een kaarsje voor je gebrand, een aantal dagen geleden.
Le Sigarette!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zeg het; sigaret. Niet peuk, niet saffie.
Sigaret.
Say it with dignity
Ja maar, ik ben geen Parijse dame van lichte zeden!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Le Sigarette!
Rook je ze met zo'nopzetstukje
?
Ow, ik dacht dat je dat wel wasquote:Op donderdag 17 september 2009 11:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben geen Parijse dame van lichte zeden!
En ook geen Berlijnse lichtekooi!
Waarom zou ik ze met zo'n opzetstuk roken?
shaggiequote:Op donderdag 17 september 2009 11:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zeg het; sigaret. Niet peuk, niet saffie.
Sigaret.
Say it with dignity
Jip heeft nu ook een broertje ?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Bitch please, I have wife husband and kids
Daar heb ik weer echte Cohiba's voor, gekocht met de goedkeuring van Fidelquote:Op donderdag 17 september 2009 11:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Geen enkel gevoel voor klasse
Nee.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jip heeft nu ook een broertje ?
Jip is de liefdesbaby van Bartjebart en Keukenkastquote:
Dat ga ik echt niet allemaal teruglezen hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 12:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jip is de liefdesbaby van Bartjebart en Keukenkast
als je wat geduld hebt vind je het complete verhaal binnenkort in je brievenbus
Moet ik je dan vertellen dat G_E diverse malen diverse plaatjes van Parijse webcams gepost heeft om te zien of hij je nergens zag lopen ?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet allemaal teruglezen hoor
Doe maar een samenvatting.
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet ik je dan vertellen dat G_E diverse malen diverse plaatjes van Parijse webcams gepost heeft om te zien of hij je nergens zag lopen ?
samenvatting had ik toch al verstrektquote:Op donderdag 17 september 2009 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet allemaal teruglezen hoor
Doe maar een samenvatting.
Lieveling, dat betekent straat van de slechte jongensquote:Op donderdag 17 september 2009 12:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet ik veel![]()
alsof ik overal aan het beeld de stad Parijs herken
Hij is nu 2,5, heeft schattige blonde krullen en af en toe wat slaapprobleempjes.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
samenvatting had ik toch al verstrekt
Jip is de liefdesbaby van Keukenkast en Bartjebart
en ze komen erachter dat het opvoeden van een kind niet zo eenvoudig is
ik laat dan ook achterwege dat Vlarp Keukenkast besprongen heeft
Als de kat van huis is........... worden de scharnieren van de keukenkast getest.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
samenvatting had ik toch al verstrekt
Jip is de liefdesbaby van Keukenkast en Bartjebart
en ze komen erachter dat het opvoeden van een kind niet zo eenvoudig is
ik laat dan ook achterwege dat Vlarp Keukenkast besprongen heeft
Vlarp heeft mijn onschuld gestolenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als de kat van huis is........... worden de scharnieren van de keukenkast getest.
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Lieveling, dat betekent straat van de slechte jongens
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Vlarp heeft mijn onschuld gestolen
Het maakt me niet uit. Ik heb nu een kind.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit. Ik heb nu een kind.
En die heeft ook blonde krullen
Ik wil Jip niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:30 schreef Keukenkast het volgende:
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik wel van plan was BB te verlaten en met hangende pootjes naar Ang3l terug te rennen
Maar nu Jip er is...
Maar het is zo'n klein engeltjequote:Op donderdag 17 september 2009 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil Jip niet.
Ik zeg post-aborteren die handel!
ja die vertaling kan ik wel maken, maar ik kon dat hier hekennen aan de hand van de afdeling die G_E gepost hadquote:Op donderdag 17 september 2009 12:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Lieveling, dat betekent straat van de slechte jongens
kruipoliequote:Op donderdag 17 september 2009 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als de kat van huis is........... worden de scharnieren van de keukenkast getest.
Wàt is 't?!quote:Op donderdag 17 september 2009 12:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar het is zo'n klein engeltje
Dat is de straat die G_E zelf altijd post.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die vertaling kan ik wel maken, maar ik kon dat hier hekennen aan de hand van de afdeling die G_E gepost had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |